Polizei.....DEIN Freund & Helfer?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
@fire
Platin Member
Platin Member

Polizei.....DEIN Freund & Helfer?

Beitrag von @fire »

In letzter Zeit gabs viele Diskussionen, vorallem ueber das Verhalten der Polizei in der Oeffentlichkeit. Mich wuerde gerne mal interessieren, wie ihr die Polizei sieht, was machen sie falsch, was machen sie richtig? Wie sollte die Polizei auftreten, um ein besseres Bild in der Allgemeinheit abzugeben? Welche Erfahrungen (gute und/oder schlechte) habt ihr mit unseren Staatsbediensteten scho gemacht?

Hier mein Anfang:

Ich sehe die Polizei als absolute Respektsperson und vorallem als Mensch hinter seiner Arbeitsmontur. Er gibt mir ein Stueck sicherheitsgefuehl, als auch in manchen Faellen ein wirklich schlechtes Gefuehl (weil ich kiffe und Auto fahre, oder andere in deren diktierter Auffassung illegale Substanzen konsumiere?).
Seit ich hier in Mexico bin, schaetze ich die D-, wie auch die CH-Polizei sehr, da diese wirklich da sind, wenn man sie braucht, ohne sie schmieren zu muessen oder allfaellige Gemeinheiten gefallen lassen zu muessen.

Bitte euer ehrliches Feedback zu diesem Thema.

Danke,
DOM
silentsphere

Beitrag von silentsphere »

solange man nichts illegals macht, muss man die polizei nicht negativ sehen. ist sogar sehr gut.
aber welche die was illegales machen, was auch immer sagen immer die polizei ist scheisse.....ahhah idiotiiiii
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

die polizei dein freund und helfer... naja, nicht wirklich...

die polizei ist die ausführende gewalt in einem staat, dass heißt sie sorgt einfach dafür, dass die gesetze eingehalten werden! die polizei ist kein arschloch der die gesetze macht und diese dann rigoros durchsetzt... leider werden die grünen (oder die blauen) so sehr oft zur zielscheibe der betroffenen obwohl sie gar nix dafür können - darum sollte man sich nicht beschweren, wenn man von der polizei unter beim auto fahren drogeneinfluss gestoppt wird: die machen nur ihre arbeit...

allerdings kann man dann wieder unterscheiden zwischen den polizisten die ihre arbeit als perfektionismus ansehen und denen die das ganze eher menschlich rüberbringen:
wir haben au schon party gemacht, es gab ne ruhestörung, die pozilei kommt vorbei und stoppt die party einfach, ohne, dass man mit ihnen einen kompromiss finden kann...
das andere szenario ist, dass sie vorbeikommen, sehen, dass da n paar jugendliche einiges aus dem boden gestampft haben, mit viel anstrengung und liebe eine andere welt erschaffen haben - und ihnen den spass einfach gönnen... mit denen kann man reden und die anlage einfach etwas leiser machen und so weiter party machen...

fazit: ist die party illegal darf man sich nicht beschweren wenn sie gestoppt wird, die polizei macht so nur ihren job... wenn man an solchen situationen was ändern will sollte man weiter oben anfangen, sprich bei vater staat...

deshalb seh ich die polizei im grunde als positiv an (au, wenn sie mir ab und zu einfach auf den s*** gehen): wenn ich z. B. einen autounfall hab und die polizei ruf hab ich danach die sicherheit, dass alles seine richtigkeit hat (zwecks versicherung und so), hol ich sie nicht kann jeder schriftsatz und jede unterschrift vor gericht angezweifelt werden...
---**schnöftepüppel**---
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

hmmm.. aso min "todeshass" uf polizei hani jetz endlich au chönne ablege. ich bin mittlerwiile gar nümm aktiv bös uf sie.

wenn ich poliziste ämmel so beobacht, dann hanich sgfühl, dass zumindest schomal einigi smehr oder weniger guet meined und de mensche helfe wänd. alli vo natur us bös sinds schomal nöd..

