Sex-it

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
ShivaSun
Re: Sex-it

Beitrag von ShivaSun »

ShalOM, O:)

auso mir geits wie der Melliandra...

ig ha nid aus gläse, möcht aber o mini Sichtwis zu däm sehr wichtige Thema säge.

Es isch ja eigentlech eis vo de wichtigste Theme überhoupt.
Und es wird o zweni drüber gret-aber hie ischs ja angersch! =D>

Auso ig finde, das wenigschtens jede Mönsch wo Sex
het, sich mit däm Thema e chli sötti beschäftige... denn es git ja
gloub kes 100% "sichers Verhüetigsmittel".

Und weme Chind wott, de isches scho vo Vorteil, weme
sich intensiv Gedanke und o Gfüehl derzue macht.
Z wichtigschte isch ja sicher afang mau dBeziehig, dLiebi zum Partner...
"aber" Liebi ellei längt ja oft nid für e würklech harmoneschi Bezihig,
de sötte o dWünsch und dTröim vo de Partner so chli ähnlech si...
Wo söu när das Chind ufwachse, was für ne Atmosphäre
hei dParner em sich und emChind vorbereitet?

Wie wird das si, chame sich e glücklehi Famile vorstelle?
Wott ich mit dere Frou oder däm Maa öppis ufboue, hei mir ähnlechi Tröim und Wünsch?

Es geit ja o da um Bewusstsi und Klarheit...

Und zu der spirituelle Site vom Familieplaning bez. Schöpfigsackt, da hätt i on chli öppis zbrichte O:)

Fortsetzung folgt...

Namaste
....ewige Seele in der vergänglichen Welt,¸,ø¤º°*°º¤ø,¸,ø¤º°*
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Hallo Nachbar! =)
ShivaSun hat geschrieben:

... denn es git ja
gloub kes 100% "sichers Verhüetigsmittel".
Ha ghört Knoblauch söu no effektiv si oder eifach uf d Körperpfleg verzichte - brucht ja eh nur viu z viu Zyt! :-k

I glaube di wenigste, wo Sex hei mache sich würkli Gedanke, ob si im Fall vonere ungwollte Schwangerschaft bereit wäre fürnes Chind, bzw. wie's mit der Familieplanig usgseht. - Für das verhüete si ja, demit si ei Sorg weniger hei ...

Würkli Gedanke mache duetme sich doch ersch, wenn's sowit isch bzw. wenn me mau - wie hie - drüber diskutiert. Aber sone Plattform bietet sich nid überau und di "unagnähme" Sache wärde doch oftmals lieber totgschwige. Sicher nid überau - aber viumaus ;)

ShivaSun hat geschrieben: Und zu der spirituelle Site vom Familieplaning bez. Schöpfigsackt, da hätt i on chli öppis zbrichte O:)

Fortsetzung folgt...

Namaste
Das würd mi jetzt aber no wunger nä!
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Sven

Beitrag von Sven »

Saphira hat geschrieben: I glaube di wenigste, wo Sex hei mache sich würkli Gedanke, ob si im Fall vonere ungwollte Schwangerschaft bereit wäre fürnes Chind, bzw. wie's mit der Familieplanig usgseht. - Für das verhüete si ja, demit si ei Sorg weniger hei ...

Würkli Gedanke mache duetme sich doch ersch, wenn's sowit isch bzw. wenn me mau - wie hie - drüber diskutiert. Aber sone Plattform bietet sich nid überau und di "unagnähme" Sache wärde doch oftmals lieber totgschwige. Sicher nid überau - aber viumaus ;)
Ich meinti au das hierzulande di meischte eher dröbernochedänke, wie si verhüete. (vorusgsetzt si dänked öberhaupt öppis). De Gedanke "was wenns trotzdem funktioniert oder ebe ned funkioniert" dörfti sälte gstreut si.
Ich mache mer de Gedanke amol au ned. Oder ich mues mers au nömme wells jo mol hetti chönne si, das ich Vater worde wär.

