zwärgetanz, 21te april
Ehiya,
nice party, wonderful location! Pinch really rocked the dancefloor....
Here another short video...
http://youtube.com/watch?v=Jvc_JTI1cDM
nice party, wonderful location! Pinch really rocked the dancefloor....
Here another short video...
http://youtube.com/watch?v=Jvc_JTI1cDM
sMangiaDa faMiliaA
"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"
_:: Rolling Bassline Addicted ::_
- psyfreak
- Platin Member

denn bedank ech mech doch auno för die geil party!
d'Location esch also werklech de hammer gsi!
de sound esch super mega fett gsi!!
d'lüüt send halt weder die schrägschte vo de schräge gsi,
aber genau das hets usgmacht, dass die party so geil gsi esch!
ei zwei sache möchti doch no chli kritisiere:
1. Nachdem mer nach knapp drüü e halb Stond ändlech am Partyplatz
acho send (Zug ab Luzern, Postauto ab Flüelen, laufen ab St. Jakob) send mer also scho chli enttüscht gsi,
was ihr us dem hammer geile Platz usegholt hend! So deko ond liecht mässig hät mer vell meh chönne mache!
2. d'soundalag bzw. Boxe send öpe 10 mal omgstellt worde bes es denn
ändlech mol einigermasse aständig tönt hed,
ond osserdem hets es paar mol Stromunterbroch gä!
Schad gsi, aber das chas gä!
Alles in Allem: Geili Party gsi aber ech glaube die Lüüt vo Nada Brahma
sötted aligs chli nüechterner si bevor Party rechtig los got!
Danke ond Gruz
Manu
d'Location esch also werklech de hammer gsi!
de sound esch super mega fett gsi!!
d'lüüt send halt weder die schrägschte vo de schräge gsi,
aber genau das hets usgmacht, dass die party so geil gsi esch!
ei zwei sache möchti doch no chli kritisiere:
1. Nachdem mer nach knapp drüü e halb Stond ändlech am Partyplatz
acho send (Zug ab Luzern, Postauto ab Flüelen, laufen ab St. Jakob) send mer also scho chli enttüscht gsi,
was ihr us dem hammer geile Platz usegholt hend! So deko ond liecht mässig hät mer vell meh chönne mache!
2. d'soundalag bzw. Boxe send öpe 10 mal omgstellt worde bes es denn
ändlech mol einigermasse aständig tönt hed,
ond osserdem hets es paar mol Stromunterbroch gä!
Schad gsi, aber das chas gä!
Alles in Allem: Geili Party gsi aber ech glaube die Lüüt vo Nada Brahma
sötted aligs chli nüechterner si bevor Party rechtig los got!
Danke ond Gruz
Manu
and 
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

@psyfreak
nönö au nid bös verstande
hie no es paar wenigi bildli vom ufstelle/natur vor de party:
Pics
unter -> Partypics
nönö au nid bös verstande
hie no es paar wenigi bildli vom ufstelle/natur vor de party:
Pics
unter -> Partypics
Ich möchte mich herzlichst für dieses wunderschöne Fest bedanken.
An diesem Ort war die Kraft der Berge auf eindrückliche Weise spürbar.
@ psyfreak: Du hast schon recht, die Deko war nicht der Knüller. Meines Erachtens hätte es jedoch an diesem Platz überhaupt keine "Schwarzlicht-Deko" benötigt!!! Ein paar Feuer bzw. Finnenkerzen hätten hier vollständig genügt. Aber wie bei der Musik hat eben auch bei den visuellen Aspekten jede/r sein eigener Geschmack.
@ psyfreak: Du hast schon recht, die Deko war nicht der Knüller. Meines Erachtens hätte es jedoch an diesem Platz überhaupt keine "Schwarzlicht-Deko" benötigt!!! Ein paar Feuer bzw. Finnenkerzen hätten hier vollständig genügt. Aber wie bei der Musik hat eben auch bei den visuellen Aspekten jede/r sein eigener Geschmack.
-
Kollegoli
- Platin Member

ja isch würkli supper party gsi, mir häts au guet gfalle.
würkli meeega schöne platz.... ich liebe dberge... aaaaahhhhh
509 kompliment a mauaa, würkli hammersound! simpel, höchst individuell und sehr tüüfgriifend. loooooooooos !!!
psycharox hätme vo de dj glaub am meiste gfalle... naja stah ja eigentlich nöd so uf die dunkli siite, aber so ide nacht fü 2 stund isches hammer gsi... und die paar indischgläubige alte goalieder am schluss sind de oberknüller gsi... au da es looooooooooos !!!
psygnosis hatme au sehr guet gfalle. schön abwechslichsriich und was anders, als mer susch ghört. au da: looooooooooos!!!!
aso alles in allem:
loooooooooooooooooooooos!!! (wie chönnts au andersch sii??)
würkli meeega schöne platz.... ich liebe dberge... aaaaahhhhh
509 kompliment a mauaa, würkli hammersound! simpel, höchst individuell und sehr tüüfgriifend. loooooooooos !!!
psycharox hätme vo de dj glaub am meiste gfalle... naja stah ja eigentlich nöd so uf die dunkli siite, aber so ide nacht fü 2 stund isches hammer gsi... und die paar indischgläubige alte goalieder am schluss sind de oberknüller gsi... au da es looooooooooos !!!
psygnosis hatme au sehr guet gfalle. schön abwechslichsriich und was anders, als mer susch ghört. au da: looooooooooos!!!!
aso alles in allem:
loooooooooooooooooooooos!!! (wie chönnts au andersch sii??)
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

