e party mit betrippte isch schlicht und eifach was völlig anders als e party mit bsoffene oder gschwinde.
auso eigentli möcht eg mini uusag korrigiere. eg finds nid unbedingt besser das d lüüt speed statt psychedelika konsumiered.
eg finde eifach psychedelika sind im rahme vonere party eifach vill gföhrlicher, will d wirkig vo psychedelika vill stärcher als die vo speed, mdma, koks, alk... vo der umgebig und der eigete verfassig abhängt.
und anere party send vill faktore wo über es guets oder schlechts flash entsheidet eifach unberechebar.
zu der ussag vom kollegoli. do bin ig widerum anderer meinig. es chunnt nid uf d substanze a wo me nimmt oder wo d lüüt um eim ume nähmed was för en stimmig das herrscht. eg han scho gnueg lüüt uf lsd erlebt wos verstrche het und die, mussi säge, hei nid grad zur ufheiterig vo der stimmig irgendeppis biitreit, im gegeteil.
es esch egher en froog vom mass, wie das d lüüt werded. als en froog vo de substanze.(eg bin mir bewusst das ig do i dem forum d psychedelika äme chli überspitzt kritisiere im vergliich zu de andere droge, das liit aber her dra das i der goaszene eher en tndenz zur verharmlosig vo dere art droge ume isch, und ich halt gern ämer chli anderi sichtwiisene ufzeige. zum konstruktivi provokation uszüebe)
mir goi lüüt wo übermessig bsoffe sind döuwiis au ufe sack anere party, drum gohni au nid a bierzelt fescht und drink & dance aaläss. mir goi aber au lüüt ufe sack wo z vill lsd dinne hend und mich mit irgendwelchem quatsch chömmed go vollabere, wo ihne meistens wie d erkenntnis schlechthin inechunnt. s gliiche chönnt eg über lüüt säge wo z vill pille gha hend, z vill kokse...
aber wenn lüüt imene mass konsumiered (oder au nüüt), egal was findi loht sich mit ihne guet party mache. es ghört au dezue das me sich irgendwie es bitzeli bedrüffnet, das das eine vo de sinn vo goapartys (genauso wie allne andere partys wo elektronischi musik louft) isch loht sich nid lo cachiere. und wer was anders behouptet isch wahrschinli blind und toub.
aber das isch doch au guet eso, solangs imene mass passiert, das me mit sim konsum nid anderi foht afo beiiträchtige.
eg finde vorallem schlimm wenn me afoht uszgrenze indemm das me zB seit de nimmt speed, drum ischer kei richtige goaner. oder wenn me seit de nimmt pille und kei lsd drumm verdirbt er eus d stimmig. das esch doch bullshit.
en guete kolleg vo mir het mol gseit das en goa grad so reizvoll isch will alli choi hänechoo und mache was se wend.
d goaszene isch jo ageblich tolerant, aber toleranz heisst das me nüüt seit obwohl das me scheisse findt was der ander macht.
ich plädiere aber für ANERKENNIG, das me nemmli der ander akzeptiert grad will er anders isch als me selber und das me ne in sinere einzigartigkeit versuecht z verstooh.
klar wenn alli anere goa lsd nehmed und alli die gliich meinig hend isches super toll und es git kei konflikt. aber wend mir das? und wozue füehrt das? das me nur no lüüt an goas loht wo lsd nähmed und die andere uusschlüüst (töönt jetz velech chli streng, aber eg kenne lüüt wo jo ach so toleranti goaner sind, wo aber genau das am liebste würed mache)?
eg hoffe das es nie so wiit wird choo, süsch gits nemmli zwüsche WEF, goapartys und nazifescht kei unterschied meh.
wenn nemli d substanze wo eine konsumiert usmöched was för en mensch er isch, den chönnts au gradsoguet d huutfarb, d dicki vom portemonnaie oder d religion sii wo das usmached.
eg chan euch es persönlechs biispill uffüehre:
früeher wo eg pille oder LSD an partys konsumiert han, ben eg meistens mitemene grinse übere platz ghüpft. und ben au vo allne lüüt aaglächlet worde und mir isch immer super zuegredt worde.
hüt konsumier eg eher selte was, und wenn denn nimm eg es line speed oder 2 (und eg meine demit 1 oder zwoi chlini lines, nid es gramm oder meh wie das bi villne der fall isch).
eg erlebes immer wie meh das am morge lüt zu mr chömed und mir säged ich söll doch chli lächle und nid so schlechti stimmig verbreite. eg finde die aaschuldigunge eifach lächerlech, vorallem will sie meistens vo so lüüt chömmed wo chuum no grad choi stoh, aber si lächle jo und das git ihne z recht anderi z verurteile.
eg han mich halt au verenderet und bn nümm der friede freude eierkuchen hippie woni mal gsii ben (eg lache zwar scho au vill und mache sehr gern blöödi sprüch und witze, münd jetz nid denke eg sig voll der miismacher)
aber wenn eg am tanze bin gohn eg voll i der musig uuf und bin vertüüft in rhytmus und loh mi vo de melodie lo leite. eg mach mer i demm augeblick nid gedanke drüber ob eg jetz lächle oder nid. es isch halt mini natürlechi art z tanze und eg gseeh den halt eher konzentriert us und nid lächelnd.
aber das stosst irgendwie villne lüüt uf. warum frag ich mich bloss? aber eg gloube ebe das au do widermal s selbstbewusstsii d antwort druf isch. wieso störed eim anderi lüüt an partys, wo eim aber nüüt z leid tüend? wiso stört eim d usstrahlig vo de andere? wiso stöör eg döu lüüt? eg han nie epperem z leid do oder epper usglachet oder eper usgrenzt.
die einzig befriedigend antwort uf die froog chan nur sii: will me selber es gschwächts selbstbewusstsii het. (und eg wott, und han nie welle säge, das d goaszene die einzigi szene isch wo unter dem problem leidet. und ig finde die argumentation: jo a de andere partys isches au oo zimli doof. au wenns a andere aaläss au so isch es isch immerno schlecht das es so isch)
was eg au irgndwie komisch finde isch das vill lüt wo do inne s oftghörte argument bringed:
"früeher isches besser gsii wo no alli lsd konsumiert hend." meistens eher jüngeri goaner sind wo gar nie die alte ziite erlebt hend. und es isch eifach irgendwe au en mythos das das am lsd glege isch. eg denke eher (han zwar die alte ziite au nie erlebt, bin ersch siit 2000 an goas unterwegs), das früeher d stimmig familiärer gsii isch wills halt no en vill undergroundiger szene gsii isch.
sowiit eg mich mag erinnere sind an goas immer alli mögleche substanze konsumiert worde. mich dünkts nid das sich das grossartig genderet het (villich es bitzeli aber nid massgebend). und es het scho immer lüüt gha vo gfunde hend früecher sigs besser gsii, meistens söttigi wo nach 3 johr i der goaszene endli gmerkt hend das d szene nid eso idealistisch isch wie me am aafang gloubt het. (wott do niemerem im forum eppis unterstelle eg kenne die wenigste vo euch, eg rede vorallem über lüüt wo eg us der szene persönlech kenne und i dene paar johr woni scho a goas umewandere han dörfe kennelehre)