Vater und Ihre Kinder

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Samadhi Puja
Beitrag von Samadhi Puja »

Was Du letztendlich als Vater fühlen darfst, ist die reine und ungetrübte Liebe zu Deinen Kinder. Da diese Liebe keinen anhaftenden Charakter beinhaltet wie dies z.B. in einer Partnerschaft der Fall ist, ist dies wohl eine der reinsten Form der Liebe die wir in diesem Leben erfahren dürfen.

Ein nicht mehr allzu junger Papi zweier Kinder...

http://www.samadhi-puja.ch
.
Zuletzt geändert von Samadhi Puja am Do 27. Sep 2007, 20:59, insgesamt 1-mal geändert.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Woran Du die nächsten 20 Jahre - IMMER denken musst: Dein Kind vergisst nichts. Niemals. Wenn Du sagst, Du kommst dieses Wochenende, dann kommst Du. Und wen es hagelt und schneit, ja selbst wenn die Mutter anruft, und sagt, du brauchst nicht kommen (erst recht dann), dann kommst Du. Das ist das wichtigste: Präsenz, soweit nur irgend möglich. Wenn die Mutter dagegen ist, dass Du Präsenz zeigst, dann schenk dem Kind ein Natel und smsle mit ihm. Ja ich weiss es ist erst eins. Aber vergiss das einfach nie. Das ist immens wichtig.

zweiter punkt: Alimente. Arbeite hart genug, um Deine alimente IMMER zu bezahlen. Die Mutter liebt dich nicht mehr. Der einzige Zweck in ihren Augen ist es, dass du zahlst. Es ist zwar nicht fair, nicht gerecht, und so weiter. Aber: es ist nun mal so. Akzeptiers. Wenn Du in den nächsten 20 Jahren in eine finanzielle Notlage gerätst, organisier das Geld von Freunden, schreib Briefe an Deine Ex, in der Du ihr erklärst, wie es ist, und wie Du die Raten bezahlen möchtest. Bewahre Kopien dieser Briefe auf! Das Geld ist nicht das was zählt, im Bezug auf die Beziehung zu Deinem Kind. Aber es ist das was zählt im Bezug auf die Beziehung zu Deiner Ex. Und wenn die Beziehung zu Deiner Ex, die nunmehr (in ihren Augen) nurmehr aus Geld besteht, nicht gut läuft, dann wird sie entsprechend wenig von Deiner Präsenz halten.

Versuche ungeachtet des letzen Abschnitts, Deine Ex freundlich zu behandeln. Schreib ihr Weihnachtskarten, oder besser der ganzen Familie. Wenn Dein Kind direkt zu Dir kommt, und etwas von Dir möchte, sei es Geld, sei es ein Ausflug, Ferien, was auch immer, dann sage dem Kind: sehr gern, ich muss aber noch Deine Mutter fragen. Frag sie im Beisein des Kindes. Anschliessend unternehme mit dem Kind, was es will.

Organisiere Dinge, Die Deine Frau entlasten, im Rahmen zur Beziehung zum Kind: arbeite z.B. 80% und pass an dem einen tag auf das kind auf, und koordiniere das mit der arbeitszeit deiner frau.

das alles ist wichtiger als du denkst.

der nächste part: das kind. als mein vater für einige zeit im ausland arbeiten konnte und wollte, hat er das mit uns abgesprochen. natürlich war es hart, dass er in der zeit kaum da war, aber er hat sich immer gemeldet, hat souvenirs mitgebracht, war an weihnachten und geburtstagen immer da. das ist wiederum präsenz im rahmen der möglichkeiten, und mit offener kommunikation.

