VISION TO ANOTHER DIMENSION 08.03.2008
VISION TO ANOTHER DIMENSION 08.03.2008
The Magic Warriors come back Party
Zuletzt geändert von sméagol am Do 4. Sep 2008, 10:07, insgesamt 1-mal geändert.
- lysergoatl
- Gold Member

Re: the Magic Warriors come back party 08.03.2008
Zuletzt geändert von lysergoatl am Sa 5. Dez 2009, 23:45, insgesamt 1-mal geändert.
the doors of perception-heaven and hell
el puño de los indios
el puño de los indios
Hei Dom besten dank für die fett spassige Party!
Musikalisch gesehen war es wohl ein Goaabend der sich für die Besucher gelohnt hat!
Du musst halt jetzt Leben mit solchen Aussagen wie von lysergoatl, wenn du die Party in einm Club machst der diese gösse hat. Ja da muss sich halt der Besitzer absichern. Da eckst du einfach an duch die Sicherheitsvorkehrungen ect.
Dickes Lob auch an Rythem of Spirit!
Mir hat es gepasst!!!
Musikalisch gesehen war es wohl ein Goaabend der sich für die Besucher gelohnt hat!
Du musst halt jetzt Leben mit solchen Aussagen wie von lysergoatl, wenn du die Party in einm Club machst der diese gösse hat. Ja da muss sich halt der Besitzer absichern. Da eckst du einfach an duch die Sicherheitsvorkehrungen ect.
Dickes Lob auch an Rythem of Spirit!
Mir hat es gepasst!!!
:enforcer:lysergoatl hat geschrieben:hallo, nach etlichen jahren goa anstinenz wurden wir doch doch wieder mal richtig enttäuscht. es ist schon traurig, wie sich die goaner verändert
haben, gäll beno und dominik!
der name vip habe ich zum ersten mal an einer goa gehört, war ich da in eine house party geraten?
Heschn trip net ganz vertrage, oder wie? Schau in den Spiegel und realisier was um dich herum passiert. Auf alle Faelle gehoerst du zur Gruppe der Intoleranten.......Ignoranten
wer isch jetzt da Intolerant? Dä wo sini meinig seit oder dä wo anderni ihri meinig nöd cha akzeptiere
und denn grad wieder persönlich werde vo wege trip fresse und so...lah doch das so da stah, es isch e meinig wie du hoffentli au eini hesch, nöd meh und nöd weniger...eifach mal nöd immer grad alles so persönlich neh...
mir chunt bi dim text grad in sinn:
was mer am anderne vorwirft betrifft eigentlich eim selber

und denn grad wieder persönlich werde vo wege trip fresse und so...lah doch das so da stah, es isch e meinig wie du hoffentli au eini hesch, nöd meh und nöd weniger...eifach mal nöd immer grad alles so persönlich neh...
Kann sicherlich so sein, aber das ganze Goa-Dusel-Gelaber und achja, das nachweinen wenn ueberhaupt find ich einfach bekackt. Also, nehme natuerlich gewisse Dinge zurueck, dennoch, "West-Goaner" waren und sind nie etwas besonderes oder anderes gewesen und werden's auch nie.Mozart hat geschrieben:wer isch jetzt da Intolerant? Dä wo sini meinig seit oder dä wo anderni ihri meinig nöd cha akzeptiere
![]()
peace
Hallo Domenik und co.! Merci für die geil sause! Hed wieder mal richtig spass gmacht!
Sound mässig hed mer nid würckli alles gfalle, aber bi am morge au nu uf mini chöschte cho!
Mindsurfer hani zerscht mal ghört und bi positiv überrascht gsi!
DLocation isch eifacht der Hammer gsi! Gnueg Platz, und für ne indoor mal richtig gueti Luft
Vo de Lüt her isches zimli gmischt gsi! vom greschte Psycho(Psychoguido)
bis zum obergröschte Psycho(Enderli)LOL
Lysergoatl
chent doch froh si dass me so ne geili location für ne party bechund
de muess me kompromiss igah mit em bsitzer, suscht chasch es grad vergesse!
ich find das richtig wenns en vip bereich git wo sich veranstalter/Bsitzer chent zrug zie,
ohne dass die ganz zit alli andere lüt nu ume drüffnet!
