Hey also erschtemal es ganz es grosses DANKESCHÖN für eui Kommentär ihr sind würklich eifach mega lieb, das hät mich sehr ufgstellt, dass so villi ihri Erfahrige beschribe händ und uf de Thread gantwortet händ!
hier möchti eifach mal uf eui Biiträg iigah:
Asrael hat geschrieben:
vilicht hätdir öpper öppis is wasser tah ,oder du bisch susch evtl. in kontakt cho ???
das hani mir natürli au mal no überleit, aber irgedwie isches ehner unwahrschinlich us zwei Gründ: einersiits glaubi irgedwie nöd, dass öpper wo selber konsumiert das würd mache - d'Lüüt wo sich demit uskänned wüssid ja wie's isch und sind vo dem her sicher nöd bereit sone Verantwortig müsse z'träge. Anderersiits hanich keis "Druff sii"-Flash gha, sondern ehner so das NACH em eigetliche Flash, also wämmer scho wieder obe abe cho isch, aber s'immer no nawürkt, was ich am ganze Konsum an und für sich immer am Schönschte gfunde han. (okey au das mag chli speziell sii, isch aber au mit en Grund wieso s'mich nüm reizt, es isch eifach to much für mich, während de "Haupt"-Phase)
frä irz hat geschrieben:flashige sound (isch ja die einzig WÜRKLICH droge) (...) "öppis ide luft a de party" (villich die guete vibes?) (...) es isch aber immer sehr agnehm xi und nie "z vill"
Ja das stimmt scho, ich ha vergesse, dass de Sound eigetlich das isch wo für die Art vo Flash verantwortlich isch, wie ich's früehner gha han, und au früehner scho so erlebt (villicht nie so intensiv, aber durchus au scho) und wie d'Vibes vo de Party sind natürlich ganz en bsundrige faktor – devo list mer ja au scho ide reports vo 1995er partys – öppis wo mir villicht durch min Konsum früehner au nie so bewusst worde isch... und es isch au agnehm gsi, nöd z'vill, höchschtens sehr intensiv. Es isch uf all Fäll schön gsi, das stimmt scho – leider han ich mir (wie immer) chli z'vill Gedanke gmacht *smile* aber das isch meh öppis vo mir wo halt chli seltsam isch und hät mitem Thema nüt z'tue..
Zauberhäxli hat geschrieben:Also erschtens hät Goa en Rhytmus wo dich cha in Trance versetzä, wells en glichmässig Bass zäme mit psychedelische Töndli hät. Scho vor Jahrtausenden händ sich d`Mensche zum nä Trommelrhythmus in Trance tanzt.
Dänn häsch sicher au scho ghört, dass du körpereigni Droge häsch wo bestimmti Zueständ chönd uslöse, da chömed mir spontan s`Adrenalin und s`Seretonin in Sinn.
Wänn anere Party tendenziell eher meh psychedelische Droge konsumiert worde sind, dänn fühl ich mich au chli wie uf Psychedelika.
Villicht bisch zudem au no en finfühlige Mensch, wo d`Energie vu dä Party und vu dä Lüt wahrnimmt.
häsch Angscht gha vor däm Zuestand oder hasch ihn gnosse? Häsch di chöne vollständig falle lah?
hey wow, also da mussi wohl doch no tüfer grabe, also das mitem Sound isch mir au schomal in Sinn cho anere Tranceparty, det hanich mir genau die Gedanke au scho gmacht, und es isch natürlich au öppis wo d'Menschheit sitt jahrtuusige begleitet, villicht scho, sitt mir Mänsche sind - das laht sich dur Zivilisation etc. nöd eifach wegdiskutiere und isch villicht sone art kulturells Erbe wo ide Gen gspeichert isch.
Au die körpereigene Substanze sind en punkt: Droge mached ja *eigetlich* nöd vill meh, als dass sie gwüssi Körperfunktione verstärched, also mdma lahts Seratonin-Lager uf ein tätsch is Hirn ine, etc. - wieso söll das nur mit droge gah, und es gitt ja au bricht vo Meditiatione wo das uslösed. naja ich weiss nöd ob chalt ha und hungrig sii als Meditation zählt

aber offesichtlich häts en ifluss gha.
Ich vermuete mal ich bin scho en einigermasse fiinfühlige Mänsch und ha au a vor de Party öppis erlebt wo mich in sone art grund-Melancholie inerutsche lah hät. Die Gfühl (Melancholie und Freud zäme) sind natürlich au sehr intensiv - und lönd ein sich sälber besser gspüre - und so zumindest gfühlsmässig au für d'Stimig vo andere öffne. Ob anderi druff gsi sind, weisi nöd - villicht händ die ja au alli genau s'gliche empfunde..?
Zu dine Frage: also gnosse han ich de zuestand scho, allerdings gheye lah hani mi nöd ganz chöne. ich ha ständig wieder überleit obi jetzt druff bin oder nöd oder was eigetlich... Aber mängmal hani au nöd überleit und eifach tanzt und freud gha und gsmilet. Und uu vill lüüt händ ide Nacht und am Morge so vill Energie überegeh und da hani nöd drüber nadenkt sondern es eifach mit allne andere zäme gnosse. Und bsunders au die Frau wo am Morge, woni ächt müed und kaputt gsi bin, mit ihrem Satz und ihrem Lächle eifach bi so villne, und au bi mir, all die Energie wieder zum Flüsse bracht hätt. (merci

