Paragoa V

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
kaidun
artist
artist
Re: Paragoa V

Beitrag von kaidun »

hei fra..
leider beni noni würklich fitt gsi (grippe :mad: )
drum au grad weder gange nachem live act.
werd secher weder glägeheite geh..
zuder party chani leider au ned vell säge.
fürdas beni zweni lang ded gsi.
he
Gold Member
Gold Member

Beitrag von he »

da wir am samstag schon seit um 10 uhr morgens am party machen in freiburg (D) waren kamen wir schon super fertig an der party an....sehr erfreut waren wir über die uns bekannte wunderschöne gegend...der platz ist einfach perfekt...rundum ein wunderschöner blick...nur 20 km bis nach hause...ein hüttchen und viel viel wald...einfach traumhaft....nur fand ichs vor
ca 1 1/2 jahren besser aufgebaut....da gabs schönen waldboden zum tanzen...der kies war mal super anstrengen ... ich habs fast nicht geschafft mit meinen fertigen beinen....gerne hätten wir dieses schöne Treffen länger genossen...aber ab um 2 war für uns der tag fertig....keine power mehr...wir haben uns dann ins auto gelegt..wollten nur etwas ruhen...naja schlussendlich wars 7 uhr als wir aufgewacht sind...und da waren ma dann zu verpennt um weiter zu feiern...ich hoffe ihr macht mal wieder was....dann werden wirs auch in vollen zügen genießen...

trotz allem vielen dank für den brillianten abschluss des traumhaften tages.....

hab jetzt noch muskelkater ;)
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*

!!! *** better roads for Queensland *** !!!
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

Au mier oder eus hed die Party sehr guet gfalle. sHighlide (wie schriebt mer das???) isch für mich
gsie, ändlich mal paar Mystikels känne z'lerne. A dere Stell en big *Knuddel* as Zauberhäxli, dShmahu
und an KollegOli. =o)

Mier sind halt wieder mal biz Penntüütene gsie und vom 4ri am Morge bis am 10ni am Mittag go pfuse.
Aber das woni vorher vom Sound her ghört han, hed Spass gmacht und vorallem hez guet da, wieder
mal Sound im Wald döffe z'ghöre.

Es MEEGGGAAA MERCI ad Veranstallter. Isch wirklich kuul und erfrüschend für dSeel gsie. =o)
*poink*
Malix

Beitrag von Malix »

huup, so bin zwar nochli heiser o chiischterig aber bruuche ja da mini schtimm nid würkli...danke zersch mau a die loyale helfer wo bim uf-u.abbaue fliissig mit gholfe hend...au de abfall am morge wo mich denn scho gschtört het isch denn plötzli weg gsi o denn hemmer au gern bis schpoot wiiter gmacht.
für all die won ich chli perifer begenet bin duets mr leid aber es isch so vill eigentli schief gloffe das ich gar nöd richtig han möge. de live act vo mir isch ja andersch id hose... és isch so vill gloffe das sich mehrheitlich all mini texte kurzfrischtig in luft ufglöst hend... :? sorry.., aber im grosse und ganze isch es wider mal es glungnigs fescht gsi...
danke a alli musikante o da mit de aalag isch so wie de psythagoras gseit het: es isch en limiter gsi für dj`s... mir dörfet döt obe nit lüüter werde o wenn denn halt gliich öpert sgfüül het er müesi lüüter werde denn lauft halt dr generator anschlag o de schtrom langet nümm für sovill power...haha, i hans au gschaft lüüter zwerde o au bi mir isch schnell d musig weg gsi...

wünsche allne e gueti zyt o i denke im früelig isch es denn wider zyt fürne wiiteri paragoa... :-D
greez
chregu
Die Worte ringen um von Dingen zu singen, damit sie neuen Dingen gelingen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

jaa es isch es schöns feschtli gsi.

musikalisch hät mir vibracoustic recht guet gfalle. jetz woni die musig verstahn mussi doch no es kompliment uspreche.. vor allem au für de gwüssi faktor an individualität. =D>

dann hatmer malix au sehr guet gfalle. sehr individuell, trippig und geili beats.

psythagoras am morge hatmer au guet gfalle. en sehr gueti vibes verbreitende mensch.

