Lucis Springel Ding - 28.03.09 - Sargans
Re: Lucis Springel Ding - 28.03.08 - Sargans
weshalb schnallt ihr euch die glücksbringer nicht an den pimmel. ich bin mit dieser variante immer sauber gewesen.
- derphysiker2k
- Platin Member

und das hat sich mit diesem post wohl erledigt.Roy Black hat geschrieben:weshalb schnallt ihr euch die glücksbringer nicht an den pimmel. ich bin mit dieser variante immer sauber gewesen.
DerPhysiker2k @ http://soundcloud.com/derphysiker2k (HQ)
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--
Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.
Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.
Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
-
little nemo
auch ich muss noch sagen, es hat war sehr schön bis 3 uhr... hätte vor allem natürlich ITP noch sehr gerne gesehen.
und es hat mich natürlich gefreut, dort zu den (leider so wenigen) glücklichen zu gehören die noch auftreten konnten. danke ans ok fürs booking, gerne wieder!
go on like you got there!
gruss livio
und es hat mich natürlich gefreut, dort zu den (leider so wenigen) glücklichen zu gehören die noch auftreten konnten. danke ans ok fürs booking, gerne wieder!
go on like you got there!
gruss livio
-
Spacefreak
Hallo Party-Freaggles
Mir chönd's selber immer no nöd rächt fassa, wa do abganga isch, und es tut üs echt mega leid für all dia Gäscht wo für a so a tolli Stimmig gsorgt händ und wo mir leider händ müssa enttüscha. So öppis isch üs au no nia passiert! Au das mit da extrem arroganta Kontrolla - eifach z'krass! Schlüssa müssa händ mir deshalb, will mir tatsächlich "nur" a mündlichi Zuasag vo da Gmeind für a längeri Party gha händ. Au noch Rücksproch vo da Polizei mit da Gmeind ( dä vo da Gmeind isch übrigens dia ganz Nacht für üs do gsi und hätt da Polizei au mitteilt dass vo ihrer Siita us kein Grund git, dia Veranstaltig z'schlüssa), hät d'Polizei nöd mit sich reda loh, Anzeige gega üs gmacht, so dass mir dia Party leider händ müssa beenda. Au wo d'Polizei wieder cho isch, öppa am sechsi, wo mir am ufruma gsi sind mit üsna 40 Helfer, händ's wölla meina mir hägend immer no offa und es gäb a wiiteri Anzeig. Das Ganze isch aber sicher no nöd abgschlossa, mir tüand wa mir chönd
und Gmeind isch au witerhin uf üserer Siita, as grosses Dankeschön dafür! Und au bi eu, liebi Partygäscht werdend mir üs revanchiera, mir verstöhnd vollkomma dass ihr enttüscht und z.T. au hässig sind.
Übrigens, mir händ alli Act's buched und sie sind au alli bi Beendigung vo da Party awesend gsi. Au für üs und d'Act's isch's a riesa Enttüschig gsi und sie hättend gern für eu gspielt.
Mir bedankend üs bi eu, für eues Verständnis, dia ufbauendi Unterstützig und hoffed würklich, dass mir üs bald dafür bi eu revanchiera chönd!
Give, but never give up!
Panta Rhei
Mir chönd's selber immer no nöd rächt fassa, wa do abganga isch, und es tut üs echt mega leid für all dia Gäscht wo für a so a tolli Stimmig gsorgt händ und wo mir leider händ müssa enttüscha. So öppis isch üs au no nia passiert! Au das mit da extrem arroganta Kontrolla - eifach z'krass! Schlüssa müssa händ mir deshalb, will mir tatsächlich "nur" a mündlichi Zuasag vo da Gmeind für a längeri Party gha händ. Au noch Rücksproch vo da Polizei mit da Gmeind ( dä vo da Gmeind isch übrigens dia ganz Nacht für üs do gsi und hätt da Polizei au mitteilt dass vo ihrer Siita us kein Grund git, dia Veranstaltig z'schlüssa), hät d'Polizei nöd mit sich reda loh, Anzeige gega üs gmacht, so dass mir dia Party leider händ müssa beenda. Au wo d'Polizei wieder cho isch, öppa am sechsi, wo mir am ufruma gsi sind mit üsna 40 Helfer, händ's wölla meina mir hägend immer no offa und es gäb a wiiteri Anzeig. Das Ganze isch aber sicher no nöd abgschlossa, mir tüand wa mir chönd
Übrigens, mir händ alli Act's buched und sie sind au alli bi Beendigung vo da Party awesend gsi. Au für üs und d'Act's isch's a riesa Enttüschig gsi und sie hättend gern für eu gspielt.
