Timegate 2006 - 30.12.2006-1.1.2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

liquidsounds hat geschrieben:...hehe auf jeden fall habe ich mein bier immer vorher ausgetrunken, weil nach dem tunnel sonst wohl nichts mehr im becher gewesen währe :lol:
jaja genau so war es!

mir hat auch jedesmal wieder etwas gefehlt, nachdem ich dort rauskam :-x ....und ich weiss auch warum!
die haben voll genervt, diese komischen dinger, die im tunnel auf die armen, verpeilten goaner gewartet haben um sich auf sie zu stürzen und alles zu ergeiern was nicht nagelfest war.. :roll: ...habt ihr die auch gesehn?

:shock: fledermausland!!! :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol:
liquidsounds

Beitrag von liquidsounds »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:
liquidsounds hat geschrieben:...hehe auf jeden fall habe ich mein bier immer vorher ausgetrunken, weil nach dem tunnel sonst wohl nichts mehr im becher gewesen währe :lol:
jaja genau so war es!

mir hat auch jedesmal wieder etwas gefehlt, nachdem ich dort rauskam :-x ....und ich weiss auch warum!
die haben voll genervt, diese komischen dinger, die im tunnel auf die armen, verpeilten goaner gewartet haben um sich auf sie zu stürzen und alles zu ergeiern was nicht nagelfest war.. :roll: ...habt ihr die auch gesehn?

:shock: fledermausland!!! :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol:
....nächstes mal unbedingt tennisschläger mitnehmen....jetzt wird mir so einiges klar :-D ...villeicht haben die mein Bier immer ausgetrunken :lol: :lol:
petit.papillon
Platin Member
Platin Member
Beitrag von petit.papillon »

Hallo zäme!!

für mi het alles am dsitig agfange woni s ertst mal z pruntrut id tennis halle bin zum föteli vom ufbau zmache. dr teppich isch fangs verleit gsi und s ganze elekto zügs isch am bode verteilt gsi. unmängene kabel, en bärg vo boxe, spots und grüschtteili. und i eim ecke heisi deko bastlet. es isch kuhm vorstellbar gsi was sie us däm mache!
woni am donstig zum 2. mal verbi gluegt han ischs bühne deko scho halb gmacht gsi, d bar ufgstellt und dr tunnel isch gstande. es isch langsam ersichtlich gsi wie das ganze söll usgseh. hani ömel gmeint...
wo am samsti i dr nacht irgendwenn s erst mal d uv agmacht und s licht abgmacht worde isch hetsmi fasch umghaue! isch so en magische momänt gsi fasch elei i däre halle dörfe das ganze bewundere... ganz im stille.
wo d soundalagt testet worde isch, ischsmer de z vill worde! hani use müesse... das het eim grad dr mage umdräit. a dr party isch d alag de zum glück nid ganz ufdräit worde ;o)
d party sälber isch eifach perfäkt gsi... geniali lüüt, vill platz, wunderschöni ussicht @deko, usw
und ersch die ville umarmige, wow! bin i 1 nacht no nie vo so villne lüt drückt worde... danke

und wär die geil lasershow nomal möcht erläbe, sie wärde z volketswil (midi town :lol:) are party sii im januar

han no paar pix gmacht... aber es ersetzt sicher nid s erläbniss, die atmosphäre isch nie und nimmer ufes pic zbanne ;o)
kukst du selbst:

AUFBAU -> http://www.dideldum.ch/galleries/show/154
Bild

Bild

Bild

Bild

30 DEZ (kleiner saal) -> http://www.dideldum.ch/galleries/show/155

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

das isch sicher s geilste ufbau team woni kenn! sone geniali stimmig gsi bi däne :-) dä wo da auf händen getragen wird isch übrigens dr Robert! är het das ganze uf d bei gstellt... unglaubliche mensch.

Bild

SILVESTERNACHT -> http://www.dideldum.ch/galleries/show/156
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

hug for all,
manu
Zuletzt geändert von petit.papillon am Do 4. Jan 2007, 21:18, insgesamt 1-mal geändert.
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

wow very nice decor !!! i think i missed something :-) peace for the timegate grew.
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Sieht wuerkli hammermaessig aus...wow....schad dessi in mexico be, hettmer sicher auno greizt, naja ma ka net auis ha.

Lg,
DOM
olli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von olli »

woooOOOoooow!
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
strigor

Beitrag von strigor »

andresholograma

Beitrag von andresholograma »

Great party! It was wanderfull!!

andres_hoLograma!
argentina?
Antworten