was be mir nöd zellt und was ich s'saublödeste argument finde, isch, dass bulle nur ihre job mached (was da scho oftmals bracht worde isch). i minere iistellig isch jede für sis handle verantwortlich. und grad wännmer bull wird, sött mer wüsse uf was mer sich ungefähr ilaht bzw. wennmer negativ überrascht isch, chanmer de job wechsle.

was ich absolut nöd chan usstah, sind drogefahnder. da ich mit eusere drogepolitik alles andere als iverstande bin und die teilwiis inquisitorischem denke gliichsetz, find ichs abolut denäbed wennmer das unterstützt.

allgemein gids einigei aspekt a eusem system, wo ich abolut nöd chönnt dehinder stah (was mer als bull ja macht, me verkörpert ja wies gsetz uf e art). und da mussi au säge; hey hallo? da wirdmer doch nöd bull!!!

anderersiits schiints au nötig zsii, sich uf irgenden konsens zeinige und de dann durezbringe. wahrschiinli isch das besser als anarchii. und wiederrum anderersiits chönnti de konsens imho viiiiel gschiider usgseh, wenn de nöd uf völlig vertrottelti und unkritischi art wür unterschtützt und durebracht werde (vo ebe zb de bulle). zu viel mensche übernämed das wo mer ihne biibringt zu fraglos und ihri meinig staht scho fest, bevor sie überhaupt würklich selber drüber nahdenkt händ bzw sdenke isch immer dere vorusgängige meinig konform.
und ich bin überzüügt, dass de konsens gschiider usgseh chönnt. vo dem her findi das scho e zimlichi scheisseigeschaft vo de bulle, de momentani konsens als unterstützenswert azluege und nöd "meh" zfordere.

was ich überhaupt au völlig veschisse find, isch befehl blind uszfüere, was leider zu oft passiert (au grad vo de polizei). nur werchzüüg vo "einige wenige" zsii. seeehr viel negativs berueht uf dem, wie zb chrieg oder alli verfolgige vo irgendwelche völker oder religione usw....

schlussendlich gids teil vo de polizei ihrer arbeit, woni voll dehinder stah chan und säge muss, " moll da findi guet dass die das mached und wie sis mached", aber anderer siit, findichs dennoch uf e art verwerflich, sich hinder das system als ganzes zstelle. ich chönnti das nie mit reinem gwüsse. en guete bull in momentaner situation macht für mich us, dassers gsetz nöd eifach blind durführt, sondern so guet wie möglich em "branpunkt" apasst und wenns nötig isch, au mal wegluegt oder nach menschlich guetdünke handelt.
i.dot
artist
artist

Beitrag von i.dot »

Mahakala hat geschrieben:die polizei dein freund und helfer... naja, nicht wirklich...

die polizei ist die ausführende gewalt in einem staat, dass heißt sie sorgt einfach dafür, dass die gesetze eingehalten werden! die polizei ist kein arschloch der die gesetze macht und diese dann rigoros durchsetzt... leider werden die grünen (oder die blauen) so sehr oft zur zielscheibe der betroffenen obwohl sie gar nix dafür können - darum sollte man sich nicht beschweren, wenn man von der polizei unter beim auto fahren drogeneinfluss gestoppt wird: die machen nur ihre arbeit...

allerdings kann man dann wieder unterscheiden zwischen den polizisten die ihre arbeit als perfektionismus ansehen und denen die das ganze eher menschlich rüberbringen:
wir haben au schon party gemacht, es gab ne ruhestörung, die pozilei kommt vorbei und stoppt die party einfach, ohne, dass man mit ihnen einen kompromiss finden kann...
das andere szenario ist, dass sie vorbeikommen, sehen, dass da n paar jugendliche einiges aus dem boden gestampft haben, mit viel anstrengung und liebe eine andere welt erschaffen haben - und ihnen den spass einfach gönnen... mit denen kann man reden und die anlage einfach etwas leiser machen und so weiter party machen...

