Audiolose - 20.12.2008 @Kulti Wetzikon

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Grooveschnegge

Audiolose - 20.12.2008 @Kulti Wetzikon

Beitrag von Grooveschnegge »

So, itz hanis au mal gschafft und bin diä Erschti.... :-D

Ja, muass also säge, isch ganz geil xi. Sound het mi vo Afang a mitzogä und es isch schnell Freud ufcho - natürlich au wäge dä tollä Begleitig. Uf der Hifahrt no hemmer äs Gähnkonzert verastaltet, wo sich denn aber zum Glück scho glie in es Freudäkonzert umgwandlet het :n3

Nach ere astrengendä Nacht hets denn dPippifax-Fraktion \:D/ \:D/ \:D/ nomol gschafft, dassi Reserve han könä mobilisierä, woni höchstens im Traum hetti könä herbiezaubere (hani gmeint...). - ABER die beidä Jungs hen das eifach so gschafft /frage . Isch jo würkli obermegariesäsupperfreudarschwackelumehüpflachflatterkreischkörperverrenkundohrenverzücksound xi. DANKÄ viiiiiiiiiieeelmal für das Suuuuuuperset!!!!!!!!! /color =D> :01s n-smile_excited.gif n-smile_bow.gif n-smile_2576.gif n-smile_0615.gif

Was mi enttüscht het, sin dia "Sache" wo ufem Frauäklo abgange sind [-( :-k :? (Je früener de Morge, je weniger Lüüt, je länger het me müessä astah.....???!?). Deht hets agfange und ufem Floor isch wietergange - bei männlein und weiblein.... Eifach truuuuurig. I wünschä eu, däne wos könd anäh, dass ihrs vertigbringend chli liebevoller mit eu selber umzga! So, fertig.

/happy Ganz zum Schluss nomol es Riesälob und äs fröhlichs Dankeschön ad Orgs und Soundmacherlis von nah und fern :kiss:

n-smile_0008.gif
gnom

Re: Kultiparty 20.12.2008 in Wetzikon

Beitrag von gnom »

Gugus zäme crazyeye

bin zwar erst am Morge am 7ni itroffe und doch es paar ganz lustigi/trurigi Gsichter gseh.
doch chum bini ufe Dancefloor gstolpert hed au scho de scand & jack mitem absolute geile set agfange. also es riiiiiiese lob a diä zwei knüüüler Type. Bi euch zwei rockt kulti eifach immer und dStimmig bi de lüüt isch aso au grad bestens gsi.

hmmm doch wo nachher de Mirowsky cho isch,,, aso ig weiss ja ned was de det obe genau versuecht hed, doch ich nüchters bürstli hans uuuumega komisch und en absolute müüülll gfunde (doch gschmack isch gschmack, ned bersöhnlich nä!)

doch wo den de Shybe & Dave ufgleid händ isch diä suuuper stimmig vo scand & jack grad wieder vorhande gsi. Shybe ig find di vo mal zu mal besser, doch viel besser ghats äbe gar nüme, hihi.

Da ig äbe ide nacht anere andere Party (Shilcity, Papiersaal - Minilogue Live) gsi bi hani mi de halt doch au am 11 langsam ufe hei weg gmacht.

(ps: aso diä WCs ide kulti gid sich würkli zDenke..wääää!!!)
Enoki
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Enoki »

So, wieder einigermasse imene normale Zuestand möcht ich au min Sänf dezue gä.
Vibrasphere hets vollbracht mich uf ere Musigwelle devozträge, wo bis jetzt nonig viel acts gschafft händ. crazyeye
Au all anderne DJs möcht ich ganz herzlich danke für de traumhafti Sound wo ihr eus bote händ /happy /happy /happy

D'Stimmig und d'atmosphäre hani toll gfunde!! Ich glaub die Party wirdi no lang in Erinnerig ha /bigs

Abgseh vom Priis e rundum perfekti Party, danke Audiolose! /color
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

im sinne meiner signatur.....vielen dank an alle die da waren,hat spass gemacht !!!!

gnom hat geschrieben:hmmm doch wo nachher de Mirowsky cho isch,,, aso ig weiss ja ned was de det obe genau versuecht hed, doch ich nüchters bürstli hans uuuumega komisch und en absolute müüülll gfunde
da kann ich dir nur zustimmen
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

juhui.
aso ich hans e obergeniali sach gfunde. han spannendi gspröch und ufem dancefloor ordentlich trippigi erfahrige gah (ohni droge znäh)

bin öpe am viertel vor 8 am morge inetrudelt. dmusig hani soso lala gfunde. aso immer wiedermal sind paar geili lieder glofe, aber irgendwie hanis oft chli belanglos gfunde.