För mich esch es eigentlech klar... ich möchti kei Chend; mendischtens zor Zit ned. Wenns trotzdem eis sötti gä werd ich mich aber 100% henter das Chend stelle, soferns mini Partnerin au well.
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Beitrag von blaues hufeisen »

de maa isch doch im underbewusste gar ned defür "baut", das är sich über die konsequenze vonere ungewollte schwangerschaft MUES usenandersetze.

är isch im underbewusste defür usgleid, dass är sini Gen so viel ond so breit chan verteile, wie's nume goht.

mit de liebi isches bim maa (bi de fraue doch au...- aber ned bi allne, verstoht sich) au eso en sach.
en maa mues ned verliebt sii, wenn är sex will. im länged es unwiederstehlichs verlange noch dere frau. ond ganz härzlos usdrückt, chönnt är nochem sexuelle akt zur nächschte frau wo unwiederstehlich geil isch.
d'Verantwortig nochem akt, chönne ds überneh, bruucht en gwüssi riifi bim maa. oder en familie, wo ihn unterstützt. meischtens sind die betroffnige männer halt no viel ds jung. denn bruucheds de rückhalt vo de familie.

isch de maa riif gnueg ond stimmt sin charakter, sägemer mal, är isch scho nümme so ganz grüen hinder de ohre, denn wird är sich au um sis chind kümmere, so guet är chan. au wenn nonie liebi im spiel gsi isch.

d'Frau isch im underbewusste defür umso vorsichtiger, dass sie ned jedermann's Gen bechunnt.

usserdem, hed sie noch dene berüehmte 5 min. sex - die nächschte 20 johr es chind, wo sie muess gross zieh, beschütze, etc... i ihrem underbewusste isch das en logischi reaktion uf sex - in ihrem körper xeht die gliichig eso uus:

sex = schwangerschaft.

also isches für en frau viel gewichtiger, dass sie uswählt, wele maa i ihre es chind schänkt. vorallem, dass sie (als liebespaar) tüend verhüete.
ShivaSun

Beitrag von ShivaSun »

Namaste Zäme,

Namaste saphirne Nachbarin ;)

auso, zum spirituelle Teil vo dere wundervolle „Aglägeheit“.
Es isch nid grad eifach für mi das zBeschribe…. aber hie mau so e Churtzform O:)

Da i mi scho sit Jahre mit spirituelle Theme usenandsetze,
bini natürlech o i de Bereiche Partnerschaft, Sexualität
und äbe o zügig vome Chind naja, i säge mau positiv inschpiriert worde.

I allne Hochkulture & spirituelle Richtige fingtme Hiwise, dass das öpis Heiligs isch,
das Liebi und Sexualität die sterchschte Chreft si: Schöpfigschraft - und nid nume in Bezug uf Chind.

Und mit dere Schöpfigschraft ischme äbe sehr bewusst umgange,
was heisst, d Chind si voll Bewusst zügt worde… d Frou und ja, o der Maa hei sich
scho Wuche vorem Liebesackt Physisch, Geischtig und Seelisch druf vorbereitet, sich mit
dere Seel wo da inkarniert usenadgsetzt, ihre quasi Form gäh - gmeinsam.

Und nächher, ja… 1+1=3 das Wunder ist geschehen.
Ds Chind im Muetterlib wachst und nimmt wahr, was i sim Umfäld aus abgeit.
Und doderzue hani es Zitat usem Buch vom Wladimir Megre: Anastasia (Tochter der Taiga):

