Es war einmal... 22.07.06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Es war einmal... 22.07.06

Beitrag von ZWIEBACK »

Hey Freaks

Party z Uster isch voll de Hammer gsi. Ha mega freud gha bi eu d Rumpelaalag ufzstelle und tschädere z lah. S uflege hed natürli no vill meh Spass gmacht :-) ...Jederziit wider!

Möcht no paar Meldige duregää...

...ad Zigiraucher:
Wieso ruered fasch alli d Stummel an Bode? Weiss scho, paar händ no d Klubchrankhed dasme efach alles an Bode rüert egal was. Also füe die nomal: De Wald isch ken Klub!!! Riised eu mal chli am rieme und mached en bitte nöd zur Müllhalde. Me chan ufeme Partyplatz mit Chiis-/Holzschnitzelbode nöd alli Stummel zämmesammle, wenn mer nöd e wuche lang fözele wot! Ihr wänd ja au nöd dasmer 10.- meh itritt müend verlange zum e Putztruppe z angaschiere, oder?

...an Luca&Co:
Merci villmal das ihr das ganze möglich gmacht hend! Freu mi scho widermal was mit eu uf d Bei z stelle. Macht wükli Spass mit eu. Ich hoffe s WC z butze hed bi eu nöd es allzugrosses Trauma hinderlah :wink:

...an Küüddee:
Ich hoffe au du bisch de Meinig das sich de Stress glohnt hed. Hesch sicher par graui Haar weg eus übercho, sorry. Negscht mal luegemer das alles chli riibigsloser lauft...

...ad Bulle:
Danke daser so brav gsi sind... :-D

so, das wärs vorläufig, gahne ez is nescht...
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

ich glaubs die party isch än erfolg gsi :-D

vorallem dä sound isch dasmol echt die ganz zyt hammermässig gsie, thanks an alli DJ's!

das mit dä zigidtummels isch ä mega sauerei :evil:
au die bierfläsche überall im wald ----> zum kotzen!!!!
und mol ehrlich, es sind nid nur es paar ganz wenige....
s'probelm isch, dass die lüt wo so ne sauerei veranstalden, sich nid im ne forum ufhalten und sich für das intressieren, sondern nur grad mol kurz luegen wo die nöchst party isch und dä rescht intressiert die eh nid.

@ zwieback: jo es paar graui hoor häts geh, aber was sölls, sind nid die erste ;-)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja, zum au no mini mayonaise dezue zgäh:

isch geil gsi, crémig, frisch und fröhlich, musikalisch erfrüschend, fruchtig frisch, heiss und sexy, rumplig und tätschend.

ja, die zigi-und-suschtige-abfall-am-bode-rüerer sind doch eifach arrogantini, egoistischi und wohl zimlich minderbemittelti nöd-de-sinn-ime-gwüsse-astand-seher. das verhalte isch näbe de ganze arrogante und egoistische eigeschafte, wohl uf wasser- oder suurstoffmangel im hirn zrugg zfüere. finds zimli frech öppis uf de bode zrüere und zu öper anderem zsäge "bück dich!"..... was ja indirekt mitem ziggi-uf-de-bode-rüere gseit wird.

susch isch alles parmigiani gsi!

kompliment ad orgs, minere meinig na biz zluut, aber susch alles top.

gruss ollerl
white
Silver Member
Silver Member
Beitrag von white »

isch efach wunderschön gsi...me bruchts anschinend echt nöd..mir het die party zeigt, dases gar nöd unbedingt wünschenswert sött si, als party org. immer grösser und bekannter zwerde..da isch efach echt das wo 95% vode lüüt hend wele..gueti sets vo djs wosich au no under di normalsterbliche lüüt mische chönd, ken überrissene itritt, fairi barprise, gratiszmorge und noonstop sound bis am abig am 5i huere siech... :P

bhaltet d'auge offe für Es ware einmal... 2. Kapitel
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

White...GENAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suberi sach gsii..ussert de huere müll vo dene huere volli******:-))

aber au die werdet mal erwachse und münd villicht mal vo di heim uszieh u hend den keis mami oder so:-)))

aber easy..merci euch für das tolle fescht...

negativ-----bier isch usgange*lach*
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja genau au no danke ad eltere (vo wem genau weisi nöd) wo eus die hyperration müesli und de sälbergmachti zopf mitbracht händ...mmmhhhhh.
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

jeppa,
wirklich wirklich eine sehr schöne party, war durch und durch gut, von meinem persönlichen negativ-erlebnis mal abgesehn...weiss nicht ob euch die 4-5 typen aufgefallen sind, so rasierte haare, enge jeans, mukselshirt....hab ja echt nix gegen so leute, solang sie friedlich mitfeiern und das haben sie eigentlich auch...nur einer davon war ein mega aggro schwachkopf, hatte es auf mich abgesehn und wollt mich hauen, warum hab ich nicht so ganz verstanden...hab ihn weder angeschaut noch berührt noch sontwas, bis zu diesem moment hab ich den noch nicht mal gesehn auf der party...er hat mich von hinten angerempelt, und mich dann angepisst weil ich ne flasche mit mir rumgetragen habe (ohne scherz) und wohl etwas verpeilt aussah...deshalb hat er behauptet da sei LSD in der flasche, das hasst er nämlich und ich sei sowieso ein scheiss deutscher und er haut mir jetzt aufs maul...der war stinkevoll und dicht, vermute schwer ein alk und koks gemisch, konnte kaum mehr laufen...war jedenfalls froh dass sein kolleg ihn immer wieder zurückgehalten hat...der wollte ernsthaft auf mich losprügeln...einen deftigen rempler hab ich auch abbekommen, aber nicht weiter schlimm...

das hat meine stimmung natürlich ein bischen gedrückt, schade, denn diese party war der hammer...war eben immer besorgt, dem typen aus dem weg zu gehn, was nicht einfach war...aber naja...hoffe es gibt ein nächstes mal und dann für mich etwas friedlicher...

peace und greetz!

@kollegoli
war ne echt herzige aktion am brunnen, immer schön abwechseln beim becher waschen und flasche auffüllen, gelle... ;-) das nenn ich zelebrierten frieden *lächel*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

sali ()()(((///&& oder so

aso wenn di snöchscht mal so en meischter proper chunnt go afigge, chasch im fall ruhig hinder dbaar cho oder so und det chli pläuderle, dann vergisster di sicher igendwenn.

oder hetsch eus ruhig zu hilf chönne hole, dann hetemerem chli absinth id hand druck oder eifach es starchs tütli, dasser igendwenn umkippt oder friedlich igschlafe wär....

naja, wahnsinnigi wirds hald immer gäh..

viel spass und bis zum nächste mal
KorTeX

Beitrag von KorTeX »

ALSO ICH MUESS SÄGE: ES ISCH TRAUMHAFT GSI... :-D
WIE S'MÄRLI IM WALD...UF DE SUECHI NACH VOLLKOMMENI SCHALLWÄLLE...

ZWICKZWACK:
MERCI FÜRD AALAG, OHNI DICH WÄR SONE PARTÉÉÉ NÖT MÖGLICH GSI

LUCA, NICO, KASPER & CO.:
MERCI FÜRD DEKO..ISCH MEGA GSI...

PARTÉÉ-GÄSCHT:
MERCI DASS IHR CHO SIND..
aber rüehred BITTE s'nöchscht mal kä abfall und vorallem kä ZIGGISTUMEL an bode. es isch asig und mir händ kä luscht nach de party 3 stund go fötzele...

BARLÜÜT:RIA,ANJA,FÄBE,ITAMAR,DÖME,ASYYL & CO.
MERCI VIIL MAL DASS IHR MITGHOLFE HÄND..MIR HÄTTETS OHNI EU NÖT GSCHAFFT..

oli du asYYl:
http://bg.ken.ch/klassen/h3b2004/bilder ... /index.htm
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

???????????????????????????????????????????????????''

kortex?????

igendwie chunntmer die asylantischi art zschribe bekannt vor????

isch das öppe eusi oberfurzkanüle ???? die wo so uuhuerre stinkt??

????????????????????????????????????????????????????

jetz häschs du au scho bis dahi gschafft.... jetz bruchemer en forumreiniger :lol:
KorTeX

::::::::::FOTOS::::::::::::

Beitrag von KorTeX »

Bild
Bild
Bild

weitere fotos folgen....

tschess zäme...
kortex
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Bild

jaja s'zwygebäck euse Gourmet.

isches demfall fein gsi.... es gseht so schön crämig us
KorTeX

fötö

Beitrag von KorTeX »

Ja vooollll...er isch am hypere gsi... :shock:

Bild
mitra

Beitrag von mitra »

=D>
die party ist die hämmer gsi..
weiter so jung`s..
simply-d with live guitar hat mier sehr geffalen.
und auch noch fireshow wahr sehr cool...
KorTeX

::::FOto::::

Beitrag von KorTeX »

Bild

BARSTRESS :-D
Antworten