Summer never End 2008 in rona

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
QC
Silver Member
Silver Member

Re: Summer never End 2008 in rona

Beitrag von QC »

Das esch doch mol es Festival gsi, met Überraschige am Laufmeter.. ui ui ui unvergässlich! 8-[

Z'erscht mol es riese DANKESCHÖN a d'Orgs wo all die Chraft & Müeh ufbrocht hend so
en Gigantischi Sach uf d'Bei z'stelle!!! /doof BIG RESPECT!! [-o<

Danke das mer hend dörfe cho Sounde, es esch en riese Ehr gsi för üs/mech.. z'erscht hed's
so usgseh das de Paolo ond ech zäme chönd en Stond spiele ond schlossändlich send's
onvergässlichi 3 Stond vom 23.30 bis 02.30 worde.. a dere Stell es riese Dankeschön a alli wo i dere
Zyt im "Chill"-Floor so deftig stimmig gmacht hend!!! /happy (spezielle's MEEERRRCIII a s'Gümperli!!) /happy
Cool das es denn doch no klapped hed!! Danke au im Scand für die Blumen O:) esch natürlich mega schön das
vo der z'ghöre! [-o< .. Special Thanks au üsere Hammer-Truppe.. Mo,Dynalor, Shivan, Paolo, Miguz&Bambi, Eggi, Urs, Blaues Hufeisen, Roy, Zoar, Melina.. loschtig loschtig esch es gsi *zurückdenkmelancholie* :-D
Jo eh ond em Shivan sis Killer set 6h, be jo ned so de Fan vo traditionellem minimal.. aber Du hesch es gschafft, mech heds also voll metgrisse.. (dänke au das es evtl. chli am Ufe-Bitche gläge hed) :-D merci merci merci!!

Wönsche allne en schöne Sommer-Abschluss & hoffentlich ghets nöchscht Johr es Summer-End 09 [-o<

Lg QC
Myspace Quinto Elemento
Myspace Prog On Syndicate Records
Facebook QC Elemento

Quinto Elemento > Next Book:

25.08. SOMMERTRAUMTANZ
31.08. STAIRS CLUB (ZH)
01.09. UTOPIA (ZH)
29.09. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
13.10. TBA (ZH)
31.10. HALLOWEEN CALLING @ SEDEL (LU)
10.11. TIEFENRAUSCH @ SEDEL (LU)
10.11. STAIRS CLUB (ZH)
24.11. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
24.11. AUDIODESIGN @ UG (ZH)
9.3.13 TBA
*SunnY*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *SunnY* »

ooohhh bella, ich muss mich schon wieda wegschmeissen!

muuaahaaaahaaaa

es is mir jedesmal eine freude dir zu begegnen :)

es macht sooo viel spass mich mit dir kaputt zu lachen!

schööön das es dich gibt!!

kapelle... hi hi hi hi
°°*ein tag ohne lächeln ist ein verlorener tag*°°
Lanor

Beitrag von Lanor »

.
Zuletzt geändert von Lanor am Sa 21. Mär 2015, 22:13, insgesamt 2-mal geändert.
fairy

Beitrag von fairy »

suche auch immr noch mein handy samsung..bitte melden
daniels
Silver Member
Silver Member

Beitrag von daniels »

Man Janosch ich beneide dich!!
claudinsky

Beitrag von claudinsky »

Fotos: http://www.microcosmos.at/forum/album_cat.php?cat_id=42

falls der link nicht funktioniert: http://www.freundeonline.at und dann auf partypics.
anogenic

Beitrag von anogenic »

Music question:

It was sunday morning on the dancefloor, I think Pinky & Brain were mixing, they played like 30 minutes or 1 hour of very slow, light, floaty, sunny morning music... I especially remember one of those tracks, it is quite well known, very angel like & ethereal.... Almost like church music :-D

Can anyone give me names of any of the tracks they played /frage ????

Love & Light
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

anogenic hat geschrieben:Music question:

It was sunday morning on the dancefloor, I think Pinky & Brain were mixing, they played like 30 minutes or 1 hour of very slow, light, floaty, sunny morning music... I especially remember one of those tracks, it is quite well known, very angel like & ethereal.... Almost like church music :-D

Can anyone give me names of any of the tracks they played /frage ????

Love & Light
i was playing from 9.30 to 11.30 and the last 1h of my set was slow about 130bpm. maybe it was this part? pinky&brain they didnt play so slow as i remember *lol*

i playd this tracks at my slower end of the set:
- Perfect Stanger - The Medicine
- Brisker & Magitman - Discodelic (Dousk rmx)
- Minilogue - Spam
- Adam K & Dataworx - Pushin (Original Mix)
- Misha Twins - Keep Walking (Levan Remix)

but im very sure u looking for this one: (there are something like angel talking/singing in there)

Junky XL - Beauty Never Fades (GMS vs Pixel vs Domestic RMX) download this one
this track is not so slow in original, but i switch it done a bit. at this moment it was arround 137bpm!

cheers ;)
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

aproPO *gg*... /grim
wie heisst der träck mit der stimme die sagt "Roboter - Dance like a Machine"
oder so öpis..=?

gaht mer au nüme usem chopf... /frage
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

dalamascus hat geschrieben:aproPO *gg*... /grim
wie heisst der träck mit der stimme die sagt "Roboter - Dance like a Machine"
oder so öpis..=?

gaht mer au nüme usem chopf... /frage
hehe das isch de :

Loud - maschines 2008

de isch echt fett !

