he, du...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
piraña

Re: he, du...

Beitrag von piraña »

...ach, Saphira...
...wir leben im dritten Jahrtausend...
...bei gewissen Fischarten kann man eine Entwicklung beobachten, die die Einteilung in männlich/weiblich nicht so eindeutig zulässt... :-D

...und wenn es dir so wichtig wäre - ich könnte mich immer noch operieren lassen... :?
...also nur im äussersten fall - aber für dich würde ich sogar mein momentanes Familienglück ersetzen lassen... :-D

...und danke für das kompliment: ich schreibe wie eine frau??? das ist echt das schönste, dass mir je von einer frau geschrieben wurde...

...vielleicht werde ich doch noch schwul... :-k

...@alle anderen: Jetzt reichts! Ich werde ab sofort keine PN`s mehr beantworten, in denen hineininterpretiert wird, ich sei eine Frau - ganz egal, ob ihr Männlein seit, oder Weiblein!!!

...Und wenn ihr so versessen auf Weiblein seit, ihr Weibleins, dann eröffnet doch selbst einen ... . Ich bin überzeugt, ihr werdet dort eher fündig, als bei mir... :-D Oder schreibt einander - ohne den Umweg über mich. :lol:


...wobei - ich könnte - oooooooooooohhhhhhhhhhh jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:


ich mach ne vermittlungsagentur auf - kostenlos :-k :-" O:)
*SunnY*
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 112
Registriert: Fr 18. Mai 2007, 16:36

Re: he, du...

Beitrag von *SunnY* »

jöööööööhhhh wie toll, fühl dich geehrt du gesuchte :)
°°*ein tag ohne lächeln ist ein verlorener tag*°°
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Re: he, du...

Beitrag von Shmahu »

han din tegscht miteme riise smile gläse, piraña... sehr geil gschribe! :ove:
piraña

Re: he, du...

Beitrag von piraña »

ät sunny: bini ja... i tu nor eso, as würds mi närve... finds jo au u süess...

...danke, shmahu, das grad fo dir z läse isch balsam fürd seel...
...han au scho einiges fo dir gläse, woni gfunde ha: jä, bini voll iverstande, die frau het öppis, meh als nor hand und fuess :-)

...es isch ja irgendwie scho chli ironisch gschriebe, das ganzi...
...ich meine, so alt bini jetz au nid, das i nidemol meh weiss, i ver ich mich do verguggt ha...
...es chönt ebe jedi si, und glich wieder nid...

...es söll au no chli gäges oberflächleche si, denn, isch es nid egal, wie öper heisst, oder wohär öpper chont, was er/sie ahet, öb trinkt, jede tag unterwösch wächslet, und was au immer :-k

...aber au so, dass es grad ziemli viel fraue erreicht...
...denn, simmer emol ehrlech, welli wär nid gärn die, die sich im text glaubt z erkenne...
...aso ich wärs gärn, wenn i frau wär...
...do würd mi ergendwie gschmeichlet fühle...
...oder nid :-k

...sell ja ufmuntere, denn uf üs alli wartet öper, und für jedi gits dä oder die richtig - nor nid verzwifle...
...und da`s jedi chönt si, würdi mal vorschlo, dass i dä tekscht halt au allne fraue, wo a partys gönd widme, denn irgendwie hend mich ja alli mitinspiriert :-D

...aber, söll ja de männdlis au öpis bringe...
...hey, jungs&männer: stelled euch vor, wies die nöchste paar partys abgoh wird...
...alli fraue wo solo sind, lueget gnauer äne, und dänket: dä chöntis si...
...oder dä? diese dit? dä, wo grad ade bar isch, zum nochschub hole?...

...jä, das git automatisch en anderi flirtatmosphäre...

...dankesbriefe nicht nötig...

...danke schön...

fish
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: he, du...

Beitrag von Anam Cara »

hübsch geschrieben fischlein......
wenn du ein bisschen mehr mit deiner flosse schwingen würdest und deine scharfen zähne zeigen würdest, hätte man vielleicht längstens erkannt, um wen es sich da handelt.... :-k
danke ebenfalls an alle spitzen leute auf der tanzfläche die mir immer soviel energie und freude schenken....
macht echt total viel spass .......und solche fische wie du piranja, trifft man selten, da sie viel zu lange ihre höle hüten, anstatt drauflos zu schwimmen.... :-D
Zuletzt geändert von Anam Cara am Mo 3. Dez 2007, 21:47, insgesamt 1-mal geändert.
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: he, du...

