SOMMER...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Dragonfly

Re: SOMMER...

Beitrag von Dragonfly »

Floige? I ha di letschte Täg ersch fang di erste gseh aber das si nume 2-3 gsi.....mi dünkts es het extrem weni Floige im Vergliich zu andere Johr....aber chunnt vilicht no im Juli, August...
dex

Re: SOMMER...

Beitrag von dex »

Flieägää .. nid libäällää chchch

chum du mal bi eus ufe buurehof. de rede mer nomol ;)
Dragonfly

Re: SOMMER...

Beitrag von Dragonfly »

dex hat geschrieben:Flieägää .. nid libäällää chchch

chum du mal bi eus ufe buurehof. de rede mer nomol ;)
Du hesch e Buurehof?
Benutzeravatar
Louitchy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 68
Registriert: Mi 3. Jan 2007, 17:37
Wohnort: I miner Traumwelt
Kontaktdaten:

Re: SOMMER...

Beitrag von Louitchy »

D Flüüge sind wahrschindli alli vode Mariechäfer zum znacht gesse worde.. :-s *Mariechäferinvasionhend* /happy Ganz vill Glück juhu /grim
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: SOMMER...

Beitrag von bestia_climae »

flüge hend mir da au gnueg *pfff* /aaahh
aber mariekäferli hani das jahr erscht 2 oder 3 gsichtet... de eint isch sogar so flink unterwegs gsi, dassi en gar nöd guet ha chönne fötele, wienis ja eigedli ha welle :-s
de mariekäfer het wohl natürlichi organischi uppers gfresse... :-#
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Dragonfly

Re: SOMMER...

Beitrag von Dragonfly »

naja, uf 700 Meter über Meer chunnt haut aues echli spöter. :-"
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: SOMMER...

Beitrag von bestia_climae »

loool :lol:
naja, aber die einte viecher sind scho läschtig... mite muckene chani ebe gar nöd guet. s muess nume eis sones viech ide nacht im zimmer ha und ich wach am nägschte tag mit bis zu 7 muckestich am ganze körper verteilt uf... bäh!
spinne sind au ganz luschtigi tierli... /stop

hmm... wenn sich diese dicke wolkendecke am himmel mal lichten würde, bekämen wir vielleicht auch mal wieder den sommer zu spüren - momentan is ja wieder mal richtiges trübsalwetter...
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Dragonfly

Re: SOMMER...

Beitrag von Dragonfly »

bestia_climae hat geschrieben: spinne sind au ganz luschtigi tierli... /stop
Oh aber a schöni grossi Spinneli muesme sich in Zuekunft (dank Klimaerwärmig) au hierzulande gwöhne. /grim Tarantle gits zum Teil scho und es wärde ide nächste Johr au no grösseri Kaliber zu eus iiwandere. :-D
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: SOMMER...

Beitrag von Gurgel »

Also Spinne chönd ganz schön sexy sie! Ghöred amel zude schönere Tier uf dere Wält (näbet Seechüe ;))

Sone schlni grossi "Huntsman"-Spinne wies sie in Australie gitt höhö!

Aber Maiechäfe hets scho rächt vill ume, z Mesocco hets e ganz e huufe gha und zum glück fressed die bi ois d Flüüge uuf oder so ;) Also ich läbe au ufem Buurehof und han na keis Jahr erlebt wos so wenig flüügene gha het (liit villicht au chli am Wätter)

Naja, hüt hani zum erschte mal sitt zwei Wuche mal wider d Sunne gseh, und das stellt scho uuf!!!!!

GRÜESSLI vom Prüefigsgeplagte Chrigi


PS: Das isch e Huntsman:
Bild
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: SOMMER...

Beitrag von bestia_climae »

whoaa, wie gross wird denn sone huntsmannspinne? und die gits scho bi üs? und isch sie giftig? und wie fangt sie ihri beute? ha die spinne, wo so umehüpfet, nöd so gern. han eich arachnophobie, wie so vieli anderi uf dere welt... aber versuech mi scho siit längerem a die liebe tierli zgwöhne ... 8-[
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: SOMMER...

