30.8.08 - MoonzooM

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
stoic_ails
Re: 30.8.08 - MoonzooM

Beitrag von stoic_ails »

So, auch mich hat diese Party endlich dazu gebracht mein erstes Post zu verfassen n-smile_2559.gif [An dieser Stelle: Hallöchen Community :)]

Eigentlich kann hier alle nur bekräftigen: es war einfach traumhaft und auch für mich die schönste Party und mit einer der "Besten" die ich dieses Jahr besuchte.

Angefangen schon beim hübsch beleuchteten Weg Richtung Party, diese Lichterkettezeuchs am Boden Richtung ToiToi. Und dann allg. sehr schön beleuchtet, tolle Bilder und Deko.
Am besten war natürlich die Location selbst, mitten im Wald, einfach toll.

Sound fand ich super, endlich wieder mal bissl der ältere Sound. Aufkommende "es-könnt-ja-bissl-mehr-abgehen-Stimmung" verflog so schnell wieder wie sie kam. War richtig schöne seelenvolle Musik, es wurde nicht zuviel versprochen.

Super toll natürlich auch die Menschen, waren alle super angenehm und ne tolle gemütliche Stimmung (Helfer eingeschlossen ;) ).
Fands übrigens beeindruckend wie laut geklatscht, gepfiffen und gejubelt wurde bei nem DJ-Wechsel. An den grossen Festivals wars selten so laut O_o :D

Klasse fand ich auch: Steh auf dem Dancefloor rum, da sagt jemand zu mir dass ich ja gar nicht beleuchtet sei. Und schon find ich mich mit so 10 leuchtstangen und 'zubehör' wieder. :D All die beleuchteten Menschen ergaben allg. ein tolles flair :)

Da ich auch ein Wassermensch bin: Gratis-Wasser hab ich bei der Grösse ja nicht erwartet (v.a. mitten im wald), aber ein bisschen billiger häts sein dürfen ;) (ich wiederum hab um 8 uhr noch 3.- für 3dl gezahlt. Gabs offenbar ein paar 'Abstimmungsprobleme' ;) ) Aber will hier ja gar nicht meckern, hatte beinahe genügend eigenes dabei..

Mitten in der Nacht hatte es auch mir zuviel Leute auf dem Dancefloor (obwohl.. da brauchts bei mir eigentlich ja nicht viel :P), wobei sich das mit dem Morgen auch legte. Ich fand es ging grad noch gut mit der Anzahl an Leuten ;)

Dennoch, alles in Allem: Ein Glück hab ich mich für die Moonzoom entschlossen :) Kann nur nochmals sagen, dass es grossartig und einfach schön war!

Oder wie chronos ständig meinte: "Nicht überproduziert". Auch hier, nicht zuviel versprochen. In jeder Hinsicht trifft dieser Ausdruck zu (nicht nur soundtechnisch) (und schön zu sehen, dass meine Vorstellung dieselbe war/ist wie die der Orgas :) )

Somit Tausend Dank an die Orgas! War einfach super, ich hoff nextes Jahr wieder :D
Natürlich auch an die tollen Partygänger!

Und auch möcht ich speziell Danke (auch im namen von sabrina) an chronos, *glühwurm* und bimbo sagen. War einfach wieder grossartig mit euch, nachdem wir euch ja alle noch nicht so lange bzw. sehr kurz kennen.
Es war/ist sehr schön mit euch und freuen uns schon fest auf Sous les baumli :) (auch wenn die Wege von *glühwurm* ein wenig in die andere Richtung führen, have fun there)

Herzliche Grüsse
stoic_ails, oder dave, oder fittli, wies beliebt :P

Hier noch ein paar (Wackel-)Pics vom morgen:

Blick von unserem kleinem Camp :P
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 3_1024.jpg

Blick von der 'Loge'
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 8_1024.jpg
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 9_1024.jpg
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 0_1024.jpg
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 1_1024.jpg
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 2_1024.jpg

Aus dem Wald kommend
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 4_1024.jpg

Und das berühmte 'Henna-Om'
http://netcay.ch/images/20080830-31_moo ... 9_1024.jpg

edit: Die Bilder sind auf Anraten nun kleiner (zudem auf nem schnelleren Server). Originalgrösse gibts sonst hier: http://netcay.ch/images/20080830-31_moonzoom_buus/org/

