psycedelic carnival 3 - xtra

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Enoki
Silver Member
Silver Member

Re: psycedelic carnival 3 - xtra

Beitrag von Enoki »

Also ja, ich han die Party au nöd grad fantastisch gfunde...aber schono easy.. 8)
Erschtens wie scho vorher erwähnt die viele Securities, nöd mal min joint hani gmüetlich chöne rauche...
Vo de Deko bini au chli entüscht gsi, han meh erwartet. Ich bruch eifach viel Deko :D
S'Bier a de Bar het mis Portemonnaie zerrise ](*,)

Soundmässig hets mer wüki uf jedem Floor gfalle!! /happy (villicht chli lislig ufem Mainfloor) Au d'lüt woni troffe han sind all super druff gsi.
Au s'X-tra als Location findi voll in Ornig, schön gross.
Feivel

Beitrag von Feivel »

ich han party supi gfunde, security hani fasch nid bemerkt ussert am iigang..

s'einzige was mich gstört het das es z'vell lüt gha het :D me isch bem tanze chli iigängt gsi hehe

susch alles ok :D /bigs

gern wieder negscht jahr /yo
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

Ihr Kiffer sind mengmal würkli die dümmste. Am Igang isch riesig gstande das "KIFFEN VERBOTEN" isch, kann ja auch mal sein,.. dass das nöd nur als Witz gmeint isch. Viellicht händers nöd gmerkt woner letschtmal im Wald ghockt sind, Kiffe isch verbote i de Schwiz.
Letscht Jahr isch Polizei uftaucht und hät gmeint "gseht nöd so us als hetteders im Griff". Und wenn das halt regelmässig so usgeht chaschs über churz oder lang vergesse mit Goa im Xtra, den sinder den au wieder am jömmere. Mal abgseh devo das diversi Locations für Goapartys gstorbe sind well die ganz Sach eifach usgarted isch. Tja wies en Vorposter gseit hät, gönd go Abstimme,.wenner überhaupt 18ni sind,.. ( den nüzt eu au es JA a de Urne nüt ;-) ).

Und susch zur Party, ja d Deko isch würkli nöd so zur Gältig cho, so was dunkels, eher unbelüchtet, das isch scho chli schad gsi.
De Sound isch aber super gsi, de Progifloor isch mir d Nacht dur echt z eng und z heiss gsi, drum bini det ersch am morge go ume gumpe, defür den um so meh.
Das allgemein viel Lüüt hät isch ja au vorher scho klar gsi, ich find aber dasmal ischs chli agnehmer gsi wie letscht Jahr, aber e volli Hüüte ghört halt dezue, wer au blöd wenns um Mitternacht scho halbleer wär.

Was mich immmmer stört isch das d Vorhäng ufe lönd am morge, diä Sunne bruchi garnöd,. ja ich weiss, paar vo eu Stönd druf, ich hets lieber dunkel, aber janu, bin den au bald mal hei zottled nach de nüni.

Ich freu mi uf nächst Jahr.

Edit: @tingeltangel_zesi, so Züg wie du im Startbitrag uselasch, das isch eifach nur asozial, ich glaub uf so Lüüt und so Komentär chan mer Verzichte, mini Meinig.
Zuletzt geändert von Ogetron am Mo 17. Nov 2008, 22:59, insgesamt 1-mal geändert.
Cosinus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cosinus »

@ Imox...........ganz deiner meinung so ein line up bekommt man nicht geschenkt ......
ja es war etwas kommerzig , geht aber soweit auch voll in Ordnung weil:
- 1tens Hammermässige Backdrops und es war auch schön mal den felix wieder nach all den Jahren wieder zu sehen und ein kürzes recht amüsantes gespräch zu führen
- 2tens an welcher Indoorparty bekommt man Aphidmoon & Amd sowohl live als auch als Dj´s zu hören vom Importschlager aus Thailand ganz zu schweigen *jungejunge*
- 3tens ein *vollkrasskorrekter türcke schwor* das schluss set auf dem mainfloor macht , alter schwede dein dj set Sinan war oberkiller - gut etwas kurz ,aber dafür mehr als nur gut entschädigt mit deinem live set 80min Big respekt

kurzum es war die erste party seit gaaaannnnzzz langer zeit wo ich mich nicht zum tanzen zwingen musst sondern mal wieder abging wie schmitzkatze , wo ich alte bekannte wie felix , UUUUWWWEEE *so geil unterstützung aus good old Bavaria so muss dat sein , die österreische partycrew * guys rock on!* und Jackomo endlich mal live und in farbe - gui bisch a geiler siich !!
ps: foto´ssssss
tannebaummanndli

Beitrag von tannebaummanndli »

@ ogetron: dir sött mer mal eis inehaue.
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

tannebaummanndli hat geschrieben:@ ogetron: dir sött mer mal eis inehaue.
Wege..?

Ich stah zu minnere Meinig,.. ich säg nur wie ichs gseh

Wenn schon bringsch e schlaui Begründing, aber gseht nöd so us als hettsch eini.
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

Pardy isch doch voll geil abgange /grim /grim /happy /happy
Wer sich bim kiffe oder deale verwütsche lot isch doch echt mol selber schuld wenn er flügt

geile sound und peaci stimmig, und erst no gratis =D> /color /pille
Louitchy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Louitchy »

Im Grosse und Ganze hani d Party schön gfunde, s het vill liebi Lüüt gha
und ganz vill alti Kollege. :) Het mi sogar erstuunt wie gueti Luune das
"normali" Club-Lüüt chönd verbreite :) Sehr positiv überrascht vo dem her,
han nämli au scho anders erlebt.
De Sound hani meistens easy bis sehr guet gfunde, nume hani i dem
Gwüehl ned so möge tanze. :roll: Aber han nüt anders erwartet.