das mit de alag hani eigentlich keis problem gfunde, be mir hats nöd eimal usgsezt und ich ha au immer ordentlich luut gha. ich denk, wennmer immer wiedermal chli uf dtanzflächi gaht go lose und sich druf achtet, dann passiert so was nöd. ich finds eh wichtig dass en DJ luegt, dasser nöd zluut macht, schliesslich hater da au e gwüssi verantwortig gegenüber de ohre vo de hörer, de awohner und em verastalter (so bulletechnisch). wichtig findi au, dassmer nöd uf irgendwelchi partygänger lost, wo "Lüüter" schreied, well die sind meistens eh plemplem... zu luut gahts eh weniger ab, als mit de richtige luutschtärchi.

sehr schön isch eusi mysticalrundi ide nacht gsi. hat mi gfreut

grüess
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ach es war sooo eine wuuuunderschöne und berührende Party, merci!!!

Mein grösster Dank gilt natürlich dir Malix. Du warst mit dem Herzen dabei und das habe ich gespürt! Deine Freundlichkeit mir gegenüber war schon fast zuviel, nicht nur das ich kein Eintritt bezahlen musste, ich bekam auch die Getränke gratis (obwohl ich trotzdem manchmal etwas gezahlt habe), ich habe dir angeboten mitzuhelfen, doch irgendwie wolltest du nicht...aber du weisst alles kommt irgendwann zurück :P

Sehr viele tolle Mysticalers durfte ich endlich persönlich kennenlernen. Ritter der Tafelrunde, ein Mischmasch aus Psychobella, Pirahna (geliebte Anja :lol: ), Shmahu (endlich habe ich mich getraut dich anzusprechen), Kollegoli, Melliandra, Satropa u.s.w....Die Momente welche ich mit den Menschen an der Party teilen konnte, überstrahlte jeden anderen Eindruck den ich noch von der Party bekommen habe! Ach übrigens kalte Hände habe ich nun nicht mehr...

Zur Musik muss ich gestehen, dass ich die oft nur am Rand mitbekommen habe. Richtig das Tanzbein geschwungen habe ich nur zu Vibracoustic, geile Musik!!! Malix war auch super, da war ich aber schon nicht mehr total in Tanzstimmung.

Es war auf jeden Fall der schönste Abschied von der Schweiz, denn ich mir nur vorstellen kann!! Auf baldiges Wiedersehen irgendwie, irgendwo, irgendwann...
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

KOLLEGOLI HAT FOLGENDES GESCHRIEBEN, ZITAT:
das mit de alag hani eigentlich keis problem gfunde, be mir hats nöd eimal usgsezt und ich ha au immer ordentlich luut gha. ich denk, wennmer immer wiedermal chli uf dtanzflächi gaht go lose und sich druf achtet, dann passiert so was nöd. ich finds eh wichtig dass en DJ luegt, dasser nöd zluut macht, schliesslich hater da au e gwüssi verantwortig gegenüber de ohre vo de hörer, de awohner und em verastalter (so bulletechnisch). wichtig findi au, dassmer nöd uf irgendwelchi partygänger lost, wo "Lüüter" schreied, well die sind meistens eh plemplem... zu luut gahts eh weniger ab, als mit de richtige luutschtärchi.

Liebi Lüt, Malix, und KollegOLI

Danke für dis Statment, ich han s zur kenntniss gnoo und Ihr chönnet mer s Glaube, es isch für mich en sehr schöne Uftritt gsy, und genau das wo gsy isch mit de Lutstärki hinterloot jetzt doch no es bitters Gfühl bi mir.
Es tuet mir sehr leid, dass ich mir die gedanke nit währenddesse gmacht han,aber es isch sicher kei Bösi Absicht derhinder gsteckt, han eifach welle das es Fägt und au mini eigeni eufori het zu dem gfüert.
Wie ich scho gseit han , für zuekünftigi Uftritte werd ich sehr genau do druf luege, und mir Müeh gää dass mir settigs nümme passiert,well es isch net s erste mol dass ich wege de Lutstärki kritik bechome.
Ich wett mich vorallem Bi dir Malix entschuldige für das.
Bedanke, bi Dir Kollegoli für dini Überlegige und Typs für Zuekunft.
Es risigs sorry an alli.