Beitrag von Melliandra »

bestia_climae hat geschrieben:whoaa, wie gross wird denn sone huntsmannspinne? und die gits scho bi üs? und isch sie giftig? und wie fangt sie ihri beute? ha die spinne, wo so umehüpfet, nöd so gern. han eich arachnophobie, wie so vieli anderi uf dere welt... aber versuech mi scho siit längerem a die liebe tierli zgwöhne ... 8-[
Hihi gad mer imfall genau glich.
/bigs
*poink*
Dragonfly

Re: SOMMER...

Beitrag von Dragonfly »

bestia_climae hat geschrieben:whoaa, wie gross wird denn sone huntsmannspinne? und die gits scho bi üs? und isch sie giftig? und wie fangt sie ihri beute? ha die spinne, wo so umehüpfet, nöd so gern. han eich arachnophobie, wie so vieli anderi uf dere welt... aber versuech mi scho siit längerem a die liebe tierli zgwöhne ... 8-[
Körperlängi bis 2 Zentimeter, Beispannwiti bis 30 Zentimeter. Sowit i weis gits se fang im Mittumeerruum......wahrschiinlech nume no e Frog vor Zit bises se au ir Schwiz git. S Gift isch glaub relativ harmlos und füert nume bi Allergiker zu ärnsthafte Komplikatione.
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Re: SOMMER...

Beitrag von halucinognom »

Melliandra hat geschrieben:
bestia_climae hat geschrieben:whoaa, wie gross wird denn sone huntsmannspinne? und die gits scho bi üs? und isch sie giftig? und wie fangt sie ihri beute? ha die spinne, wo so umehüpfet, nöd so gern. han eich arachnophobie, wie so vieli anderi uf dere welt... aber versuech mi scho siit längerem a die liebe tierli zgwöhne ... 8-[
Hihi gad mer imfall genau glich.
/bigs
und mir ou ähnlech... 8-[
Benutzeravatar
Gurgel
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 200
Registriert: Mo 5. Mai 2008, 17:35
Wohnort: Shan'gri-La

Re: SOMMER...

Beitrag von Gurgel »

De Biss tuet eifach huere weh, wer schomal vonere Hornisse bisse worde cha das öppe verdopple ;) Aber gförlich isch de Biss nöd.

Spinne sind ja eigentlich ganz friedlichi Tierli, gar nöd Aggressiv oder so, sie jaget halt eifach, aber sie merket au wenn de Gegner z Starch isch (Mensch) denn versuechets gar nöd. Aber wie jedes Läbewese verteidiget sie sich halt wenn sie sich bedroht fühlt. Also die meischte Spinnebiss oder so passieret wenn mer d Garage oder de Chäller uufrume tuet und d Spinne halt nervt.

Aber die gförliche Spinne sind eh die chliinere (Brown Recluse, Funnel Web usw...) und die gitts alli nöd ide Schwiiz.
Villicht chunnt d Angscht vor Spinne eifach devo dases halt scho sehr "komischi" lebewese sind, wie au Insekte oder Reptilie. Oder kennt öppe vo oi öpper wo vor Säugetier angscht het? Also so richtig heftig angscht? Also ich nöd. Ich han zum biespiel auf fascht Todesangscht vor Bienli/Wäschpi/Hornisse, bin als chind mal im Wald ines Bienlinäscht gstande und es het denn im Spital mit 68 Bienestich und 2 Täg Koma gändet, sitther gahni grad in Deckig wen esones Viech verbieflüüget!
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
Dragonfly

Re: SOMMER...

Beitrag von Dragonfly »

Es git wäutwit glaub sowieso nume sehr weni Spinne wo würklech gfählrech si. Vo däne si d Effekt vor Brown Recluse glaub am happigste. Weme mou chli Lust uf Horror het muesme nume uf youtube nach brown recluse bite go sueche. *würg* /aaahh
Antworten