flow job hani zum erschte mol gse. de pumukel hed mer letschti ihri neui CD abgloh ond es hed sich glohnt, sie go lose
live sinds aso vollgeil. Ich freue mich uf ihre
weiss ned, öb sie ufem Progi-Floor no gspielt hend oder scho en andere DJ am Tisch gmixed hed. Plötzlich isch es lied cho, wo eifach ned is schema passed hed (händ ihr dänk äxtra gmacht, um schlafwandler wie mich
ich am umeflüüge, ghöre so es paar Kicks vom Main-Floor ufeRumple. Do hani dänkt, das lied mal fertig z'lose ond denn mal luege, was i mache. uf einisch, so öppe 10 sekunde später, packts mi trotzdem und ich laufe zum Main-Floor: Star Sound Orchestra isch grad am spiele gsi. läck sind die geil - gsi. die Basslines, Kicks, Sounds - alles vom oberfeinschte. Au sie hend's packt (so wie am 23.Feb.08 i de Galvanik mit -> LANI <-) ond hend es langs Konzert anezauberet.
Ihri Musig isch öppe eso überecho das ihri kläng, i dem rhytmus vo ihne gspielt mier säged: mier sind für Euch cho ond mier spieled de sound eso, dass Du chansch d'sau useloh - chumm, lass sie use! immer wiiter und tüüfer hend's grockt! (Wenn ich tatsächlich mini Sau usegloh hätt, hätti au wieder gnueg ziit gha, die Sau wieder iizfange) de Bassischt, streckt sini Stirn uf de Floor, drückt mit siine finger uf d'saitene ond schänkt üüs en riesige Smile. D`Musig isch gflosse. Ich hät sölle ohni Fallschirm springe. Wär guet unde acho.
Vorallem hed de Akustik ond Jackomo mier ermögliched, dass ich mini, dur die ganz nacht ufgstaute gfühl ond emotione, chan freie lauf loh. Danke Akustik, und Danke Jackomo, für euches Set. Ich han zwar öppe 3 mal müesse luege, um de Akustik z'erkenne. D'Musig wo ihr abglo hend hed so verdammt guet to.
was isch das für en Schlumpf gsi, wo ihr gäge s'ändi ufgstellt gha hend? hed de bedüüted dass d'schlümpf im huus sind oder heds en anderi bedüütig gha? woni das gseh han, hani zerscht dänkt, ich mües warte, bis de schlumpf wieder wäg isch vom Tisch zum räuchle
ich - . - = Masse
DJ's Akustik und Jackomo und die Live Sets = Lichtgeschwindigkeit hoch 2
Energie = Sprengkraft der Rahmenbedingungen
vom morge am siebni bis am nomitag am eis, sind im ganze vielleicht 5 minute vergange. ned sächs stund wie mer mier i de mathi stund amix hed welle erkläre.