Der Ewige Thraed: Goa Partys und Drogen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
telumehtar

Beitrag von telumehtar »

han mir die 5 siite inezoge... i wött jetzt eifach mol mini erfahrige i de goa szene schwiiz finnland und dänemark mache... wa droge aagönd... han 3 johr in finnland 1 johr in dänemark und 20 johr i de schwiiz ( aufgewachsen) gläbt.
de unterschied isch gewaltig. und i glaub da het mit de gsellschaft ztue.
zb: in finnland herrscht 0 tolleranz für drogen jeglicher art in der sogenannten gesellschaft. klar hets e ug szenä i jedem land.... dur harteri gsetz und meh kontrolle, e strengi übertribeni ufklärig i de schuel wirkt sich uf jugendlichi extrem us (wa finnland het!)... i mein i ha annere fründin mösä erkläre das i nöd annere überdosis ganja chan sterbe und i han fründe verlore will i gseit han i kiffusw. dbulle hend mir mol am flughafe 0,2 g gras im bode vom rucksack gfunde ( krümel) han e 100 euro buess übercho und informatione für en drogeentzug. generell a de goas isch polizei fast immer präsent usserhalb vom gländ, innerhalb nöd. het genau glich viel hippis und freaks ume und es wird au konzumiert... aber wennt en filz oder pilzli wötsch.... i wür säge mer het e 10% chance öppis zfinde. speed wird i de altenativs szenä verachtet... da isch nazi droge wot dschläger type (mir nenets hillbillys oder rednecks) konsumiered... es het e zimli nüechterni goa szene zver danke a de cops und de regierig fürs harte duregriffe vo droge. so da isch report finnland.

dänemark isch so e zwüschestuck.... es wird viel grupft aber szene isch meh edel und het meh "ibiza rockers" als hippis.... a indoor partys hets gar kei alternativi lüt... eher schicki micki. ups schweif vom thema ab... ääh do wird viel kifft aber polizei isch zimli hart und mer mue scho uufpasse... dgoa szene isch no relativ suber. mer gseht sehr viel nüechterni lüt a parties.und vor allem sinds nöd so jung (ab 18) da wär dänemark
und zum letschte no dschwiiz: krass..... eifach nur krass.... i glaub sproblem isch das dschwiiz völlig mit droge überfluetet isch... so was gsehsch fascht niergens (holland au) .... gewaltig säg i nume... so viel droge.... strossedealer junkys lüt wo öffendlich kiffed... han vor minnere ziit im usland denkt es seg normal... aber das findsch in schwede norwege oder finnland nöd usserd i grosstädt und döt muesch ganz genau wüsse wo... i zell jetzt dänemark nöd dezue do gsehsch es scho au aber halt nöd so extrem wie i de ch....

zum schluss ihr hend i de schwiiz ( i glaubs fascht nöd das ich da schrieb) e zwenig strengi hand was harti droge aabelangt... i mein i bi jo gar kein engel und han im grundsätzliche e abneigendi stellig gegenüber em staat uns polizei ... aber dur das das in finnland zb fast kei dope ume isch chämäd di meiste teenis vor em 18 - 20 läbesjohr nöd i kontakt mit droge.... den bruchts e intensivi ufklärig i de schuel.
sodala... das sind so mini iisichte und i glaub es het mit de gsellschaft ztue.... den no öppis die letschte paar ziile sind meh als e art lösig oder so gmeint mini persönlich meinig isch.... mue jede selber wüsse will lose tuet jo sowiso niemerd, nöd mit 13 -16 isch will den isch mer eifech nöd rief dezue (eigene erfahrung.)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

ich denke wenns wiiter gaht so wies jetzt isch wird au bald mal statütata autöli müesse cho will irgendeine (ega ob jung oder alt) en überdosis het und denn schpötischtens wirds au bulle vor de party geh wied du gad beschribe hesch und das fändi trurig!ebe wie gseit ich halt etzt mal chi absctand zu goa partyswills mi ehrlichgseit eifach voll affigt sorry wenn so "vulgär" schrib aber es macht mi ned gad happy!!!

und ich wett jetzt au ned so würke als hetti sgfühl dasi über dene drogefreaks wür schtah überhaupt ned ich wet da niemmert diskriminiere aber isch ned das umfeld woni mi wet bewege.............

peace
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Joss hat geschrieben:ich denke wenns wiiter gaht so wies jetzt isch wird au bald mal statütata autöli müesse cho will irgendeine (ega ob jung oder alt) en überdosis het
das isch scho lang und scho mehrmals passiert...
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

@ telumehtar! merci für din bricht... isch sehr interessant wiä unterschiedlich d'dorge problematik in europa ghandhabt wird. Zum thema Finnland möcht ich aber no amerke, dass so wiet ich weiss Finnland am meiste männlichi todesopfer wäge alkohol-konsum z'beklage hät (langziitfolge wiä läberschäde inbegriffe).

Irgendwiä es biz en komischi situation. Uf de einte siite 0 tolleranz zu droge uf di ander siite en rächt extremi alkohol kultur.

-> Hier
-> Ärzteblatt
-> Studie

@Joss! Dä Abraxas hät leider absolut rächt! das miitem tätüütataa gitts scho sitt jahre... zum teil sogar mehrmals i einere nacht zB ZOOM.
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

:-)

Beitrag von Silversurfer604 »

<g> ;-)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

gizmo hat geschrieben:.htx.i545.pdf]Studie[/url]

@Joss! Dä Abraxas hät leider absolut rächt! das miitem tätüütataa gitts scho sitt jahre... zum teil sogar mehrmals i einere nacht zB ZOOM.
Ja dasesannere zomm zu sörtnige vorfäll chunnt isch mer bewuss has aber na nie annere cline outdoor erläbt!ich gah ebe au nie a grossi partys wied zoom seinzige woni das jahr wider wird gah isch datmosphere
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Joss hat geschrieben: Ja dasesannere zomm zu sörtnige vorfäll chunnt isch mer bewuss has aber na nie annere cline outdoor erläbt!ich gah ebe au nie a grossi partys wied zoom seinzige woni das jahr wider wird gah isch datmosphere

auch an kleinen parties, tut mir leid deine rosa wolke ein wenig grau zu färben ;)
musik und so
http://www.bufta.ch
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

mir händ vor jahre mal eine usem Galvanik ustreit wo zerst zimilch lang umetorklet isch und schlussändlich häts en mitem gsicht vora umghaue!
Händ en dänn usetreit und wärend em träge hät er gseit "sooo geil, ich flüge".. uf jede fall isch dänn d'sanität cho. Er hät en puls vo 180plus gha!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

ja tum glück hani das nan nie erläbt oder zumindescht mitbecho jedefalls hanis nan nie gseh annere outdoor! ebe @abraxas rosa ishc sie scho lang nümme :wink:
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

@ also eg weiss jo nid, ob das wo du vorschlosch der richtigi weg isch. eifach das ganze drogeproblem dur staatsgwalt welle löse. villicht würds jo funktioniere.
aber wo söll das ufhöre? der staat unterscheidet nid zwösche emene junkie und emene gelegeheitskonsument. und en absoluti abstinenzpolitik, dh das mir alli gar kei droge meh dörfe neh findi schlecht. will ig finde es git au positivi siite a de droge und es wer schaad wenn me so erfahrige gar nümm darf mache.
usserdem sträubts mich bim gedanke voremene polizeistaat. au wenn mir alli so villich glücklicher wered oder gsünder (was ig nid gloube, aber rein theoretisch chönt me jo vo dere hypothese usgoh) eg han eifach die vorstellig vo freiheit (die isch nid absolut) und das isch en grosse wert für mich.
imene totalitär kontrollierte umfeld gseehn eg au kei sinn z lebe. kurz gseit eg wür zum nihilist werde.
eg nimme lieber in kauf, dass es halt drögeler, abstürz und en "krassi szene" git als das das eifach dur (staats)gwalt verhinderet wird. die richtig lösig chan vo mir us nur sii das jede freiwillig (i demm mass wo me frei chan entscheide) sich vom schlechte losseit, nid gezwunge dur repression und aadrohti sanktione.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

