chandrani`s geburi

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Colin
Platin Member
Platin Member

chandrani`s geburi

Beitrag von Colin »

Danke nochmals das mir händ dürfe bi dir e stand mache und alles gueti für dien neue Jahr :)

Ich war viel im hüttli am stand natürlich also gits für mich nur weniger kommentar wo i als report ka geh

Herzige goa party, Feine Glühwie und gueti gsichter :) lustige gspröch, au sehr kurzi zb. mit em Oli es het zwar nur für hi and bye glanget aber es isch immer schön ade gliech party sie im gfühl

zum sound muess i säg bewusst hab ich eigentlich nur Psythaguras (has e falsch gschrieb :) ) suber gemixt ;)

tux edo bitte am morge bi sunne ufgang...aber du machsch di nid schlecht fürs 2 live act

beatlejuice :) hesch die grühigt :) aber suber produziert

tip topi party gsie
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
chandrani
Silver Member
Silver Member
Beitrag von chandrani »

@ colin merci dir viel viel Mal für den schönen stand der ihr gemacht habt, es war schön euch dabei zu haben, und noch mal herzlichen Dank für die "geile" CD die ich mir aussuchen durfte:)

danke viel mal an alle Helfer die diese wunderschöne Party ermöglicht haben, speziellen Dank an Roman und Christian, ohne euch und eurem Know How wäre die Party nicht so schnell auf die Beine gekommen:) ihr seit echte Profis!! THX. =D>

Auch an alle DJs und Liveacts ein MEGA Dankeschön ihr habt echt gerockt, und den Boden zum Vibrieren gebracht.

@ Melly und Marco eure zwei Stände waren echt schön, der "GlüäWy" war super fein, und die Stände voller Liebe gemacht. Es macht Freude solche Menschen um sich zu haben, die so viel Freude ausstrahlen!! Echt TOP.

Und natürlich auch ein Riesen Dankeschön an dich Deril! Für das geile Deko das du wieder einmal in den Wald gezaubert hast;) und Rafi danke für deine Power, für alles was du getan hast:)

Und Danke an all die Menschen, die gekommen sind, es war eine grosse Freude zu sehen, das egal wie kalt es ist, trotzdem die Energie da war "eine düre z'gä" ;)!!! Es hat gerockt und es war sehr schön so viele Gesichter zu sehen die ein grosses Smile auf dem Gesicht hatten. Kann mich nur bei allen HERZLICHST Bedanken.

Es wird ein unvergessliches Fest bleiben das ich für immer in meinem Herzen tragen werde! :D

Fotos könnt ihr wie immer auf http://www.dideldum.ch betrachten. Danke Alex und Manu, das ihr wie immer die schönen Momente eingefangen habt.
Es sind noch nicht alle Pics Online, der Rest kommt bestimmt in den nächsten Tagen. :)

Love & Light Chandrani

Bild

Bild

Bild
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

supper schöhn hani sie gfunde und ebe alles het passt!machs churz und bündig!! aja oli ich han mi voll ab dine schue amüssiert!!und dis chopfmassage ding oder was das au immer gsie isch hammer!! :lol: :lol: 8)
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
petit.papillon
Platin Member
Platin Member
Beitrag von petit.papillon »

wow!
das isch e fiins festli gsi! ich han jede augeblick gnosse...
danke dene liebe mensche wo mit mir düre wald gspaziert sind,
danke au allne andere wo dert gsi sind und mir es lächle gschänkt händ,
ihr händ die nacht zu öppis unvergässlichem gmacht für mi!

and most of all, thx Jacky und ihrne hälfer wo das ganze ermöglicht hän! *knuddl*

da no paar remembers vo mir:
(dr räst wie immer uf http://www.didelum.ch/galleries/show/142?page=1)

Bild

Bild

nice pic, aber dis mal nid vo mir sondern vom martin:
Bild

jöööö:
Bild

die jungs wo dr best glüehwii mached:
Bild

Bild

Bild

geburtstagschind in action :o)
Bild

Bild

Bild

love&light
manu
Zuletzt geändert von petit.papillon am Do 21. Dez 2006, 10:29, insgesamt 1-mal geändert.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja. mol. doch.

isch e schööns feschtle gsiii, schöne platz, schön abwechsligsriichi musig und geils soundsystem

us musikalischer sicht hat mi de tux-edo am meiste beglückt, vorallem woni ghört han, dasser ersch eis jahr musig macht.... momol, es begabts büürschtlii.

und was bitte isch a miine schueh so luschtig / amüsabel?

ja de krauli delux isch de oberhammer, de krault dich voll deluxmässig :-D
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Kollegoli hat geschrieben:ja de krauli delux isch de oberhammer, de krault dich voll deluxmässig :-D
Ich will meeeehr... das teil macht süchtig! :-D :lol:
Isch dä Krauli im gut sortierte Drogefachhandel erhältlich?

Geili party gsi!!! =D>
Ändlich wieder mal total kaputt aber glücklich und zfride und mit däm riese grosse smile im grind go penne! Das hett denn ungfähr so usgseh: 8-))
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

Joa die party wird mer in ganz schöner Erinnerig bliebe :) zerscht ma merci jacky dasi ha chöne go sounde, hät mir mega spass gmacht.
Sind vieli liebi lüt döt gsi, allgemein en geili atmosphäre, schöni location, easy temperature, feine glüewhi, cooli ständ und es warms hüttli :-D

Tux edo mue aso au säge hammer liveact für das du erscht sit 1 jahr dra bisch, wiiter so. Vibracoustic hät mir sehr guet gfalle, obwohl er ja wüssed das de voll schtrub dark ned so mis ding isch hät mir de sound vo eu sehr guet gfalle und isch au suuber produziert, geili qualität hender anegleit, sind cooli sieche er 2 :-)

merci an die ganz crew und helfer und sowieso a all die lüt wo krampfed händ für das fäscht.

grüessli
chris
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
kendor
Beitrag von kendor »

Hey Leute

Wollte mich nochmals bedanken, dass wir an euer Party flyern durften.... Ich weiss es wurde länger als eine Stunde..... #-o
Doch es war soooooo gemütlich bei euch........ :-k

Vielleicht sehen wir uns am 23.12.06 in Gerlafingen? Hoffe es.....!!!

