Tipps für werdende Vegetarier

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
piraña

Re: Tipps für werdende Vegetarier

Beitrag von piraña »

HOI Häxli. Has Chärtli immerno; ).

So Lüüt sind doch sälber irgendwo unvollschtändig. Kei Mahlzyt ohni Fleisch. Ts, ts... Würdet au andersch afo dänke, wenns mit de zämmepferchte Tierli en Tag müestet de Platz wächsle- und das nidemol am Schlachttag. Aber ebe, s ander Extem wirds wohl immer gä. Egal wie ufchlärt die Wält au mag si: (.
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Schön piraña, heb ihm denn guet sorg! Das arme und einsame Ding, verlasse vu sim Herrchen... ja, ja jetzt chasch du am Chärtli guet sorg hebe :-)
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
dex

Beitrag von dex »

Ich lasse d Vergetarier immer brav in ruhe und aktzeptiers ...

Aber wehe so ne militante Vegi wot mir do öpis verzelle i sig e schlächte Mensch well i fleisch isse .. de gits ufs Muul.

Isch immer wieder toll wenn intoleranti Mensche Toleranz predige!

PS: Bescht kumpel (Östriecher) isch Vegetarier, vo chli uf. Also sini Elter sie au scho Vegetarier und er hat das nie andersch kennt. Er loht mi met dem Thema in ruhe und ich ihn. Optimal :D
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

hey dex...
ez bini ändlich nümme elei, als anti-vegi asfqv2

was chömmer defür dass mer wiit obe ide nahrigschetti stönd..? nüüd...

aber jedem das seine und viel spass mit gen-soja und dem ganze pestizidmix

wenn ich da so an sunntigsgrill dänke lauft mer grad s'wasser im mul zäme n-smile_2726.gif :peace:
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

@dex und hobicht

also wenn ich euch richtig interpretier, denn heit dir öppis nid ganz verstande. ich kann nur us miner perspektive urteile. ich glaub nid, dass alli vegis fundamnetlistische idealischte sind :)
Es goht um en bewusste umgang mit ere *ressource*, wie in mim erschte beitrag erklärt.

Die erklärig, dass der mensch alli nahrigsmittel verdaue kann isch guät und recht, aber us miner sicht gohts do mehr drum, dass mir sicher überlebe chönne aber nid zwungenermasse alles in ois inefrässe müänd wo mir so halbwegs guät verdaue chönne.

hützutags weiss mehr, dass übermässige fleischkonsum ungsund sie kann, wenn au im geringe mass.

http://www.uni-protokolle.de/nachrichten/id/100847/
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
dex

Beitrag von dex »

Also nume das mer das nid falsch verstöh. I bi kein übermässige fleisch Esser. I han sehr gern Gmües. E guete Brokoli, feini Kürbiscream suppe oder einfach nume de unschlagbari Lauch *schwerm*

Aber i han genau so gern eifach mal es feins steak. Wie gseit i lass jede gern das sie und esse was er will. Leider han i au scho all zu oft erlebt wie mich überzügti Vegetarier hei welle "bekehre" und derbi versucht hei mich als schlechte Mensch darzstelle.

Naja die meischte heis bereut.

Meine das mir fleisch Esse isch i eus veranlagt. Scho frücher sie mer uf d jagd und hei wild erleit und das gesse. Das isch so alt wie der Mensch selber.

S Problem isch d industrialisierig wo Tier drunder liede. Genau so wie mir mit Gen-Forschig Pflanze und Gmües Produktion manipuliere. Also der Natur is Handwerk pfusche. Aber das isch 1 Teil vo vielne wo mir mensche mache um euse planet uszbüte.

Ich glaube eifach nid dra das, wenn ich ufhöre Fleisch esse sich do dra irgendöpis änderet. De lieber aktive werde und direkt zum Batterie Huhn stall go und Demonstriere.

PS: I chaufe übrigens immer stüüre fleisch usem Bio bereich. Öbs viel bringt weiss i ned. Eventuell isch das au nume so e Marketing gschicht förs gwüsse.
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

dex hat geschrieben: Meine das mir fleisch Esse isch i eus veranlagt. Scho frücher sie mer uf d jagd und hei wild erleit und das gesse. Das isch so alt wie der Mensch selber.
Das isch richtig, mer vergisst derbie aber oft, dass sammle viel der grösseri und wichtiger ateil an nahrig für d'mensche gliferet het. Ebe für mich heisst das no lang nid, dass mir fleisch esse "müänd". Aber ebe es schadet jo nur es bitzeli, wenn mer fleisch isst (siehe studie, hehe).

Also das wäge de labels isch ebe nid numme en marketing gag :-) git sicher au produkt wo das für solche zwecke nutze, aber do in der schwiiz gits doch recht guäti unabhängigi kommisione wo das kontorilliere düänd. siehe meinen ersten beitrag. und mir hei mit em internet möglichkeit zum ois z'informiere und selber denke, genau wie mir das bi de medie au hei *zuangelüberblinzel* o.-

Also effektiver wie en demo vor em batteriehühnerstall wär glaub genau das wo du scho machsch, nämlich bim kauf druf achte, dass es ebe keini batteriehühnereier sind :)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

satropa hat geschrieben:Das isch richtig, mer vergisst derbie aber oft, dass sammle viel der grösseri und wichtiger ateil an nahrig für d'mensche gliferet het.
Grösser ja, aber wichtiger... :wink:

Ich teile voll und ganz die Einstellung von Dex. Vegetarier und Fleischgeniesser (man kann es nämlich wirklich übertreiben und sollte sich auch immer bewusst sein, was man da isst) sollten sich respektieren und ohne Arroganz gegenübertreten. Leider fühlen sich aus beiden Lagern nicht wenige den Anderen (moralisch) überlegen. Kauft man Bio-Fleisch, kann man den militanten Vegis aber bereits etwas Luft aus den Segeln nehmen; und eine gute Sache ist es allemal...
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

absolute konsequenz führt zu fundamentalismus:-) und fundamentalismus kennt keine toleranz.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

toleranz wird eh überbewertet lol
dex

Beitrag von dex »

satropa hat geschrieben: Das isch richtig, mer vergisst derbie aber oft, dass sammle viel der grösseri und wichtiger ateil an nahrig für d'mensche gliferet het. Ebe für mich heisst das no lang nid, dass mir fleisch esse "müänd". Aber ebe es schadet jo nur es bitzeli, wenn mer fleisch isst (siehe studie, hehe).
Tabak Industrie het per Studie vor 10 Johr bewiese das Rauche kei Krebs cha uslöse ;)
piraña

Beitrag von piraña »

...und d Musikindustrie, dass mer fo Musik nid chan taub wärde; )

ja, dex, bi dit ufgwachse.
dex

Beitrag von dex »

:) säg jetzt nid das no im Wartegg i d schuel bisch sösch bechum i e koller xD
piraña

Beitrag von piraña »

...sei beruhigt...bin ich nicht...
dex

Beitrag von dex »

puhh hehe

das wärs no do. lüt us de Schulzyt im forum treffe ;)
Antworten