Als ich mit 19 zu meinem vater umgezogen bin, sagte er, dass er kein vater sein könne, jetzt wo ich volljährig sei. Nun, er hat sich geiirt, er war ein perfekter vater. er hat mich gelehrt, was er weiss, ohne belehrend zu sein. er hat mich das machen lassen, was ich mit 21 machen wollte, wäre aber jederzeit da gewesen um mich aufzufangen, wenn ich's übertrieben hätte. er hat mich so akzeptiert wie ich damals war. mehr noch als ich selbst...

zu dir: denke NIE: warum muss ich das machen, zahlen, etc. - oder dass du schon genug gemacht hast. genug ist zu wenig. mache nicht den fehler, mit geschenken, präsenz abzubezahlen. schenke von herzen, und weil das in unserer kultur dazu gehört. schenke nicht, weil du dich 6 monate nicht gemeldet hast.

besonders solange deine ex keinen neuen partner hat, ist es wichtig, dass du sie unterstützt, soweit sie es zulässt. lerne windeln wechseln und den kram. denke nie, "sie will ja eh nicht, dass ich helfe" - tue einfach so, als wäre dem nicht so. sei stets bereit babysitter zu spielen.

demungeachtet: opfere dich nicht komplett auf. du bist NICHT der hörige deiner ex. Du bist wenn schon der hörige deines kindes, aber diese denkweise ist falsch. Du bist sein vater. du bist nur schon aus diesem grund mehr und wichtiger, in allem was du tust, sagst, bist, als jeder andere mensch (abgesehen von der mutter). sei du selbst. leb dein leben, lerne eine neue frau kennen, bekomme weitere kinder mit ihr - aber sei für dein erstgeborenes DA.

was immer deine ex macht, raste nicht aus. egal, was sie sagt. bleib cool. in den ersten lebensjahren, damit du deine präsenzzeit nicht verspielst, und vor gerichten etc. KEINE angriffsfläche bietest. später, weil dein kind das mitbekommen könnte.

punkto liebe: sei stolz. Sei stolz ein Vater zu sein, denke an DEIN Kind, den Spross deiner lenden, Du hast es geschafft. Ganz egal was jetzt noch passiert, Du hast Dich reproduziert. Dieses Kind ist alles was Du bist, und noch mehr (da es auch alles ist, was seine Mutter ist), sei stolz auf das Kind, wenn es den ersten zahn bekommt, sei stolz auf das kind, wenn es in die schule kommt, sei stolz auf das kind, wenn es dir seine kreativen sachen zeigt. in diesem stolz ist liebe verborgen. weil du alles an diesem kind liebst, und alles was es macht, selbst wenn es dinge macht, die du nicht magst, so macht es sie, weil du es erschaffen hast. du bist sein vater, mann!

das alles wird nicht so einfach sein, wie hier beschrieben. aber denke nicht, dass du etwas verpassen wirst. ich bin vor 6 jahren 22 gewesen, und in diesen 6 jahren habe ich nichts gemacht, wovon ich sagen könnte, dass es in irgendeiner form wichtig war. oder bedeutung hatte. ein kind aber, das ist bedeutungsvoll.
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

@ Fallen Angel

wieder mal einfach unglaublich gut und wunderbar geschrieben....
man könnte denken du bist selbst vater geworden, unglaubliches einfühlvermögen..... echt schön =D> =D>
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Hey Fallen Angel, würkli wunderschön gschribe =D>

Het doch min Schatz wenigstens äs bitzli meh so ä Istellig het wie du. Er wet NIE i sim Läbe Chind ha! Für ihn sind Chind praktisch ä Katastrophe, da muesch ja eh nur zahle und häsch no lästigi Verantwortig!! Wänn ich plötzlich würd schwanger werde, het ers glaubs lieber, wänn ich würd abtriebe. Aber Entscheidig i däm Fall würd er wenigstens mir überlah, well ich chönnt nöd abtribe, denn Chind sind wahrhaftig äs Gschenk und öpis wunderschöns!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Zauberhäxli hat geschrieben:Hey Fallen Angel, würkli wunderschön gschribe =D>

Het doch min Schatz wenigstens äs bitzli meh so ä Istellig het wie du. Er wet NIE i sim Läbe Chind ha! Für ihn sind Chind praktisch ä Katastrophe, da muesch ja eh nur zahle und häsch no lästigi Verantwortig!! Wänn ich plötzlich würd schwanger werde, het ers glaubs lieber, wänn ich würd abtriebe. Aber Entscheidig i däm Fall würd er wenigstens mir überlah, well ich chönnt nöd abtribe, denn Chind sind wahrhaftig äs Gschenk und öpis wunderschöns!!!
Hm... isch no witzig ich ghör das vo mega viel Männer. Irgendwie schad.
Früener hed mer sich das gar nid überleid sonder dete isches eifacht klar
gsie dass mer Chind hed.

