27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Re: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Beitrag von shivajanine »

Sky hat geschrieben: Mer muess sege wegem agressive tanze, es isch halt ke richtigi goa gsii, und ich han öpe 17 elleböge i min körper bzw mis gsicht druckt becho... nöd schön. Sorry, aber die huere house und electro und wasauimmerlüüt sind mer viel viel viiiiel z aggressiv -.- . nie wieder ane party wo so komischi type uftauchend. und entschuldige tüendsi sich aunid -.-
säge mal sky, häsch du evtl. ne ältere schwester von der du nichts weisst crazyeye /doof
Don`t dream your life, live your dreams
SalüDeFish

Beitrag von SalüDeFish »

Sky hat geschrieben: und de ablick vo sonere wiissbestifelete tussi wo is überschwemmte mannewc isch gstürchlet...
mwahaha.
meinsch aber ned die mit de blonde pinke churze hoor? XD
falls die meinsch, esch ehfall wirklich en superliebi frau gsi, extra vo dütschland id schwiiz cho und es isch ehri erschd "goa" party gsi... XD sie hed sich so herzig gschäämt deför, dass sie so "ufgstylt" cho isch.. aber en megaaa liebi.. sie heisst julia.. ^^

so und etz no mine kommentar:

- okay hed wörkli z'viel lüüd gha
- scho am 10ni am obig kei wc papier meh ufm fraueklo? XD hallo?
(und die frau wo nassi "muschihoor" gha hed - ech hoffe du lernsch druss und
schleppsch absofort immer es päckli nastüechli mit dir ume.. XD
- das wc dette bi dem gang bi de sofas... hed chli zviel "päärli" gha wo sich det ine vergnüegt hend.. [-X

+ okay de 2 floor isch chli gsi - hed aber weniger lüüd gha und det hed mer chöne tanze =P
+ barpersonal sehr lieb (hahnewasser problemlos immer gratis becho... was jo ned immer selbschtverständlech isch)
+ zum usruhe dette im gang bi de sofas sehr top gsi... =D
+ chli agressiv aber guetii tanzstimmig gsi.. XD alli hend so umeghöpft de hesch eifach ned chöne schlecht driiluege.. XD

° weg de security chamer diskutiere.. und de garderobe au.. wenn mer nämlich scho so um die 9ii 10nii am obig cho isch.. hesch nirgends müesse ahstoh.. isch jo klar ^^ und je früener mer chund umso meh hend sich die 50.- glohnt.. ich bin uf die 10ni gange und am 11ii am morge gange.. ha de mitm einte security chli gredet und ha scho gmerkt.. de hed en riese ahschiss gha und isch froh gsi dass party langsam fertig gsi isch.. XD aber söschd kei problem mit ihne gha

° esse hani au nirgends gseh, verlange denoch au ned gha XD aber hed de öberhaupt ergendöber denoch gfrogt? XD

° und no danke ah all die wo chli ha chöne plaudere.. XD hed echt spass gmacht.. bin denn die gsi wo ufm wc chli alli mit UV farbe ahgmöleled hed.. XD

im grosse und ganze hani party guet gfunde... has hald um die richtig ziit immer am richtige ort ghäängt.. :D
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

shivajanine hat geschrieben:
Sky hat geschrieben: Mer muess sege wegem agressive tanze, es isch halt ke richtigi goa gsii, und ich han öpe 17 elleböge i min körper bzw mis gsicht druckt becho... nöd schön. Sorry, aber die huere house und electro und wasauimmerlüüt sind mer viel viel viiiiel z aggressiv -.- . nie wieder ane party wo so komischi type uftauchend. und entschuldige tüendsi sich aunid -.-
säge mal sky, häsch du evtl. ne ältere schwester von der du nichts weisst crazyeye /doof
haha xD
wieso meinsch?
_INTER_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _INTER_ »

Zum Glück hani e Lehr us em DeepIn zoge und bin nöd is UG. Es hett sich glaub bestätigt?
Coookieees!
lysergid
Silver Member
Silver Member