fazit: ist die party illegal darf man sich nicht beschweren wenn sie gestoppt wird, die polizei macht so nur ihren job... wenn man an solchen situationen was ändern will sollte man weiter oben anfangen, sprich bei vater staat...

deshalb seh ich die polizei im grunde als positiv an (au, wenn sie mir ab und zu einfach auf den s*** gehen): wenn ich z. B. einen autounfall hab und die polizei ruf hab ich danach die sicherheit, dass alles seine richtigkeit hat (zwecks versicherung und so), hol ich sie nicht kann jeder schriftsatz und jede unterschrift vor gericht angezweifelt werden...
merci alex genau was ich auch schreiben wollt....
greetz und stay clean :D
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

"was ich absolut nöd chan usstah, sind drogefahnder. da ich mit eusere drogepolitik alles andere als iverstande bin und die teilwiis inquisitorischem denke gliichsetz, find ichs abolut denäbed wennmer das unterstützt."

aber au die fahnder machen doch nur ihren job... wenn du mit der (drogen-) politik nicht einverstanden bist solltest du (wie ichs oben schon geschrieben hab) ne stufe höher steigen und die gesetzgebung kritisieren!!!

du kannst doch nicht die bullen über einen kamm scheren und sagen: alle anarchistische schweine... wenn ich mir den berufsweg des polizisten ausgesucht hätte, hätte ich die minderheit der "korrekten toleranten" bullen unterstützen können - die gibts nämlich au...

"zu viel mensche übernämed das wo mer ihne biibringt zu fraglos und ihri meinig staht scho fest, bevor sie überhaupt würklich selber drüber nahdenkt händ bzw sdenke isch immer dere vorusgängige meinig konform"

das kann ich dick unterstreichen!!! wir haben mit unserer letzten party einem "nazi" "unsere" welt gezeigt der restlos begeister war von der musik, der deco und den netten menschen... dem wurde es halt in ostdeutschland so in den kopf gesetzt: ausländer sind scheiße - und der hat halt no nie darüber nachgedacht...

"seeehr viel negativs berueht uf dem, wie zb chrieg oder alli verfolgige vo irgendwelche völker oder religione usw"

da find ich allerdings, dass es großer unterschied ist, ob man blind andere leute abmetzelt wie im krieg oder ob man einen kiffer am autofahren hindert... die zwei sachen "armee/polizei" kann man nicht so einfach vergleichen...

"schlussendlich gids teil vo de polizei ihrer arbeit, woni voll dehinder stah chan und säge muss, " moll da findi guet dass die das mached und wie sis mached", aber anderer siit, findichs dennoch uf e art verwerflich, sich hinder das system als ganzes zstelle. ich chönnti das nie mit reinem gwüsse. en guete bull in momentaner situation macht für mich us, dassers gsetz nöd eifach blind durführt, sondern so guet wie möglich apasst und em "branpunkt" apasst und wenns nötig isch, au mal wegluegt oder nach menschlich guetdünke handelt"

au wenn wir oben nicht der gleichen meinung waren kommen wir im endeffekt auf den selben nenner... es liegt im ermessen des einzelnen polizisten gesetze situationskonform auszulegen, manche spielen sich halt doch zu sehr auf...
ich find nur, dass man sich nicht groß beschweren sollte, wenn man nicht auf einen toleranten polizisten stösst... er hätte sich auch anders verhalten KÖNNEN - nicht müssen...
Zuletzt geändert von Mahakala am Fr 22. Jun 2007, 07:10, insgesamt 1-mal geändert.
---**schnöftepüppel**---
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

"stay clean"

immer doch :kiff:
---**schnöftepüppel**---
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

