O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Post here in english please, for the World!
_NEED_WEED_
Silver Member
Silver Member
Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von _NEED_WEED_ »

KeiFantasieFürName hat geschrieben:öh, xenomorph chunnt... de kennt keis schwein isch au uralt, huere zgeil :)
gosch du jan?
de sigu ond ech wörded go wemmer no es paar lüt fended..
(T)Raumwandler
Silver Member
Silver Member

Beitrag von (T)Raumwandler »

DAs Line-up schlisst ja alles miii und ich ha mini Ferie scho veplant :? Naja mussi mi mit SUmmer never ends und atmosphere begnüege /color
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

giz so öppis wie e swiss camping area? :lol: :? :-s
Bild
bhoaloaa

Beitrag von bhoaloaa »

@Aurithil

sorry antworti so spot...
es kunt drufa wia alt das dbisch well bis zumna gewissa alter kasch du diar im oestrich a summer ticket kofa isch recht billig und du kasch der ganz summer im oestrich zug fahra denn muasch eig nur vo wian uf budapest loesa was eig recht guenstig isch und vo doeta kasch denn mit amna taxi bis as ozora fahra also i hans letzt johr so gmacht und es sich sich voll guat usganga muestisch halt mol biar oebb noch froga (es soetten oe puenktli si hans aber ned uf minra tastatur do in peru..._)
uf jeda fall schomol, viel spass am ozora isch letzt johr echt hammer geil gse bi bis am mitwoch blieba obwohls am suntig fertig gse isch mer sin den die letzta uf em platz gse O:)
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

hets lüüt wo wie ich noni sicher wössi ob, und mit wem si selled go?

und a die wo scho mal gsi sind, was denket ihr mit wievil geld mer meus rechne, wenn mer mit öv aareist und s'ässe dete chauft, also nid selber chochet und so? han gseh d'iitritt send ja billiger asl am boom... chann emr do öpper wiiter helfe?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

604freund/Psykas hat geschrieben:hets lüüt wo wie ich noni sicher wössi ob, und mit wem si selled go?

und a die wo scho mal gsi sind, was denket ihr mit wievil geld mer meus rechne, wenn mer mit öv aareist und s'ässe dete chauft, also nid selber chochet und so? han gseh d'iitritt send ja billiger asl am boom... chann emr do öpper wiiter helfe?

also food und drinks, send relativ billig...
Aurithil

Beitrag von Aurithil »

O man, scho mega lang nüme do xi, sry..
I ha die Idee, zum as Ozora z'go (laider) wider verworfe... Passt irgendwie nöd so i mini suschtige Ferieplän. :( Aber danke für all die tolle Tipps und villicht klappets jo nöchscht Johr :roll: wer weiss.. ^^

Es wunderbars Ozora wünschi eu allne!! Have fun! /bigs

@ bhoaloaa:
wow so toll =) chammer das s'summer ticket au i de schwiz chaufe? Und wieviel choschtet das? Bis zu welem Alter? also i bin 18i ^^ man i löchere dich jo mit frooge, sry xD Aber tönt meega toll, vlt au aifach mol, zum Ferie in öschtrich zmache =)
untouchables
Silver Member
Silver Member

Beitrag von untouchables »

aaalso :) wer gaht denn wie und wenn as ozora? mer chönt ja au gruppe bilde oder so, macht meh schpass :D ich ha no ke plan wie dasi gahne.

han flüg gseh für 180fr vo züri nach budapest aber das isch ein weg gsi. dezue chämti de no de shuttle vom flughafe für 30euro.

wie tüür wäri denn de zug bis nach simontornya vo züri us?
und wievil müestmer fürs benzin investiere wenmer mit öperem mitfahrt?

ich hetti auscho früener ziit zum mitfahre. han abem 1,juli ferie :)
usserdem brüchti nur platz fürd hiifahrt und keine für de rückweg.

freumi uf jede fall riisig /happy
mela
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

ich gange super ökologisch mitem flugi/shuttle.

übringens (mich intressierts nöd so aber villicht anderi vo eu)
anfangsact ist spongle 8-[

timetable wird im juli bekannt geh glaubs
Bild
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubermanu »

:-)

also ja, wer goht jetzt mit was?? wär würklich schpassig zum sich zähmeschlüüse und as ozora pilgere... ich wird mit de ÖV gah, entweder zug oder flugi...

abr 1 - 2 mitfahrglegeheite wäred scho super, und würd mich natürlich au am benzin beteilige ;) ... freu mi über pn :P

:D
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

also i weises immer nani, wer sicher luschtig mit par forümmler det here zreise... aber rona isch ebe au na... :-k bedes zäme? eis defo? was wenns do regne wird? was wenns s'schönschte wetter sich? ach i weisses doch nit :? ... :cry: ... :lol:
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

hät es ticket vo züri nach budapest ab 25 juli, nachtzug mit bett, 1 erwachsnigs. 100 stoz.
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Gugs Gugs mitenand...

Also mer händ jetz Tickets au becho und i freu mi scho riesig... Ha da no en chlini frog, vilich gits jo öber wo letscht johr ded gsi isch und die Frog cha beantworte...
Hmmmm:

Zahlt mer in Ungarn bzw. am OZORA mit Euro oder mit Forint....hmmm isch no entscheidend will momentan de Euro Kurs so günstig isch, dä würd i nämlich jetzt grad no wächsle....
Cha mer das wer beantworte???

Gruzz Sandri
Bild
donat
Gold Member
Gold Member

Beitrag von donat »

hey sandri

in ungarn chasch fascht nume met forint zahle. am ozora selber chasch jedoch überall met euros und forint zahle, und de pris esch schlussendlech öppe de glych.

donat
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

wuuueee de flug esch buechet!!!!fruuuu mi meeeega ufs O.Z.O.R.A!!!! crazyeye
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Antworten