Warum set dich das stöhre wenns en vip bereich hed??? jööö hends di nid ine glah du arme arme Tropf!!
Also numal es fetts Merci und bis negscht mal!!
Sound mässig hed mer nid würckli alles gfalle, aber bi am morge au nu uf mini chöschte cho!
Mindsurfer hani zerscht mal ghört und bi positiv überrascht gsi!
DLocation isch eifacht der Hammer gsi! Gnueg Platz, und für ne indoor mal richtig gueti Luft
Vo de Lüt her isches zimli gmischt gsi! vom greschte Psycho(Psychoguido)
Lysergoatl
de muess me kompromiss igah mit em bsitzer, suscht chasch es grad vergesse!
ich find das richtig wenns en vip bereich git wo sich veranstalter/Bsitzer chent zrug zie,
ohne dass die ganz zit alli andere lüt nu ume drüffnet!
Warum set dich das stöhre wenns en vip bereich hed??? jööö hends di nid ine glah du arme arme Tropf!!
Also numal es fetts Merci und bis negscht mal!!
-
piraña
hey, ihr, jetz hörid uf motze, denn schüsch chom ich und motze über däjenig vo üch, wo über de ander gmotzt het, und zwar solang, bis öper über mich motzt. capisci???
d goaszene het scho immer lüüt gha, die chli meh v.i.p (verri intollerant people) gsi sind, und das bliebt au eso.
das mit em v.i.p.-room isch - find ich - in ornig, da s a gwüsse aläss nid z umgoh isch. und ohni house häts vermuetli nie de goasound gä, also, au wenns nid mis ding isch: danke, house!
ich ha gfunde, es sig en geili party gsi, wemmer das vonere indoor überhaupt je chan behaupte.
xerox&illumination sinds allei scho de itritt wärt gsi, und s zückerli am schluss (micro&minu) sind wiederemol gwohnt vollgeil überecho mit ihrem groovende progiset. jungs: ihr seid spitze!
mindsurfer isch gäge schluss so richtig cool dahärcho. das het mer gfalle, und i freu mi scho uf sini gigs ade sommeroutdoors.
ich motze au mal gärn. es isch viel eifacher umezmotze, als es sälber besser z mache.
vo dem här chani froh si, das gwüssi lüüt all de organisatorisch stress uf sich nännd, demit ich cha irgendwo go abfäschte. danke de organisatore und hälfer!
und s geilscht hani gfunde, das i es paar gsichter gseh ha, die ich höchschtens all schaltjahr gse. das git chraft. und so lang no chli vo dem i mir vorhande isch, was ihr ide laag sind zum läbe z erwecke (dur erinnerige, oder au susch wie), solang wirdi au dankbar si, das es euch git. und das allei zählt.
friede, freude, eiersalat.
PS: also, was ich vollcool gfunde ha, isch das es abtaschte im priis inbegriffe gsi isch. chline tip fürs nächscht mal: versueched en frau-security z bstelle, demit mer viellicht chan wähle, öb mer vom typ oder vo ihre wett begrabscht wärde. ich dänke, das sich gwüssi chöntid dra gstört ha.
d goaszene het scho immer lüüt gha, die chli meh v.i.p (verri intollerant people) gsi sind, und das bliebt au eso.
das mit em v.i.p.-room isch - find ich - in ornig, da s a gwüsse aläss nid z umgoh isch. und ohni house häts vermuetli nie de goasound gä, also, au wenns nid mis ding isch: danke, house!
ich ha gfunde, es sig en geili party gsi, wemmer das vonere indoor überhaupt je chan behaupte.