"seeehr viel negativs berueht uf dem, wie zb chrieg oder alli verfolgige vo irgendwelche völker oder religione usw"

da find ich allerdings, dass es großer unterschied ist, ob man blind andere leute abmetzelt wie im krieg oder ob man einen kiffer am autofahren hindert... die zwei sachen "armee/polizei" kann man nicht so einfach vergleichen...
klar isch das en unterschiid.
wenn de polizist voll dehinderstaht, dasser jetz de kiffer usenimmt, dann sölls so sii. (obwohl ichs scheisse find, andere mensche aktiv is lebe zpfusche, grad uf die art)

aber armee/polizei und chrieg und gsetzesdurefüerig liit im grunddenke gar nöd so wiit usenand. es gaht drum, dass befehl usgführt werded und nöd nach eigenem massstab ghandelt wird, sondern nach em wille vo machthaber (wo wiederrum nur macht händ, well lüüt ihri befehl usfüered). dezue chunnt no, dass demokratie nöd zwingend de gmeinsami besti konsens usdruckt, sondern sehr oft vo de beste marketingstrategie regiert wird (em wille vo wenige). und du weisch wie guet marketing achunnt.
selbstverständlich unterstell au ich emene polizist nöd, dasser bereit dzue wär, "blind dahizmezle".
aber au die fahnder machen doch nur ihren job... wenn du mit der (drogen-) politik nicht einverstanden bist solltest du (wie ichs oben schon geschrieben hab) ne stufe höher steigen und die gesetzgebung kritisieren!!!
genau, die mached ihre job und sind 100%ig verantwortlich für das was sie mached. d'stufe obedra isch genau so iflussriich, wie sie vo usfüehrender gwalt (polizei, militär) unterstützt wird.
jeder mensch isch nunmal für sis verhalte verantwortlich. glaubs die erkenntnis hatme offiziell mal i de epoche vo de ufklärig so um die 1800 n. chr. festghalte. me söttet eus nöd i de evolution zruggentwickle.

fü mich isches zudem es grundrecht vo jedem mensch, dasser sis bewusstsii dörf verändere (egal obs jetz guet tuet oder nöd). jede dörf dadrüber ganz ellei entscheide. drogefahnder trettet das grundrecht mit füess und sind somit schwerkriminelli, bösi mensche. (und das meini im vollste ernst). "nur de job zmache" isch überhaupt kei usred. keis bizli. ich chönnt jetz irgendwelchi vergliich bringe, wo mensche im rahme vo "sie mached nur ihre job" anderi mensche abemetzled, foltered usw., das lahni mal.
du kannst doch nicht die bullen über einen kamm scheren und sagen: alle anarchistische schweine
mach ich ja gar nöd, oder hani mi obe so usdruckt? und scho gar nöd anarchistisch.

wie gseit; ich finds e extrem heikli sach, is lebe vo anderne mensche izgriife und drüber zbestimme (au wenns nur chliini sächeli sind). ich wür mir das niemals amaaasse.
ich find polizei sötti lüüt beschütze; und zwar uf kein fall "vor sich selber" (was drogepolitik unwiderrueflich macht -->bevormundig). wenn en bull würklich nach dem grundsatz handelt, dann *hut ab*.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

denn nicht jeder ist so vorantwortungsvoll mit drogen, wie es vielleicht du bist
hmm.. wieso denn, isch dfrag...? ich glaube, das isch ebe, well mer de mensche dverantwortig nimmt und für sie afangt beschtimme, sie bevormundet. wie söll öper verantwortig erlerne, wenn er sie nie überchunnt? en pädagogische grundsatz imho.
z.b. dealen und damit geld verdienen ist bestimmt (und zurecht) gravierender als (aus abhängigkeit) zu konsumieren... und da braucht es einfach drogenfahnder!
findsch dann du drogehandel was kriminells oder in irgendenere form was bösartigs? was isch de unterschiid zu anderem handel usser dasser illegal isch? ich gseh das relativ eifach: die eine lüüt wänds, die andere gänds. und wenn die eine lüüt mit dem was sie dann händ, nöd chönnd umgah, isch das nöd schuld vo dene, wos ihne gäh händ. wieder da: jede mensch isch schlussendlich selber verantwortlich.

