Es war einmal... 22.07.06
Re: Es war einmal... 22.07.06
alsooooooooo
da isch wieder emal ganz es feins fäschtli gsi....super organisiert...herrlichs line up....schöne wald....nid zviel sunntigsspaiergänger jojejoje..wa gumpet de da für verruckti ume..au de polizischt im freizitlock u ganz allei, isch ganz i.o. gsie.
wär no luschtig die föteli gseh wo öpper vo eusem flyerständer gmacht het...wo sie si ächt...
ihr hei rächt, pilzli hei kei freud a soviel güsel im wald, mir händ mehrmals euse platz ufgrumt aber si immer wieder läri fläsche, pet, u anderi war bi eus liegebliebe.
schöni grüessli vom pilzbödeli
da isch wieder emal ganz es feins fäschtli gsi....super organisiert...herrlichs line up....schöne wald....nid zviel sunntigsspaiergänger jojejoje..wa gumpet de da für verruckti ume..au de polizischt im freizitlock u ganz allei, isch ganz i.o. gsie.
wär no luschtig die föteli gseh wo öpper vo eusem flyerständer gmacht het...wo sie si ächt...
ihr hei rächt, pilzli hei kei freud a soviel güsel im wald, mir händ mehrmals euse platz ufgrumt aber si immer wieder läri fläsche, pet, u anderi war bi eus liegebliebe.
schöni grüessli vom pilzbödeli
-
KorTeX
-
KorTeX
Kollegoli hat geschrieben:???????????????????????????????????????????????????''
kortex!!!!!
du bisch de bescht und de schönscht...
isch das öppe eusi oberboss ???? dä wo so uuhuerre fein duftet??
????????????????????????????????????????????????????
jetz häschs du, miin könig, bis dahi gschafft.... jetz bruchemer en forumskrone und königssässel fü dich
- white
- Silver Member

hey jungs, mached doch für euii machtverglich en seperate thread uf und bestimmed det wer jetz de wahri herrscher vom universum isch
het öpper vo eu no meh bilder? het au no es paar, nu goabase het igendwie e störig bim upload und da im forum müest mre öper säge wies gaht..zum bilder poste..
cheers, nico
het öpper vo eu no meh bilder? het au no es paar, nu goabase het igendwie e störig bim upload und da im forum müest mre öper säge wies gaht..zum bilder poste..
cheers, nico
-
Kollegoli
- Platin Member

???white hat geschrieben:hey jungs, mached doch für euii machtverglich en seperate thread uf und bestimmed det wer jetz de wahri herrscher vom universum isch
de herrscher vom universum? bestimme?
das isch doch klar wer de isch, öpe nöd??
ich meine so en gsichtustruck chan nu e herrscherpersönlichkeit ha
- thotem
- Silver Member

Soooo jetzt han au ich als de hinderletscht mal uf de thread da gfunde.
Geile Party gsi, merci allne fürs cho und hälfe! Das mitem Abfall isch natürlich schändlich (jawohl) aber seid beruhigt: ultramoderne Staubsaugerroboter werden schon bald diese und andere Probleme zunichte machen! Oder natürlich chli Vernunft.... jaaa.. gfallt mer zwar weniger... aber als Übergangslösig wär das scho ok. Oder nöd? Nä... ja irgendwie halt oder so und dala.. cha mi nöd entscheide, rauche eifach nüme vo jetzt a.
Das mitem Abfall wär ebe au wichtig will mer sonen ideale Platz schnäll mal chan verlüre, ich hoff das isch nöd scho passiert. Aaber ebe - freu mi scho uf "es war einmal... da war es noch nicht einmal sondern zweimal oder es war noch früher, als die Raumzeit noch dermassen gekrümmt und verzwickt-zwackt war, dass es ebensogut Morgen oder Cervelat sein könnte!!" Dänn au mitem Loog Modular hoffentlich
Grüsst Rainer von mir
Geile Party gsi, merci allne fürs cho und hälfe! Das mitem Abfall isch natürlich schändlich (jawohl) aber seid beruhigt: ultramoderne Staubsaugerroboter werden schon bald diese und andere Probleme zunichte machen! Oder natürlich chli Vernunft.... jaaa.. gfallt mer zwar weniger... aber als Übergangslösig wär das scho ok. Oder nöd? Nä... ja irgendwie halt oder so und dala.. cha mi nöd entscheide, rauche eifach nüme vo jetzt a.
Das mitem Abfall wär ebe au wichtig will mer sonen ideale Platz schnäll mal chan verlüre, ich hoff das isch nöd scho passiert. Aaber ebe - freu mi scho uf "es war einmal... da war es noch nicht einmal sondern zweimal oder es war noch früher, als die Raumzeit noch dermassen gekrümmt und verzwickt-zwackt war, dass es ebensogut Morgen oder Cervelat sein könnte!!" Dänn au mitem Loog Modular hoffentlich
Grüsst Rainer von mir
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.
Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
salü zäme!
bi ersch gad vor es paar täg uf das forum gstosse und
ersch jez uf dä thread. drum gibi jez au na min sänf dezue
han die party au hammer gfunde! isch mini erscht
richtig goaparty xi und bi nur wägm carla-spatzi cho,
abr es isch echt de absoluti hammer xi und sithär
bringsch mi nüme los vo goapartys..
messi au a all die liebe lüüt wo uufgruumt händ!
bi ersch gad vor es paar täg uf das forum gstosse und
ersch jez uf dä thread. drum gibi jez au na min sänf dezue
han die party au hammer gfunde! isch mini erscht
richtig goaparty xi und bi nur wägm carla-spatzi cho,
abr es isch echt de absoluti hammer xi und sithär
bringsch mi nüme los vo goapartys..
messi au a all die liebe lüüt wo uufgruumt händ!
..der Himmel ist überall dort, wo du einen Engel triffst..