LSD und der Fluch der auf ihm lastet
- cannaswiss
LSD
Psychodelische Drogen sind ja schön und gut doch zu viele Leute übertreiben es damit, an GOA -Partys und in meinem bekanntenkreis gibt es so viele ZOMBIES, deren Persönlichkeit ist vollkommen zerstört und darum bin ich gegen die häufige einnahme von LSD oder Shrooms!! 
Wählt grün und erntet viel=)
-
Tatzuwurm
estmals e chlini verbesserig vu dire wortwahl. es heisst psychEdelisch u ned psychOdelisch. sorry das hät eifach müesse si. d humphry ossmond hät dä begriff usem griechische psyche=seele und delos=manifestierend,zeigend prägt. aber da esch eigentli ned so wichtig.
aso LSD esch schlicht u eifach keis spielzüg,generell psychotropi substanze,zu däne o kaffein,nikotin,teein etc zele. es esch en gwüsse bewusste umgang mit dere substanz erforderlich, ohni drbi gad neurotisch zwärde u sich soviel infos is hirni zlade,wo d begegnig mitere substanz nacher vermüehsamt u definitiv o e gwüssi erwartigshaltig stellt. tja u lesteri esch bi psychedelika sinnlos.
die lüet wo hüt nüm ganz da si oder echli hange,si polytoxikomane,wome eifach ned säge cha,das lsd oder psylos dschuld dra händ. esch vu allem echli zviel u zfahrlässig gno worde. zudem könne o es paar trurigi bispiel,wo dlüt id psychi cho si u nachem usecho ersch apathisch,bis autistisch gsi sind(wahllosi benzodiazepin-verabreichig,natürlich im irrglaube de insasse dmit zhälfe)
so dä blibt no eis zäge,cannawiss: cannabis zellt mitunter o zude psychedelische substanze u o under kiffers gids drein u d ander verschobni.
zitat:(weiss ned vu wäm.)
LSD löst am allermeisten psychosen aus,bei den leuten die es nicht nehmen.
aso LSD esch schlicht u eifach keis spielzüg,generell psychotropi substanze,zu däne o kaffein,nikotin,teein etc zele. es esch en gwüsse bewusste umgang mit dere substanz erforderlich, ohni drbi gad neurotisch zwärde u sich soviel infos is hirni zlade,wo d begegnig mitere substanz nacher vermüehsamt u definitiv o e gwüssi erwartigshaltig stellt. tja u lesteri esch bi psychedelika sinnlos.
die lüet wo hüt nüm ganz da si oder echli hange,si polytoxikomane,wome eifach ned säge cha,das lsd oder psylos dschuld dra händ. esch vu allem echli zviel u zfahrlässig gno worde. zudem könne o es paar trurigi bispiel,wo dlüt id psychi cho si u nachem usecho ersch apathisch,bis autistisch gsi sind(wahllosi benzodiazepin-verabreichig,natürlich im irrglaube de insasse dmit zhälfe)
so dä blibt no eis zäge,cannawiss: cannabis zellt mitunter o zude psychedelische substanze u o under kiffers gids drein u d ander verschobni.
-
wuchenendbefürworter
Hey Cannaswiss, hoffe etz mal ich ghöre nöd zu dim Bekanntekreis:-)
Meinsch nöd du bisch da e chli vorschnell mit dire Ussag? Chönts nöd au si, dass gwüssi vo dene Persone scho s ganze Lebe ZOMBIES sind und das gar nöd spezifisch vom LSD chunt? Ischs villicht au möglich dass sie nur geg usse so würked, aber im innerleche en Friede händ und nöd irgendwelchi fremdi Lüüt die ganz Ziit münd affigge oder fertig mache? Chasch du behaupte, du gsehsch anere Person anere Goa a, öb sie e Persönlichkeitsstörig hät oder nöd, obwohl du die Person nöd emal druf agsproche häsch, geschweige dänn, dassd ihre Name kännsch? Wärsch warschinli de schnellscht und bescht Psychiater vo de Welt...
