ja bi was de genau ????leandros: ok keis problem ich gib där nachhilfeunterricht.
Was deine sünden bissher kosten
-
lusmeiteli
- Psydog
- Platin Member

Dä Faktor Alter spielt sicher a Rolle! I denk au,das en 40jährige bi gwüssne Sache eher gsündigt hät als en 16jährige! Z.B. bim Autofahre! Oder bi da Sexerfahriga!Pilzli hat geschrieben:
oder doch no:
Werden ihr zersch mol so alt wie ich, ihr junger Schnufer. Dänn luegen mir witter !!!![/b]
Ich für miin Teil weiss,das i gsündigt han! Und i weiss au,das i in gwüssna Sache brav worde bin,bi andere eba nid!
-
Drachenherz
Du kommst mit deinem Wert trotzdem noch in den Club der Netten und Anständigen.Drachenherz hat geschrieben:und wer frei von Sünde ist, der Werfe den ersten Stein... *g*
Tja, als Steinwerfer kann ich mich wohl ausschliessen...
470.92 €
Mein Fazit: Wer im Leben nett und ehrlich ist, kann so oft pimpern wie er will (und zwar nicht nur mit der Ehefrau im Dunkeln des Schlafzimmeres, unter der Bettdecke und in der Missionarsstellung) und kommt trotzdem in den Himmel.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
- Zauberwelt
- Silver Member

hans au nomal gmacht und bin dasmal uf 1046 cho...
also, wie mer uf 400 und weniger chan cho isch mir schleierhaft... sind ihr au wüki ehrlich? *zeigfingerschüttel*
lüged ihr nie? (en durchschnittsmänsch lügt pro tag öppe 200mal... agfange mit de antwort "danke, guet" ufd frag "hallo, wie gaaz?" wämer eigentli stinkig isch
)
händ ihr als chind nie anderi chind gmoppt?
händ ihr nonie en öpfel vom baum klaut????
sind ihr dänn eifach so richtig ehrlichi und netti mänsche? *entsetztkreisch*

also, wie mer uf 400 und weniger chan cho isch mir schleierhaft... sind ihr au wüki ehrlich? *zeigfingerschüttel*
lüged ihr nie? (en durchschnittsmänsch lügt pro tag öppe 200mal... agfange mit de antwort "danke, guet" ufd frag "hallo, wie gaaz?" wämer eigentli stinkig isch
händ ihr als chind nie anderi chind gmoppt?
händ ihr nonie en öpfel vom baum klaut????
sind ihr dänn eifach so richtig ehrlichi und netti mänsche? *entsetztkreisch*
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member