zudem isch drogefahndig e übelsti form vo symptom-bekämpfig. es ändert nüt schlussendlich. es bringt nur leid.
wenn mensche bezüglich droge anderne mensche wänd hälfe, dann sölleds mit ihne arbeite und nöd gege sii. sie sölled ihne biibringe, verantwortig zübernäh. nöd sie bevormunde und für sie bestimme, was guet für sii isch. drogefahndig isch eifach die eifachscht erschiinendi "lösig" (halt so wie medikamentösi behandlig vo patiente immer als eifachschti "lösig" agluegt wird). verdammt billig und egostisch findi.
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

=D> =D>

legalize it !
- It's never too late
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

"es gaht drum, dass befehl usgführt werded und nöd nach eigenem massstab ghandelt wird, sondern nach em wille vo machthaber (wo wiederrum nur macht händ, well lüüt ihri befehl usfüered)"

das haben die beiden sachen scho gemeinsam, aber wenn man das zuspitzt unterstehst du au wenn du eine party aufbaust (z. B. im DecoTeam) einem "befehlshaber"... man kann aus jeder mücke einen elefanten machen... ich seh da no einen riesen unterschied...

"und scho gar nöd anarchistisch"

wenns darum geht, dass einer einen befehl gibt und alle anderen führen ihn aus ohne zu überlegen (so wie du's beschrieben hast) hat das schon was anarchistisches...

"wie gseit; ich finds e extrem heikli sach, is lebe vo anderne mensche izgriife und drüber zbestimme"
"klar hat jeder mensch ein recht auf rausch"

ist ja alles richtig, schön und gut, aber ist die polizei an den gesetzen schuld? klar, sie könnten sich gegen die gesetze auflehnen, dann verlieren sie ihren job und der nächste kommt hinterher, bringt ihnen alles recht wenig (abgesehen davon: wer will heutzutage schon seinen job verlieren)...
meiner meinung nach greift der staat, der gesetzgeber in die rechte und in das leben der menschen ein und nicht die polizei... die polizei führt das was der staat bestimmt nur aus und ist halt ganz schnell an allem schuld... logisch regt es mich au auf, wenn ich einen intoleranten grünen vor mir hab, aber der pisst mich nur an, weil der gesetzgeber gesagt hat, dass ich das was ich gerade mach nicht machen darf (z. B. n Joint rauchen) - ansonsten würd der mich doch au ihn ruhe lassen, egal wie tolerant und mitfühlend er ist...
---**schnöftepüppel**---
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

also ich wurde mal überfallen! alls ich die ausage machte wollten mich die Bullen wiederum anzeigen wegen irrefürung der Justiz!

andererseits wurde ich an der deutschen grenze mit 6g piltze gefickt und die meinten 500euro busse!!!!!!! Hab aber den brief vom stadzanwalt bekommen der meinte nur verwahrnung weil ich mich sehr einsichtig verhalten hab an der grenze! und net zur polizei war alsso keine busse ich bin geteilter meinung!!
es gibt nette und arschlöcher das ist mein fazit
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
wallaby
Platin Member
Platin Member

Beitrag von wallaby »

Bullen ?

Pfui Deibel !

Abfahre. Sölled mi bloss in Rue lah.

