audiolose@kulti teil 2

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
CyBird
Platin Member
Platin Member
Re: audiolose@kulti teil 2

Beitrag von CyBird »

@ Darkspace:

1. würd ich gern mal wüsse öb DU würsch igriife wänn so en szene mitbechunsch (oder ghörsch du vielech eher zu dene wo d`ursach vo so sache sind???)...

2. findis absolut underem sauhund das sones gestümmel überhaupt muesch da inne useloh...

und

3. es isch nid 100% sicher dases würklech en schlägerei gsi isch, es hät ja niemmer würklech gseh was gsi isch bevor die Person gstürzt isch! Isch grad so guet möglich das er i siim droge ruusch eifach es blackout gha hät und durum gstürzt isch...
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

at dark space

törfsch also gern s nöchstmol als security cho aber vorher würdis mol mit emene psychiater probiere
will öber wo sertig bilder gern het isch i minnere asicht au ned grad top im chopf !

hesch den du würkli s gfühl mir buechit di idiote no um ärger z`mache oder was...du chunsch mer genau so
vor wie so e chline hund wo die ganz zyt umekläfft aber den de schwanz izieh wenns truf a chunnt
hauptsach hesch öbis zu kläffe

nachtrag:

und wennd würkli öbis z`äge hesch de würdis mol mitere andere wortwahl probiere
Zuletzt geändert von Mirowsky am Mo 9. Mär 2009, 16:49, insgesamt 1-mal geändert.
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

hei Leute,
mir hats mächtig prächtig gefallen. auch wenns halt auch einige kultitypisch schrägen gesichter hatte.

Danke Mirowski und allen Helferleins fürs ermöglichen und durchführen dieser Party!

UUUUnd Danke fürs Soundsystem...war ne 5 stern sounddusche!!!

@Mozart: früher spielen geht nicht....sonst gehen alle zu früh nach Hause...höhöhöhö
Danke Dir von Herzen!
the middel of a paradox is my favorite place
Rusty
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rusty »

DarkSpace hat geschrieben:ja den nervi hald chaschmi ja ignoriere.....das chönd doch dlüüt i dere szene so guet....
Du kapiersches eifach ned. Ignoriere tue ich gar nüt....au wenns du gern so hättisch um dini unzfrideheit hie inne ungestört use z chotze . Die meinige vo de andere wo nach dier postet händ, säged de reschte dazue. Das muessi jetzt ned au no ufarbeite. Lass de party report in rueh.
Mute isch = stumm..... ned emale das hesch verstande.
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

sunshaker hat geschrieben:
@Mozart: früher spielen geht nicht....sonst gehen alle zu früh nach Hause...höhöhöhö
hesches ächt uf de punkt brocht!?
DarkSpace
Gold Member
Gold Member

Beitrag von DarkSpace »

Mirowsky hat geschrieben:at dark space

törfsch also gern s nöchstmol als security cho aber vorher würdis mol mit emene psychiater probiere
will öber wo sertig bilder gern het isch i minnere asicht au ned grad top im chopf !

hesch den du würkli s gfühl mir buechit di idiote no um ärger z`mache oder was...du chunsch mer genau so
vor wie so e chline hund wo die ganz zyt umekläfft aber den de schwanz izieh wenns truf a chunnt
hauptsach hesch öbis zu kläffe

nachtrag:

und wennd würkli öbis z`äge hesch de würdis mol mitere andere wortwahl probiere
han mini wortwahl recht besseret...aber ja....anders thema....

ja glaub kennsch mi ned hä???glaub ned dasi de schwanz izie....sust chander gern ma paar lüüt vorstelle womer dankbar sind dasi igriffe ha wos belästigt/prüglät worde sind.....

und wege was securitas?denke sött jede soviel würd ha öpperem zhälfe wo in not isch und glaub das dsecuritas wo bi eu gsi sind igriffe hettet wens denebe gstande wered da ichs pers kenne und si ned wörd als schwanziziär bezeichne....abr ja gern keis prob wen eh party machsch chaschmer en pn schriebe chume gern als securitas.....hani keis prob(was ezt ned heisst isch en easy job,ganz im gegeteil sind bewunderns werti lüüt wo sich jedes wuchenend um dvollidiote kümered)

und vowege unfall....au wens en unfall gsi isch den okey abr isch ja ned serst ma das sosache vorfalled.....

und uf dem weg na gueti besserig
Epilepsy
die, hippie die
DarkSpace
Gold Member
Gold Member

Beitrag von DarkSpace »