/doof
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Cellar_Door

Beitrag von Cellar_Door »

.
Zuletzt geändert von Cellar_Door am Mo 14. Dez 2009, 22:48, insgesamt 1-mal geändert.
Synthax

Beitrag von Synthax »

Hallo liebs party volk!

Has nöd chöne überseh das über das lied "Zeitblume" diskutiert wird.
Ja das isch vo mir, und ja de text isch us em Film Momo.
Ich han sehr vill a frage übercho, ob ich de track wieter gib. Darum han i dänkt schrieb ich grad e allgemeini info.
Han en nur us test zwäck es paar wenige dj's geh (hoffe de bliebt au det [-X )
Ich halt en no unter verschluss, da ich de track gern uf irgend ä compilation gseh würd. Falls es nöd klappe würd wird ich en zur verfüegig stelle.
So oder so wird eu e info unter der sparte "Promotion", "Artist + Dj's" und uf minere myspace site geh.
Danke fürs inträsse!

Bis bald! /bigs
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Sit langem vu mir wider mal en Partyreport:

Am Fritig simmer grad zur rächte Zit (wos mal nöd gregnet hät) a dä Party uftaucht und händ so öises Zelt (mit vil Müeh und Not) no vor em grosse Wulchebruch i dä Nacht chöne ufstelle, merci Petrus bisch en Schatz!!! Nach em Idunkle simer Festivalgländ go erkunde und im Schlamm go umämatsche, mini Hippiegummistiefel händ sich scho da zum erste Mal zu minere volle Zfrideheit uszahlt, kei nassi Füess isch ja herrlich gsi /happy!!! Wos dänn agfange hät tröpfle simmer is Zelt gflüchtet und sind trockenen Fusses und Hauptes bi öisem Zelt acho, während em Wulchebruch i dä Nacht isch es ja i öisem Zelt so gmüetlich gsi, dass öis keine usebracht het!!! Trotzdem mir Zelt absolut stümperhaft ufgstellt händ, häts brav sin Dienscht gleischtet und hät käs einzigs Tröpfli duräglah. Nur dä Sound hät öis arg lut dunkt, da Bass hät öisi Zeltwänd zum vibriere bracht, obwohl mir uf däm Zeltplatz wo am wiitischte wäg gsi isch vum Gländ campiert händ. So gern het ich mir Ohropax gwünscht dänn ich han Müeh bi Musig zschlafe und so häts ewig brucht bis ich wenigschtens äs bitzli ha chönne schlafe!!!

Am Morge hät öis Sunneschii und das herrliche Bergpanorama begrüesst und so simer dänn gschnell richtig Tanzflächi gstüret wo öis morgendlichi Kläng empfange händ und ich bim tanze so richtig wach worde bin. Morgenstund hat Gold im Mund, herrlich wämer sich wider id Auge luege chan und zäme am tanze isch. Dur dä Schlamm zu manövriere isch nöd ganz eifach gsi und einigi Wasserlöcher händ sich als Stolperfalle erwisä, ich han mir paarmal müesse s`Lache verhebe bim beobachte vu dä Lüt! Obwohl ich mit vilne Lüt grechnet han, hät mich Grössi vu däm Festival und die vile Lüt doch erstunnt. Leider han ich einigi liebi Lüt gar nöd gseh oder nur so kurz, dass mir gar nöd zum redä cho sind.

Nach em Mittag isch es mir dänn zu heiss worde uf dä Tanzflächi, so hämer öis uf en Spaziergang in Wald verzoge und sind as Flüssli go chille, ich muess säge Natur isch eifach herrlich detobe. Geg dä Abig simer wider füre ufs Festivalgländ, öise Mage hät knurret und mir händ nüt meh gschids gha zum ässe, so hämer öis halt an Fleischstand begäh und mangels anderem Food han i halt en Cervelat gässe. Also das isch würkli eine vu mine wenige Kritikpünkt, es het für soooo vil Lüt würkli sölle meh Foodständ (mit meh Uswahll) gäh! I dä Nacht hämer zerscht no chli Party gmacht, Lasershow glueget, versuecht mich nöd vu dä Nebelmaschine zbeneble lah *ggg* /aaahh , mit Lüt gquatscht wo ich scho lang nüme gseh han u.s.w. Leider häts dänn äs paar übli Type gha wo eifach zu astrengend gsi sind, so bin ich dänn i dä Nacht i mis Zelt gange. Trotz gmüetlichem Schlafsack und super Zelt, isch es mir erscht nach em Morgegraue glunge wenigschtens äs bitzeli zschlafe. Dä herrlich Sunneschii am Sunntig hät mich aber dänn wider mit em Festival versöhnt.