Das mitm ned dine kiffe dörfe hani a ziemli nervig gfunde, vor allem wenns
dusse so chalt isch und mer de wege dem ned emol würkli druf wird devo...
Versto die Lüüt jo einersiits scho, üs hends 2 mol usegschmisse und eimol
hends üs wenigstens na erklärt de Club chäm suscht Problem über. Easy,
so begründet verstonis. Aber wani de wiederum nüme versto isch, wies sich
s Recht nehmed üs de dusse au no usem Chilegländ usezschmeisse will mer
halt dete eis sind go kiffe. Also bitte, wennmer üs scho müend eis go abfrüüre
de lönd üs bitte dusse in rueh... Sie heted scho allgemein chli fründlicher
dörfe sii i dere Sach, will wenns eim öpper lieb erklärt de got mer a lieber use.
Han mi a würkli permanent beobachtet gfühlt, a jeder Egge sinds gstande und
hend bööös glueget... scho ned gad so agnehm..

I denke das Ganze hanget au es bizeli mit de Hanfinitiative zeme. I han de
Iidruck als würed d Bulle nomol so richtig welle duregriife, zum nomol allne
klar mache, wie "schlimm" dasses jo seg... A z Frauefeld sinds di letscht
Ziit ein nochem andere am usenand ne uf de Stross. /stop De müends natürli
scho chli ufpasse.
Findi truurig, isch aber leider wahr :(
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

also s`x-tra hanni guet gfunde....bim bahnhofe usstiege ,den dùnterfüehrig durre,stäge uf 2-3mol umene egge ume un de graad us und scho binni i dere grosse stadt bim x-tra zugstande

übrigens @tannebaummanndli... isch das würkli alles wod uf lager hesch...prügle..pfui schäm di
fact isch das kiffe nachwievor verbote isch und wie Ogetronscho gseit het,nämed
euer recht zum stimme war...nur grossi schnorre und prügle....das het uf d längi no nie
öbis brocht

wie heisst so schön....DIE MACHT MÖGE MIT EUCH SEIN ... wen ihr legal wänd kiffe de gönnt go stimme

ach ja übrigens DANKE für euri unterstützig bi mim live act /bigs gimer müeh immer chli besser z`werde /happy
aura
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aura »

ach zum guete glück binich in zug xi! :D:D:D
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Re: psycedelic bullshit im komerz xtra

Beitrag von silverhaze »

kinetic hat geschrieben:
tingeltangel_zesi hat geschrieben:
kinetic hat geschrieben:aber suscht gahts eu guet???? :-k :-k

wägä werum meinsch?
dä titel vom report isch hald scho gad chli heftig
aber das mit de security und vorallem wagem kiffe isch sicher scheisse!!!
aber zuri club mässig hald!!
trotzdem chli weniger motze :peace:
isch ja ähnlich z`erwarte gsi drum bini gar nöd gange!!

naja.. so züri club like isch das gar nid... bin scho in jenes clubs am kiffe gsi in züri, aber blöd agfickt hett mi bis jetzt no niemert... es hett höchstens gheisse: he, hesch mer nid au en zug? ;)
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

Phu,.. chönt eu mal dra gwöhne das mer i vielne Kantön bald nüm drin rauche därf, den hät sich das mit em Kiffe au erledigt, also ziehnd eu warm ah.

Und für all diä wo denked später chan mer den Kiffe wenn mer will, wenns agnoh wird, ,. all die 16 Jährige därfeds au denn nonig, und jede wo i de nächste Wuche Auto fahre will, muss wohl s eint oder s ander blibe lah. ](*,)
SensualSqueak
Silver Member
Silver Member

Beitrag von SensualSqueak »

i party no cool gfunde..i de nacht isch echt voll gsi..de bini halt go penne ;)
deko hani eigentli au schön gfunde..nur kenni di bilder halt alli scho...x-mal gsehhh....
s'het mi uuu gfreut wiedermal paar alti bekannti gsichter zgsee...und natürli au s'spiele het spass gmacht...nomol es danke schön an aphonix...au es danke schön dass dir euch di müeh mached öppis uf bei zschtelle..respect...
und all di kiff motzis.....ihr sind glaub echt alli analphabete...muesi glaub nüm nöcher druff iigah...
sind doch froh dörfe mir do ide schwiiz ide clubs öberhaupt no rauche!!!! git gnue länder wod das nümme chasch ;)
mich hets ned gschtört id mitti vom dancefloor zschtoh oder use zgoh zum kiffe...müend ja ned grad näbem security eine aazünde.. selber schuld /grim
namtok
Gold Member
Gold Member

Beitrag von namtok »

also ich war dann wegen erkältung nicht hingefahren...

und ich glaube schon dass kiffer lesen können....

aber finds ein bisschen utopisch eine so grosse indoorgoa zu machen aber dann mit kiffverbot...haaallooo [-X das würde ja nicht mal beim djbobo konzert funktionieren...
We love the Sun and the Moon

sylvester@ohmclub biel

goadani

Beitrag von goadani »

es esch e schöni party gsy trotz de vilne lüt! :-D
d`location esch mega,me het jeni möglechkeite gha.
de suncollecter,sabaii sabaii ond de sinan absolut megahammer!!!! =D> kiffe nei,anderi sache jo,chli frogwürdig. :-k esch heftig gsi uf de wc`s! /grim was söus,jedem das seine......wär offesechtlech konsumiert muess met konsequenze rächne!!!drum hend GOApartys sone schlächte ruef!dänket doch mou dröber noche!!! :-k  ](*,)
uf es andersmou
goadani
Antworten