motz motz motz
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

wenn leute ab heroin kaputt gehen und sterben (was ich auch in meinem freundeskreis genug gesehen habe), oder cocabauern in südamerika ausgenutzt, unterdrückt, oder gar ermordet werden, finde ich drogenhandel etwas schwerkriminelles!
stimmich teilwiis zue. nöd de drogehandel isch dann aber was schwerkrimminels, sondern d'arbeitsbedingige. genau so, wie wenn indischi chinde uf baumwullfälder de ganz tag härt schaffe münd und gschlage werded. deswege isch aber baumwullhandel no nüt kriminells. und abgseh davo isch das e chli e schlecht argument, well d' misständ uf zb indische baumwullfelder doch no lang keni grund sind, zum die ganz baumwullbrache zuezmache, oder?
dass lüüt ab heroin kaputt gönd, laht sich aber nöd dur bekämpfig vom heroinhandel ändere (wie du ja au erlebt hasch). einzelne persone chamer so villicht scho helfe, wenns eifach mal igendwo in knast gsteckt werded. aber im gsamte gseh, isches ja gnau die drogepolitik, wo fördered (nöd ellei schlud dra isch), dass lüüt ufgrund vo mangelndem verantwortigsbewusstsii so wiit chömed. sleid wo us de drogepolitik hervorgaht isch viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeel grösser als sleid, wo us de droge selber hervorgaht und vor allem grösser als das leid, wo vo droge usgah würd, wenns legal wär (well dann hättet dlüüt dmöglichkeit verantwortig zlerne und sdrogeleid wär chliner).
du bist also auch der meinung, dass schlepperbanden die junge ostblock-girls einfliegen und zur prostitution zwingen keine schuld trifft, weil schliesslich die käufer die frauen wollen und das auch nur auf "die eine lüüt wänds, die andere gänds" zu reduzieren ist?
das isch en unterschiid zu drogehandel, well da mensche sghandelte guet sind. die mensche sölled hilf erhalte und beschützt werde (und zwar isches da nöd nötig sie vor sich selber zbeschütze, sondern vo anderne).
diese gesetze wurden gemacht, weil viele leute verantwortungslos handelten. diese gesetze wurden nicht gemacht, weil der konsum von drogen absolut unproblamtisch war und man dachte, man könne da doch mal so ein gesetz entwerfen, nur zum spass also führte in erster linie die verantwortungslosigkeit der konsumenten zu schärferen gesetzen und nicht die scharfen gesetze zur verantwortungslosigkeit der menschen.
hmmm... das glaub ich nöd. ich glaube das gaht sehr wiit zrugg ide gschicht und hat sicher u.a. damit ztue, dass lüüt, wo für drogeverantwortigsbewusstsii biibringe zueständig gsi wäred gnadelos gjagt und umbracht worde sind. zb hexe, shamane, druide usw... und es gaht sicher no viel wiiter zrugg... aber uf jede fall ischdas eigentcilh irrelevant, well ändere chönnt mer die hütigi situation definitiv.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

das haben die beiden sachen scho gemeinsam, aber wenn man das zuspitzt unterstehst du au wenn du eine party aufbaust (z. B. im DecoTeam) einem "befehlshaber"...
wenn so wilsch. aber du wirsch mir sicher zuestimme, dass wenn dir de decobefehlshaber wür en befehl gäh, dass du jetz emene andere mensch musch schade zuefüege, du das nöd mache würsch...?
aber ist die polizei an den gesetzen schuld?
ja, teilwiis scho. sie füered sie us, nur dur sie sinds möglich. e gueti polizei wür imho nur die gsetz usfüere, wo sie für richtig haltet. ich glaube es gid sogar bulle die mached das so wiit das für sie möglich und veriibar isch und die bulle schetz ich au. das sind gueti bulle.
klar, sie könnten sich gegen die gesetze auflehnen, dann verlieren sie ihren job und der nächste kommt hinterher, bringt ihnen alles recht wenig (abgesehen davon: wer will heutzutage schon seinen job verlieren)...
das isch e guets argument. das isch dann de punkt, wo begründet, dass de staat au sehr viel "schuld" trifft. ich will ja nöd behaupte, dass bulle die einzige "böse" sind (ebe, nöd das alli bulle bös seged).
die polizei führt das was der staat bestimmt nur aus und ist halt ganz schnell an allem schuld...
ja das isch ja gnau das was ich amene schlechte bull schlecht find. dass er das usführt. bzw. a dem was er usführt isch er i de regel au schuld oder zumindest mitschuld.

nomal: befehl uszfüere (au wenns egoistischi gründ wie jobbewahrig sind) isch e fatali eigeschaft vo de menschliche psyche. sie isch de einzig grund defür, dasses uf de welt unterdrückige und terrorregimes gid.

(und da chan sogar mal de oli, zum bsunders erwachse ztöne, en buechtip gäh: "the wave" *autor vergesse*. det wird das relativ guet beschriibe)
Antworten