dimsen hat geschrieben:Hehe ich hans e super Party gfunde

vorallem wemer berücksichtig das de sound am morge no lüter worde isch

was isch echli schad gfunde han isch das es morge zimli viel abfall am Bode kha häd

aber alles i allem ischs es super fäscht gsi
@ the dude aso ich weiss zwar ned welles lied dases gnau isch wo du meinsch aber es hät den de senix ufgleit da wer süsch no de link
http://soundcloud.com/psyzotel 
aber ich vermute du meinschs possible
Yeah, was der Physiker im EP schon angesprochen hatte, mit dem "mehr Müllsäcke" wäre definitiv ein sinnvoller Vorschlag. Wobei mir auch der Vorschlag der Party von diesem WE im Aargau gefällt, der da lautet, Sound einfach abstellen und zur Fötzelaktion aufrufen, bis wieder sauber ist... das nenn ich edukative Pädagogik!
Und was possible angeht? Ich bin jetzt grad nicht mehr sicher, ob das der war, den ich meinte, oder der, den ich noch zum Abgang beim runterlaufen als perfekten Ausklang zu hören bekam...
Und wieso geht dieser Track unter Progressive?? Wäre das nicht viel eher housig-angehauchter Goa-Progi-Trance?
Ich glaub es war eher Protonica ^^

Jajajajajaj, es war protonica!!!
Hmm... oder war's doch Fly???? Eins geiler wie s'andere... help me senix

och, etz hani dä welle suuge und dänn das...
This track has reached its download limit.
mannööö und no ä edith... confusion? *lol* word! hanni nöd scho xeit gha, eis geiler wies ander? ^^ hoffentli laht sich wenigstens das suuge ^^
bäääk
This track has reached its download limit.
für was schriibt mer dä track mit "free download" a, wänn das nacher trotzdem nöd funzt?? vortüüschig vo falsche tatsache nännt mer das ;-p
Ps. Thx