Biolive 5 Jahre, 08.09.2007, Reconvilier

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

die musik ist nicht zu hart, sondern die leute zu weich :n3

ich wäre auch gerne gekommen - alleine schon wegen electrypnose, aber die entfernung nach stans war für uns einfach günstiger, da wir unterwegs jemanden abgeholt haben. Und dann noch der schöne Engelberg, die schöne Zentralschweiz ... :-)
clonekarma

Beitrag von clonekarma »

En Anektote zum Sound gehäcksel!! Has vergnüge gha unfreiwillig vonere Truppe HC Lütt uf em Wäg an d Party (biolive) begleitet z wärde! Däm entsprächen erlösend und erholend hanis für mich empfunde woni ändlich die erschte Tön vo dr Party vernoha!! Losed doch au mol chli HC!! Das hilft sicher :P :De2
Alle für einen einer für alle!
talaa

Beitrag von talaa »

ok .....ICH ha der sound also GAR NID GUET gfunge.... :p und damiti nid alli verletzte, bi nur vo 2-3 döt gsi, also, dä wo den het ufgleit han IG nid guet gfunge

schad wird immer gad ahgfiggt wenn me mau e negativi Kritik abgit....Meinunsfreiheit für alle......ha niemer wöue ahfigge, nur MINI meinig gseit....sodele.....Piiis und blüemli und so

p.s. ah ja, gah meistens a Prööögi und Electro Partys....weg dem han IG`s äuä rächt hert gfunge...obwohl electro au ab und zue strub cha si....viellech hät MIR eifach der Sexy music Bass gfählt dört obe.

ha durs glehrt ;) wird nüm a so pardeeis go....de gits au kei schlächti Kritik me...vo mir.....villicht
:ove:

:p
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

die beiden soundmotzer:
phloroscent hat geschrieben:sound war so gut, dass wir um 2 uhr wieder richtung basel gefahren sind.
talaa hat geschrieben:bi nur vo 2-3 döt gsi
*pruuuuuuuuscht* da chasch ja echt fascht nümme :lol: :lol: :lol:

sorry, das musste jetzt einfach raus... ihr habt beide ziemlich über den sound gelästert, wobei ihr so gut wie nichts davon mitbekommen habt... :n55

urteilsverkündung im schnellverfahren ohne anhörung von zeugen :wink:

und talaa, negative reports sind erlaubt, die eigene meinung auch, aber man kann das auch anders schreiben... so a la "alles scheisse gsi...punkt" ... da brauchst du dich nicht wundern, dass "zurückgefiggt" wird... so wie man in den wald hineinschreit... du weisst es selbst, ich hoffe ich brauch dir das nicht zu erklären... :wink:

zudem ist es ja wohl logisch, dass ein electro/progi-fan auf so ner party nichts finden wird... und dann meckern, das versteh ich echt nicht...
hab mich anfangs gewundert, wie solche derart negative reports zustande kommen... nun weiss ich es... :wink:

und ich bin immer noch gespannt, was unser klassikliebhaber hier für beispiele präsentieren wird... bezüglich seiner wagner oper (wehe wenn sich das als wagner pizza herausstellt *ggg*)... aber er hat wohl die nase voll von so anspruchslosen McDonalds kunden wie mich... wahrscheinlich würd ihm eh nur astrix und infected einfallen... nicht wahr? :razz: :wink:

also gell, ich hoff ihr nehmt es mir nicht übel... aber so konnte ich eure reports einfach nicht stehen lassen ...

O:)

peace und blüemli (für den darkpsyler: schwarze rosen *muahahaha*)
talaa

Beitrag von talaa »

*g

aues gseit hm ?

uf zur nöchste party
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Ich war zwar nicht da, aber fand den Sound voll scheisse!

Fotos von Manu auf http://www.dideldum.ch

:-D
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

looool @biberfreund :-D :-D

öbbä so wie die FWAB-Goaner , hüt isch aus scheisse :lol:
(*FrüherWarAllesBesser*)
talaa

Beitrag von talaa »

biber :kiss:

empfihlsch üs e gueti party?
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Ich war nicht dort, aber die Party war voll geil!!!! :-D

Hab sie auf jeden Fall gut geschildert bekommen die Party, vor allem die Electrypnose-Parts... =P~

Schwarze Rosen... Ich schmeiss mich weg... *lach*

Peace und Rinderkacke
.
.
.
.
.
Rinderkacke??!!??

:P
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

dazu sag ich nur no: :n55 :lol: :bla
---**schnöftepüppel**---
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Wenn i ämel d Fotene alueg mues i scho säge FWAB :-k

So wenig Happy-Smiling-People hani no selte gsee [-(
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
clonekarma

Eine Kirsche für die Sahnetorte bitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beitrag von clonekarma »

So LIEBI Lüt es Längt! So en Mischt wo do gwüssi vo sich gän wo nid e mol döt GSI sind!!!Ich bruch kai Name aber eine isch der hit en Superträffer!ICH wött jo gärn see wie du dri lugsch wend DIE GANZI NACHT BI DREI GRAD USSETEMPERATUR DUREDANZT HESCH UND AM MORGE! GITZ KAI SUNNE NAI BRUDER SONDERN WIND UND NÄBEL!! DARK HALT VOM FINDSCHTE WÄR IN DERE NACHT SINI OHRE FÜR DAS BRUCHT HET WOSI GMACHT WORDE SINN waisWASS ICH MAIN! FÜR MICH PERSÖNLICH ISCH DASS SOUND MÄSIG DI BESCHTI DARK PARTY GSI WON ICH BISS dött HAN DÖRFE HÖRE,SEE ,FÜHLE,!!! MERCI,MERCI BIOLIVE FOR EVER !!!!! (VERDAMMT Lütt Ihr wänd Goaner SI !)
talaa

Beitrag von talaa »

niiiiid mööögeeeeeeeeee
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@ clonekarma..mir gfallt gwüsse psycore au sehr guet. Electrypnose z.b. =D>

Aber ich has au scho gnueg mal dörfe erläbe, wie es dancefloor am morge voll Happy-Smiling-Dancing-People gsii isch O:) und das nach Nächt wos einiges under 3°C gsii isch :oops:
Ich cha der die Erfahrig vonere Winteroutdoor Psyparty, falls du sie no nie erläbt häsch,nu wärmstens empfele O:)

Und das woni im vorherige Biitrag gschribe han, isch nu mini persönlich Beobachtig...und au mit spassvolle Absichte, gmachtworde.

Es freuit mi ja, wenns für dich en super Party gsii isch :!:
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
clonekarma

Happy People!

Beitrag von clonekarma »

Das het öbis wenns immer so wär würd mes nüm Schetze!
Antworten