seeeehr schön gsi... bim miteme liechte sunnestich aber glücklich heicho
grosses komplimänt a maua, das isch wunderschöni musig gsi! chan leider am wuchenänd nöd cho lose, aber ich hoff, ich chume glii wider in gnuss...
psygnosis hät mir au sehr guet gfalle, da händ mini tanzbei freud gha!
und ja oli, du weisch ich lieb din sound... han ganz am schluss zwar nur no chli mitgwippt, willi eifach nüme han möge und mer alles weh ta hät, aber hmmmm, han schön chöne i dini kläng iitauche...
d platz isch eifach de oberhammer gsi, so richtig zum uuftanke und d seel chli baumle laa...
es groosses juhuuuuuu! vo minere siite!
grosses komplimänt a maua, das isch wunderschöni musig gsi! chan leider am wuchenänd nöd cho lose, aber ich hoff, ich chume glii wider in gnuss...
psygnosis hät mir au sehr guet gfalle, da händ mini tanzbei freud gha!
und ja oli, du weisch ich lieb din sound... han ganz am schluss zwar nur no chli mitgwippt, willi eifach nüme han möge und mer alles weh ta hät, aber hmmmm, han schön chöne i dini kläng iitauche...
d platz isch eifach de oberhammer gsi, so richtig zum uuftanke und d seel chli baumle laa...
es groosses juhuuuuuu! vo minere siite!
So han mal äs filmli kreiiärt wo zu derä glungne supi party passt!
gugsch du hier http://www.myvideo.de/watch/1316295
Pics wiä immer unter http://treeman.magix.net/
Und wen no öpert äs paar fotis hätti und weiss wo, dän lönd eus doch das wüsse
grüessli

gugsch du hier http://www.myvideo.de/watch/1316295
Pics wiä immer unter http://treeman.magix.net/
Und wen no öpert äs paar fotis hätti und weiss wo, dän lönd eus doch das wüsse
grüessli
- Napf-Zwärgli
- Gold Member

bezauberndi location! mitte ide bergwält mit fluss&wald, was wött me meh?
taumwätter! händ zwar glaubs fast all en sunnestich gha. villich ischs drum so lustig wordä?
genials lineup!
hät vo allem chli was gha... sehr abwechsligsriich xi.
mauA hät soooooooooooooo erfrüschende sound und trifftmi mitte is herz, danke danke danke! mini miss refreshing of the year
psycharox hät die letschte 30min au ganz speziell ufgleit..
psygnosis hät mer au speziell guet gfalle.. (es mü meh progi ufm lineup hets auno vertreit!)
und zum schluss kollegoli, e wahri fröid! ha denn leider mal müsse go schlafe um für d heifahrt fit z sii aber s isch di best musikalisch untermalig um id traumwelt z gleite xi...
so sötts doch immer chli si, vill anders als nur immer das "wo eh all dj's spiled"
mörcie a all wo was biitreit händ das so glunge wordä isch und bis zum nögschte stampfstampf...
achja: d uv deko chammer minermeinig würkli aumal weglah... und das wenige wos gha hät isch schochli lieblos und verlore ide gägend umegstande...
taumwätter! händ zwar glaubs fast all en sunnestich gha. villich ischs drum so lustig wordä?
genials lineup!
hät vo allem chli was gha... sehr abwechsligsriich xi.
mauA hät soooooooooooooo erfrüschende sound und trifftmi mitte is herz, danke danke danke! mini miss refreshing of the year
psycharox hät die letschte 30min au ganz speziell ufgleit..
psygnosis hät mer au speziell guet gfalle.. (es mü meh progi ufm lineup hets auno vertreit!)
und zum schluss kollegoli, e wahri fröid! ha denn leider mal müsse go schlafe um für d heifahrt fit z sii aber s isch di best musikalisch untermalig um id traumwelt z gleite xi...
so sötts doch immer chli si, vill anders als nur immer das "wo eh all dj's spiled"
mörcie a all wo was biitreit händ das so glunge wordä isch und bis zum nögschte stampfstampf...
achja: d uv deko chammer minermeinig würkli aumal weglah... und das wenige wos gha hät isch schochli lieblos und verlore ide gägend umegstande...