xerox&illumination sinds allei scho de itritt wärt gsi, und s zückerli am schluss (micro&minu) sind wiederemol gwohnt vollgeil überecho mit ihrem groovende progiset. jungs: ihr seid spitze!
mindsurfer isch gäge schluss so richtig cool dahärcho. das het mer gfalle, und i freu mi scho uf sini gigs ade sommeroutdoors.
ich motze au mal gärn. es isch viel eifacher umezmotze, als es sälber besser z mache.
vo dem här chani froh si, das gwüssi lüüt all de organisatorisch stress uf sich nännd, demit ich cha irgendwo go abfäschte. danke de organisatore und hälfer!
und s geilscht hani gfunde, das i es paar gsichter gseh ha, die ich höchschtens all schaltjahr gse. das git chraft. und so lang no chli vo dem i mir vorhande isch, was ihr ide laag sind zum läbe z erwecke (dur erinnerige, oder au susch wie), solang wirdi au dankbar si, das es euch git. und das allei zählt.
friede, freude, eiersalat.
PS: also, was ich vollcool gfunde ha, isch das es abtaschte im priis inbegriffe gsi isch. chline tip fürs nächscht mal: versueched en frau-security z bstelle, demit mer viellicht chan wähle, öb mer vom typ oder vo ihre wett begrabscht wärde. ich dänke, das sich gwüssi chöntid dra gstört ha.
hallo liebi lüüt,
so jetz bini ai langsam wider erholt vo dere "guet" glungne-party.
ich wet mich zerst mal bi allne super motivierte hälfer, rhythm of spirit u. am transilvania-team rächt härzlich bedanke für die super zäme arbet.
hed im grosse und ganze alles rächt guet klapped,eifach super gsi!
tuedmer leid dass das mite fürshow nid klappet hed!
ha gfahr bitz zfest underschätzt, drum hemmers nid welle usevordere das die super party imene inferno endet!
da ich allei gsi bi als organisator, han ich d'nacht dure halt scho nu s'eint oder andere zerledige gha und leider nid gross zit gha zum d'music z'gniesse oder da und dört mal bitz z'quatsche, woni halt scho bitz vermisst ha! wobi ich mier das natürlich bewusst bi, dasme party nid glich cha gniesse wie weme als bsuecher det isch!
hedmer aber mega viel freud gmacht die viele zfridne und lachende partyfreaks zgseh!
danke üch allne für die guet glungni party womer hend dörfe zäme erläbe, ohni üch wärs nie das worde wos schlussendlich gsi isch!
glaube ai das d'musiker alles gäh hend ums transilvania mal so richtig chöne z'rocke!
das wunderbare HAMMER DECO vo RHYTHM OF SPIRIT muesi a däm punkt eifach numal mitemene fette lob bestücke, wo mit viel liebi und grossem ufwand erarbeitet worde isch.
hoffe iher alli sind nechst mal ai wider däbie wenn MAGIC WARRIORS wider öbis schöns ane zauberet!
zu gueter letscht nu öbis @ lysergoatl: z'erst mal findis Mega Selbstbewusst vo dier dass dini sogenannt "riese entüschendi" party wod gha hesch mitemene dicke lob uszeichnisch und nid mal gnueg mann bisch dich mit name i'zträge!obwohl ich ä vermuetig ha wer du bisch! krass wie sich d'lüüt veränderid...
chönd halt nid all lüüt zu däm stah wos sind oder sägid. müesstme ja fast nu mitleid ha mit däm arme schwein wo eifach nid hed dörfe i dä housigi-vip bereich gah! tja, de würdi dier vorschlah i zuekunft besser nüme a die HOUSIGE-GOA-PARTYS mit dene so negative veränderte lüüt zgah,isch ja eh nümme das wos mal gsi isch; ''früehner woni nu i d'windle gschisse ha, isch alles so viel besser gsi''!!
wie wärs weme eifach mal bitz mite zit gahd und nid immer zrug luegt!!!!
danke und bis bald
dom by MAGIC WARRIORS
so jetz bini ai langsam wider erholt vo dere "guet" glungne-party.