bis de herr mirovsky cho isch
hmmm doch wo nachher de Mirowsky cho isch,,, aso ig weiss ja ned was de det obe genau versuecht hed, doch ich nüchters bürstli hans uuuumega komisch und en absolute müüülll gfunde (doch gschmack isch gschmack, ned bersöhnlich nä!)
aso dere ussag möchtich mal widerspreche.
han dmusig vorher ja shco iisy gfunde... aber dmusig vom mirovsky isch minre meinig nah ganz klar öpe 5 klasse höcher gsi als dmusig vo vorher. mit mirovsky hat für mich dmusig, vo geil arschwacklig uf höchscht psychedelisch und ultratrippig gwechselt ohni a arschwackligkeit zverlüüre. ich bin wohl voll devoglofe be dere musig. für mich musig, vomne ganz andere kaliber. es isch mir ultrageilmässig igfahre. und vowege druf, möchti da nomal betone, dass ich gar kei droge gno han, au nöd kiffe, au kei alk (usser passiv villicht 7 päckli ziggis, wells dlüüt ja sooo geil findet, die ganz ziit zrauche).

aso ich weiss ja nöd, wieso du mirovsky dere ussag zuestimmsch und demnah wohl nöd zfriede mit dim set gsi bisch; ich uf jede fall ha das eis vo de geilste set sit langem gfunde (und ebe, da ich nöd igendwie druf gsi bin, isch das nöd nur a mim zuestand glege, ich hets wohl au zumne x-beliebige andere ziitpunkt so empfunde). sgeile hani gfunde, dass dlieder nöd so schnelllebig gsi sind. sie sind losgange, händ ufbaut und dann nümm so schnell ufghört. ab dem moment, wos jewiils voll trippig gsi isch, ischs eifach immer wiiter gange und hät nümm ufghört. richtigi trance-musig zum sich in trance tanze. be de meiste andere lieder, hörts jewiils mega schnell uf; sie gönd eifach nöd so wiit, sie traued sich nöd, nachem abhebe, no wiiter und höcher zflüüge, wohl us de angscht, igendwie de bode zverlüüre.

uf jede fall bin ich voll zfriede hei gange und so müed gsi, dassi sogar im bus im stah igschlafe bin :-D.

grüess und danke fürd party
crawltothesky
Silver Member
Silver Member

Beitrag von crawltothesky »

/bigs /bigs /bigs /bigs /bigs

Sehr vielen Dank für die wunderschöne Party. Vibrasphere haben definitiv gerockt aber auch den Mirowsky fand ich sehr gut. Es ist jedoch nicht so, dass die anderen Künstler das hohe Niveau nicht halten konnten in meinen Augen. Also musikalisch eine sehr gelungene Party. =D>
Und auch sonst war es optisch (Deko und Visualisierung) sehr ansprechend gestaltet.
Ein weiterer Pluspunkt ist, dass es erträglich voll war. Man konnte eigentlich immer etwas Platz zum Tanzen finden, auch wenn sich in den Morgenstunden die Bewegungsfreiheit schon vergrößerte.
Und das Tanzen auf dem Holzboden ist halt einfach geil. /happy
Sehr viele nette Leute habe ich (wieder-)getroffen / gesehen und für mich war es eine rundum gelungene Party.
Ein großes Dankeschön an die Veranstalter, Künstler und alle, die zum Gelingen beigetragen haben.
[-o<
"i touch these strings but cannot touch the sound" - Nada Surf
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

@ kollegoli danke das ghört mer natürli viel lieber /bigs ........

Kollegoli hat geschrieben:aso ich weiss ja nöd, wieso du mirovsky dere ussag zuestimmsch
hmmm ....will ich selber au ned z`friede gsi bin und wenn mol chlini chind gha hesch,de weisch das mer ned immer
allem sell wieder spreche :) und wemmer shalt au ned gern ghört kritik positiv oder negativ ghört dezue
ich find`s guet wenn öber sinni meinig het
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

Mirowsky hat geschrieben:und wenn mol chlini chind gha hesch,de weisch das mer ned immer
allem sell wieder spreche

:)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Re: Audiolose - 20.12.2008 @Kulti Wetzikon

Beitrag von dalamascus »

Das isch ja wieder emale e heidä Sausä gsie....

Danke vielmal a allnä für das glungnä fäschtli....
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

hät spass gmacht zum uflegge
danke ans ok! und an jack,
war wiedermal köstlich.