Logisch du häsch uf ne Art scho recht, de regelmässig Konsum CHAN d Persönlichkeit zerstöre, genauso wie de regelmässig Konsum vo Gras d Persönlichkeit zerstöre CHAN. Vo Alk wotti gar nöd ersch afange...Häsch scho mal vo de Persönlichkeitszerstörig durch de regelmässig Konsum vo Schoggi glese oder ghört?
Villicht söttsch das ganze chli differenzierter gseh.
Gruess vom Thimothy Leary:-)
Meinsch nöd du bisch da e chli vorschnell mit dire Ussag? Chönts nöd au si, dass gwüssi vo dene Persone scho s ganze Lebe ZOMBIES sind und das gar nöd spezifisch vom LSD chunt? Ischs villicht au möglich dass sie nur geg usse so würked, aber im innerleche en Friede händ und nöd irgendwelchi fremdi Lüüt die ganz Ziit münd affigge oder fertig mache? Chasch du behaupte, du gsehsch anere Person anere Goa a, öb sie e Persönlichkeitsstörig hät oder nöd, obwohl du die Person nöd emal druf agsproche häsch, geschweige dänn, dassd ihre Name kännsch? Wärsch warschinli de schnellscht und bescht Psychiater vo de Welt...
Logisch du häsch uf ne Art scho recht, de regelmässig Konsum CHAN d Persönlichkeit zerstöre, genauso wie de regelmässig Konsum vo Gras d Persönlichkeit zerstöre CHAN. Vo Alk wotti gar nöd ersch afange...Häsch scho mal vo de Persönlichkeitszerstörig durch de regelmässig Konsum vo Schoggi glese oder ghört?
Villicht söttsch das ganze chli differenzierter gseh.
Gruess vom Thimothy Leary:-)
- cannaswiss
Mir isch ja nu ufgfalle das es so vill lüüt git wo das zügs glorifisziered und es als soooo avangarde und sowiso gselschaftsüberläge empfindet, sötigs zügs znäh aber amschluss sind sie völlig überegheit well i eusere hütige Umwält so öpis znäh uf langi sicht nöd funktioniert. Mit em Cannabis muess ich eu da rächt geh. aber we gseit jede söll das neh woner vertreit!!! Nu glaubi vo MJ sind nani sovil grad bim erst konsum hangeblibe!
Apropos überegheit:

Apropos überegheit:

Wählt grün und erntet viel=)
-
wuchenendbefürworter
Fühl mi aso scho chli agriffe und i de Ehr verletzt, wännd mini Lieblingsdroge so in Dreck ziehsch...
Aber machsch du dänn immer das wo d Gsellschaft vo dir erwartet? Füegsch du dich so perfekt i die Gsellschaft i? Chönds nöd si, dass es paar Uebregheite scheissegal isch, was die Gsellschaft vo ihne dänkt? Bim Gras han ich au eher d Langzitwürkig gmeint, so wie du bim LSD d Langziitwürkig meinsch...
Aber machsch du dänn immer das wo d Gsellschaft vo dir erwartet? Füegsch du dich so perfekt i die Gsellschaft i? Chönds nöd si, dass es paar Uebregheite scheissegal isch, was die Gsellschaft vo ihne dänkt? Bim Gras han ich au eher d Langzitwürkig gmeint, so wie du bim LSD d Langziitwürkig meinsch...
-
Fallen Angel 2
Also ich wehr mich mal gegen die Aussage, dass LSD die Persönlichkeit zerstöre. Klar, wer jedes WE 10 davon reinschmeisst, wird sicherlich mit den damit einhergehenden Bewusstseinsveränderungen schlichtwegs nicht klarkommen. So ein extrem-Konsum ist einfach to much für die Psyche und irgendwann klinkt sie sich vermutlich aus, um wieder "zur Ruhe" zu kommen. Und wenn man Pech hat, bleibts dabei.
Aber muss man denn immer gleich übertreiben?
Nicht wirklich. LSD ist sicher nicht wie Iboga, das dazu führen kann, dass man im allgemeinen weniger konsumiert (auch Ziggis). Aber: wer sich den ganzen Eindrücken stellt, oder sagen wir mal, sie wirklich erfassen will, hat meines Erachtens überhaupt keine Lust, LSD allzuhäufig zu konsumieren.