ich wet mich zerst mal bi allne super motivierte hälfer, rhythm of spirit u. am transilvania-team rächt härzlich bedanke für die super zäme arbet.
hed im grosse und ganze alles rächt guet klapped,eifach super gsi!
tuedmer leid dass das mite fürshow nid klappet hed!
ha gfahr bitz zfest underschätzt, drum hemmers nid welle usevordere das die super party imene inferno endet!
da ich allei gsi bi als organisator, han ich d'nacht dure halt scho nu s'eint oder andere zerledige gha und leider nid gross zit gha zum d'music z'gniesse oder da und dört mal bitz z'quatsche, woni halt scho bitz vermisst ha! wobi ich mier das natürlich bewusst bi, dasme party nid glich cha gniesse wie weme als bsuecher det isch!
hedmer aber mega viel freud gmacht die viele zfridne und lachende partyfreaks zgseh!
danke üch allne für die guet glungni party womer hend dörfe zäme erläbe, ohni üch wärs nie das worde wos schlussendlich gsi isch!
glaube ai das d'musiker alles gäh hend ums transilvania mal so richtig chöne z'rocke!
das wunderbare HAMMER DECO vo RHYTHM OF SPIRIT muesi a däm punkt eifach numal mitemene fette lob bestücke, wo mit viel liebi und grossem ufwand erarbeitet worde isch.
hoffe iher alli sind nechst mal ai wider däbie wenn MAGIC WARRIORS wider öbis schöns ane zauberet!
zu gueter letscht nu öbis @ lysergoatl: z'erst mal findis Mega Selbstbewusst vo dier dass dini sogenannt "riese entüschendi" party wod gha hesch mitemene dicke lob uszeichnisch und nid mal gnueg mann bisch dich mit name i'zträge!obwohl ich ä vermuetig ha wer du bisch! krass wie sich d'lüüt veränderid...
chönd halt nid all lüüt zu däm stah wos sind oder sägid. müesstme ja fast nu mitleid ha mit däm arme schwein wo eifach nid hed dörfe i dä housigi-vip bereich gah! tja, de würdi dier vorschlah i zuekunft besser nüme a die HOUSIGE-GOA-PARTYS mit dene so negative veränderte lüüt zgah,isch ja eh nümme das wos mal gsi isch; ''früehner woni nu i d'windle gschisse ha, isch alles so viel besser gsi''!!
wie wärs weme eifach mal bitz mite zit gahd und nid immer zrug luegt!!!!
danke und bis bald
dom by MAGIC WARRIORS
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

wihaa! was für en party! ich has super fett gfunde. es hed eifach alles gstumme.
zerscht mal s deko!!! so was hani scho lang nüm gseh. bi richtig überwältigt gsi woni inne cho bi. bi mer vorcho wie innere grosse liechtig imene wald voller riese pilz (... nei ich ha ke hallus gha) absolut genial so öppis. da steckt viel viel arbeit dehinder und so es deko blibt eim nachher eifach immer guet in errinnerig.
au zum club selber. bi nonie det gsi, aber finde de club sehr agnähm. mer hed vorallem au immer gnueg platz zum tanze gha und au die technisch irichtig isch top gsi. und au gueti bar. HEHE. die hend sogar Met gha!
und ja punkto vip... @lysergoatl.. vilicht us minere sicht als liveact. ich bi froh wenni mis equipment cha irgendwo lagere woni mi nid muss drum sorge mache. dass den halt d security streng gsi isch, isch au richtig so, süsch macheds ihre job nid richtig. aber lömmer das etze.
