anonyme post?
anonyme post?
Hoi zäme, wie chan ich mer fu österich öbis anonym schicke lah? Was gits da für sache woni chent mache?
Wot nüt illegals verschicke. ^^
Wot nüt illegals verschicke. ^^
Re: anonyme post?
paketstation, und zahlung per psc ?
-
u.s.l.
die antwort ist: alzheimer gepaart mit schizovrenie.
um sich etwas aus österreich zu schicken, muss man nach österreich gehen, sich etwas schicken, und dann vergessen, dass man es sich selbst geschickt hat. um auch vollkommen ausschliessen zu können, dass man es während des schickens selbst nicht vor augen hat, dass man sich selbst als absender und empfänger empfinden muss, was die anonymität voraussetzen würde.
ich kapiers selbst noch nicht so ganz - ich mach mich aber bald auf den weg nach österreich. der rest kommt dann von selbst (wenn er nicht schon da ist).
und keine ursache...
um sich etwas aus österreich zu schicken, muss man nach österreich gehen, sich etwas schicken, und dann vergessen, dass man es sich selbst geschickt hat. um auch vollkommen ausschliessen zu können, dass man es während des schickens selbst nicht vor augen hat, dass man sich selbst als absender und empfänger empfinden muss, was die anonymität voraussetzen würde.
ich kapiers selbst noch nicht so ganz - ich mach mich aber bald auf den weg nach österreich. der rest kommt dann von selbst (wenn er nicht schon da ist).
und keine ursache...
-
rantanplan
alzheiner und schizovrenie in aktsion... hihihiu.s.l. hat geschrieben:die antwort ist: alzheimer gepaart mit schizovrenie.
was isch a schicke LAH schizophren? Sich etwas schicken lassen. nöd wie chan ich mir öbis schicke.
ich guck mich mal wegen packestationen um und wie das genau geht. danke
ich guck mich mal wegen packestationen um und wie das genau geht. danke
-
u.s.l.
es isch nüt schizo dra, aber sälbscht wenn du dir vo öper anderem öpis schicke lohsch, de isch das i dem momänt nümme anonym, sobald du weisch, dass dir öper öpis schicke wird. schizo isch nur en witz gsi, will, de chönti immerno behaupte, öper anonyms het mer öpis gschickt, aber nid grad dem mir, wo grad de awäsend gsi isch, wo ich s päckli becho cha.
de räscht verstohni sowieso nid, weder, warum ich sälber extra uf öschtrich sött, um nach paketstatione ummezgüggsle, demit mer öper ander vo dit öpis anonym cha schicke, wo gar nid anonym müesst si, wills nüt illegals isch, de chönti ja, wenni scho dit bi, mir das au sälber schicke (oder es go hole) chönt, egal öb ichs mir anonym wett schicke, oder mir sälber. das isch so, als würd ich extra id ferie fahre, demit i au mal e poschtcharte bechomme... muess ja niemer wüsse, dass die vo mir sind, die wo am chüehlschrank chläbet
blibt no: versueche, sich öpis schicke z loh, und nid dra dänke, dass mer weiss, wers überhaupt schickt, und zwar solang, bis es klappet
d gfohr isch aber, dass das für immer verlore goht, das arme päckli, wills anonym entweder nid per poscht zuegwiese wird, und au nid cha retourniert wärde, oder aber, es passiert gar nie d gränze zwüsche öschtrich und de schwiz, oder wird halt vo öperem gnauer under d lupe gno, wils verdächtig isch...
ach, weisch was... ich wünsch der eifach glück bi dim vorhabe.
de räscht verstohni sowieso nid, weder, warum ich sälber extra uf öschtrich sött, um nach paketstatione ummezgüggsle, demit mer öper ander vo dit öpis anonym cha schicke, wo gar nid anonym müesst si, wills nüt illegals isch, de chönti ja, wenni scho dit bi, mir das au sälber schicke (oder es go hole) chönt, egal öb ichs mir anonym wett schicke, oder mir sälber. das isch so, als würd ich extra id ferie fahre, demit i au mal e poschtcharte bechomme... muess ja niemer wüsse, dass die vo mir sind, die wo am chüehlschrank chläbet
blibt no: versueche, sich öpis schicke z loh, und nid dra dänke, dass mer weiss, wers überhaupt schickt, und zwar solang, bis es klappet
ach, weisch was... ich wünsch der eifach glück bi dim vorhabe.
wir sötet zerstmal anonym definiere. ^^ aber kei lust. aber kreativ bisch scho, heshc per zuefall en langwilige bürojob? ^^
naja jedefalls chan ichs mer natürlich au so schicke lah, aber wärmer halt wohler gsi wenn ned. aber sone stress machi mer den au ned drum. aber merci vil mal. ^^
naja jedefalls chan ichs mer natürlich au so schicke lah, aber wärmer halt wohler gsi wenn ned. aber sone stress machi mer den au ned drum. aber merci vil mal. ^^
miaumiau
-
u.s.l.
hehe, erwischt
nei, hamer au scho überleit, öb, wenn i bischpielswiis öpis bi beathe uhse würd bstelle, öb die das au chli diskreter chöntet mache
nei, hamer au scho überleit, öb, wenn i bischpielswiis öpis bi beathe uhse würd bstelle, öb die das au chli diskreter chöntet mache
-
KeiFantasieFürName
- Gold Member

u.s.l the greatest 
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
wieso? die sind doch mega diskretu.s.l. hat geschrieben: nei, hamer au scho überleit, öb, wenn i bischpielswiis öpis bi beathe uhse würd bstelle, öb die das au chli diskreter chöntet mache
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
- 604freund/Psykas
- Platin Member

soso, de abraxas kennt sech also us...
also mi nämtis scho wunder was denn du dir wosch anonym schicke loh...!?!?
looooos use mit de sprooch...
also mi nämtis scho wunder was denn du dir wosch anonym schicke loh...!?!?
looooos use mit de sprooch...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

-
u.s.l.
das hani nid chönne wüsse. drumm hanis lo si, will i zu dene zite bi mine eltere gwohnt haabraxas hat geschrieben:wieso? die sind doch mega diskretu.s.l. hat geschrieben: nei, hamer au scho überleit, öb, wenn i bischpielswiis öpis bi beathe uhse würd bstelle, öb die das au chli diskreter chöntet mache
ich glaub, so shops hätted meh umsatz gmacht, wenns klar wär, dass sie nid so offesichtlichi schlichwärbig als paket tarnt hätted
-
u.s.l.
hoffentlich hat er nicht neulich das baur au lac-dinnerabendkleid bestellt604freund/Psykas hat geschrieben:soso, de abraxas kennt sech also us...![]()
das geld fürs essen und den champagner hat schon einen sponsor gefunden. allerdings sind die fotorechte somit auch nicht länger in meiner hand
ach, ned so wichtig. ^^
also so erotik züg gits ja vil i neutralem züg ned? Bi irgend enere konodmeria hets sogar 2. firmene wo als absender dienet. so handy zuebehör züg oder so.
anderi frag. hesch mi gad druf brahct. http://www.eis.de ishc ganz geil, leider schike die ned id schwiz, chan ich das irgendwie witerleite lah? schistmi a immer öbert us DE sueche.
also so erotik züg gits ja vil i neutralem züg ned? Bi irgend enere konodmeria hets sogar 2. firmene wo als absender dienet. so handy zuebehör züg oder so.
anderi frag. hesch mi gad druf brahct. http://www.eis.de ishc ganz geil, leider schike die ned id schwiz, chan ich das irgendwie witerleite lah? schistmi a immer öbert us DE sueche.