Mir bedankend üs bi eu, für eues Verständnis, dia ufbauendi Unterstützig und hoffed würklich, dass mir üs bald dafür bi eu revanchiera chönd!
Give, but never give up!
Panta Rhei
Re: Lucis Springel Ding - 28.03.09 - Sargans
Ok, alles wie vermutet.. man lernt halt draus. Ich hoffe ihr macht wieder mal eine Party dieser Art, ich komme gerne wieder.. vielleicht dann auch mit CPU?
Gibts irgendwo nette Partybilder? Mann mann, wie ist das eigentlich.., ich hätt halt ne tolle DSR (digi-spiegelreflex), scheue mich aber jeweils diese mitzunehmen, weil ich keine erfahrung mit fotografie in clubs habe. Auch was etwaige Regeln angeht (darf ich überhaupt fotografieren, blitzlicht?, usw...). Gibts da irgendwie infos/guidelines?
Gruss
Gibts irgendwo nette Partybilder? Mann mann, wie ist das eigentlich.., ich hätt halt ne tolle DSR (digi-spiegelreflex), scheue mich aber jeweils diese mitzunehmen, weil ich keine erfahrung mit fotografie in clubs habe. Auch was etwaige Regeln angeht (darf ich überhaupt fotografieren, blitzlicht?, usw...). Gibts da irgendwie infos/guidelines?
Gruss
-
silverhaze
- Gold Member

fotografieren darfst du glaub an jeder party... kommt halt immer darauf an was du fotografieren willst, ob party people (dann evt. mit blitz bei schlechter beleuchtung) oder wenn du halt die location / deko-bilder oder so fotografieren willst, dann empfiehlt sich die verschlusszeit auf 10 sekunden oder höher zu stellen und mit stativ zu fotografieren.quaN hat geschrieben:Auch was etwaige Regeln angeht (darf ich überhaupt fotografieren, blitzlicht?, usw...). Gibts da irgendwie infos/guidelines?
gruss
Ohne Einwilligung der Abgebildeten darfst du meines Wissens nach erstmal gar nix fotografieren.
Also erst die Leute ansprechen und fragen, ansonsten kann das Stress bedeuten (bei Veröffentlichung der Fotos).
Ich persönlich hasse diese Mode, dass auf einmal jede Party genauestens dokumentiert sein muss, gibt ja tausende solche Portale online...
Das kann ich bei den Selbstdarstellern auf den tilllate-Bildern noch verstehen, aber hier? Muss doch nicht sein.
mfg
Also erst die Leute ansprechen und fragen, ansonsten kann das Stress bedeuten (bei Veröffentlichung der Fotos).
Ich persönlich hasse diese Mode, dass auf einmal jede Party genauestens dokumentiert sein muss, gibt ja tausende solche Portale online...
Das kann ich bei den Selbstdarstellern auf den tilllate-Bildern noch verstehen, aber hier? Muss doch nicht sein.
mfg
-
silverhaze
- Gold Member

ja, das ist natürlich so... sorry, vergessen zu sagen.klaxon hat geschrieben:Ohne Einwilligung der Abgebildeten darfst du meines Wissens nach erstmal gar nix fotografieren.
auch wenn wir schon am bahnhof gefilzt wurden - deshalb den bus verpassten und die CD wegen dem verpassten bus nicht mehr bekamen =(
hab mich so verdammt auf ITP gefreut...
aber die deko war der hammer, die party war genialst, traumhaft... es hätte für mich eeewig weitergehen können... =)
dankeschön =)
fiese sache von der polizei..
trotzdem wunderschöne erinnerung
A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.A.C.A.B.
Epilepsy
die, hippie die
die, hippie die
News News!!