zum sound.. yess! has voll chönnä gniässä. bsunders s set vom gj-i-sawa hani hammerstark gfunde. s hed richtig mitgrisse devore
danke a de derä stell natürli au fürs booking und die viele feedbacks woni übercho ha. mier heds also mega spass gmacht mis neue projekt so chönne vor z stelle. umso meh motivierig au dass jetz wiiter z zieh
thx a alli helfer und natürli em dominik für die grossi arbeit:
Gruss
Mindsurfer
Aloha, ihr Lieben
Wir möchten uns nochmals bei dir Dominik und deinen lieben Helfern, Herzlich bedanken! Es steckt immer ein grosser Aufwand dahinter eine Party auf die Beine zu stellen und nein, nicht nur der Aufwand, auch die Verantwortung und das Risiko dabei, dass einzelne Personen auf sich nehmen! Ich habe immer grossen Respekt dafür, für die, die so was machen
Auch, bei allen anderen möchten wir uns nochmals für's Stampfen bedanken, hat echt Spass gemacht mit euch mit zu Grooven!!
He, Serge danke dir für deine Lieben Worte und Sorry dass es bei der Antwort so lange dauert, aber manchmal verschwimm ich mich auch im Space, liegt wohl am Fish sein
hab dich lieb.
@roger, hab so Freude wie sich Deine Musik entwickelt, dein Mindsurfer rOCkT ja wie Sau, hat mir sehr gefallen! Wünsche Dir weiterhin viel Erfolg und viel Spass daran...Super!! apropo, deine Schwes bekommt geniale Gehörschütze demnächst, dass wäre auch was für dich, melde dich doch mal bei mir wenn du an Gehörschützen Intresse hast oder mal ein Hörtest machen willst.....übrigens an alle zur Erinnerung mal wieder!! Save your Ear's, denn man hat nur zwei!!
so, genug Werbung jetzt.......
nochmals danke an alle und habt noch ne gute Zeit, liebe grüsse minu&michi
Wir möchten uns nochmals bei dir Dominik und deinen lieben Helfern, Herzlich bedanken! Es steckt immer ein grosser Aufwand dahinter eine Party auf die Beine zu stellen und nein, nicht nur der Aufwand, auch die Verantwortung und das Risiko dabei, dass einzelne Personen auf sich nehmen! Ich habe immer grossen Respekt dafür, für die, die so was machen
Auch, bei allen anderen möchten wir uns nochmals für's Stampfen bedanken, hat echt Spass gemacht mit euch mit zu Grooven!!
He, Serge danke dir für deine Lieben Worte und Sorry dass es bei der Antwort so lange dauert, aber manchmal verschwimm ich mich auch im Space, liegt wohl am Fish sein
@roger, hab so Freude wie sich Deine Musik entwickelt, dein Mindsurfer rOCkT ja wie Sau, hat mir sehr gefallen! Wünsche Dir weiterhin viel Erfolg und viel Spass daran...Super!! apropo, deine Schwes bekommt geniale Gehörschütze demnächst, dass wäre auch was für dich, melde dich doch mal bei mir wenn du an Gehörschützen Intresse hast oder mal ein Hörtest machen willst.....übrigens an alle zur Erinnerung mal wieder!! Save your Ear's, denn man hat nur zwei!!
so, genug Werbung jetzt.......
nochmals danke an alle und habt noch ne gute Zeit, liebe grüsse minu&michi
- lysergoatl
- Gold Member

Zuletzt geändert von lysergoatl am Sa 5. Dez 2009, 23:45, insgesamt 1-mal geändert.
the doors of perception-heaven and hell
el puño de los indios
el puño de los indios
ohh ja ha nu öbis wichtigs vergässe....
ich wet ai nu am bidu (Supercell) ganz es speziells dankeschön säge, für die mega spontani zuesag woner gmacht hed für si echt hammer live-act. da de goma us gsundheitliche gründe leider nid hed chöne cho! danke, hoffe es heter ai super gfalle bi üs dörfe spiele!
danke michi u.minu für die schöne wort,das ghörtme natürlich immer gern!
iher sind ai fast die einzige gsi, woni ändlich mal bitz s'tanzbei ha chöne go schwinge nachdere für mich dochnu rächt stressige nacht!
nur schad gsi, dases so schnell fertig gsi isch,woni erst grad so schön itaucht bi.
super gsi!
