Nervigster User des Jahres =)

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Nervigster User des Jahres

Crystal-Sound
2
3%
Mozart
1
1%
Miguz
32
42%
Lila
14
18%
subconsciousmind
9
12%
cwgwowcom
4
5%
Kollegoli
11
14%
Shmahu
3
4%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 76

Human
artist
artist
Beitrag von Human »

..also ich muss mich shmahu anschliessen.

kenne die lila auch schon seit längerem persönlich (wir haben uns ja auch schon angezickt, gäll.. *grins*) und subconsciousmind auch, und es sind beides liebenswerte menschen die man unmöglich in einem "poll" bewerten kann..

und kollegoli würd' ich gern mal kennenlernen (was er so schreibt und was er so musikalisch von sich gibt macht ihn mir sehr sympathisch).

ist für euch "nervig" = "eine eigene meinung habend und diese vertretend"?

ich find's auch nicht so nett, dass das ganze anonym ist..

..aber jedem das seine..
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

wow merci vilmol Human..und au shmahu...han eu au lieb ;-)

aber ebe woni de titel gläse hani gad gwüsst das min name da wird uftauche..und naja finds ez ned soo schlimm..wa sells..

mer chans ned allne rächt mache..

de thread bringt wennschon biz pep is forum..hehe
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

wer sich aus dem fenster lehnt und andere (teilweise ganz schön hart) kritisiert, der sollte auch einstecken können.

trotzdem finde ich die abstimmung überflüssig. würden alle der nominierten denselben humor teilen und das gleich locker sehen können, dann wärs eine sache. man kann das aber nicht voraussetzen und wohl auch nicht erwarten.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

hahahahaha miguz das passt jo voll zu dir !!

hhahahahah @ shamuuuuu sorry aber wenn dich das verletzt denn bisch aber en echt weichi birre sorry aber wie wotsch du überlebe mit dem blüemli image chunsch uf dem Planet nid wiit..... chum uf de bode zrug das leben ist hard aber geil ................ und zudem find ich de miguz cha so guet über sich selber scherze und mer cha im au verbal uf dschnurre haue ohne dass er grad ahfangt brüele das isch doch hauptsach und die lüüt wo ich us dere liste kenne sind sicher genug cool zum das chönne mit humor znäää usser vellecht de supconsiusmind hahahahahhaah
wo chömmed mir ene i dere szehne wenn alles voll uf hippy überegheit echt nei hippys heds i de 70er gneug gähhh wird langsam ziiit dass die szehne en eigete charakter überchunt das das setti en guete mix us allem sie (au vom gehäule shamuuus und de chrizereie vom supconsiusmind ) isch i mine auge wichtig. drum höred uf umehüle und geht erhobenen hauptes ........... chli egoismuss schadet nid im gegenteil.....

PS: wo isch eigentlich de Käpten Hirni wo dem sini geile uftritt vermiss ich mega de hed das forum ano dazumale fett ufgmischt ...... ich liebte es seine berichte zu lesen..

so und jetzt zeiged euch mol us was für sarkastischem holz ihr geschnitzt seit....Satiere isch schliesslich eine vo de ältischte arte humor wo menschheit kennt und ghört genau so dezue.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

häsch chli vill cola grupft?

:roll:
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

juhhhhhhhuuuuuuu 50% schnell eins in die runde nerv
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@aman

weisch...... au du wirsch eines tages chönne richtigi LIEBI empfindä. igendwann wirsch du anere schöne wiese verbii laufe und igendwann wirds dich eifach packe und du muesch i die wiese inegumpe und eifach allne blüemli es küssli gäh....

ich weiss genau du liebsch jede da im forum und chasch dir das nur nöd igestah.... dini härti fassade isch nur en deckmantel und schutz.

LAHS USE!!!!

mir alli händ das mal gha.... doch igendwann werde mir eus alli eusi liebi chönne igestah....

idem sinn

ICH LIEB EU ALL, AU DICH AMAN (WÜRKLI) :P
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

@kollegoli

alter hase du bringsch mich echt zum schmunzle hehe........ nei die ziit isch bi mir scho dure ich finde natur und au blüemli öppis ganz schöns aber sowohl du wie au ich wüssed das mir vo andere blüemli rede...und das ich alli do im forum gärn ha das isch absolut richtig aber das enderet nüd a de sach dass nid alles immer durch davincis brille betrachtet werden muss.

@ Shamuu

du bisch jo ganz en armi s.. echt chasch nid mal kontere trurige cheib wär mir also nie in sinn cho so was billiges zu schreiben wie hesch zvell LSD oder speed was auch immer ineghaue voll billig sorry aber du hesch kei funke schwaze humor mit übercho vellicht hends dir jo mol sfalsche medi verschribe hahahahahaha und de mit em cola rupfe jaja isch eigentlich en beleidigung aber vo dir cha ich das jo voll verkrafte hahahaha bisch eifach nur en p…. !!! so wie du schribsch !!! aber bisch vellech jo glich en geile siech weiss ich nid aber chum chli uf de bode isch nid immer cola und lsd wo engeli und tüfali macht ahhahaaa
trozdem schöni feschttäg wünsch ich dir und schad ha ich dich nid chönne ahwähle bi de nervigschte user hätti nämlich gmacht und für dich tuets mer au leid ich bi nämlich au nid i de lischte hahahhaahha grezzzz
subconsciousmind
artist
artist

Beitrag von subconsciousmind »

Da meine Äusserungen die Welt von einigen Menschen hier im Forum so sehr ins Wanken gebracht zu haben scheint, dass sie nicht mehr anders konnten als unabhängig vom Thema und Ton bei jeder Gelegenheit Ihren Hass und Ihre Wut auf mich abzulassen, habe ich mich aus diesem Forum zurückgezogen.

Doch das Echo von meinen Worten scheint noch in einigen Köpfen nachzuhallen... warum wohl?

Dieser Thread ist meiner meinung nach nicht lustig oder nicht nicht ernst zunehmen, oder ein Wettbewerb für verdrehten Sportsgeist oder Selbstironie, sondern schlicht und einfach eine schön geredete Genugtung, ein Rachefeldzug, derer, die nie damit umgehen konnten was ich und andere sagen.

Warum müssen sich einige Personen eigentlich immer zuerst zu einem Rudel zusammen tun bevor sie über mich oder andere genannte herfallen können? Nach diesem Post werden die restlichen der Klike sicher auch noch kommen, ihre Stimme abgeben und hier ihre (ich finde sie peinlich) Show abziehen. Alleine würdet ihr wohl alt aussehen.

Hier im Thread findet man ein Feldzug für die Schutzmäntel und die dicken Felle...
toll wie sieht die Welt wohl aus wenn alle Menschen nur noch in Panzern duch die Gegend fahren weil Leute wie Ps, Ab, Am etc. ihnen raten sich lieber in einer Burg aus Ironie, Ignoranz, Schutz, Abgrenzung zu verstecken anstatt dazu aufzurufen nett zu einander zu sein, damit man sich ohne Rüstung frei entfalten kann?

Ich lebe lieber in einer Welt ohne Panzer, dicke Felle und Schutzmäntel. Denn diese sind unpraktisch und unbeweglich und verletzen immer noch mehr Menschen, etc. etc.

Ja man muss den Schutz leider NOCH haben, aber schöner wären Begegnungen ohne. Euer Verhalten und eure Ratschläge werden das sicher nie besser werden lassen. Ihr gebt den Ton und den Umgang an und somit verhindert ihr auch die Entfaltung von euch und anderen. Denn in einem Panzer oder einer Rüstung wächst nichts.

Ihr wollt das so? Ihr seid zufrieden mit eurer Entfaltung? Ok, das bestimmt jeder selber.
Mich stört ihr, deshalb gehe ich jetzt wieder. Lege meinen Schutzmantel wieder ab und wende mich wieder einer produktiveren, freundlicheren Umgebung zu in der ich meinen Schutz nicht brauche und ungestört wachsen kann.

@Aman, Ich wür nüt me säge wenn ich dich wär... du machsch dich i dem thread zimmlich krass sälber fertig... aber iisi.. chasch au wiiter mache, wenns produktiv findsch.
Zuletzt geändert von subconsciousmind am Sa 23. Dez 2006, 15:29, insgesamt 3-mal geändert.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

wuawuawua, aman, du bisch ja en geile siech... :lol:

easy, tuen ruhig chli toibele, isch ja wüki gaaanz gemein gsi wasi gschribe han.

villicht chan de miguz ja im nachhinein für dich min name id lischte setze, dänn chasch dini racheglüscht no befridige, muamua.

au dir schöni WIISSI wiehnacht.... :badgrin:

gruess, shmahu di truurig sa(h)u (ich bin übrigens e cheibin, bitteschön)
Human
artist
artist
Beitrag von Human »

Aman hat geschrieben:das setti en guete mix us allem sie (au vom gehäule shamuuus und de chrizereie vom supconsiusmind ) isch i mine auge wichtig. drum höred uf umehüle und geht erhobenen hauptes ........... chli egoismuss schadet nid im gegenteil.....
du widersprichsch dir, merksch das? zersch seisch es müessi en guete mix vo allem sii, also "au vom gehäule shamuuus", und im nächschte satz schriibsch dänn aber grad: "drum höred uf umehüle"..

Aman hat geschrieben:wo chömmed mir ene i dere szehne wenn alles voll uf hippy überegheit
die szene isch vo "hippies" gründet worde - oder sind's öppe Q-club bsuecher gsii wo i de 60er gfunde händ "chumm, mer gönd uf indie, bzw. goa und mached euses ding"? - übrigens nüt gäge clubbers, bin gelägentlich au so eine (*grins*).
Aman hat geschrieben:echt nei hippys heds i de 70er gneug gähhh wird langsam ziiit dass die szehne en eigete charakter überchunt
hmm.. da gönnd halt d'meinige usenand. ich finde dass genau die wo du als "hippies" bezeichnisch dere szene ihre charakter gännd, bzw. früener geh händ und sie vo anderne szene unterscheidet.. (und ich meine demit nöd 14 jährigi meitli wo sich absolut verpflichtet fühled glöggli um's fuessglänk z'binde und dreadlocks z'mache - wieder; ich han nüt gäge die, möcht demit niemerten ahgriife, möcht nur klarstelle dass mer s'gliiche meined wämmer vo "hippies" redet).

und so lüüt chömmed immer weniger a goaparties, und immer öfter isch de einzig unterschied (ussert de musig) wo ich no zwüsched enere goaparty und emene zürcher progr.house - club gsehn de, dass mer a goa's immer no meh verpeilti lüüt über de wäg laufed als i de clubs wo's securities hät wo söttigi lüüt useschmeissed (wieder; ich urteile weder über securities no über verpeilti).

die diskussion chönnt is ändlose zoge werde..
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

subconsciousmind hat geschrieben: toll wie sieht die Welt wohl aus wenn alle Menschen nur noch in Panzern duch die Gegend fahren weil Leute wie Ps, Ab, Am etc.
wer ist ab? bin ich damit gemeint?

-- nachträglich:

ich hab jetzt nochmals nachgelesen. meine frage war sowieso eher rhetorisch, ich gebs zu, aber niemand anders hier hat gepostet der mit "Ab" anfängt, deswegen antworte ich jetzt.

überdenk nochmals was du geschrieben hast. ich finde es überheblich, zu radikal und extremistisch und grundsätzlich verfehlt. trage das mit denen aus, die es betrifft. ich hab nix damit zu tun. du kennst mich ja gar nicht, ich empfinde deine aussagen als beleidigung und erwarte eigentlich eine entschuldigung.
Zuletzt geändert von abraxas am Sa 23. Dez 2006, 15:48, insgesamt 1-mal geändert.
musik und so
http://www.bufta.ch
gast

Beitrag von gast »

@Aman, shmahu hat nur eine Fage gestellt, die bei Deinem Verhalten sehr berechtigt war. Warum hast Du nicht einfach geantwortet?

Dich kann man nicht wählen und würde auch keiner, dazu bist Du nicht Spektakulär genug.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Shmahu hat geschrieben: villicht chan de miguz ja im nachhinein für dich min name id lischte setze, dänn chasch dini racheglüscht no befridige, muamua.
gebet wurde erhört no problem Shmahu
Zuletzt geändert von M!GuZ / Wasabidelux am Sa 23. Dez 2006, 16:06, insgesamt 1-mal geändert.
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

also gut lassen wir das wenn sich gewisse leute davon so extrem verletzt fühlen ohjeohje ich hab mich jedenfall amüsiert und wer denkt es sollte ein rachefeldzug sein der lag absolut falsch wünsche euch frohe festtage !!!

und lasst die erde beben !!

@ human jaja geile siech in meinen augen sollte das ganze ich nicht ernst gemeint sein ich meine wenn miguz ein sollchen trade eröffnet kann es ja nur ein jucks sein also wenn man das ernst nimmt weiss ich auch nicht mer weiter...... peace und schöne ostern......

@gast

ist doch scheiss egal....
Antworten