Auf meiner Myspace könnt ihr ab sofort das Beat Brothers DJ-Set von der Lucis Springel Ding Party anhören.
Vielen Dank an dieser Stelle nochmal an alle, die während unseres Sets so abgingen, es war killer. Hier nochmal die ganzen 2.5 Stunden zum mithören
http://www.djajanix.ch
Haltet die Ohren Steif!!!
Liebe Grüsse
Beat Brothers
Auf meiner Myspace könnt ihr ab sofort das Beat Brothers DJ-Set von der Lucis Springel Ding Party anhören.
Vielen Dank an dieser Stelle nochmal an alle, die während unseres Sets so abgingen, es war killer. Hier nochmal die ganzen 2.5 Stunden zum mithören
http://www.djajanix.ch
Haltet die Ohren Steif!!!
Liebe Grüsse
Beat Brothers
DJ Ajanix: http://www.facebook.com/djajanix
24/7 Records: http://www.twenty4seven.cc
One Love Festival: http://www.onelovefestival.ch
Earthdance: http://www.earthdance.ch
Earthdance on Facebook
One Love Festival on Facebook
24/7 Records on Facebook
24/7 Records: http://www.twenty4seven.cc
One Love Festival: http://www.onelovefestival.ch
Earthdance: http://www.earthdance.ch
Earthdance on Facebook
One Love Festival on Facebook
24/7 Records on Facebook
ich bin leider nid an dere party gsi do mir in taegerwillen buechet gsi sind.
zur org vo dr arena party sorry und zwar es mega was eu passier isch.i bin in ragaz und sargans ufgwachse und es isch leider so d bullevo mels sind die groeschte a.... wos git.
au wenn e schriftlichi bewilligung hesch figens die.
und wenns numme es kruemmeli finden hends en grund zum sie sprenge.
dr kalberer het mir jo mohl vor johre gseid bis sini kidis ind schuel gengen luegi er das in sargans und umgegig kei droge me gebi.
an dr fabularegis party in dr flumsi hends jo 2 fruende vo mir verbrueglet dr shelby(erdmandli) und sini fruendin doert z mohl.
und zwar groeber so das uf walenstadt in spital hend muesse.
s sarganserland und do geben mir e huffe recht isch no schlimmer als d walliser bulle was partys anbelangt.
wie gseid wenns um goa partys und sarganserland goht findens immer en grund zum sie beende
i han von eurer party numme sbescht koehrt es sigi wunderschoen dekoriert gsi und mit viel liebi was meh au gseh hebi.
d arena isch e hammer location und voralem stoehrsch doert im scholl kei sau
i hoffe das i au mohl in gnuss vonere party vo eu kume und wuensche eu vo herze das ihr e alternative zurt arena finden und den hoentlich gseh mehr ues mohl ufem floor
bis bald im wald euer hoeschi vibrative sounds and light
zur org vo dr arena party sorry und zwar es mega was eu passier isch.i bin in ragaz und sargans ufgwachse und es isch leider so d bullevo mels sind die groeschte a.... wos git.
au wenn e schriftlichi bewilligung hesch figens die.
und wenns numme es kruemmeli finden hends en grund zum sie sprenge.
dr kalberer het mir jo mohl vor johre gseid bis sini kidis ind schuel gengen luegi er das in sargans und umgegig kei droge me gebi.
an dr fabularegis party in dr flumsi hends jo 2 fruende vo mir verbrueglet dr shelby(erdmandli) und sini fruendin doert z mohl.
und zwar groeber so das uf walenstadt in spital hend muesse.
s sarganserland und do geben mir e huffe recht isch no schlimmer als d walliser bulle was partys anbelangt.
wie gseid wenns um goa partys und sarganserland goht findens immer en grund zum sie beende
i han von eurer party numme sbescht koehrt es sigi wunderschoen dekoriert gsi und mit viel liebi was meh au gseh hebi.
d arena isch e hammer location und voralem stoehrsch doert im scholl kei sau
i hoffe das i au mohl in gnuss vonere party vo eu kume und wuensche eu vo herze das ihr e alternative zurt arena finden und den hoentlich gseh mehr ues mohl ufem floor
bis bald im wald euer hoeschi vibrative sounds and light