@lysergoatl: isch eifach truirig, das du überhaupt sones feedback muesch ine schriebe, wend ja sowiso dä ganz alkrusch wot gha hesch gratis uf üsi chöste gsoffe hesch!!!! nur will ich de im verlauf vo de nacht mal gmerkt ha, dass du usversehe es falsches bändeli ubercho hesch und somit nüme hesch dörfe i vip-bereich gah, go alk stähle... sorry, aber so öbis isch ja wohl meh als nur lächerlich, wend jetz sogar nu muesch umemotze....wotsch nu säge heigsch zwenig chöne schmarotzere!
du arme, arme trostpriis!! 
hed ächt nu öper paar schöni föteli ???
ich wet ai nu am bidu (Supercell) ganz es speziells dankeschön säge, für die mega spontani zuesag woner gmacht hed für si echt hammer live-act. da de goma us gsundheitliche gründe leider nid hed chöne cho! danke, hoffe es heter ai super gfalle bi üs dörfe spiele!
danke michi u.minu für die schöne wort,das ghörtme natürlich immer gern!
iher sind ai fast die einzige gsi, woni ändlich mal bitz s'tanzbei ha chöne go schwinge nachdere für mich dochnu rächt stressige nacht!
super gsi!
@lysergoatl: isch eifach truirig, das du überhaupt sones feedback muesch ine schriebe, wend ja sowiso dä ganz alkrusch wot gha hesch gratis uf üsi chöste gsoffe hesch!!!! nur will ich de im verlauf vo de nacht mal gmerkt ha, dass du usversehe es falsches bändeli ubercho hesch und somit nüme hesch dörfe i vip-bereich gah, go alk stähle... sorry, aber so öbis isch ja wohl meh als nur lächerlich, wend jetz sogar nu muesch umemotze....wotsch nu säge heigsch zwenig chöne schmarotzere!
hed ächt nu öper paar schöni föteli ???
Sorry du, ha di net welle agriefe...aber mengisch immer so comments...ach die goaner, send ja so guet und herzig und jo, die sind sowas vu anstaendig und anderst......jedem das seine, ob house, psy, minimal oder electro......alle haben eines gleich, die liebe und geschmack an den elektronisch erzeugten toenen.lysergoatl hat geschrieben:eigentlich habe ich keine lust auf solche antworten einzugehen, da ich ja schliesslich weder trips noch sonstige drogen genommen habe und nach etlichen jahren goa abstinenz sehr sehr sehr gut in der reralität stehe. vom absichern des clubs kann keine rede sein!
und überhaupt, wenn man früher mal einen negativen kommentar(meine subjektive entscheidung) in ein forum geschrieben hat, wurde man nicht gleich als hosenscheisser bezeichnet.
ach so dominik, ich bin nicht stef, bin sein kolleg
peace
Ich han versuecht äs paar Föteli z schiessä, hed aber leider wägem Wiskypegel nüm so wellä klappä und drum chammer nid wirklich öppis erkännä. Gsend äh chli us wie modärni Kunst, verschlirged und bis zur Unkenntlichkeit verzogä.dom hat geschrieben:hed ächt nu öper paar schöni föteli ???
Wet Dir und dim Team au no ganz herzlich dankä für das glungnigä Fäscht, het spass gmacht, bsunders dä schluss mit Micro und Minu heds mehr ahdah. Früehner hät ich mich mit Händ und Füess gägä groovigä Soung gwehrt, aber mitlerwilä
....uhhhhhhh..ahhh....sooo...scheeen
Also, hoffä äs isch nid die letscht Warriors-Party z Uri gsi, bis gli mal.... hoffentlich
Ow jah, und möcht mich no bi allnä entschuldigä wo Ich mit em Ihlauf gnerft han, aber äbä, wie scho gseit, dä Wisky halt, Hicks
***Silverstar Deko Team***
Team Ob, in der Regel sind wir voll.........
Green Spirit
Team Ob, in der Regel sind wir voll.........
Green Spirit