Beitrag von Saphira »

jawoll piraña, es ist nicht bei allen angekommen =D>

Aber bei allem was recht ist, ja - die Unterwäsche wird täglich gewechselt (oder zumindest gewendet).

;)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
piraña

Re: he, du...

Beitrag von piraña »

ät anam cara: ich kann gar nicht schwimmen :-D :-D :-D
(nachtrag: als fisch braucht man nicht schwimmen. tauchen muss man, tauchen) :roll:

ät MinniM: Nur Mut, kommt schon gut.

ät blauer edelstein: ich seh das n bisschen anders: WEG MIT DER UNTERWÄSCHE, DIE STEHT UNS NUR IM WEG :-#
Zuletzt geändert von piraña am Di 4. Dez 2007, 13:33, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
tüüfäli
Beiträge: 6
Registriert: Sa 9. Sep 2006, 12:58
Wohnort: thalwil

Re: he, du...

Beitrag von tüüfäli »

haaaaammmmmmer!!!!! ächt suuper gschriebä!!!!

koplimänt..ächt suuuupeeeeer!!!!

good luck! =D> =D>
Benutzeravatar
Medardus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 77
Registriert: Di 3. Jan 2006, 20:25
Wohnort: winti
Kontaktdaten:

Re: he, du...

Beitrag von Medardus »

ja hoi pranhiadidadudeli.......jööööööööö....
Ich liebe dich! bin zwar kei frau, aber dis ärschli wotti glich mal widr tanzenderwiis vor minre hüfte gseh umekreise
n-smile_2573.gif n-smile_2705.gif . du gsehsch also du bringsch en hartgsottene extrem hetero mit dim geschribene dezue dich z wölle. n-smile_2151.gif hehe. wennd no meh derigs schribsch wirdi definitiv schewul und lah mis nechschte chind vo dir züge, wennd verstahsch wahn(i) meine...numme witer so min fiaschchen
ich sende dir liebevolli grutzli usem thurgau nach Luzern agglo
from mad in love
piraña

Re: he, du...

Beitrag von piraña »

ät tüüfääli: nei, heisse nid roger, aber danke trotzdäm, sowie au viel glöck :-)

ät thurgauer: äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää: gradeso: es chind fo mir: und wa seit saph... dezue? wenn sie das list, denn muessti mir glaub im urwald es versteck go sueche. sie schnidt mer süscht was abätloverklau :lol:

aso guet, jetz woni weiss, wied zo mir stohsch: i setz die ab sofort zoberscht ufd wartelischte, ond lueg, dassi witerhi so zygs schribe :n4 :brav: :wink:

:-$ :loveu2
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: he, du...

Beitrag von Anam Cara »

stimmt.......... ihr sind die berüchtigte taucher i dem wiete grosse meer..... (vo mänsche i dem fall...)
sändet eui wälle us und diemer tscheggts....
schono schad....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
piraña

Re: he, du...

Beitrag von piraña »

ät anam cara: wenn diemer öpis nid tschegget, denn diemer immernu chönd froge...oder sälber entgägeschwimme ide taucherlis.

wenn du zo dene diemer ghörsch: frog doch eifach-hesch nüt z verlüre, oder :-)
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: he, du...

Beitrag von Anam Cara »

sorry......... wider mal en tipp fehler.... niemer natürlich... :-#
weiss ehrlich gseit im momänt überhaupt nüm wo ich ane ghöre....
aber ja, viellicht häsch rächt
*schmunzel*
bin zwar kein taucher, aber verschanze mi au gern....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: he, du...

Beitrag von Anam Cara »

oder bessergseit,,,, verschanze mi ned gern, passiert aber eifach... voralem wenni sgfühl han, das mer mänsche znöch chöme, obwohl i si eigentlich mag... schräge paradox...
kompliziert
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Re: he, du...

Beitrag von Shmahu »

find eu gad voll süess.. :ove:

guet nacht und verschwümmed eu nöd...
Zuletzt geändert von Shmahu am Mi 5. Dez 2007, 06:42, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten