chandrani`s geburi

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Bild

Isch das eigentlich dä legendäri Einbei-Tanz? *ggg*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

neinei.... de einbeitanz laht sich nöd fotografiere.... de chamer höchstens in aktion us de situation erlebe.... me chan ihn au nöd eifach zu showzwäck vorfüere......

das hani, wie de biberfreund richtig gseit hat, gmacht zum mini schueh suuber phalte...
Malix
Beitrag von Malix »

Wow... =D>

Danke 1000 und 1 mal an alle Helfer. besonders den sklaventreiber Reti, der mit seiner harten aber fairen disziplin und gelassenheit zeichen setzt. Uh, Baby i love you way...every way every day..................................Mir persönlich gefällt es jedesmal in Wölflinswil. Möchte mich auch gleich bei der Gemeinde bedanken die so kurzfristig uns das Waldhaus zu verfügung stellte, nachdem wir etwas in Sorge waren wegen der anderen abgesagten Location. Nicht selbstverständlich.

Zum Sound... Hab euch leider nicht immer wirklich mitgekriegt. @Vibracustic: han ja eui cd, woni fliissig wäredem autofahre lose. nice!! dr Tux-edo hani adr bar mitbecho... han extra s`fenschter dinne ufdaa!! würkli qualitativ uf höhem niveu... Dr Beetlejuce hani verpasst aber i hans au scho ghört o ha vo demm här rüüdig freud gha woni erfahre han das dr beatlejuce o no chunnt cho sounde! O ja süsch hetmr damau dr Romanius am beschte gfalle! Er het schöne härte agressive aber zuglich s`phärisch psychedelische Goa bracht wo min nerv halt scho grad troffe het. villich bini aber au grad eifach i dere stimmig gsi.

Vile dank au an die schööne shops!
Isch schaad hets nümm meh glüewii gha... esch villich au besser gsi.. hihi
zum cd chaufe bini nid cho aber i fend da pletzli im egge bim iigang isch perfekt gsi.
im Meli au en riise dank...mir hend gmeint si höri nümm uuf material ine schleike wosi cho isch am obe... würkli kompliment a eu "on the road ladenbesitzer".

i glaub mir hend im Chandrani e schöös Geburifescht chönne Schänke. o i wünsche ire, im Name vo eus allne, frieden auf erden, e wissi wienacht´, e schöös nüüs jaar o vill vill glöck o gsongheit. [-o<
elfchen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von elfchen »

isch echt a mega herzigi party gsi......mega schöni deko......
und dank de fürli ischs au nit allzu kalt gsi.
und de sound het mr mega gfalle........
gnüssand dia feschttäg..........:-)
schanti-schanti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von schanti-schanti »

salü
i bini au gsi.....mega kompliment füt deko isch mega magisch gsi..smile
und lüt sind au guat druf gsi mehr oder weniger...der hund hätt miar biz leid tua...naja....der sound isch au sehr nach minem gschack gsi...säg mol wo hender dia deko her?
Ömli Gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ömli Gnömli »

So, esch zwar scho lang her, aber muess es jetz glich au no loswerde!
Nomol danke Jacky, dass mir hend dörfe de Stand go mache und Glüehwii. Esch für mich au eini vo de friedlichschte Partys gsi ever!!! Super gueti Lüüt, gueti Stimmig und und und..... Freu mich jetzt scho uf de 17. Feb vell vo euch hoffentlich wieder zgseh. Bis bald....
Gruess Patrik
Ein Lächeln ist der kürzeste Weg zwischen zwei Menschen

http://www.myspace.com/oemlignoemli
http://www.myspace.com/atelierkuenten
chandrani
Silver Member
Silver Member
Beitrag von chandrani »

@ schanti-schanti also s deko het dr Deril gmacht, und es het au no deko ka vo room31 :-D fröit mi dases diär het gfalle.

@ Gnöhmli ey ja ig muäs mi bi diär/euch vo härze bedanke ihr hend das mega guät gmacht, und mega viu guäti vibes mitbacht. het mer mega fröid gmacht das ihr sit cho :-D also bis am 17.02.2007 fröie mi druf...

peace
Antworten