Bis bald macht weiter so........ 8)

Es grüsst......
rumpelpilz.ch :-({|=
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ooh ja, isch es schöns fäschtli gsi...

vibracoustic isch echt geil gsi... yiiii, ich han mich es ziitli lang chöne vo de dunkle siite mitriisse laa und: ich läbe no! und zwar rächt guet... :lol:

malix hät mer au gfalle. bin voll beidruckt gsi, wie locker und easy er eifach chan zmitzt i de lüüt singe...echt geil.......

und ja, de krauli deluxe isch natürli s highlight gsi...gad nach de bonita (isch das jetzt eigentli en hund oder es chalb gsi? ich has noni usegfunde..)

bis bald wider! :-D
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

Kollegoli@ Ich glaub du bisch de einzig mit wiise schue gsie imm wald und ich find da immer mega komisch und luschtig will ich nie würd wissi schue allege wills ja denn gad wider dreckig sind
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

Hey Jacky merci vell mol för die tolli Party ond d'Glägeheit wo du mer bote hesch zom sounde. S'esch schön dekoriert gsi ond het wörkli wedermol vell tolli Lüüt gha! Schinbar löhnd sech ned alli so schnäll vo füecht-chaltem Wätter loh abschrecke wien ih (Hütte sei Dank) :-D

Ond ändlech han i au mou de ganz Vibracoustic act ond de beeti jus gseh! Muess säge der drüh händ gfägt, hätt gschiter nochli besser änegluegt .. do chani öppis lehre 8)

Vele Dank au för d'Aregige ond Komplimänt.

@Joss: I muess de Kollegoli in Schotz näh, är esch ned de einzig gsi :roll:

lg edo
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Kollegoli@ Ich glaub du bisch de einzig mit wiise schue gsie imm wald und ich find da immer mega komisch und luschtig will ich nie würd wissi schue allege wills ja denn gad wider dreckig sind
ja weisch das muss eso siii. chasch doch nöd suuber vonere outdoor heicho.... ich meine was denked dann dlüüt??? ich muss doch zum usdruck bringe, dass ich en verdammte hippy bin, isch doch voll cool so verdreckt heizchooo :roll:
Omline
dj
dj
Beitrag von Omline »

hellöü! vo mir au no es merci für party ad jacky und hälfer!

has ja mega gnosse bi eu :-)

als ich zu hause abgefahren bin mit dem auto, hats gleich angefangen zu regnen. zum gück war meine vermutung, dass es im aargau dann nicht mehr regnet, richtig :-D von den temperaturen habe ich auch schon schlimmeres erlebt, nicht mal die langen unterpfüpf wurden montiert hehe! und der nebel, der sich am tag um die baumwipfel schlich, hatte auch seine spezielle schönheit.
nach so einer party weiss man, wieso das es outdoor parties gibt :wink:

grüessli a alli, kornel
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Joss hat geschrieben:Kollegoli@ Ich glaub du bisch de einzig mit wiise schue gsie imm wald und ich find da immer mega komisch und luschtig will ich nie würd wissi schue allege wills ja denn gad wider dreckig sind
Ja guet... er het deför au schön ufpasst, dass immer nur ein Schueh de dräckig Bode berüehrt ;-)

Bild

Hehe... aber zur Party:

Leider beni ned lang det gsi, aber das woni erlebt han esch durchwegs positiv gsi :-). Verständlich dass a dere Party alli en sehr schööni Ziit gha händ! Super gmacht Jacky und co ;-)

Bin vorallem no wäg em tux-edo verbii choh, obwohl i alles andere als usgschlofe gsi bin ;-) Zum glöck het er das mal ned wie ar Hypnotica ganz am Afang gspilt. So händ endlich au mal chli meh Lüüt sind Liveact chönne miterläbe. No besser wär natürlich zur PrimeTime gäg de Morge gsi ;-) Ihm cha mer wörkli fasch zueluege, wie er sich wiiter entwickelt... bin ja mal sehr gspannt uf d Zuekunft ;-)

(Obwohl, mit 1er Stund Live-Act esch er ja scho uf Israeli-Niveau, haha)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

ou läck han ja na de chrismos vergässe zerwähne hani ihn ebe kenneglernt ade atmosphere also bessergseit vorher will er so lieb isch gsie und mich und en kolleg mitgno het!dank ihm hanich denn au e meeeega liebe mensch kenneglernt :wink:

aber ebe ich han ihn serschte mal live gseh!ha sin sound ebe nur kennt vom pc will er immer nachem schaffe selber sounded und ich bin huere überrascht gsie wonenn ghört han willis voll nümm in errinerig gha han!!!ja fuck ich has voll geil gfunde wiener gschpillt het es riisigs dankeschöhn ah dich chris!!!wücki geil gsie \:D/ \:D/ \:D/

hoffe wennt wider dihei bisch leisch chi meh a outtdoors uf will weisch ja dasi ned gern a indoors gange!!!

villicht isch es paarne vo eu euses riise plachegespanne ufgfalle :-D :-D das hani mega gnosse au wenns fasch ned gregnet het es het mer es meega gfühl vo borgeheit geh woni denn mal igschlafe bin!!
Antworten