Die Persönlichkeit wird beim ersten Mal verändert. Das könnte sein. LSD kann die Art und weise, wie Du denkst, beeinflussen. Auch das nicht für immer, schliesslich gibt es noch viele andere "Dinge" die Dein Bewusstsein beeinflussen, nicht zuletzt die Gesellschaft und Dein persönliches Umfeld. Aber für eine Weile schon. Das kann lustig sein, manchmal auch etwas beängstigend, wenn es in Richtung "die Welt ist nicht so wie sie sein sollte" geht, aber hey: wo liegt das Problem?
Die Welt ist ja wirklich nicht so, wie sie sein könnte. In meinen Augen ist LSD auch nicht "spirituell", wie das in den 70ern teilweise propagiert wurde, nein, es kann dich einfach auf einen guten Weg bringen...
Damit will ich LSD wirklich nicht glorifzieren (lustiges Wort
). Den Weg gehen, muss jeder für sich und abseits des Flashzustands. Und es ist mit Sicherheit auch möglich, niemals LSD zu konsumieren und gewisse Dinge zu verstehen. Genau so wie es möglich ist, LSD zu konsumieren, und überhaupt nichts zu kapieren...
Manchmal fällt es mir schwer, nachzuvollziehen, wieso immer dieser Dualismus zwischen "Gesellschaft" und "Drogenkonsum" betrieben wird. Gehört doch alles zusammen, das eine wie das andere, sind einfach existent. Da eine Art Grabenkampf auszutragen, ist nur ein Zeichen dafür, wie weit die Menschheit vom gegenseitigen Verständnis voneinander entfernt ist.
Kiffen wird meines Erachtens sowieso unterschätzt. Aber auch überschätzt. Kiffen "macht" Dich nicht zu einem friedlicheren Menschen oder so was, aber das "Flash" ist mit Sicherheit heftig. In diesem Flash-Zustand aggressiv zu sein, ist einfach zu anstrengend, schätze ich mal.
Um die gleiche Intensität eines Flashs mit Alkohol herbeizuführen, muss man schon einiges trinken und das wirkt sich auch nicht immer positiv auf Deine Persönlichkeit aus...
Ich denke inzwischen, dass es sinnvoll ist, LSD beim ersten und vielleicht sogar jedesmal mit jemanden zusammen zu konsumieren, der weiss wie es ist und der Dich begleitet. Dabei "guckt" mehr raus und eine "schönere" Bewusstseinsveränderung.
Wenn schon, dann so.
Und dazu noch was: wenn jemand am Sonntagabend LSD konsumiert muss er sich nicht wundern, wenn er Probleme im Job bekommt. Eine gewisse Intelligenz sollte also schon auch angewandt werden, beim Konsum von Sachen, die in der Gesellschaft verpönt sind. Wenn Du im Mittelalter ein Satanist warst, bist Du auch nicht auf den Marktplatz gestanden und hast dort eine Messe abgehalten...
Aber muss man denn immer gleich übertreiben?
Nicht wirklich. LSD ist sicher nicht wie Iboga, das dazu führen kann, dass man im allgemeinen weniger konsumiert (auch Ziggis). Aber: wer sich den ganzen Eindrücken stellt, oder sagen wir mal, sie wirklich erfassen will, hat meines Erachtens überhaupt keine Lust, LSD allzuhäufig zu konsumieren.
Die Persönlichkeit wird beim ersten Mal verändert. Das könnte sein. LSD kann die Art und weise, wie Du denkst, beeinflussen. Auch das nicht für immer, schliesslich gibt es noch viele andere "Dinge" die Dein Bewusstsein beeinflussen, nicht zuletzt die Gesellschaft und Dein persönliches Umfeld. Aber für eine Weile schon. Das kann lustig sein, manchmal auch etwas beängstigend, wenn es in Richtung "die Welt ist nicht so wie sie sein sollte" geht, aber hey: wo liegt das Problem?
Die Welt ist ja wirklich nicht so, wie sie sein könnte. In meinen Augen ist LSD auch nicht "spirituell", wie das in den 70ern teilweise propagiert wurde, nein, es kann dich einfach auf einen guten Weg bringen...