"…Die Hauptbestimmung des Vaters liegt nicht darin."
"Worin dann?"
"Um das zu verstehen, ist es notwendig, sich Folgendes bewusst zu machen: Der Mutterleib ernährt den Körper der Leibesfrucht, die er von dem Mann der betreffenden Frau empfangen hat. Der Mutterleib ist für die Leibesfrucht wich¬tig. Seine Nahrung ist für die Entwicklung des neuen Körpers unabdingbar. Und doch spielt er nicht die wichtigste Rolle.
Der Embryo reagiert auf den allgemeinen Zustand, auf die Gefühle der Mutter in gleichem Maße wie auf die Gefühle des Vaters.
Wenn der Mann mit seiner schwangeren Frau spricht, hört der Fötus nicht genau, was seine Eltern sagen. Er versteht die Bedeutung der Worte nicht, fühlt jedoch jede Gefühlsregung seiner Eltern ganz genau.
Manchmal wird ein Mann, von den eigenen Gefühlen überwältigt, den Bauch seiner schwangeren Ehefrau streicheln, sein Ohr an ihn anlegen und zuhören, wie sich der Embryo darin bewegt. Solche Berührungen lösen bei einer Frau sehr angenehme Gefühle aus. Man könnte denken, dass der Embryo diese Berührungen rein physisch nicht wahrnehmen kann, doch er spürt sie auf einer anderen, sehr hohen Ebene.
Die Gefühlsströme der Mutter und des Vaters dringen zu ihm durch, und er nimmt sie mit großer Freude und Glückseligkeit an.
Der Embryo kann auf der Gefühlsebene auch Gedanken lesen. Wenn seine Eltern in Liebe und Einvernehmen auf seine Geburt warten und oft an ihn den¬ken, befindet sich der Embryo seit seiner Zeugung ständig im positiven Energie¬feld beider Eltern und fühlt sich darin wohl.
Durch die Wahrnehmung der Gefühle seiner Muter und seines Vaters erfährt das Kind die Umgebung außerhalb des Mutterleibes.“

So, das isch afe läng worde… hehehe ev. chunnt no e Fortsetzig - würd zwar lieber drüber rede aus schribe… wichtigi Theme wäre no Telegonie (davon, dass Frauen gelegentlich Kinder zur Welt bringen, die ihrem ersten Mann ähnlich sehen und nicht dem, der der leibliche Vater des Kindes ist) und natürlech stille...

@ blaues hufeisen ig gloube, dass der Grund für das wo du beschribe hesch dä isch,
das die meischte Männer (und Froue) eifach so konditioniert si worde, das das es kulturells Phänomen isch.
Wär het eme Maa bibrocht, wies eigentlech harmonisch wär, was eigentlech si „Job“ isch? Was für Vorbilder het me?
Mir si ja so beeiflusst vo Medie und weis nid was aus, mi het ja gar ke Zit meh für in sich ine zfüehle…
mi läbt oft i churzläbiger oberflächlechkeit…

Ja, mir läbe ire verwirrende & herusfordernde Zit!

Mache mir zBeschte drus, mir si am wachse u lehre…
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Eigentlich e schöne Gedanke. Liebi isch definitiv öppis "heiligs". Sexualität ... für das simer äuä eifach oversexed, zum's no würkli aus öppis heiligs azluege (?) Gilted natürli nid für aui. Dert, wo de Gloube bispiuswiis vorschribt, kei Sex vor der Ehi z ha, dert hets sicher no eher en angere Stellewärt/Bedütig.

Vilicht isch wahri Liebi + Sex no heilig - aber... das dönt eifach z brav :)

Am Hufise sini Usfüehrige hei sicher viu Wahrs, aber irgendwie ischmer das z eifach erklärt - i gloube nid, dassme d Spezies Maa vor Frou so eifach cha ungerscheide. Die Zyte, womer no uf aune vierne gange si, si scho lang verbi.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

ufem niveau vo de spiritualität hani das ganze gar nonig eso tüüf betrachtet.

ich sälber bin ned ufeme hoche spirituelle nivau. ich xehn mich eher als animalisch dänkende Mönsch, wo sich ned im griff hed /pille

wenn mer die spirituell siite betrachtet, denn fahrt mer en ganz anderi Schiene.

denn gohts nümme um's Fleisch. Sondern um d'Zuekunft und Gägewart?

vo demhär, bini e bitz hin ond här grisse.