Gruess Fra aka Bahia
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Lieber Franco (Bahia), das ist ja nicht nur auf dich bezogen, mir ist die Anlage ja auch mal abgestürzt und vor uns und nach uns ja auch... Sicher hätten wir das ein bisschen besser managen müssen, aber es war bei dieser Dunkelheit, der Euphorie und dem ganzen drum herum auch nicht ganz einfach die Gains immer schön mittig zu haben (besonders der Bass beim mixen). Das Beste wäre sicherlich gewesen die Kanäle immer schön im grünen Bereich zu lassen und dem master was mehr zu geben...Sound- und Stimmungsmässig hat sich unser kleines experiment aber sicher gelohnt und mir hat es auch was gebracht!

.. Nachher ist man immer schlauer... war ja dafür richtig old school like mit den unterbrüchen (ironie);)

@kollegoli "you are rigth! leider deinen sound verpasst... wird aber msicher mal nachgeholt"

Danke an alle die da waren, war ein cooles Fest!

CU Soon
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Vibracoustic »

Kollegoli hat geschrieben:jaa es isch es schöns feschtli gsi.

musikalisch hät mir vibracoustic recht guet gfalle. jetz woni die musig verstahn mussi doch no es kompliment uspreche.. vor allem au für de gwüssi faktor an individualität. =D>

grüess
Freut mi sehr das de sound dir gfalle het...bisch scho recht abgange :-) hehe...ha aber ned erwartet das uf so härte sound stosch und drum freuts mi um so meh das es dir schlussendli doch agsproche het...ha no paar vo dini tracks abeglade und da muess i dir au es kompliment geh...me ghört das es din eigene sound isch...es wott ned öpis anders si als es isch..und das fehlt (mini meinig nach) immer meh i de goaszene hüt...bi leider vor din live act gange aber isch sicher bi de luet guet acho, also wiiter so!!

Hetti au gern d'minimal session am morge miterlebt aber bi echt uf de schnure gsi und mir hend en lange heiweg ga...also bim nöchste mal denn!!!

Merci nomal Malix das mir hend chöne go sounde und i freu mi ufs nöchschte mal!!

Gruess us Traintown,

Manjit (Vibracoustic / Shaman Electro Rec.)
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

Wot au no es grosses Dankeschön säge för die party!
hetmer mega spass gmacht, und i hans gnosse.
esy fredlechi lüüt, chlu schubige sound esch emmer gut :) , und de chillout womer chli het chönne relaxe esch au e super sach gsi.

jo das metem 2 bem chai.... hans ergendwie ned gschafft 8-[ aber werd jo ned die letscht party gsi si :D

Beni
Love, Peace and Chuehdärm

Bild
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

EDIT: O:)
betreff "am2ibimchai" ich hans mer eigentli au vorgno mol cho zluege wer denn so bem chai umestoht am 2i! aber be gröschteteils am abshake gsi, han gnue bier intus gha, und churz vor de drü hani gmerkt dasi wedr mal zspot ben! :-k
naja, han ja immerhin par wenigi wort metm kollegoli gwechslet, zum der säge dasmer din sound uhmega gfalle het, so rechtig schön sphärisch, zum abspace, und speziell guet zum die wunderschön party abzschlüsse, hets mer denn nüme glanget, well plötzli de shuttle gfahre isch und mer ned gwösst hend wenner snegschtmal fahrt, drum semmer de churzfrischtig heigange!

das met de geniabstörz als soundlimitter findi demfall doch ned eso mega müehsam, nervig, und "vollzumkonzeptuusbringend" wienis ade party gfunde han! f :lol: för mich isches au lieber ned ganz so luut, deför hemmer jo ohni schlümpf chöni die ganz nacht, und hoffentli au bis endi fäscht (?), duresounde!

=D> =D> =D> ES GROSSES MERCI NAMAL A ALLI ZÄME, WO GHULFE HEND, WO GFÄSCHTET HEND, UND WOMI ZUM LACHE BROCHT HEND... O:)
ES ISCH WUNDERSCHÖN GSI VO, MIT UND UND BI OICH!!!
=D> =D> =D>
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

danke fürd kompliment... freut mi natürli immer sehr wenns gfallt.

@bahia

min kommentar hat natürli nöd nur dir gulte, das gseht de flying fish richtig. es isch es allgemeins problem und au nöd nur a dere party. ich weiss mittlerwiile ja au selber, dasses ämmel recht schwer isch, die richtig luutschtärchi zfinde... vo demher nimmis niemerem übel wenner mal zluut macht.

ich finds eifach au no en wichtige punkt, womer nöd sött usser acht lah... ebe, es gaht halt nöd nur um mixe und geili musig, sondern au um so sache.

ich mach das eifach ämmel so, dassi gahn uf de dancefloor go lose, wies tönt und ganz fiin versuech zgspühre was stimmt und was nöd. okkee ich mach natürli au kei würklichi übergäng, sondern lah mini lieder eifach vo afang bi schluss laufe, ha drum au iisy ziit für das :-D. tue dänn ämmel sogar mittanze und au uf de tanzflächi stah... ich finds igendwie schöner uf de tanzflächi als hinderm dj pult.

grüess
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

@kollegOLI

Ich weiss das scho , dass nit nur ich das problem gha han, has au net persönlich gnoo, oder gmeint es sind bösi Wort vo der im Gegenteil, ich bin immer offe für konstruktivi Kritik und me als d Unterbrüch het mich de Umstand gstresst wege de Organisatore wo det scho lang partys mached und ich a das net grad denkt han ir euforie.
Mit minere Antwort han ich mech vorallem wege dem Entschuldiged, witer han ich dir au welle mitteile, dass ich dir ergendwie au dankbar bin für dini Wort, well ohni Kritik und guete Tips vo anderne wo sounde, ischs Witerentwikle viel schwerer.
Kollegoli hat geschrieben: ich finds eifach au no en wichtige punkt, womer nöd sött usser acht lah... ebe, es gaht halt nöd nur um mixe und geili musig, sondern au um so sache.
Zum bispil de Satz, du gsesch das völlig richtig, und ich wett witer cho und ich wett au no a ganz menge Party sounde, und es isch eso dass ich au chan Sage ich lehre noch jedem mol wieder öppis derzue.
Eigentlich churz gseit, han ich dir eifach au welle säge dass ich Dich , dini Kritikpünkt und au s Uflegge ernst neme und ich in Zuekunft werd druf achte, und zum Bispil mol füre go uf Tanzflächi und mir d Lutstärki ine zieh und luege wies tönt.

So ich hoffe mer laufed üs mol irgendwo wieder über de Weg, well es het mich gfreut Dich kenne z lehre.

@FLYING FISH
Logisch han der jo scho per PN gschribe wiso und werom mir witer mache und ich weiss dass es susch guet gsy esch, und ich chan Dir säge au mir het de Uftritt einiges Brocht,und mer sind uf em Weg, und ich freue mich uf witeri Sets mit dir.

So mini liebe Lüt, hete mer das usfüerlich dure diskutiert, ich neme vo dere Party und au us dem Report einiges für mich mit, positivs und das find ich schön!!

C U , Nomadgreatings from Fra aka Bahia
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

wichtig findi au, dassmer nöd uf irgendwelchi partygänger lost, wo "Lüüter" schreied, well die sind meistens eh plemplem...
Du Oli wie meinsch das i weiss nid ob ich mich söll agsproche fühle...Denn biem Bahia und Flying Fish han i es paar mal muesse us freud schreie !!! has en superset gfunde und mien super stimmig hets so richtig unterstützt sound mässig han i sonst nid würkli viel ghört...Joker sini pizza sind sehr guet gsie und biem Malix kann ich mich nur bedanke...Merci ha voll mien friede cha, Dank diener bemühige e richtig gueti party uf bei stelle...

zerste mal das i ane Paragoa gsie bin...und Jungs und Mädels i find de Malix hets Druf.
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Thank You Colin!

...Jetzt wüsse mer also wer "tschuld" esch... ha ha ha...;)

PS: Die feine Pizzas gits den au am 26.1 a de Benefiz in Aaarau. En Guete :)
Antworten