Gummistiefel montiert, kurzes Shirt und Rock agleit und ab richtig Tanzflächi, nach eme Kaffi isch es dänn so halbwegs wider gange. Trotz Müdigkeit isch dä Tag verbigflitzt so bin ich am Namitag im gröschte Sunneschii am Zelt abreche gsi. Zum guete Glück hämer öise super Chauffeur gha wo mich bis zur Hustür gfahre hät.

A däre Stell as meeeega Dankeschön a dich Adi, bisch en tolle Typ, häsch guet gschlafe, extra käs graucht am Sunntig und öis sicher heigfahre!!! Ohni dich het ichs glaubs nüme lebendig vu Rona heigschafft.

Trotz Sunnestich, Schlafmangel und Erschöpfig zieh ich ä positivi Bilanz!!! Merci a all Hälfer wo würklich all Händ voll ztue gha händ und vor allem a die wo das Gländ nach dä Party händ müesse ufrume, isch sicher nöd eifach gsi bi däm Schlamm.
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
pashanti

Beitrag von pashanti »

=D> zuerst mal ein gosses lob an prof.kurt&daisy,dass sie es möglich machten dass 2duzend freunde-kolegen.eine hin und rückweg beschärt haben =D> also dass warmei erster openair...wir kammen am don.mitternacht an.war stock dunkel...da war ne nette ,süsse vo uns denn zeltplatz zeigte,mercy O:) die nacht war nicht so prikelnd,da waren aber gute freunde wo einen ablenkten...freitag morgen gins richtig ab bis die abenddemmerung kamm und auch der regen und ich mich im zelt verkroch bis dem nechsten morgen.der wegte mich mit hartem sound.da ziehte es mich wieder an die dans fläche /happy ,bis ich vollgeschwizt wahr,da gingen wir einbischen un abkühlen..die naqcht war der hammer die laeser sowas hani nonie kse /happy /happy /happy .habe viele neue leute kenne klernt /happy /happy hier paarfotos&videos
http://www.myspace.com/pashanti
princes of Abraxax
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hoeschi35 »

/aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aa /stop ahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh
halli hallo endlich bini au wider dihei
mir hend denkt mir (GUTE LAUNE)schaffets nie meh hei
(STIMMUNG)
mis spezielle danke schoen gilt:marc,angi,faendru,kreissel,conny,orfeus,sebi.buda.doesch.goll(will roland gennant werden)
fäbu,cäsi,cicco,thorsten.caesi,timo(danke fuer dis set am dienstag voll übelst geile sound jo voll...) (und merci für dini geduld und danke das i ha dörfe o dusche und i dem bequeme bett penne hehe)giorgo,ypsi,roger(das mittagessen war eifach MEEEEEEEEEEGA)isa und dani und natuerlich dr ober dark hoschi dr faenmeilo
eigentlich sind mohl 150 helfer itreitt gsi betonig uf gsi
denn wiso muend sovieli bsuecher ihre scheiss bi eus loh mir hend ca 150 zelt weggworfe
es sind um die 20 pavillon stoh glo und i bin erstunnt will noch sommene festival tonne vo fundsache zrug blieben was nid dr fall gsi isch ca 5 handys meh nid
was mi mega erstunt hett was eus helfer und org am meischte gstresst hett
EU VERSTOLLNIS HUERRE DRECKS PACK eis versprechee mehr eu huett und do wenn mehr eu jemohl verwuetschen denn????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
es isch soviel klaut wordr wie no nie sogar bi eus im helfer bereich es hett sogar eine dr muet
ka am daen(brain)s cd kaess s klaue wered er am penne gsi isch
doch tozt all dem isch es fuer eus alli es unvergesslichs weekend gsi es mega danke schoen ad bettina an daen huebi roger ypsi giorgo vo klangwerk
(und merci dass es so viel suppe und salat geh hett
mir furzen jezt no wie die tiere
denn zum finalle wemmer no amene ganz spezielle helfer danke zwar em BORIS das was du die 2 wuche uf dem berg gleischtet hesch fuer das gits kei wort vo eus allne wo obr erwaehnt sind MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERCI
mir alli wenn eus bi eu bedanke und verabschiede bis zum summer never end 2009(was mir alli hoffen)
so mir goend jezt alli go penne und denn an DAY DANCE go d sau use loh
gruss vo dr betlehem crew vo vibrative sounds(das het stil gell daen) /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /color /color /color /grim /grim ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Zuletzt geändert von hoeschi35 am Fr 8. Aug 2008, 11:16, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten