Magicmushroom in Zurich
Magicmushroom in Zurich
Hello I'm coming in Zurich for holiday. Can I ask you if it is possible to buy Magicmushroom in there? I mean in a smart shop, is it legal in Switzerland? someone have a good shop address? maybe near the center : ) boom!!
- Silversurfer604
- Gold Member

:-)
Hi
Smart shops are gone since years
, no mushrooms anymore
out of a shop, just home growing ones.
Cu
Smart shops are gone since years
Cu
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

- 604freund/Psykas
- Platin Member

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:you have to go into the forest at night, maybe you find there some strange people, dancing to strange music, gazing at fluorescent decoration and obviously having a lot of fun.. ask them!!!![]()
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

-
olli
- Gold Member

take special care with the shrooms - the swiss police arrested
a family father without any judgement court for almost one year,
it's like the us government is treating people in guantanamo...
here and there religion plays a part...
but anyway... nobody cares.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

Lol aber hallo!!!olli hat geschrieben:take special care with the shrooms - the swiss police arrested
Der arme unschuldige Herr Pastor hat aber nicht einfach nur mal ein paar shrooms genascht und sich dabei erwischen lassen... er hat die Dinger weltweit verkauft und sich damit eine goldene Nase verdient. Sowas nennt man im Volksmund einen Drogendealer!
Kannst hier sicher nicht Äpfel mit Birnen vergleichen!
-
olli
- Gold Member

@tinu
hat er sich ne goldene nase verdient?
weiss ich nicht...
aber reicht das geld für ne kaution nicht?
egal, ich finde nur wie die justiz in diesem falle verfährt ziemlich daneben.
und schade, dass der volksmund nicht unterscheidet, denn
wer mit entheogenen handelt ist für mich nicht vergleichbar wie jemand
der mit heroin oder kokain handelt.
hat er sich ne goldene nase verdient?
weiss ich nicht...
aber reicht das geld für ne kaution nicht?
egal, ich finde nur wie die justiz in diesem falle verfährt ziemlich daneben.
und schade, dass der volksmund nicht unterscheidet, denn
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
-
mydriasis
- Silver Member

das problem ist nicht dass die justiz in diesem fall gleich handelt, sondern dass die gesetze jene stoffe gleich behandeln.
Ich finde bei solchen fällen ist es unangebracht die exekutive bzw die judikative zu kritisueren, sind ja auch nur leute die ihren job machen...
Da müsst man zuerst die gesetze auf ein zeitgemässes und menschliches niveau bringen...
Soviel zu meiner seite dazu.
Ich finde bei solchen fällen ist es unangebracht die exekutive bzw die judikative zu kritisueren, sind ja auch nur leute die ihren job machen...
Da müsst man zuerst die gesetze auf ein zeitgemässes und menschliches niveau bringen...
Soviel zu meiner seite dazu.
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

Pastor D. hat diese mächtigen Pflanzen unter dem pseudoreligiösen smcs Deckmantel an jeden verteilt der ihm genug Kohle dafür geschickt hat. Ich sehe da keinen grossen Unterschied zum 08/15 Koksdealer,olli hat geschrieben: und schade, dass der volksmund nicht unterscheidet, denn
-
Kollegoli
- Platin Member