Rusty hat geschrieben:
DarkSpace hat geschrieben:ja den nervi hald chaschmi ja ignoriere.....das chönd doch dlüüt i dere szene so guet....
Du kapiersches eifach ned. Ignoriere tue ich gar nüt....au wenns du gern so hättisch um dini unzfrideheit hie inne ungestört use z chotze . Die meinige vo de andere wo nach dier postet händ, säged de reschte dazue. Das muessi jetzt ned au no ufarbeite. Lass de party report in rueh.
ha extra en neue thread ufgmacht wo au die meiste kapiert hend und döt diskutiered abr wen ihr mich da agriffed muessmi au da were....

abr demfall chunsch bitte ab ezt i der Thread
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=25&t=11938
Epilepsy
die, hippie die
Enoki
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Enoki »

Wow! Das isch wieder mal e fätzigi Party gsi /yo
De sound het mer durchgehend gfalle !! D'Vibes sind bi dere Alag perfekt durecho. Isch richtig abgange mit all dene fröhliche Lüt ztanze! /happy /happy /happy
De helleri Dancefloor hani au positiv gfunde =D>

De Vorfall mit de Schlägerei, het mi scho zimli gschockt. Ich frög mich, was so Lüt anere Goa mached. :-(

@DarkSpace, was machsch du eigentlich i dem Forum????

Gruess
CyBird
Platin Member
Platin Member

Beitrag von CyBird »

@ Enoki
CyBird hat geschrieben: es isch nid 100% sicher dases würklech en schlägerei gsi isch, es hät ja niemmer würklech gseh was gsi isch bevor die Person gstürzt isch! Isch grad so guet möglich das er i siim droge ruusch eifach es blackout gha hät und durum gstürzt isch...
CyBird
Platin Member
Platin Member

Beitrag von CyBird »

und ja, die party isch würklech en feini sach gsi :-) betr. de alag mueni glaub nümme viel schriibe, isch sehr fein gsi....
und mitem Licht bini au sehr iverstande gsi, findes immer guet wänn mer d`lüüt au während de nacht erkennt....
Die beide jungs vo de security wo am igang gsi sind händ mir au sehr pässlet, immer es smile im gsicht. Denke das hät nebst dem dases dinne agnehm platz gha hät und immer feine sound glaufe isch au zur guete stimmig biitreit....

Danke Erich nd allne wo derzue biitreit händ...
Dhanistha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Dhanistha »

Uhu, i has fägig gfunde. super sound u luschtigi lüt um mi ume. uf jede fau isch mir glücklicherwiis so-nes depro-gsicht wie dr DarkSpace nid übere wäg gloffe /yo .
Ejo jedem sins Flash, solang ig's cha ignioriere... hehe /happy
Schön nach-re lange indoorzit no so fun zha.

bis gli Sarah
psyelfli

Beitrag von psyelfli »

hmm hans e mega party gfunde... bi die ganz nacht am shake gsi egal wa ga für sound cho isch, isch nonstop d hammer gsi... dass bestätigt d muskelkater wo ich am mentig morge ka han, dass i fast nüm han chöne grad ufstah :)
hmm würen nu aml dia gedankesprüng usfalle wo i am morge aml han und die dementsprechenda mimike wegblibe, wo hoffentlich niemert länger gstudiert hät :)... aber so wie i da läse henr ganz anderi sorge ka :( was mi überlega laht wenn i z letst mal e schlägerei mitärläbt ha anera party und wieviel mal dass es an andera events usartet dasses zmal e masseschlägerei wird als das öper i grifft? hmm ja... fragwürdig... wie so vieles anderi au /frage
psyelfli

Beitrag von psyelfli »

aja wasi no ha wela schribe...
die drei jungs am morge mim turban :) han mi am afang schu chli gwundert... ha den mit einem vu dena es mega beruhigents gspröch ka duse :) da sinds mr z mal symphatisch gsi .... hmm nimmt mi wunder ob all lüt so e hammer whisky mischig im becher ka hen :-D
psyelfli

Beitrag von psyelfli »

aja wasi no ha wela schribe...
die drei jungs am morge mim turban :) han mi am afang schu chli gwundert... ha den mit einem vu dena es mega beruhigents gspröch ka duse :) da sinds mr z mal symphatisch gsi .... hmm nimmt mi wunder ob all lüt so e hammer whisky mischig im becher ka hen :-D
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

party war tipptopp danke !!

W I C H T I G :

ICH HABE MEIN HANDY (MOTOROLA DUNKELBLAU/SILBERN) AN DIESER NACHT IN DER KULTI VERLOREN !

FALLS ES GEFUNDEN WURDE, BITTE DRINGEND EIN PM AN MICH. VIELEN DANK !
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Antworten