na käpten, ich weiss dass nöd jede gliich härt gfiggt wird.
aber da in züri zahlsch 270.- wenn du serschtemal als volljährige mit gras oder sogar krümel, ja be de einte sogar mit mülli (aso crusher, ritschratsch oder wie ihr das nenned) gfiggt wirsch.
dbuesse ide schwiiz varriiered je nach lust, lune und kanton zwüsche 50 und 950! stutz. egal wie viel du debii hasch.
uf jede fall werded regelmässig lüüt gfiggt, ich bin bis jetzt zweimal gfiggt worde, mit 14 und mit 17. dbuesse hätmer mis mami zahlt (hansere inzwüsche zrugg zahlt), aber es gid lüüt, wo sich ebuess vo 270 oder sogar no meh nu schwer chönd leischte. (wenn in züri meh als eimal gfiggt wirsch zahlsch schnell mal viel)
abgseh devo bin ich de meinig, dass mer sin joint in friede sött dörfe kiffe und zwar so zimli überall (klar nöd grad vorem chindsgi oder so). In züri ischs aber au scho problematisch wennd am see kiffsch - und das gaht doch würkli zweed.
wenn du dänn mal gfiggt wirsch und meh als 50.- muesch zahle, hoffemers nöd, aber mögli ischesimmer, dann willsch dann wahrschinlich au dasses legal wird.
abgseh davo wär e legalisierig en erschte schritt ine drogepolitik mit mänscheverstand, ohni verfolgig und repression. Wenn ich ämmel da in züri in uusgang gahne, wasi nur sehr sälte mach, dann mussmer jedesmal 50fach an grind lange wie die lüüt drogeproblem händ. die schnurred dlüüt ade bar stundelang volle dasses es bier meh dörfed ha und schliessed die ganz ziit igendwelchi sache tüent aggressiv und chönd nöd lache, wells zkaputt und zkrassi sieche(inne) sind.
ich finde eusi gsellschaft hät es massivs drogeproblem und zwar nöd nu das drogeproblem, wo ämmel ade goas gsesch, was ich fascht harmlos finde, im vergliich zu dem alkproblem wo du gsesch, wenn mal da in züri in uusgang gasch.
ich will demit säge, dass villi lüüt absolut nöd dezue fähig sind einigermasse frei über droge zdänke, was oft zu absurdem, zerstörerischem verhalte führt. ich bin de meinig, dass sich eusi ganz gsellschaft ändere und "besser" werde würd, wenns chli mit droge chönntet umgah. und dazue müsstet minere meinig nah alli droge legal sii - nöd vo hüt uf morn - aber villicht in 40 jahr oder so. villich würded dänn au villi lüüt, wo jetz uf ihrem chefsässelli hocked und naturvernichtend em chlüteri hinderher ränned , släbe mal ussere andere perschpektive betrachte, was doch dringend nötig isch....
und legals hanf wär für mich en erschte schritt i die richtig, was für mich de hauptgrund füre legalisierig isch - näbe allne ander 7 milliarde gründ.
villicht tüschi mi au. aber ich bin vo dem was ich gad gschriebe han überzüügt und dass damit dwält es stuck besser wür werde und sogar ufgrund vo extrem viel neue wirtschaftszwiig de welthunger zrugg gah würd. durch dkriminalisierig vo droge händ scho villi lüüt ihri läbensgrundlag und ihres läbe verlore - das isch doch überekeit!!?!?!?
jetz halteter mich wahrschinli für wahnsinnig