Damit will ich LSD wirklich nicht glorifzieren (lustiges Wort
Manchmal fällt es mir schwer, nachzuvollziehen, wieso immer dieser Dualismus zwischen "Gesellschaft" und "Drogenkonsum" betrieben wird. Gehört doch alles zusammen, das eine wie das andere, sind einfach existent. Da eine Art Grabenkampf auszutragen, ist nur ein Zeichen dafür, wie weit die Menschheit vom gegenseitigen Verständnis voneinander entfernt ist.
Kiffen wird meines Erachtens sowieso unterschätzt. Aber auch überschätzt. Kiffen "macht" Dich nicht zu einem friedlicheren Menschen oder so was, aber das "Flash" ist mit Sicherheit heftig. In diesem Flash-Zustand aggressiv zu sein, ist einfach zu anstrengend, schätze ich mal.
Ich denke inzwischen, dass es sinnvoll ist, LSD beim ersten und vielleicht sogar jedesmal mit jemanden zusammen zu konsumieren, der weiss wie es ist und der Dich begleitet. Dabei "guckt" mehr raus und eine "schönere" Bewusstseinsveränderung.
Wenn schon, dann so.
Und dazu noch was: wenn jemand am Sonntagabend LSD konsumiert muss er sich nicht wundern, wenn er Probleme im Job bekommt. Eine gewisse Intelligenz sollte also schon auch angewandt werden, beim Konsum von Sachen, die in der Gesellschaft verpönt sind. Wenn Du im Mittelalter ein Satanist warst, bist Du auch nicht auf den Marktplatz gestanden und hast dort eine Messe abgehalten...
-
waldmaschine
[/quote] salue maurus glaubs das isch vom hoffmann persoenlich, staad hinne ufme buech vo lier (50 jahre lsd erfahrungen vom raetsch) - er stimmt jedefalls nur bi dene persone wo au demit konfrontierd waerdid... olaa
-
Tatzuwurm
- Melliandra
- Platin Member

Also ich bin kei Chemiker aber rein logsch betrachdet, isch vo deNicolas hat geschrieben:Da ich kein LSD konsumiere habe ich mal eine Frage an erfahrene user. Stimmt die Tatsache, dass beim runterkommen krasse Rückenbeschwerden eintreten und weshalb ist das so? Antworten gerne auch per PN! thx
Substanz her, uf dien Körper, bi LSD, am wenigschte gfahr/uswirkig. Will du ja
nur ganz grini Mängi zu dier nimmsch. Also reini Substanz- Schädigung ufe Körper,
hesch bi LSD fascht kei.
Was aber genau chönt sie, vo wäge uf Nerve i wirkle und drum Rugge weh übercho,
das weissi nid.
*poink*
-
dex
-
Kollegoli
- Platin Member

aso erstens kenni kei lüüt wo nach em erstmalige lsd konsum hangeblibe sind. aber das eher nebebii... es gid sicher lüüt, be dene das passiert, aber dann wird chum s'lsd dra "schuld" sii.Nu glaubi vo MJ sind nani sovil grad bim erst konsum hangeblibe!
ich find gras (wie au alk oder zigis) e viel "gföhrlicheri" droge. mit gföhrlich (eigentlich sflasche wort) meini eignentlich nur, dass minre meinig nah de umgang demit für die meiste lüüt schwerer isch als mit lsd.
bem lsd weisch relativ schnell worad bisch bzw. chunnsch furchtbar ufs dach über, wenns übertriibsch. so furchtbar ufs dach, dassder snöchschtmal gnau überleisch wieviel und ob überhaupt. klar gids lüüt wo chli länger bruuched zum begriife. aber be praktisch allne wo ich kenn und beobachte, ischs so gsi und sie händ schnell en gsunde umgang bzw. gar kein umgang meh mit lsd gha. ha no nie vo öperem mit langjährige problem mit lsd ghört.
tja bem gras oder alk, zigis, speed oder so, isch das andersch. ich ha zersch 6-7 jahr müsse uuhuerre viel kiffe bis ich verstande han. und so au be meeega vielne wo ich kenn und beobachte. es wird ineglah und ineglah, so zimli alles...
