was ist Dein Sinn des Lebens?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

hihiiiii ... jetzt war ich gerade auf swisspsy und was seh ich da für ein zufallszitat... wiedermal so richtig zu-gefallen passend :wink:

Waldemar Bonsels: „Das Gefühl der Sinnlosigkeit des Lebens wächst in den Seelen im gleichen Maße, als in ihnen die Vorstellung vom Wesen der Liebe entstellt worden ist.“
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Jeden Tag versuche ich das Glück welches ich verspüre in meine Umwelt zu tragen.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Ginger hat geschrieben:Das Licht ist der Sinn des Lebens (für mich)
Das find ich auch wichtig,weil ich glaube dass wir von "da" stammen,
aber uns bei der irdischen erfahrung leicht "verlaufen-leben" können und somit dünklere energien "nähren" könnten... [-X
Darum,find ich ein bewusster entscheid fürs licht, hilfreich auch wieder ins ziel... licht.. zu gelangen O:)

Glaube auch dass, je mehr leute diesen entscheid treffen und dann auch danach leben, wir eine licht-liebe-friedvollere art des zusammenlebens auf diesem planeten, bald erreichen werden... :peace: :ove: :P :razz:
ohne gross andere lebensweisen zu verurteilen und bekämpfen
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

na ja, um mich churz z fasse:

...der Weg ist das Ziel!
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

Seien Sie nett zu Anderen, vermeiden Sie fettes Essen, lesen Sie gute Bücher, gehen Sie spazieren und versuchen Sie, mit allen Menschen in Frieden zu leben.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

hmm, oder so:

I’ve had a team working on this over the past few weeks, and, uh, what we’ve come up with can be reduced to two fundamental concepts. One: people are not wearing enough hats. Two: matter is energy. In the universe, there are many energy fields which we cannot normally perceive. Some energies have a spiritual source which act upon a person’s soul. However, this soul does not exist ab initio, as orthodox Christianity teaches. It has to be brought into existence by a process of guided self-observation. However, this is rarely achieved, owing to man’s unique ability to be distracted from spiritual matters by everyday trivia.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Röm

Beitrag von Röm »

:-#
Tinuel

Beitrag von Tinuel »

es gibt keinen... meine Meinung 8-[
KorTeX

sinn des lebens.

Beitrag von KorTeX »

Wer lange nach dem Sinn des Lebens sucht, wird das Leben selbst verpassen.

Im moment bin ich myanmar, manche kenns als burma, und habe mir diese frage schon oft gestellt. neulich war ich in einem kloster (pagoda) habe dort fuer ein paar tage ein meditationskurs gemacht und versucht die weisheit der budhistischen moenche und die lehren buddhas zu studieren.

"...das leben, im traditionellen sinne, ist nichts anderes als das, was man daraus macht. eine logische erklaerung gibts nicht, weder sinn noch bestimmung leiten das leben, sondern nur das lebewesen selbst entscheidet, ob sein leben einen sinn hat oder nicht...."

nun, ich habe aufgehoert nach dem sinn zu fragen....
aber ich habe angefangen meinem leben einen Sinn zu geben....

"...moege unser leben das sein, was uns sinnvoll erscheint..."

gruesse aus myanmar
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

hey tim du alte asylant!!!

lebsch no?

häsch demfall im kloster asyl gfunde?! voll geil

wieso dann nachem sinn no wiiter fröge?

isch doch offesichtlich, dasses am meiste sinn macht, als ziel zha, kollektiv es möglichscht geils lebe zha....

isch findi voll kei schweri frag...
David Fraka
label
label
Beitrag von David Fraka »

Kollegoli hat geschrieben:

isch doch offesichtlich, dasses am meiste sinn macht, als ziel zha, kollektiv es möglichscht geils lebe zha....

Bild eines der vielen (un)sinn(en) des lebens...

ps: ech meld mich bald bi dir kolleg oli :wink:
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
greenhope
Silver Member
Silver Member

Beitrag von greenhope »

DER SINN DES LEBENS IST DEM LEBEN EINEN SINN ZU GEBEN... :-$ :-$ :-$
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
Salemar
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Salemar »

Kollegoli hat geschrieben:

isch findi voll kei schweri frag...
=D> =D> =D> yeep.
Licht gegen das Dunkel. Liebe gegen Hass.
Kraft gegen Kraft
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

