29.09 e paar fründe am stadtrand vo basel
29.09 e paar fründe am stadtrand vo basel
was für e wunderbars festli isch das gsi...vom uffbau bis am 6 am morge wo ich ha miesse go. so viel herzbluet und gueddi lüdd wo mithälfe, so södds immer si. sound wie immer 1a und d stimmig isch so richtig geil uffcho. i ha tanzt und tanzt und am liebste hätts für mi kei änd mehr gno. eifach nur genial. viel fleshendi, lachendi mensche uff dr tanzflächli, ha jetzt no viel schöni idrück vor auge. dankschön an alli und chömmet widder gued zrugg in alltag.i freu mi uffs nächste moll mit euch!!!!

-
clonekarma
Ich fand es toll bei euch ! Musik schön, vor allem der Stuff ab 12Uhr Mittags! (wobei ich doch eigendlich der Meinung war das es erst 9Uhr oder so sein kann)
Liebe Menschen, schöne Stimmung....und die Lokation ist auch super. Ich freu mich schon auf das nächste Mal....
Vielen Dank an die Herrn Veranstalter
namasté
Liebe Menschen, schöne Stimmung....und die Lokation ist auch super. Ich freu mich schon auf das nächste Mal....
Vielen Dank an die Herrn Veranstalter
namasté
Each Raindrop is a kiss from heaven
- electropunk
- Platin Member

- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

clonekarma
Es isch en Fetti Party gsi
Merci am Jan und Psylorg das die Party statt gfunde het! Danke Jerry für dini mixes eifach Hammer und zwor vom erschte biss zum letschte!
Merci au an Diego (Auto) Und allne andere vo mine Jeks eifach danke!Merci DJ Nygma war Fett!Egal ob an dr Bar oder wo au immer sie hann alles gä! Woni denn dänkta ha so moll chli ansitze! Hetz gmacht brbr dr dr ddd....... und weg war der Strom so auch Sound und Licht
Zum glück wars nur der Geni! Kai Moscht me! Das chass gä! Es isch jo kai lange Unterbruch gsi! Au dr Petruss het uns nid vergässe isch dass mol alerdings gnädig gsi!!!Danke allne Gescht au Ihr händ alles gä und sind zahlrich erschine! Viel bekanti Gsichter,aber und dass het mi bsundrers gfreut einigi neui sinn au drbi gsi!!! Cool händ er dr Wäg uf euch gno!! Hoff au ihr Chömed wider! Has toll gfunde dass doch dr eint oder die anderi wo am Schluss no döt gsi ginsd gholffe hän abzrume,Abfallzämeläse(Party Gescht)
Merci Gluggsi fürs eröffne vom Raport!Alles in allem eifach Fett,Mega......
Hoff ha niemer vergässe! Denn es BRUCHT euch ALLI für so nes Fescht vom Chline Maa bis zum Grosse Jek!!!!
Zuletzt geändert von clonekarma am Fr 5. Okt 2007, 17:17, insgesamt 3-mal geändert.
Alle für einen einer für alle!
-
Jan
Da mal was zum Anschauen - später mehr;)
http://picasaweb.google.de/einpaarfreunde/Srforweb
Danke an alle!
http://picasaweb.google.de/einpaarfreunde/Srforweb
Danke an alle!
sooo..kum au gschwind mal dezue was z schribe...
aaalso z erscht mal hets ja einigi nervä koschtet zum das finde aber irgendwie het diä ganzi umekurverei (ussert dur de zoll..) in basel sich doch glohn well mer di ganz nacht eigentlich zimlich viel z lache gha hend...s isch en intressante und vorallen spezielle platz gsi wo ihr do gfunde hend-genau so speziell sind d lüüt gsi..
irggendwiä ungwohnt..aber nid uf e negativi art..naja s het viel z luege ghe..
und ja, s het es paar gsichter gha wo i soo lang nüm gseh ha, dass es glaub hetti könne katze haggle und mini gueti stimmigwär wär guet blibä..
und namel es risä danke a dich fabi- für d weg aleitig(bis hi zum abhole..)
und eifach für dini art..ah ja, d taschelampe bring der so gschnell wie möglich..!!
isch speziell gsi, danke..!
aaalso z erscht mal hets ja einigi nervä koschtet zum das finde aber irgendwie het diä ganzi umekurverei (ussert dur de zoll..) in basel sich doch glohn well mer di ganz nacht eigentlich zimlich viel z lache gha hend...s isch en intressante und vorallen spezielle platz gsi wo ihr do gfunde hend-genau so speziell sind d lüüt gsi..
irggendwiä ungwohnt..aber nid uf e negativi art..naja s het viel z luege ghe..
und ja, s het es paar gsichter gha wo i soo lang nüm gseh ha, dass es glaub hetti könne katze haggle und mini gueti stimmigwär wär guet blibä..
und namel es risä danke a dich fabi- für d weg aleitig(bis hi zum abhole..)
und eifach für dini art..ah ja, d taschelampe bring der so gschnell wie möglich..!!
isch speziell gsi, danke..!
- Catweazle
- Platin Member