was sgras gnau macht bzw. was besser wär beme gsunde umgang mit gras (was imho u.a. sicher heisst, dass nöd jede tag kiffsch), merksch eifach nöd so schnell wie ebe bem lsd. be mir hats 6 jahr bruucht, be anderne no viel viel länger.
ich dänke die meischte sache realisiert mer erscht, wenn mer demit ufhört. Mir isches glich gange, wo ich nach öpe 5 jahr ufgört ha für es wili mit kiffe, hani erscht gseh, wases eigentlich all die jahr mit mir gmacht het.... aber miteme kiffer über das zrede isch oftmals sinnlos, well er zerscht us dem ganze muess chöne usegseh.....
ich kiffe immerno aber viel weniger als früehner und chan jetz mitlerwiele en guete umgang mit em gras.... und das isch doch eigentlich s'ziel, chöne demit läbe das es eim guet tuet und ned kaputt macht....
Aber gras und vorallem das hütige indoor döf mer uf kein fall unterschätze.... puri cheemischeisse.... sorry für alli indoorraucher.... aber es isch eifach so, das gras het ja wohl ächt nüt meh mit dem ztue, wos mal gsi isch, das nen ich mal ächt schädlich...
den isch lsd würklich grad harmlos degegä.... isch en schrege verglich, aber lsd erwieteret sbewusstsi und ich han sgfühl das gras oftmals meh sgegeteil bewürkt, ischränkig... au psychose und vieli anderi seelischi chrankheitsbielder chan uslöse.... wot lsd ned verharmlose und chan warschinli genau sgliche uslöse, nur gras isch öpis womer meischtens konstant konsumiert... jede tag.... und lsd i grössere abständ, aso i mine auge weniger gföhrlich... isch aber au immer e frag vom mass....
ich kiffe immerno aber viel weniger als früehner und chan jetz mitlerwiele en guete umgang mit em gras.... und das isch doch eigentlich s'ziel, chöne demit läbe das es eim guet tuet und ned kaputt macht....
Aber gras und vorallem das hütige indoor döf mer uf kein fall unterschätze.... puri cheemischeisse.... sorry für alli indoorraucher.... aber es isch eifach so, das gras het ja wohl ächt nüt meh mit dem ztue, wos mal gsi isch, das nen ich mal ächt schädlich...
den isch lsd würklich grad harmlos degegä.... isch en schrege verglich, aber lsd erwieteret sbewusstsi und ich han sgfühl das gras oftmals meh sgegeteil bewürkt, ischränkig... au psychose und vieli anderi seelischi chrankheitsbielder chan uslöse.... wot lsd ned verharmlose und chan warschinli genau sgliche uslöse, nur gras isch öpis womer meischtens konstant konsumiert... jede tag.... und lsd i grössere abständ, aso i mine auge weniger gföhrlich... isch aber au immer e frag vom mass....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
- halucinognom
- Platin Member

genau...die meisten drogen werden heute einfach masslos unterschätzt, es wird reingeworfen, was da ist. Ausser eben bei LSD, ist es eher das Gegenteil (muss aber auch nicht sein), weil diese Droge einem zeigt, WER der 'Herr' ist...Bei anderen Drogen (MDMA, Speed) ist der Respekt vor dem '1.Mal Konsumieren' gross, doch merkt man dann schnell (oder meint es zumindest), dass es doch viel weniger 'schlimm' ist, als am Anfang angenommen, und man konsumiert es (vielleicht) weiter...das ist meiner Meinung nach das Problem, dass so der Respekt vor der Droge verloren geht. Ich bin momentan auch seit gut 2 Monaten am pausieren, auch mit Gras, welches ich sonst täglich (und eindeutig genugAber gras und vorallem das hütige indoor döf mer uf kein fall unterschätze.... puri cheemischeisse.... sorry für alli indoorraucher.... aber es isch eifach so, das gras het ja wohl ächt nüt meh mit dem ztue, wos mal gsi isch, das nen ich mal ächt schädlich...
forget the past and rely on your instinct
http://myspace.com/halucinognom
http://myspace.com/tmpsoundz
http://myspace.com/namaragnom
http://myspace.com/halucinognom
http://myspace.com/tmpsoundz
http://myspace.com/namaragnom