Aber ja bi 50% wo sich Bezieige wieder tränned... ach ich weiss es au nid
frage mich in letschder ziet au viel ab wenn isch de richtig Zietpunkt für es
Chind? Giz de überhaupt? Und ab wenn weiss mer dass mer es Chind chan
erzieh?

Fallen Angel du hesch das wirklich kuul gschriebe. Die Grundistellig muess
mer uf jedefall ha.

Häxli, alli wo ich känne wo es Chind händ, würdet das nie meh her gäh,
oder sAlte Läbe zrug welle. Isch ja au klar. =o)

Drum dänki mier, mer chans sich halt eifacht gar nid vorstelle wies denn
wird sie...

Bluub blabla liebet und vermehret euch!!!! =o)))
*poink*
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

ich ha jo gnue chind, obwohl i au keini ha welle !

rückwirkend muess i säge "Es het sich nit glohnt"; bi scho immer erpresst und terrorisiert worde sit dem d'chinder uf de welt si, und bi froh dass i und chind überhaupt no lebe.

has eigentlich au eifach so akzeptiert ka, aber ebe, uf die art macht das alles kei sinn ](*,) :-#

mä cha mi no so ins sinnlose triebe, wird eh nie meh besser !

Wo isch die nöchscht party ? 8-[
- It's never too late
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

Melliandra hat geschrieben: Hm... isch no witzig ich ghör das vo mega viel Männer. Irgendwie schad.
gsie dass mer Chind hed.
Aber ja bi 50% wo sich Bezieige wieder tränned... ach ich weiss es au nid
frage mich in letschder ziet au viel ab wenn isch de richtig Zietpunkt für es
Chind? Giz de überhaupt? Und ab wenn weiss mer dass mer es Chind chan erzieh?
auso ig (w, 26) wett (us tuusigne gründ) au keni ching, ömu sicher nid jetzt, und schpöter au lieber nid (us jetztiger sicht, evtl. ändert das mit de hormon :wink: )
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Also Chind wet i au nonig, aber ich chönts mer guet vorstelle in äs paar Jahr, mal luege...

Ich chan min Schatz scho chli verstah, er hät die schmutzig Scheidigsschlacht vu sine Eltere voll mitübercho. Usserdem denkt er, dass er zwenig stabil isch i sim Läbe für Chind.

Für mich isch bim Chind ha wenigers Problem vu dä Trennig vu dä Eltere, sondern mit em Umgang wo mä nachher hät mitenand. Ich find es Chind brucht en Vater! Es isch doch meeega schön, wänns no Manne git wo sich um Chind wänd kümmere, das muess mer doch unterstütze. Also ich würd lieber uf en Teil vum Geld verzichte, als das Chind müend under äre Trennig lide.

@ Melliandra, en richtige Zitpunkt für Chind gits glaub nöd. Ich känne ä paar jungi Mamis und all sind is chalte Wasser grüehrt worde. Aber sie säged jetzt all, dass sie meeega froh sind, dass so glofe isch wies glofe isch und Muettergfühl chömed ja dänn sowieso meistens dur Schwangerschaftshormon :mrgreen:

Ja ja liebed und vermehret euch...aber bitte noch nicht jetzt :n3
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

industrialsun hat geschrieben: auso ig (w, 26) wett (us tuusigne gründ) au keni ching, ömu sicher nid jetzt, und schpöter au lieber nid (us jetztiger sicht, evtl. ändert das mit de hormon :wink: )
=o) mini Tante hed au gseid weisch ich han immer dänkt eines Tages
chund de Wunsch nach Chind, sie isch jetzt 42gi und de Wunsch isch immer nonig
da und mitlerwiele wird er glaubs au nümme cho.

