NOISE POISON Label Party 2-4 April

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
psy-co
Platin Member
Platin Member

NOISE POISON Label Party 2-4 April

Beitrag von psy-co »

Ich fang mal a!!!
Es isch die fettisch party das jöhr gsi und sie werd sehr schwer zum überträfe sie eifach killaaaaaa!!!! :twisted: :twisted:
Laser Show isch eifach super gsi und a lag eifach heftig ine gschüblet so wie soe muss /bigs /bigs /bigs /bigs !!! Ich bedanke mich für die super party und die super act wo ich ha dörfe göhre und gse !!!
Danke NOISE POISON

P.s hoff gli wider party vo eu

bravo =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Vater-Korn

Re: NOISE POISON Label Party 2-4 April

Beitrag von Vater-Korn »

=D> =D> =D> =D>
Da chame sich nur aaschlüsse..

Super Lasershow, Hammer Soundsystem und Killer Sound bis am Schluss /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille

Ich freu mi jetzt scho uf euchi nöchscht party, das ganze no outdoor!! crazyeye
psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

ja Outdoor aber bitte den im summer !!!!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
ANTI-POP Productions

Neuromodulator

Beitrag von Neuromodulator »

:evil: :evil: KASHYYYYK!! :twisted: :twisted:

crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye

OMG WIE GEIL, HAMMER PARTY!

(Nur vom Laser hätte ich mehr erwartet...)

WE WANT MORE!!

/pille
tripeltrapel
Platin Member
Platin Member

Beitrag von tripeltrapel »

mich het die ganz sach nöd so überzogä, wobi das grösteteils a mir gläge isch..
s lineup wer tierisch xi aber ich muess säge ich han vo highko, cosmo und kaschyyyk scho gaaaanz anderi leistige döfä erläbe :-k
d ahlag wer an sich es huere fiech xi aber dur de kompromiss bezüglich tüföffnig het die halt a effizienz verlorä..
de hologrammlaser hani mir spektakulärer vorgstellt.. defür sind d laser gröbber usgartet!! crazyeye
wers mir selber besser gange würi mi me oder weniger mine vorredner ahschlüssä!

defür hani viel friedlichi lüt kenneglernt und altbekannti wiederxeh.. FLEISCHBAAAACH!!! :lol:

trotzdem es riesigs kompliment ad organisatore, mer het ne ahxeh dasses alles geh hend, bravo!! =D>
hoffe schwer s isch nöd die letzt party xi /stop
Es gibt eine Theorie, die besagt, wenn jemals irgendwer herausfindet, warum und wozu das Universum da ist, dann verschwindet es auf der Stelle und wird durch noch etwas Bizarreres und Unbegreiflicheres ersetzt.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

soundsystem fand ich nicht so der killer, zwar viel watt aber als sie voll aufdrehten hörte sich das nicht gut an.. und ja schade durften wir dann wegen der bullen nurnoch so leise sounden... grösstenteils war mir der sound zu schnell und zu verschübbelt, ich liebe dark aber nicht alles ;) und schade das im chillout nicht mehr chillout war ...
der laser hat mich genervt immer auf augenhöhe.. ansonsten deko war super vorallem das zeug was schon an die wand gemalt war, schade das furious nicht kam, wollte ihn entlich mal live sehen.
danke für die party, hoffe alle hatten ihren spass
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

voll die nois poisen party gsi, HAHA

ich bin dein spiegelbild /yo

bis zum nexte mooool yeahaw
Love, Peace and Chuehdärm

Bild
Lionheart

Beitrag von Lionheart »

oooh jo. die party isch andersch geil gsi.
hammr sound und alles. nu schaad gsi m samschtig weg dä lutstärki. hät üs abr nöd ufghalte. hehe
vo highko hätti mr meh erwartet. but doesn't matter. /color
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

So allem i allem hanes echlich lasch gfunge. bi allerdings nume am Friti xsi. Ned dasi hie d bemüehige vude Orgs wot abwürdige.
Aber d location hani leider sletschte Loch gfunge. Mir esch aber schu klar, dass für sone Party s extrem schwiirig es Plätzli zgfinge. D Luft esch eifach zu stickig xsi u somit hani nie vou chöne längers abgah. Ig ha o extrem müeh gha z Visualisiere. Dr sound eschmer teilwiis zu monoton u ned würklech psychedelisch überecho.
Hingege hani mi im Chillout zelt pudelwohl gfühlt. Viu Platz, schöni Form, kreis esch halt immer geil. dr Sound hetmi döt vou packt u so hani de glich no chöne abgah. Esch glunge xsi o atmosphärisch. wasmi o dr hammer het düecht die geile Opticsbrüllene /color
uf allfäll hets no schöner chöne si für min gschmack, aber velech esch unter dene bedingige gad ned meh dine gläge. Easyparty aber ned "oberkilla"
greenhope
Silver Member
Silver Member

Beitrag von greenhope »

/color
Zuletzt geändert von greenhope am Fr 11. Jun 2010, 20:03, insgesamt 1-mal geändert.
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
milosz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von milosz »

I bi zwar nyd so lang dört gsi wie anderi aber we das woni gseh u ghört ha einigemasse repräsentativ isch gsi de hett di party ihrem name volli ehr erwiese - noise poison pur!
just_stay_high

Beitrag von just_stay_high »

haha :D d party war scho kuhL .. nua bin am 6e am morga usse gfloga crazyeye , wegs ma grund wo ma minra ansicht noch an ra goa ne usse flügt /frage ;) aba passt eh , bin seal schuld .. isch ma nua no NIE passiert /stop ... hat jo zum glück no des geile zelt ge. finds halt scho krass hihihi /color .. cosmo war da hamma /happy .. hät gern no viele nummra mit vielna lieaba lüt ustuscht !! isch leider ne ganga da i jo so früah usse gfloga bin :cry: ... wer weiss viL liegts dra das i a östrerreicherin bin xD ___ ?? scherzle . freu mi scho riesig uf freiheit im walde :shock: :mrgreen: i hoff i triff do viele vo deana ober/titten/affen/geilen schweizer ... 8-) aba ma set jo ma trifft sich imma 2 mol .. u wens so si soett den soetts so siii. stay high :kiff: :peace: n-smile_woohoo.gif n-smile_0008.gif :ove: :n55 asfqv2 [myvideo]zopfkopf janabanana [/myvideo]
iif u wanna be a hippii
take a fl0wer and put it in y0ur pippii
LOL
Kinder des LSD
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Kinder des LSD »

jää jungs krass isch gsi...de friitig het uu huere gschüblet...
schad isch aifach gsi das de higko nume chli halbgaret het dörfe uuflege...shice huere schlümpf..
ansunste es riisigs kompliment ad organizer und helfer...isch hammer gsi

aja furios het kai aier :n2
Micron
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Micron »

stimmig u lüt sind top xeh, vo dere hologramm lasershow hetti aber shu chlei meeh erwartet.... hmm chamer etz no wer erkläre wieso dass furios net xoundet het???

hei emu euses fescht gha ;) hoffe ufnes baldigs! :D bäm!
Bild

Bild
psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

Micron hat geschrieben:stimmig u lüt sind top xeh, vo dere hologramm lasershow hetti aber shu chlei meeh erwartet.... hmm chamer etz no wer erkläre wieso dass furios net xoundet het???

hei emu euses fescht gha ;) hoffe ufnes baldigs! :D bäm!

Ich ha mal so göhrt wägem visum aber ja weis nid ob das stimt /frage /frage /frage /frage !!! der wo das weis isch halt de chicco oder de cosmo !!!
ANTI-POP Productions

Antworten