Später noch ein paar Wackelvids, mal schauen.. [edit(20080913)] -> http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... 42#p105842
Zuletzt geändert von stoic_ails am Di 23. Sep 2008, 22:46, insgesamt 4-mal geändert.
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Am halbi 3 han i beschlosse, dass i di leider scho lang planti 'Pflichtparty' in Züri lang gnueg mit minere Aweseheit beehrt ha. Unter em Vorwand *ichbisomüedundwirdglaubaltdrumgangijetztrichtighei* han i mi uf de Wäg a d MoonzooM gmacht Bild
(naja d richtig hätt ja meh oder weniger gstimmt und älter wird i au ständig, drum isch es e eher chlini notlüg gsi :oops: )

chaoz hat geschrieben:Für mi isch's di beschti Party vo dem Jahr gsi
Ich schlüsse mich dem a, will ich eifach kei passendi Wort finde für das, was ich det im Wäldli obe ha dörfe erläbe.
Ich bi mit offene Arme empfange worde und ha mi nach chürzischter Zit wohl gfühlt zwüsche all dene fröhliche, lachende, hüpfende Gsichter.
D Musik i de Nacht chan i nöd beurteile, aber was i nach minere Akunft am 5i ghört ha, hätt mi absolut mitgrisse, und i mir isch de unrealistisch Wunsch ufcho, dass die Party niiiiemeeeeh ufhöre mögti 8-[
(Mit de Luutstärki händ villicht au die zwei Herre mit de gstärkte und büglete blaue Blüüsli öppis z tue gha?)
Usem Luege und Stuune bin i fascht nüme usecho...all die Liechtli, wo scho de Wäg zur Party gwiese händ...d Deko, wo de Wald ine Märlilandschaft verzauberet hätt...d Sunne am Morge, wo euis dur d Bäum aglacht und alles zum strahle bracht hätt...überwältigend isch es gsi [-o<

Sven und Saphira han i leider vergeblich gsuecht...naja, im Moment sind ihr no entschuldigt, aber wenn d Schonfrischt für Frischverliebti abglaufe isch, denn werded wider anderi Saite ufzoge gäll Bild

Stellvertretend han i no e neui Ameldig für de Tanzkurs entgäge gno. De Josh macht ganz sicher au mit, nachdem mir ja bereits agfange händ, e Choreographie izstudiere. Ich glaube, mir sind da dure no recht talentiert :-" ...allerdings sind d Bedingige immer schwiriger worde, je meh pinkigi Fäde sich um euis gwicklet händ :-D

Nachdem i de Piraña fascht kampf...äh...tanzunfähig trampet ha :oops: han i s denn für gschieder ghalte, de selig schlummerndi Glüehwurm z wecke und langsam de Heiweg aztrete...langsam...nach 2 Stund ufbreche hämmers gschafft, au tatsächlich z gah :lol:
@Amanita und Fallen Angel 2: gern gscheh, de Bahnhof isch ja fascht am Wäg gsi :wink:
@Glüehwurm: au gern gscheh, s Käfele holed mer bi Glägeheit scho mal nah O:)

Anderi händ sich allerdings etlichi Zit spöter uf de Heiweg gmacht, obwohl sie einigi Kilometer meh z bewältige gha händ...Capablanca hätt mich gfreut, dich kenne z lerne O:)

@chaoz: au wenn's villicht nöd so usgseht, aber mir sind glaubs alli chli schüüch, wenn's drum gaht, uf anderi zue z gah :wink:
Ich ha mi defür nöd getraut, d Dj's azspreche und nach em Name z fröge, nachdem wider mal niemmer en Plan gha hätt, wer wenn ufleit...evtl. tuet ja no öpper s Lineup nachträglich poste? 8-[

Danke allne Mitwirkende...Organisatore, Helfer, Partygäscht...mir wird das Wuchenend unvergesslich in Erinnerig bliebe Bild
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

Psychobella hat geschrieben:Stellvertretend han i no e neui Ameldig für de Tanzkurs entgäge gno. De Josh macht ganz sicher au mit, nachdem mir ja bereits agfange händ, e Choreographie izstudiere. Ich glaube, mir sind da dure no recht talentiert :-" ...allerdings sind d Bedingige immer schwiriger worde, je meh pinkigi Fäde sich um euis gwicklet händ :-D
Hihi jetz lueg au da, mit DIR isch das also gsi! :-D Ich bin devör, dass mer nächst Party alli es Schild ume Hals träged mit eusem Name druf... ;-)
Darfi frage was das füre Tanzkurs isch?
Psychobella hat geschrieben:au wenn's villicht nöd so usgseht, aber mir sind glaubs alli chli schüüch, wenn's drum gaht, uf anderi zue z gah
Jep das isch wohl so... han au gschlageni vier oder füf Jahr müesse a Parties gah bis i ändlech glernt han, d Lüütlis eifach a z quatsche! S Gheimrezäpt wo meistens würkt: Es grosses Smile ufsetze, es bitzeli Charme hinzuefüege, e Prise Humor dezue gäh und frei vo jeder Ufdringlichkeit wienes chlises naivs Büebli/Mädel uf öper zue gah... wenn sich es Gspräch drus entwickled chunt de schnell use, dass sich hinder dem Rezäpt meh verbirgt als nur Friede-Freude-Spasskultur-Oberflächlichkeit. 8) Und susch zur Not: eifach Lüüchtfade näh und d Lüüt ines Gspräch iiwickle! /happy
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Josh hat geschrieben:S Gheimrezäpt wo meistens würkt: Es grosses Smile ufsetze, es bitzeli Charme hinzuefüege, e Prise Humor dezue gäh und frei vo jeder Ufdringlichkeit wienes chlises naivs Büebli/Mädel uf öper zue gah...
Was auch funktioniert: Es grosses Smile ufsetze, sich a unschuldig vor sich hi dösendi Hünd häreschliiche, si haub us dr Hängematte useschüttle und de no so tue, aus kennt me sech scho sit Jahre - debii weis doch jede: schlafende Hunde weckt man nicht! Naja, isch ja i däm Fau nomau guet gange, gell :-D
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Josh hat geschrieben:Darfi frage was das füre Tanzkurs isch?
Das isch en Goa-Tanzkurs :lol:
D Amanita und ich händ unter de Leitig vom Fräulein Saphira bereits absolviert:
- Basiskurs 1 (man lüpfe das rechte Bein, dann das linke, aber erst nachdem man das rechte wieder sicher auf den Boden gestellt hat. Das ergit dänn folgendi Bewegigsablauf: *hüpf* *hüpf* *hüpf*)
- Basiskurs 2 (aufbauend auf Kurs 1, die Koordination mit den Armen, die möglichst passend im gleichen Takt mit den Beinen in der Luft herumfuchteln sollten)

Als nöchschts folgt de Kurs für Fortgeschrittene 1 /happy
Bin scho sehr gspannt druf, mir werded wahrschinlich öppe bi 80bpm afange und lerne, wie mer die ganze Bewegigsabläuf zum Rhytmus vo dere sogenannte Goamusik cha awende /yo
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

@BloodHound:

Hehe jep, das isch e eher ussergwöhnlechi, nichtsdestotrotz sehr würkigsvolli Methode. ;-)

@Psychobella:

Bin halt eher en Autodidakt. Aber velech chani als alte Goa-Umegump-Halbaff no die eint oder ander Choreo biistüüre! Stone Dance nächst Wuche? =)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

ich liebe waldpartys /happy

doch wer hatte da an der uhr gedreht /aaahh

ich komme wieder, keine frage /yo
- It's never too late
piraña

Beitrag von piraña »

handtuch hat geschrieben: @piraña: danke für dini tipps. het mi ächt witer brocht. danke no mou :)
hehe: gärngscheh...du naturtalänt ;)

Amanita hat geschrieben: z Züri hend mer denn schomol es verstörts Fischli troffe, wo dä Zug gsucht het.
:oops: i weiss nid...z zürri bini immer chli verstört...vor allem, wenni ke tic-tacs meh ha.

hei, danke, das er mich näb euem plätzli duldet hend...

@piccobella: danke...er isch nidemal schwarz agloffe...aber chli theatralik ghört zum läbe ;)

@cappablanca&604Freund: war dufte & cool euch mal über den weg zu schwimmen.

please line up!

das projekt mitem nachtfalter isch ja voll nach remember ufbout gsi, und ich cha mich nid erinnere, wenn i so öpis ide schwiiz sötti live ghört ha...das isch goa.

ok, das wo ab de füffi am morge gloffe isch, isch au geil gsi...eifach andersch geil.

en liebe gruess no a alli andere, die ich mängisch eifach vergisse im report z erwähne...ihr sind mir nid weniger wichtig - nor dass das mal klar isch 8-[

PS: und diese BOY, wo de muet gha het, zmitts uf de tanzflächi mir es küssli ufd backe z drücke (vor allne und im tagesliecht), und de z säge, er fänd mich so süess: geile siech...wenn i bi wär, de wäri no druf igschtiege...so hanis nur muetig und süess gfunde, vor allem nid ufdringlich, und irgendwie hets mim ego guet to: es het mich wiederemol öper süess gfunde *schmelz* wobi, das chönt au am falsche optiker ligge :?

hey: tu as "süss" aussi ;)
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Psychobella hat geschrieben:Das isch en Goa-Tanzkurs :lol:
D Amanita und ich händ unter de Leitig vom Fräulein Saphira bereits absolviert:
- Basiskurs 1 (man lüpfe das rechte Bein, dann das linke, aber erst nachdem man das rechte wieder sicher auf den Boden gestellt hat. Das ergit dänn folgendi Bewegigsablauf: *hüpf* *hüpf* *hüpf*)
- Basiskurs 2 (aufbauend auf Kurs 1, die Koordination mit den Armen, die möglichst passend im gleichen Takt mit den Beinen in der Luft herumfuchteln sollten)
Ui, das isch guet, dass mer mol no öpper dä Inhalt vom Basiskurs 2 zämäfasst, dä han i nämlich knapp verpasst, aber d Saphira het gmeint, wenn i übä chönnt i trotzdem in Kurs für Fortgschritteni cho..

@piraña: Do hesch jo z Ässe däbii gha, dodämit chan mer mich fast immer zfriedä stellä..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
mondi

Beitrag von mondi »

wow ich bin immer noch verzaubert 8-[

ja das war ein feschtle

hab mich gefreut, Psychobella auch mal kennen zu lernen
und hoffe auf ein grundkurs im hüpfen n-smile_78.gif

auch Ilka und Rika, sowie Marco und Capablanca
vielen dank, es wird mir lange in erinnerung bleiben n-smile_0008.gif
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

ach diese technik...!!! ](*,) endlich geschafft ein par pics onilne zu stellen:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

waaaas so klein??? aha, die kann man dann vergrössern...!?!? hmmm... naja...

ein video ist noch immer unterwegs ins youtube... kommt bald...! ;-)

@fisch: hat mich auch gefreut mal ein par worte mit dir zu wechseln, obschon ich schon länger wusste wer dieser beissfisch ist :lol:
@orgs: danke nochmals!!! es war auch für mich definitiv eine der schönsten partys dieses jahr...!

edit: youtube movie
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Psylon

Beitrag von Psylon »

Juhee, super Party gsi!

Wider mol schön gmüätlich, im chlinä Rahmä (noch all denä grossä festivals)
und I han au sehr schön chönä mini künschtlerische seel usläbä /happy

A dere stell no äs dankeschön @ Piraña! Messi vill mol für dini Tipps zum spillä mit
zwei stäb =D> ich werds witer versuächä aber mir mangläts no a koordination und gelenkigkeit... /grim

Grüässli und schös tägli! /bigs
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

lach ... Bella jetzt muss ich dir dann bald noch Provision zahlen, bei all den Teilnehmern, die du uns da anschaffst 8)

CU @ Stonedance
(gäu Martina, giutet ou für di! :-D )
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
psyme

Beitrag von psyme »

Uns hat die Party super gefallen. Sie war, wie schon mehrfach erwähnt, super organisiert und mit viel Liebe. Schon nur der Weg hinauf mit dem ganzen Decour, wow.
Der Partyplatz ist genial, super war auch , dass man mit den ÖV's so nahe hinfahren konnte.
Zum Sound:
Es hiess, dass zuerst Minimal lief, also die Musik bis 24 Uhr war gar nicht minimal für mich. Hat uns sehr gut gefallen, ausser dass es etwas lasch zum tanzen war. Nach Mitternacht wurde es dann etwas langweilig bis der Live-Act von Chilly und Schote kam. Dieser war wirklich genial :-({|=
Es wurde angekündigt, dass nachher Progy läuft. Da wir dies nicht so gerne hören waren unsere Erwartungen gar nicht hoch. Aber wir wurden extrem positiv überrascht. Antarres legte ein super Set hin und auch der DJ nachher war nicht schlecht (Ist dies wirklich Progi?). Nach 7 Uhr waren wir sehr müde und gingen darum auf den ersten Bus.
Im Soundkonzept hiess es, dass nach dem Progi alter Goa Sound läuft. Ab wann wurde dies gespielt? Hätten wir gerne noch mitbekommen.
Dies war sicher einer wenn nicht der Partyhöhenpunkte im 2008.
Herzlichen Dank allen...
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

psyme hat geschrieben:Im Soundkonzept hiess es, dass nach dem Progi alter Goa Sound läuft. Ab wann wurde dies gespielt? Hätten wir gerne noch mitbekommen.
Jep, da wäri au no uh froh, wenn öper chönt schriibe, wie die DJs so abem 2 oder 3 am Nami (oder früener? oder später? mann, han irgendwie nie uf d uhr gluegt!) gheisse händ...? Richtig schöne Schübelsound, jahuuuu (vor allem de eint Typ mit de lange bruune Dreadies, wo sälber mega abgsmiled het hinder de Mixers)! =)
---
Antworten