@Saphira: momol, ich bin überzügt, dass mini usfüehrig im "ufem Karnale-Nivau" richtig isch.

@ShivaSun:Sperma isch heilig. Mer söll Sperma ned verschwände. Ufspare zum Züüge. Ufechlättere vom churzfrischtige Bedürniss uf Ned-sexuell glänkti gedanke. Verschmelzig ond Potenzierig vo sich sälber? Liebi isch alles. Nur mit liebi gohts würkli tüüf. hmmm :-k
ShivaSun

Beitrag von ShivaSun »

Hmm, mi cha ja der Sex glich aus öppis heiligs aluege... und Sex aus reins "Gnussmittel" ohni Liebi cha ja o Spass mache... aber es fählt eifach öppis - und das - phoupti jetzt mau - wärde früecher oder speter aui gspüre. Sigs lääri, unzfrideheit oder wuet etc. etc.

Und es git no e Ungerschid zwüsche Frou u Maa... Froue si ja meischtens de Männer sexuell überläge, si überchöme meischtens dür Sex meh Energie und der Maa ferlürt Energie - vorallem bi Partner wome eigentlech nid kennt und nid liebt. Aber o dert chöi d Froue ja eher liebi ufboue aus Männer. Und es git ja o wilde heilige Sex... Tantra, Tao-Yoga etc. aber Liebi isch o dert immer derbi.

Aber äbe, wo fot d Liebi a... bi sich säuber, weme sich liebt, de chame o angeri liebe.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

ShivaSun hat geschrieben:
Aber äbe, wo fot d Liebi a... bi sich säuber, weme sich liebt, de chame o angeri liebe.
=D> =D> =D>

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
ShivaSun

Beitrag von ShivaSun »

blaues hufeisen hat geschrieben:

@ShivaSun:Sperma isch heilig. Mer söll Sperma ned verschwände. Ufspare zum Züüge. Ufechlättere vom churzfrischtige Bedürniss uf Ned-sexuell glänkti gedanke. Verschmelzig ond Potenzierig vo sich sälber? Liebi isch alles. Nur mit liebi gohts würkli tüüf. hmmm :-k

O:) Ja, klar isch Sperma heilig! Der gröscht Teil vor Energie vom Maa wird für Produktion vo Sperma brucht...
Mit eire Ejakulation chönntme theroretisch 250 Millione Chind züge! Urknall /bigs
Weme Luscht und z Bedürfdniss het-das kenne mir ja alli... de söume das o nid unterdrücke... aber verschwände vo Sperma würdi nid, mi chas ja o i Liebi gäh. Und weisch was, Orgasmus und Ejakulation isch nid zgliche.... aber es isch verdammt schwär ztrenne! :-D
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

jetzt weiss i, warum's 250 millione druffnigi - tendenz stiigend, uf de wält hed.....

nei seich - hesch total rächt.

das de körper de grösschti teil vo'r energie für's sperma bruucht, hätti jetz aber ned dänkt....oh shit.....alles bachab.... 8-[

ejakulation chamer unterdrücke. es gid en spezielle griff defür. mer mues de griff awände, bevor s'sperma unde-ufe chunnt. denn bliibts i de prostata ond wird vo dert wieder rezykliert.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Hufeisen, die Weltwoche würde dir absolut Recht geben in Bezug der Geschlechterunterschiede.

In der Ausgabe 29/08 ist ein mehrseitiger Bericht, der unter anderem deine Theorie bestätigen würde, obwohl auf das Sexuelle nicht gross eingegangen wird...

"Typisch Mann, typisch Frau"
Jahrzehntelang wurde versucht, die Geschlechterunterschiede kleinzureden und wegzupolitisieren. Das Unterfangen ist hoffnungslos. Evolutionspsychologische Studien begründen, was wir geahnt haben. Männer und Frauen sind anders. Die biologische Natur ist nicht zu überwinden.