)
Und ich han spöter sogar die Melancholie no chli chöne usloote und villicht sogar es stuck wiit abschlüsse. Und ich ha chöne tanze und tanze - dänn hani mir mal de Fuess verknakst, aber dänn eifach doch wieder, chli sanfter, tanzt und so isches dänn uf eimal wieder guet gsi mit dem Fuess (au nacher nöd weh ta) also würklich uu schön das Ganze.
Nur so ganz gheye lah hani mi nöd chöne (zumindest nöd die ganz ziit), willi eifach de muet nöd ufbracht han. Au uf anderi zuegah, das hani nöd chöne, villicht hätt mir ja det scho öpper chli klarheit chöne geh... Es isch wie e Glasschibe vor de andere gsi, e undurdringlichi Barriere - nur im mim Chopf verstaht sich - und die hani nöd überwinde chöne. Hät aber eigetlich au nüt mit dem Thema z'tue - isch ehner e persönlichi sach, wo ni no chli muss dra schaffe. Ich cha mich scho rächt guet uf d'stimmig vo anderi ilah, uf die art villicht chli öffne und "eis werde" mit andere - aber nöd uf "kommunikativi" art und wiis. Villicht isches ja au die Sehnsucht nach de andere gsi, woni nöd ha chöne umsetze, wo sich dänn uf die art g'üsseret hät... hmm ja das chönt echt no sii...
wallaby hat geschrieben:Es git Lüüt die chömed elei dur tanze i die Trance, und werdet überfluetet vo krasse extatische Freudeschüb, bis nuno schreied und lached...
Me seit au tanze isch e art vo Meditation oder Gebet.
Acid isch e guets Hilfsmittel für geüebti, aber es isch nöd notwendig.
Chum hämer mal e ahständigi Freud und es Riesegaudi, dänkemer öper heg eus es bizli acid is trinke tue...
Nu wil mir eifach nie vorher uf natürlichem weg so en Spass erläbt händ.
Isch nöd traditionell bi eus, soviel Freud und extatischi wöhli z'erläbe.
Ja da chani eigetlich nüt meh säge - nur zuestimme
Anahata hat geschrieben:
Ich find jedäm sölls sälber überlah sie, ob er konsumiert oder nöd. Für mich isches nüt me, ich krieg min Flash au ganz ohni fremdi Substanze.
Usserdem fühli mi körperlich vill besser...
Ja de Weg möchti jetzt au gah - ich finds zwar schön, dass es Lüt gitt wo chönd mit Droge umgah, die sind meistens uu lieb und herzig und ufenart au sehr bewusst - aber ich cha das nöd, wenn ich uf Droge bin, bini ehner eifach nur doof.

also so gseh wänn tanze allei langet, um d'Party intensiv z'erlebe, dann langt das ja (schöne satz, hehe...) – und Droge funktioniered für mich halt eifach nöd. Villicht gahts genau drum, das z'erkenne und villicht hanich au drum das Gschenk vo dem Wuchenänd gha, UM das z'erkenne. Wobii ich's nächscht mal es Zelt mitnimm oder zumindest en Schlafsack *smile* – Dasi mi körperlich so vill besser gfühlt hett, chani also nöd so ganz bestätige: muskelkater, müed, und sone art "uff"-gfühl isch scho da gsi. Was allerdings jede kennt, au nid-goaner wo mal e nacht lang duregmacht händ. Zumindest hani ohni Problem chöne penne woni heicho bin, das isch uf all Fäll en körperliche Vorteil gsi
Waldgnurpf hat geschrieben:I gloube dases irgendwelchi schwingige git wome cha ufnäh wemese kennt.
Au wahr - ich mein ich ha i mim vorige Biitrig gfragt wie wahrschinlich das seg und das isch doch eigetlich doof, so öppis z'frage! mer list so vill Büecher über theme wie schwingige, energie und gfühl, kosmos und so wiiter - aber wämmer dänn sälber mal so was erlebt, glaubt mer gar nöd das mer das erlebt. Villicht söttich's mir eifach zuegstah, dass es eso gsi isch und das zum Alass neh es paar atrainierti Zwiifel mal chli azzwiifle. Und au wenn das nöd so isch und es "nur" e biologischi Erchlärig für das gitt - au dänn machts doch s'Erlebti nöd weniger schön.
Ich danke eu vo ganzem Herze für eui Gedanke - und wer weiss, villicht erlebi ja wieder mal so öppis.