So, erst mal Danke an die Macher der Party! Das habt ir ganz toll hingekriegt, wenn man bedenkt, das ihr am Samstag Nachmittag noch die Location wechseln musstet!
Deshalb wars für mich nicht schlimm, dass noch keine Musik lief, als wir auf den Platz kamen. Diese Ruhe vor dem Sturm mit feinster Gitarrenunterhaltung bei Kerzenlicht. Wunderbar!
Doch bald gings dann los.
Das Set von Ela hat mir sehr gut gefallen und da wusste ich, das kommt gut. Dann kam Anna. Mensch Mädel gibst du Gas! Fast ein bisschen zu viel für meinen Geschmack um diese Zeit. Aber trotzdem wollten meine Beine nicht stillstehen!
2 Namen, die ich mir auf alle Fälle merken muss! BRAVO!
Genauso Sokrates. Das erste mal habe ich ihn verpasst. Bin froh, passierte mir das nicht wieder dieses Weekend! Einfach genial! Freu mich schon aufs nächstemal!
Kurz nach 7 Uhr kam dann Karmalaa. Und ich war bereit für mein Frühstückstänzchen.

So treibend und kraftvoll der Sound. Und das trotz "nur" Met! Wie wär das wohl gekommen, wenns Bier gegeben hätte?

@Rog (Hoffe häsch dr Met verdaut!?)
Und damit wäri bim "kliine" Negativpunkt: Kei Bier!
I han absolut nix gäge Alk-freie Partys. Hät mi grad chli an früaner erinneret, wo ma überrascht gsii isch, wenn mal öpper Älki ufere Party verkauft hät.
Nächschtmal bitte aakündige!

Oder isch das bi eu immer so? Wenn ja, denn kummi sowieso uf euri nächscht Fete! Und stell mi richtig uf Non Alk ii.
Dä grösseri Negativpunkt sind dSchlümpf gsii. Wieso müand dia immer so fiini, gmüatlichi Nicht-Masse-Veranstaltige go störe cho? Aber wahrschiinlich gits halt ufem Land usse süsch nix ztua! Drumm vermuatlich au grad zfüfta cho! Bin miar das vum Bündnerland nid gwöhnt. Bi üs kömmends höchschtens zzweita!
Janu, sie sind ja sehr fründlich gsii. Hettend au anderscht könna tua!
Ja so ischs denn langsam zu Endi gange und miar händ üs uf da Heimweg gmacht. So häts no an chillige Nachmittag bi strahlendem Sunnaschii im Garte gäh!
As paar neui Lüt hani kenneglernt, wo i bis jetzt nur mit Nickname kennt han! Isch immer wieder luschtig zgseh, wer hinter däne Näme steckt!
Eu as paar sunnigi Grüass usem Bündnerland!
Zum Schluss nomol: Miar hets tiptop pässlet bi eu. Miinem Hund au. Isch zwar scho ganz am Aafang ine Kerze ine glega und volla Wachs gsii.
Also nomol DANKE an dMacher und bis "späteschtens" an euere nächschte Party.
Vieli

Grüass us Chur....vom Psy & Dog