Der Artikel bestätigt eigentlich alle gängigen Klischees. (Frauen wollen einen Partner mit Geld, und Männer eine attraktive Partnerin. etc. ) Trotzdem kann ich vieles nicht unterschreiben (ich will zum Beispiel einen attraktiven Partner mit Geld :lol: ;) ) Aber vielleicht sind es in diesem Fall ja einfach die Ausnahmen, welche die Regeln bestätigen...

Doch zurück zum Thema: Kinder sind etwas wunderbares, sie sehen die Welt noch ungefiltert und sind ehrlich und direkt. Wenn mich ein Kind z.B. im Zug anlächelt, dann gibt mir das mehr als ein netter Smalltalk mit der Mutter/dem Vater (von den schreienden, quängelden, Dreck machenden, ungezogenen Rotzlöffeln reden wir mal nicht ;) )
ShivaSun

Beitrag von ShivaSun »

Saphira, ja, in letzter Zeit tauchen immer wieder Artikel auf in denn das gesagt wird-und auch das Gegenteil davon. lol

Wir sind ja Menschen und können mehr oder weniger frei wählen, was wir wollen...
aber manchmal sind wir nicht mehr HomoSapiens, sondern HormoSapiens!
Und wählen Dinge, die wir bei "klarem" Bewusstsein nie wählen würden....
aber wie heisst es so schön "Umwege erweitern den Horizont".
Und wenn wir schon bei sprüchen sind, noch ein lustigen und weisen Spruch
von Heimito von Doderer: „Reif ist, wer auf sich selbst nicht mehr hereinfällt.“ :lol:

Was ich zu dem Them a noch empfehlen kann ist ein geniales DVD von Vera F. Birkenbihl.

http://www.bestprice-4u.de/product_info ... 188382918e

Männer / Frauen - DVD

Forschungsergebnisse zu: männlich/weibliche Gehirn-Architektur
Und Kommunikation brachten bahnbrechende Ergebnisse...

Seit den frühen 1960-iger Jahren hat die Forschung immer klarer festgestellt, dass Männer und Frauen sich stark unterscheiden, aber leider war es lange Zeit politisch nicht opportun, dies zu veröffentlichen. Daher dringen diese bahnbrechenden Ergebnisse erst jetzt aus dem Elfenbeinturm ins normale Leben...
Zum Beispiel nehmen Männer und Frauen die Welt vollkommen anders wahr- sowohl, weil ihre Sinnesorgane sich dramatisch unterscheiden als auch ihre hormonelle Disposition sowie ihre psychologischen Filter! Desweiteren denken sie anders, was sich zwangsläufig auf das Welt-Bild, sowie die Beziehungen zwischen Männern untereinander, Frauen untereinander und gemischten Paaren (nach Prof. OTTEN: Gender-Paare) und gemischte (Gender-) Gruppen und deren berufliche wie private Kommunikation auswirkt. Ob innerhalb der Firma oder Firma zu Kunde (zB. In Verkauf, Marketing, bei Reklamationen).

Das Thema Männer/Frauen wird mit Sicherheit eines der heißesten Themen der ersten Hälfte dieses Jahrhunderts werden!

Übrigens: auch Jungen und Mädchen sind betroffen:
Welche Probleme und Gefahren ergeben sich aus Unkenntnis dieser Tatsache?
ilenja
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ilenja »

erscht grad vo churzem hed mier en fründ xeid ..leider esch es eus maenner nöd gegentisch veralngat worde fraue zverstoh :D
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
ShivaSun

Beitrag von ShivaSun »

:-D ja ilenja, der albert einstein het einisch gseit:

"Manche Männer bemühen sich lebenslang, das Wesen einer Frau zu verstehen.
Andere befassen sich mit weniger schwierigen Dingen z.B. der Relativitätstheorie."

/bigs
Antworten