Fallen Angel 3 hat geschrieben:ich würds bi de alte trulle nomal probiere, hey ihr sind 20gi - also gaaanz jungi lüt und ich nihme mol a ihr chönd ganz herzerweckend lächle, also gönd det verbii, klinglet a de tür und nähmed e masala chai tee mischig mit, säged ihre, "grüezi *straaaahl* mir möchted ihne es gschänk mache und öppis fröge..."
etc.
will alt isch sie ja nur körperlich und e trulle au nur will sie im 20min immer liest vo dene böse jugendliche wo usser wandalismus und droge nüt im grind händ und wenn ihr ihre zeiged dass ihr ganz liebi lüüt sind und sie gseht dass ihr öppis schöns für de 20. geburi wänd mache - dänn erwäcked ihr villicht das jungi meitschi in ihrem herze, wo sie scho schurig lang vermisst...

genau so hani au dänkt. aber chasch mer glaube, mir händ alles versuecht. 1. isch d gmeind hinter ois gstande und hät gfunde, die söll jez mal nöd so tue. 2. isch en guete fründ vo mir, wo döt wohnt, zu ihre. und de isch wükli en sunneschii. au d eltere vo ihm händ ihres beschte gä (ihne ghört das hüttli, wonis wür wöle mache). und letscht wuchenänd händs döt obe es fäschtli gha und die madame au iglade. i sälber wohn nöd döt, ha au scho dänkt, i ga persönlich verbi (machi vilich au no), aber es schint wükli e sture grind z si

und s xet sogar fasch so us, als wär si ez a dem wuchenänd glich dobe, falls nöd, gömer sowiso
abr mer werded es plätzli finde, und wämmer 1 stund mitem shuttle münd fahre