Jo also würkli, so schnäll wärfed mir doch nöd s Handtuch *kopfschüttel*.moonlightfairy hat geschrieben:ich gibe dhoffnig für üsi partei ned uf und bliibe unerschütterlich und kämpfe für toleranz oder tolleranz oder au irgendwelchi tüechli
Mir hend schnäll as paar Sachä müässä koordinierä und chönd jetzt üsi neuä Plakat verstellä, wofür mir au ä Ex-Miss hend chönnä under Vertrag näh

Üsi nochstig Johresversammlig findet selbstverständlich am Handtuchtag (25. Mai) statt, zur anschlüssendä Paty sind, tolerant wie mir sind, natürlich alli iglade.
Es wird empfohlä früh z erschinä, do all üsi Wähler als Dankesgschänk äs Mikrofaser-Reisehandtuch überchömed, um d Botschaft vo dä Toleranz i dä ganze Welt z verbreitä.
Wie dä Elias scho richtig bemerkt hät, und au dä Herr Bundäskanzler weiss, isch es wichtig immer mindeschtens äs Handtuch däbi und im Bundesrot z ha.
Drum plädier ich au für meh Toleranz und Fairness i därä Wahl, susch hett i denn bald äs orangsches Handtuch vom Herr Bundeskanzler z versteigerä.