ich find scho dasses en unterschiid isch @tinu
pilz sind eifach was völlig anders als koks (und übrigens sind pilz kei pflanze
) .
agno, das ganze religiöse dings isch nur en deckmantel und de pastor völlig "skrupellos", es wär immer no en unterschiid ober mit pilz oder mit koks ghandelt hät. han ammel no niemert gseh, wo uf duur mit pilz ernschthafti problem hät. willi ja nöd usschlüsse, dass das möglich isch; aber naja, mit koks isch wohl scho chli schwerer umzgah, oder? hani scho meh lüüt gseh, wo damit meeega problem (gha) händ und totali egomani arschlöcher sind.
pilz sind eifach was völlig anders als koks (und übrigens sind pilz kei pflanze
agno, das ganze religiöse dings isch nur en deckmantel und de pastor völlig "skrupellos", es wär immer no en unterschiid ober mit pilz oder mit koks ghandelt hät. han ammel no niemert gseh, wo uf duur mit pilz ernschthafti problem hät. willi ja nöd usschlüsse, dass das möglich isch; aber naja, mit koks isch wohl scho chli schwerer umzgah, oder? hani scho meh lüüt gseh, wo damit meeega problem (gha) händ und totali egomani arschlöcher sind.
uf e art häsch da scho recht, aber dennoch ischs "ich mach nur min job und bin unschuldig"-argument churz gseit es oberscheiss argument. dass jede für sis handle verantwortlich isch, isch wohl allne da klar. ide gschicht vo de menschheit sind scho jeeeeni schlimmi sache passiert well lüüt "nur" ihre job gmacht händ. wür säge schlimmi sache in globalerem ussmass sind nur dur das möglich?!Ich finde bei solchen fällen ist es unangebracht die exekutive bzw die judikative zu kritisueren, sind ja auch nur leute die ihren job machen...
Kollegoli hat geschrieben:han ammel no niemert gseh, wo uf duur mit pilz ernschthafti problem hät. willi ja nöd usschlüsse, dass das möglich isch; aber naja, mit koks isch wohl scho chli schwerer umzgah, oder?
das ist eine aussage die nicht unkritisch aufzunehmen ist. ich würde mich nicht zu so einer aussage hinreissen lassen wie du sie grad gemacht hast. probleme aufgrund psychoaktiver substanzen sind mindestens genauso schlimm wie abhängigkeitsprobleme. glorifikation ist in meinen augen genauso schädlich wie verteufelung...
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
-
Kollegoli
- Platin Member

naja, das glaubich ebe nöd. aber chan au nöd behaupte, dass ich viel erfahrig han. isch grössteteils spekulationabraxas hat geschrieben:probleme aufgrund psychoaktiver substanzen sind mindestens genauso schlimm wie abhängigkeitsprobleme.
will nöd abschtriite, dass söttig problem mindestens gnau so schlimm CHÖND sii, aber ich behaupte, dass söttig problem ide praxis nöd nur minimalscht anähernd so oft vorchömmed.
biispiel:
mir falled uf ahiib seeehr viel lüüt us mim bekanntechreis ii, wo abhängigkeitsproblem händ. eigentlich händ fast alli abhängigkeitsproblem. aber nur ein einzige wo problem mit psychedelika hät, und be dem binme no nöd mal sicher, wellich ihn und siini gschicht nöd würkli kenn.
wenn dich frögsch und din bekanntechreis aluegsch, chunnsch doch sicher uf e ähnlichi schlussfolgerig, odder?
demnah findich isch das au kei verherrlichung wasich da mache. ich wiedergib nur drealität, so wie ich sie ufnimm. und die isch: mit pilz chönnd mensche besser umgah als mit z.b. koks, alk, zigis, gras, speed, shugi usw.
im gegesatz dazue, gsehn ich lüüt und han... äähhm "en kolleg" wo selber seeeehr positivi und vor allem tüüfgründigi erfahrige mit psychedelika gmacht händ. mit ebe koks, alk, zigis und speed, hanich kein kolleg und kenn au niemert wo das gmacht hät.
ufem papier und ide theorie chame mit pseudologischem denke psychedelika villicht mit anderne droge i ei schublade stecke. ide praxis gaht das aber nöd, wennme ehrlich isch.
ich finds demnah au en unterschiid, was de paschtor macht und was igend en shugidealer uf de langstrass macht. nur well me sich mit psychedelika theoretisch min. gnau so fest chan malträtiere wie mit was anderem, isches dennoch nöd gliich izstuufe. wichtig isch ja was ide praxis passiert und wie oft das passiert.