Beitrag von lysergid »

ach wiä froh dassich bin hanich mich au dasmal gäg das ganze züg entschidä, und da chunt doch sho dbestätigung...
hetteder eu aber nach de deep in glaub au chöne dänke und das line up gseht mer ja au all par mönet ide schwiiz...
life is not about waiting for the storm to pass, its about learning how to dance in the rain
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

Sky hat geschrieben:
shivajanine hat geschrieben:
haha xD
wieso meinsch?
nur so sky, nur so......
Don`t dream your life, live your dreams
jinjin
Silver Member
Silver Member

Beitrag von jinjin »

weiss öper öpis vo derä verunfallte 19jährige? ich hoff s gad ihrä bald wieder besser...so en scheiss...
Zuletzt geändert von jinjin am Mo 1. Mär 2010, 18:35, insgesamt 1-mal geändert.
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
Thurgrove

Beitrag von Thurgrove »

Mer weiss es jo langsam, was Electronic Voice für Partys mached...

..und wer sich druf iiloht, weiss mit was er muäss rechnä..

........Karma aus der Hö(h)(l)le::::::::::::

@sky: Du wirsch es Double ha.. Die eint hät d Nacht durä gfäschtet und di zweit hät äm Morgä frisch usgseh :-))
Wot au so eis...
Gnüüs es..
Kargamel

Beitrag von Kargamel »

Wie chuntmer au das am Engadin Spirit Festival use?!?!?

lysergid hat geschrieben:und das line up gseht mer ja au all par mönet ide schwiiz...
NUR GÜNSTIGER ^^ :P
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

jinjin hat geschrieben:weiss öper öpis vo derä verunfallte 19jährige? ich hoff s gad ihrä bald wieder besser...so en scheiss...
Heftig als wir nachhause gingen hatten wir die Unfallstelle au noch gesehen
POLIZEINEWS hat geschrieben:Eine 19-jährige Autolenkerin fuhr um 07.15 Uhr auf der Schaffhauserstrasse Richtung Bülach. Aus noch ungeklärten Gründen geriet sie auf der richtungsgetrennten Strasse auf die Mittelinsel, wo sie mit einem Kandelaber kollidierte. Bei der heftigen Kollision erlitt die junge Frau schwere Verletzungen und musste mit der Ambulanz ins Spital gebracht werden.

Für die Dauer der Unfallaufnahme musste die Schaffhauserstrasse und kurzzeitig die Autobahnausfahrt Bülach-Nord gesperrt werden. Der Verkehr wurde während dieser Zeit örtlich umgeleitet.

Zeugenaufruf: Unfallzeugen werden gebeten, sich bei der Kantonspolizei Zürich, Verkehrszug Bülach, Telefon 044 863 41 00, zu melden.
Falls wer irgenwas gesehen hat oder was weis meldet euch:

Dabei kann man dennoch nur nochmal an den gesunden Menschen verstand appellieren
Fährt niemals Besoffen, verladen oder sehr Müde AUTO
ihr seid nicht die einzigen auf der Strasse
lieber ein Halbtax kaufen bevor man den Lappen und/oder Leben abgibt!!!!!
jinjin
Silver Member
Silver Member

Beitrag von jinjin »

M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:
jinjin hat geschrieben:weiss öper öpis vo derä verunfallte 19jährige? ich hoff s gad ihrä bald wieder besser...so en scheiss...
Heftig als wir nachhause gingen hatten wir die Unfallstelle au noch gesehen
POLIZEINEWS hat geschrieben:Eine 19-jährige Autolenkerin fuhr um 07.15 Uhr auf der Schaffhauserstrasse Richtung Bülach. Aus noch ungeklärten Gründen geriet sie auf der richtungsgetrennten Strasse auf die Mittelinsel, wo sie mit einem Kandelaber kollidierte. Bei der heftigen Kollision erlitt die junge Frau schwere Verletzungen und musste mit der Ambulanz ins Spital gebracht werden.