Jo isch scho alles gseit worde. Party isch super gsi
Es isch e sehr spezielli location gsi wo mir sehr guet gfalle het, d lüüt und stimmig isch eifach genial gsi. Ha es paar bekannti gsichter wieder troffe und es paar neui kenne lehrne dörfe. De Sound isch au tip top gsi, ächt cool bis in mittag ihne händ ihrs no krache loh
Merci ans nätte Bar team und ich finds super das ihr s wasser gratis usegäh hän
Ich hoff es git bald es nächsts mol.
Gretz Sebi
Es isch e sehr spezielli location gsi wo mir sehr guet gfalle het, d lüüt und stimmig isch eifach genial gsi. Ha es paar bekannti gsichter wieder troffe und es paar neui kenne lehrne dörfe. De Sound isch au tip top gsi, ächt cool bis in mittag ihne händ ihrs no krache loh
Merci ans nätte Bar team und ich finds super das ihr s wasser gratis usegäh hän
Ich hoff es git bald es nächsts mol.
Gretz Sebi
Next Gigs:
07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!
Deko chlaue isch Pfuiii !!!!
http://www.myspace.com/cateazle
07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!
Deko chlaue isch Pfuiii !!!!
http://www.myspace.com/cateazle
jo mir sind au biz im chabis ume gloffe zersch
de für isches um so schönner gsie womer a cho sind n-smile_2118.gif
schöni party gsi und han mi au rächt gfreut über die wenig bekannte aber doch nätte gsichter widder mol zgsee
schöni party gsi und han mi au rächt gfreut über die wenig bekannte aber doch nätte gsichter widder mol zgsee
Meine Meinung steht fest!!!
Bitte verwirren Sie mich nicht mit
TATSACHEN!!!
Bitte verwirren Sie mich nicht mit
TATSACHEN!!!
- David Fraka
- label

so, ich will mich auch ganz HERZLICH bei der gesamten BMR crew für dieses tolle erlebnis bedanken!!
der name passt: ein paar freunde... die miteinander eine feine party in einer einmaligen umgebung feiern. und jeder ist willkommen im wahrsten sinne des wortes.
hab mich echt wohl gefühl dort und ich & meine begleiterin wurde auch sehr sehr freundlich von allen aufgenommen ... angefangen am eingang von Jan (der mann für alles hihi), über die super bar crew, clonekarma (merci numal für dr tikal track
), die beiden djs die in der nacht und am morgen hammer sound brachten und natürlich alle mysticals die ich dort antraf (catweazle hehe ) und und und...
ihr seht, das war wieder mal ne runde sache bei den baslern... komme gerne wieder bei euch abfeiern, spätestens fassnacht im februar
schade nur das jerry gefehlt hat... aber there's always a next time
BIG THX BMR!!!!
Ps: hab in meinem set (ca 2-4 uhr morgens) einige nutek records tracks gespielt... mehr solcher sound HIER .... the spaniards are coming!!
der name passt: ein paar freunde... die miteinander eine feine party in einer einmaligen umgebung feiern. und jeder ist willkommen im wahrsten sinne des wortes.
hab mich echt wohl gefühl dort und ich & meine begleiterin wurde auch sehr sehr freundlich von allen aufgenommen ... angefangen am eingang von Jan (der mann für alles hihi), über die super bar crew, clonekarma (merci numal für dr tikal track
ihr seht, das war wieder mal ne runde sache bei den baslern... komme gerne wieder bei euch abfeiern, spätestens fassnacht im februar
schade nur das jerry gefehlt hat... aber there's always a next time
BIG THX BMR!!!!
Ps: hab in meinem set (ca 2-4 uhr morgens) einige nutek records tracks gespielt... mehr solcher sound HIER .... the spaniards are coming!!
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
aber holla
es war wirklich geil gsi! ich bi scho fascht abtrünnig worde aber die party het mi mol wider richtig überzügt! DANKE! cu next time
ich hätte lieber gerne und jeden tag jetzt