soooo ... geil ...
at goaner/innen: ich liebe euch! ihr seit das beste, was mir je passiert ist. ich wäre ohne euch nicht annähernd der, der ich jetz bin. ihr gebt mir kraft, die schwierigen aufgaben meines lebens leichter zu meistern.
die party war trotz grösse (na ja, grösse ist relativ - seit der summer-never-ends), war die stimmung herzlich und angenehm warm. die sonne hat sich in ihrer ganzen pracht gezeigt, was mich meine batteriechen ein bisschen aufladen liess...der winter kommt noch früh genug
die musik (kam erst um 8 uhr oben an) war lustig lupfig, und ich war froh, dass ich erst am morgen kam, nachdem ich ein paar "darkpsy-psychosierten" ein offenes ohr geliehen hatte - so geili sieche...aber: tolleranz gägenüber de eigete szene isch schiints nümme gfrogt...wenn mer gäge üs sind, de findis kes wunder, das d behörde liechts spiel hend. mer sötted zämmehebe - ganz egal, wer wo wenn warum welle sound lost. zämme simmer starch...und wenn er eu wennd usschliesse, und abemache, de suechet eu bitte en anderi szene...
ich bi eifach enttüscht - wiederemol - dass genau die lüüt, wo sit urziite a partys gönd, no intolleranter sind, als früschling. ich has schön gfunde, dass mer sich wiederemole troffe het, und thanks ät nada brahma...dass hend er super ufd bei gstellt. ich ha nor en shuttlebus vermisst
für mich isch das nid witers schlimm gsi, aber, es hat au jüngeri, die sich kes taxi chönd leischte. und einehalb-zwe stund uelaufe isch glaub scho chli en zuemuetig...
s geilscht hani gfunde: 1,5 l mineral: vier stutz. da hani halt zwangsläufig trinkgäd gä - hoffentli chonts allne chli zguet
die wo dit gsi sind, und mich kennet, dene en liebe gruess... I

you!
und ät kollegoli: please - plug-ins

de hesch no meh zguet, as schüsch scho.
"lasst das licht in eure herzen, und tanzt euch die seelen aus dem leib"
bis bald.