Für die Dauer der Unfallaufnahme musste die Schaffhauserstrasse und kurzzeitig die Autobahnausfahrt Bülach-Nord gesperrt werden. Der Verkehr wurde während dieser Zeit örtlich umgeleitet.

Zeugenaufruf: Unfallzeugen werden gebeten, sich bei der Kantonspolizei Zürich, Verkehrszug Bülach, Telefon 044 863 41 00, zu melden.
Falls wer irgenwas gesehen hat oder was weis meldet euch:

Dabei kann man dennoch nur nochmal an den gesunden Menschen verstand appellieren
Fährt niemals Besoffen, verladen oder sehr Müde AUTO
ihr seid nicht die einzigen auf der Strasse
lieber ein Halbtax kaufen bevor man den Lappen und/oder Leben abgibt!!!!!
ja segs nöd. mir händ d ambulanz aglüte und ich ha probiert sie biz z beruhige. die bilder vergisisch nie...das macht echt weh

aber komisch das d ursach nuni klärt isch, s bluet söt doch scho lengschd agluegt wordä si...
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

jinjin hat geschrieben: ja segs nöd. mir händ d ambulanz aglüte und ich ha probiert sie biz z beruhige. die bilder vergisisch nie...das macht echt weh
aber komisch das d ursach nuni klärt isch, s bluet söt doch scho lengschd agluegt wordä si...
Kann ich mir vorstellen war auch schon in einer Situation am Morgen nach einer Party wünsche es niemanden
wegen der Untersuchung ich nehme nicht an das die Junge frau im bezug der UG-Party stand
da der Unfall von der Autobahnausfahrt Richtung Bülach passiert ist
um diese Uhr zeit gehen die Leute meistens Nachhause das heisst von Bülach Raus auf die Autobahn.

HOFFEN WIR MAL DAS SIE SICH ERHOLEN WIRD UND ALLES GUT KOMMT
Zuletzt geändert von M!GuZ / Wasabidelux am Mo 1. Mär 2010, 20:02, insgesamt 1-mal geändert.
jinjin
Silver Member
Silver Member

Beitrag von jinjin »

M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:
jinjin hat geschrieben: ja segs nöd. mir händ d ambulanz aglüte und ich ha probiert sie biz z beruhige. die bilder vergisisch nie...das macht echt weh
Kann ich mir vorstellen war auch schon in einer Situation am Morgen nach einer Party wünsche es niemanden wegen der Untersuchung ich nehme nicht an das die Junge frau im bezug der UG-Party stand da der Unfall von der Autobahnausfahrt Richtung Bülach passiert ist um diese Uhr zeit gehen die Leute meistens Nachhause das heisst von Bülach Raus auf die Autobahn.
HOFFEN WIR MAL DAS SIE SICH ERHOLEN WIRD UND ALLES GUT KOMMT
naja ha ghört sie sig scho vorher mit 100sach dur bülach brädschd...und vilicht isch sie ja ä von re andere party cho

naja ich dänk a sie...
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Ja das ist natürlich eine andere Ausgangslage da habe ich auch kein Erbarmen zum Glück kam niemand anderes zu schaden falls dies wirklich so war dann ist es einfach Leichtsinn und man muss schon fast die bitteren worte “Sie ist selber schuld“ benutzen so hat das jetzt klingen mag
jinjin
Silver Member
Silver Member

Beitrag von jinjin »

M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:Ja das ist natürlich eine andere Ausgangslage da habe ich auch kein Erbarmen zum Glück kam niemand anderes zu schaden falls dies wirklich so war dann ist es einfach Leichtsinn und man muss schon fast die bitteren worte “Sie ist selber schuld“ benutzen so hat das jetzt klingen mag

nei das döf mer nöd säge, schliesslich häd jede i sim läbe scheiss gmacht wo übel heti chönä ände.
Antworten