@ melliandra: ja, das häsch du ganz richtig gschribe...es gaat drum de mittelwäg zfinde zwüsched verständnis für di chind und jugendliche zha (z verstaa, wieso si sich z.b. so aggressiv verhaltet oder so vill droge konsumiered) und ihne aber d gränze düütlich zmache, en spiegel anezhebe und ihne z vermittle, wohi ihres verhalte fühert. das isch eusi verantwortig.

das no schnäll vo minere siite...ich glaub, mir meined s gliiche...:)
illegalBass
Beitrag von illegalBass »

woa! drogen + goa = immer noch daaas thema ...

also meine liebsten drogen an parties sind halt immer noch subwoofer + tanzen ... nicht dass ich das in der regel sonst völlig nüchtern tät, aber zu viel von was auch immer in der birne & das mit dem tanzen ist halt nicht mehr so das wahre ...

über die koks-welle hab ich mich auch schon gefragt. find ich (wie auch sonstige "pülverchen" etc.) einfach extrem ungesund und deshalb i.d.r. meist voll scheisse. hab auf alle fälle mehr leuts erlebt die damit auf dauer riesenstress bekamen (und diesen auch allen in ihrer umgebung freigiebig ebenfalls aufhalsten) als nicht.

von wegen gesellschaft (mal abgesehen davon, dass das ne faule ausrede sein kann, aber nicht nur sein muss), ja, die ist schon echt voll verlogen, und auch ich hab das gefühl es wird schlimmer und nicht besser, vor allem in den letzten 20 jährchen oder so ...

handkehrum weiss ich nicht, ob's "früher wirklich besser war". ehrlich gesagt, in dem dorf, wo z.b. mein grossvater herkam, hätt ich auch nicht aufwachsen wollen, und in sachen allohohl konnten die wohl mit der krassesten party locker mithalten, inkl. allen unangenehmen begleiterscheinungen ...

ps: praktisch an jeder party (nicht nur goa), wenn ich gut am rumspringen und flippen bin, kommen leuts und fragen mich, ob ich pillen habe oder wisse, wer rauslässt. kamen sogar schon welche, die meinten, "ich will genau die pille, die du genommen hast!" wenn ich dann sage, keine ahnung, und dass ich auch keine pillen spicke (weil mensch ja nie weiss, was da drin ist), glauben sie's mir oft nicht!
greenhope
Silver Member
Silver Member

hm *kopfschüttel*

Beitrag von greenhope »

alli wo do negative über dä drogä konsum gschribä händ sindär sicher daser viel besser sind als diä drüfnä chöpf wo det umä schlichät???
ich will do drogä nid verherrlichä... aber so lang mer go schaffä ghot sis läbä im griff hät... söllmer sich au törfä zuädröhnä... ich persöhnlich han am meischtä müäh mit lüüt wo sich sinnlos besuffät und eifach nur na scheiss usälönd...
han au zimlich früäh agfangä iähloh und muäs sägä hans am afang echt grausam übertribä... doch meh chan nur druss lernä... und jedä muäss moll uf fressä flügä meh chan nur hoffä das sie denn au kapieret das so nid witer goh chan ... also solang meh drogä im griff hät und nid drogä eim hani absolut nüt gägä drufni lüt... :!: :!:
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
%A%
Gold Member
Gold Member

Re: hm *kopfschüttel*

Beitrag von %A% »

greenhope hat geschrieben:alli wo do negative über dä drogä konsum gschribä händ sindär sicher daser viel besser sind als diä drüfnä chöpf wo det umä schlichät???
auso Weni au öpis zu däm wot sägä den sichr mau zersch... auso i gloub i bi ke biz bessr!!
%A%
Gold Member
Gold Member

Beitrag von %A% »

Ich gloub s git so öpis wiä Drogäkonsum und so öpis wiä Drogägebruch.. wobi mr z letschtä scho aus Ching isch predigät wordä. Abr eigäntläch hani Drogä geng eifäch inägstopft ohni s Seting odr so. Weis gar nid öbs das Würk git n "richtigä" Drogägebruch..
????
Antworten