Jaja Chind... ich wet gern Chind. Aber ebe wenn de Zietpunkt da isch,
das isch so en heikli Frag... blaaa beschäftige mich scho viel z'fescht
mit dem ganze.. nid guet, denn chömed au dHormon stärcher füre. =o)

Ja weiss es au nid. Dänke das wo de FA gseid hed isch wirklich wichtig,
mit viel meh chasch die gar nid beschäftige vorher.

Ich han zum Glück super Eltere wo zwar au mal 3 Jahr trännt gsie sind, wo
ich scho ume gsie bin, aber sie händ de Wäg wieder zunenand gfunde
und sind jetzt amigs verliebter als 20 jährigi. *grins*

ALSO LIEBI LÜÜD es chan au anderscht cho als nume Scheidig und
Gäld- Machtkämpf! (zumal halt ich a dere Ussag no fescht =o))
*poink*
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Ja mini Eltere liebed sich au no und sind glücklich zäme. Die sind amel uuuuhhh härzig zäme :n1
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Melliandra hat geschrieben:
gsie dass mer Chind hed.
*hüstel&räusper* melliandra [-X

fraue hei scho immer abtriebe... frücher ischme zure krüterhäx und het en trunk braut und trunke und es ritual gmacht... neinei, fraue hei scho immer gwüsst wie!!! im jura z.b. isch frücher ou absinth brucht worde zum abtriebe...het nid immer klappt, derfür isch när zkind geistig behinderet gsi!!!

nur so nebenbei ;)
The Drums don't Stop... Bild
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

=o) ja klar dete isch doch aber eher sProblem vom a Sehe her gsie.
Also nid ghürate = Bastard oder dFrau hed kei Wahl gha.

Ich han das meh gmeint dass wenn früener öber gseid hät, ich will kei
Chind, da hät dich jede für :n55 erklärt. =o)

Isch ja hüt ano so zB in Thailand. Die erscht Frag isch immer gsie
you are on Honeymoon? Secound Do you have children? =o) Und wenn
denn gad gseid hesch neinei mier sind no z'jung. Händs glächlet und
dänkt. :n55 :mrgreen:
*poink*
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

allright melliandra O:)

hehe, ja die thais und honeymOOn... isch in india no viel schlimmer *smile*

zander was du asprichsch isch es heikles thema und ich säg nüt derzu :-#

the pain & suffer of a woman...! :-$
The Drums don't Stop... Bild
earthom
artist
artist
Beitrag von earthom »

schön wie dir da über das thema redet, ehrlech! s'isch ja würklech öpis vom yschnidenschte, was eim uf ärde 'passiere' cha! u öpis vom schönschte u vom hertischte glychzytig. mi tochter isch iz gly 17ni. u i bi wäuts froh irgendwie, we sie de 18ni isch, wenn wenigschtens gsetzlech nümm die voll verantwortig bi mir/üs liegt. da geit halt so einiges ab... wo sie cho isch hani ghüület vor fröid, obschon i gar nie es chind hätt wöue. e tochter (oder ou e sohn!) isch für ne vater es riesigs gschänk, o wenn er's gar nid tschegget zersch. und e beziehig für's läbe, meh als wahrschynlech jedi partnerschaft, meischtens inkl. mueter. i ha's bis itz zum glück irgendwie gschafft, ds vertroue vo mire tochter nid z'verlüüre, u da druf bini würklech stolz! trotz üsserlecher trennig die beziehig äbe chönne ufrächt erhalte... chind sy immer meh als me sälber, ghöre zure andere generation, sy ir gschicht vo däm planet wyter vorne, me cha also viel lehre vo ihne, we me richtig zuelost/liebt. u es isch absolut göttlech, aber ou absolut pynlech und unheimlech, trotzdäm i ihne sich sälber z'gseh i sehr vielne momänte... zb. äbe ou, we sie so richtig vö afa gas gä :n4
alls i allem sy chinder bestimmt es so z'säge göttlechs gschänk u mängi sorgestund (inkl. finanzielli sörgeli) unbedingt wärt. i wär e völlig andere ohni...
yes yes my friend, there is another world, but it is this one!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

wow, Earthom eifach wunderschön gschribe, triibt eim schier träne (vo freud) id auge. du seisch es; genau das isch es, was du schriibsch.
Antworten