/happy

war froh dass es noch der kleine nebenfloor gab, denn ohni ein rumkola kann man doch keine party machen *lol*

hier noch einzwei bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
VriMvriM
Silver Member
Silver Member

Beitrag von VriMvriM »

Also i has im grosse und ganze nöd schlächt gfunde, aber dä Sound isch für min Gschmack erscht abem Morgä würkli guet worde. Vibrasphere hani chli lasch gfunde. Wo denn aber Shybe und Konsorte cho sind häts mi mal so richtig mitgrisse und animiert zum tanze... /happy
Auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung
juxeii

Beitrag von juxeii »

hi zusammen,

für mich eine wirklich gelungene party, dafür ein großes und herzliches dankeschön =D> =D> =D>
zum sound: also diese anlage war wirklich vom feinsten!! möchte nicht wissen, wie die einen auf einer open-air wegblasen würde /doof crazyeye /grim . von den live-acts sind mir v.a. dualism (leider nur zur hälfte mitbekommen) und strandhaus sehr positiv aufgefallen. zu mirowsky: als DJ am schluss fand ich es genial, das "andere"...dazu fehlt mir einfach noch der tiefere zugang :-k
finde es trotzdem geil, wenn mal etwas "anderes" läuft...vielleicht kann das ja nicht nur mir helfen ein erweitertes musik-verständnis zu bekommen. was man vielleicht überdenken sollte ist dabei auch die time-table. ähnlich wie bei mirowsky erging es mir bei vibrasphere. ich kenne ihren stil, aber der übergang vom treibenden vordermann war mir einfach zu hart. sehr schade, denn ich find die beiden einfach genial. ein etwas weicherer übergang zwischen den stilen wäre mir an der stelle etwas lieber gewesen.

das alte kulti-toiletten-thema...bei so viel leuten und bei dem wetter hat das wirklich jemand anders erwartet? kenne die kulti-toiletten nur so :lol: :lol: und wenn eben keiner mal zwischendrin reinigt(wie bei manchen open-airs die toi-toi's), dann siehts eben so aus.

zum schluss noch eine umarmung an alle lieben party-gänger. :ove: ihr habt mir mal wieder aufgezeigt, wie schön es ist als "verrückter" unter "verrückten" zu sein :n4 . da fühl ich mich wieder so "normal"...denn die other-world sieht uns großenteils so und oft frag ich mich, ob nicht wir die "normalen" sind, in dem wir uns für ein paar stunden treffen um gemeinsam mal wieder mensch sein können...eigentlich traurig, daß es im alltag oft nicht einfach ist, genau so empfinden zu dürfen...naja, eigentlich ein thema fürs allgemeine forum :-k

ein gruß an die mit-organizer aus dem schwabenländle...vielleicht, eines schönen tages, können wir mal gemeinsam etwas auf die beine stellen. noble absichten sind scho vorhanden :lol:

wünsch euch allen frohe feiertage n-smile_woohoo.gif

PS: an die zwei die glaubten sich raufen zu müssen: tragt euren nichtigen scheiß VOR der party aus, oder am besten gar nicht.
Vertrauen ist die größte Selbstaufopferung.
(Friedrich Hebbel)
Voodooman
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Voodooman »

isch e cooli party gsi, und de chuechä und dwähie sind mega fein gsi bim food-stand /pille .

▲ ▲
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

GEFUNDEN
eine braune tasche mit inhalt !! person aus apenzell melde dich per PN
sowie eine silberkugel genannt chügeli wemmi ned tüsche /bigs ich bin
nächsten samstag im glashaus im progifloor,ich kann sie dir mit bringen !?
oder ..?
für liegen gelassene kleider in/bei der kulturfabrik nachfragen
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

S’isch würgli de wahnsinn gsih… dia party. So viel lüüt, wo us luter freud permanent in mich inegumpet sind. So viel lüt, vo dene ich d’Händ und d’arme ganz us de nöchi han dörfe betrachte, und mengmal au ir mitti vom gsicht han dörfe spühre. Und nöd zvergesse all dia füass, so vieli füass und klar, jede hät es plätzli uf mine zecheli. Ich bin jo nöd so.
Aber wasi bsunders wött erwähne, dia bombastisch stimmig! Ich weiss au nöd, warum mich das irgendwia trurig gmacht hät, häts doch soo viel smilendi gsichter kah. Lässig isch au gsih, das sogar es paar hünd händ dörfe cho go fiire. Und ich hans ne agseh, dia händ voll dfreud kah, in all dene fröhliche mensche, in dere hundgerechte umgebig. Ich mein, dia händ sich voll chöne apasse und sind au so verwirrt umegstühret wia dia voll fröhliche partylüüt.
Also ich frög mi immer no, wieso ich mich in dem liebevolle gedränge, mit all dene posititve lüüt und de euphorische vibes nöd so wohl gfühlt han. Aber ich gang jetzt schnell do drüber go meditiere, well ich wött jo nöd mini komisch stimmig, uf dia party überträge, wo jo so voller positive, sunnige energie gsih isch.
Danke euch allne, für dia erfahrig, und jo, ich wörs schono lerne s’wörtli „entschuldigung“ us minem wortschatz zstriche, und den chani au mal so richtig fiire, umegumpe und voll und ganz uf mim eigete trip si. Juhuuuui
Und dmusik isch ziemlich genial gsih, hät mer gfalle : )
Antworten