Es isch villicht gar nöd möglich DE sinn vom läbe z'finde - immerhin gits soo viel verschiedeni forme vo läbe, und jedes isch irgedwie vor anderne herusforderige. Und das was für de eint en klacks isch und villicht sogar unwichtig isch für de nöchscht bedütend und lebenswichtig. Dademit mein ich nöd (nur) de krassi unterschied vode bedütig vo ässe bi üs und ässe neumed andersch. Ich mein no nöd mal (nur) materiell gegeüber spirituell. Es isch au da zu vielfältig, als dass mer das ines paar biispiel chönt packe. Und glücklich sii... i mine unglücklichschte moment im läbe, hanis mängmal gar nöd rächt gmerkt, wie ich mich fühl, oder ich bin i dene moment us andere gründ so glücklich gsi, während ich au scho glaubt han ich hegi alles erreicht wasi jemals ha welle und drum glücklich gsi bin i dem moment, obwohl ich das hüt alles völlig andersch gsehne. Oder dasi plötzlich gmerkt han wie sehr mir öppis oder öpper fehlt, obwohl ich's gar nie vermisst han, solang das Glück Bestand gha hätt. Ich will ja nid säge es sägi sinnlos glücklich z'sii - durchus sinnvoll, nur halt chli wie's wätter - unbeständig. Glücklich sii isch wie e droge: es wiili lang isches schön, villicht sogar verwirrend schön, und irgedwänn stumpfts ab, und mer merkt dass es das allei nid cha sii. Und dänn begitt mer sich uf d'suechi nach em sinn vo all dem wo eim so wiederfahrt und mer list büecher und mer redt mit de lüüt wo's offebar "gschafft" händ und doch findt mer's nöd, und dänn trifft mer öpper womer scho lang kännt, oder öpper wo mer no nie hät gseh und uf eimal entwicklet sich es gspröch und mer isch glücklich und doch chunt mer wieder vo dem höch abe und "s'läbe gaht wiiter". was isch dänn das läbe i dere redewendig? nöd so toll oder? und doch isch doch grad "s'läbe an sich de sinn" wie villi villi villi lüüt und büecher immer wieder behauptet. ich säg oft die ziit 2003-2004 wonich öppe 80 wuchenänd hinderenand a goa partys bin, isch mini schönschti ziit im läbe gsi und doch... bin ich nöd glücklich worde dur das - ich ha vill erlebt ha dörfe mänsche gseh uf wundervolli art shake, ha erfahrige gsammlet woni eigetlich nid brucht han, und doch häts eifach zu mim läbe dezue ghört und es isch bedütsam gsi. Villi stunde mit minere ex sind schön gsi, anderi langwiilig - und doch isches faszinierend wie sehr s'eim nöch gaht, wämmer das verlürt. Ich ha mi das wuchenänd es paar mal gfragt, wie die lüüt ade party sich fühled, wie sie läbed, ob sie glücklich sind, ob sie truurig sind - und ob das wo ich gseh han d'oberfläche oder s'tüfschte innere gsi isch. Und au wenni uf die frag kei endgültigi antwort ha gfunde so isch mir doch ufgfalle, dass die wo mitenand det gsi sind, ob bekannt oder nöd, dass die wo mitenand gredt händ, das die das schön gfunde händ. liit de sinn im läbe also gar nöd umbedingt i eim selber, sondern ebe doch i andere? Sich sälber sii isch ja alles schön und guet, aber was bringts mir und was bringts andere, wenn ich mich nöd cha öffne und introvertiert und zruggzoge läbe? Natürlich chamers au allei schön ha und ich has au schön gha a dere party allei z'sii, es öffnet eim mängmal öppis - und doch wänni allei dihei ghängt wär statt allei under villne lüüt dänn wär das niemals die qualität vo läbe gsi. Dänn au wenni allei blibe bin, so isch es halt scho so, dass vill mit mir gredt worde isch, eifach dur blick und lächle mängal au dur wort, und geste - und ja dur blick sehr sehr vill hani da wahrgnoh - und au wänn villicht de eint oder die ander dänkt hätt ich seg chli en komische, so isch es doch so, dass ich bis zum ändi vo mim läbe a die party zrugg dänke - will sie für mich bedütsam gsi isch. Und das mag au en sinn sii, sottigi erläbnis z'finde und z'bewahre.
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Bhabrâ »

Mein sinn des lebens ist auch dem leben seinen sinn zu geben.
für mich herauszufinden warum ich hier bin und was meine aufgabe hier ist.
kurz gefasst mein sinn des lebens ist ein höheres bewusstsein zu erreichen.
könnte ganze bücher über dieses thema schreiben nur fällt es mir etwas schwer vor dem pc meine gedanken so zu bündeln das man mich auch richtig versteht.
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
Antworten