Liebe bzw Geilheit an Partys?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

aso ich find eigentlich nöd dasses a goapartys soo verchlemmt isch.
klar, es hät viel jüngeri lüüt, wo natürli au no chli schüücher sind und dann no paar drüffels, wo wohl ihri interesse im sexuelle bereich nümm so händ wie au scho..... aber im grosse und ganze findichs a goas eigentlich gnueg "erotisch".

ich finds eigentlich schön so wies isch, dass de sex nöd grad e so es zentrals thema isch wie z.b. im gängschter HipHop, wo sumgepimpe scho ide musig festghalte wird unds scho als statussymbol gilt. ich finds schön, dasses ade goas nöd so viel überschminkti fraue hät, wie a vielne andere ort.


denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!
aso das stimmt aber e so wies dastaht definitiv nöd.
dass viel fraue froh sind, dasses a goas nöd grad e so schliimig und hüüfig abaggered werded, wie a vielne andere ort, ishc wohl klar. aber das hat nüt mit früeligsgfühl ztue. jede mensch will doch sich verliebe und/oder sexuelli erlebnis haa. ich finde es macht wohl kei sinn, da gross schüch zsii, ich meine alli wends ja und wennmer das nöd grad uf die "schliimigi" art macht, dann hat sicher niemert was geg jegliches umegflirte und agemache. und wenn mer chlii fiinfühlig isch dann merkt mer ja scho ob jetz de/die ander uf die flirts igaht oder sich gstört fühlt. so chli "sexual healing" will doch jede igendwie.
Titali

Beitrag von Titali »

Kollegoli hat geschrieben:aso ich find eigentlich nöd dasses a goapartys soo verchlemmt isch.
klar, es hät viel jüngeri lüüt, wo natürli au no chli schüücher sind und dann no paar drüffels, wo wohl ihri interesse im sexuelle bereich nümm so händ wie au scho..... aber im grosse und ganze findichs a goas eigentlich gnueg "erotisch".
jup, het was... irgendwie setzt meh sich die schranke doch sälber, wenn meh sich sälber seit: "oh ich bin ja are goa, do macht meh froue (oder männer) nid a!" meh merkt ja sälber, ob sis gägeüber interessiert isch oder nid und klar chunts uf amachi drufa... ich finds mängisch ou nur schön, wenn meh ständig blickkontakt het, meh muess gar nid zäme rede, aber weiss, do isch öpis zwüsche beidne... het ou sin reiz und gheimnisvolle! aber ich kenns ou ganz anders, also ziemlech offe halt, vorallem vo kollege vo mir... uahah, do ha ich scho gschichte ghört...znacht im wald *smile*

Kollegoli hat geschrieben: so chli "sexual healing" will doch jede igendwie.
yeah yeah give me sexual healing :lol: :-D :lol: oder spiritual healing!
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

yeah yeah give me sexual healing oder spiritual healing!
ja das isch au no so chli was, da hani früener immer chli müeh gah das under ein huet zbringe.... aber mittlerwiile hani festgstellt das sich das perfekt verbinde laht.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Hehe Oli, du musst ja nicht gerade ins andere Extrem gehen und von einer Ballermann- oder Hip-Hop-Oberpimp-Gangster-Stimmung ausgehen. Wenn ich zu diesem Thema aber so einige Beiträge lese, dann kommt mir das in der Goaszene schon ein wenig im Stil vor: Höchstens anschauen (natürlich nur ganz kur), wenn's unbedingt sein muss anlächeln, aber auf gar keinen Fall ansprechen, denn das wäre ja schleimige Anmache und gehört nicht an eine Goaparty. Dort hat jeder seine eigene kleine Welt und diese Welten dürfen sich auf keinen Fall überschneiden.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Titali

Beitrag von Titali »

Kollegoli hat geschrieben:
yeah yeah give me sexual healing oder spiritual healing!
ja das isch au no so chli was, da hani früener immer chli müeh gah das under ein huet zbringe.... aber mittlerwiile hani festgstellt das sich das perfekt verbinde laht.
:-D :-D :-D

so isches !!! körper geist und seele im iklang & harmonie bringe in allne beriiiche :-D

hehe, de klappets ou mit dr achami ufem goa-dancefloor!!!
strigor

Beitrag von strigor »

hoppla - do hei mir jo öppis usglöst :-) - söll doch jedes mache, wies will...houptsach mir begägne nang mit respekt u toleranz...was doch eidütig d stärchi vo üsere szene isch! u mir fählt tatsächlich mängisch dr muet, öpper adspräche - oder i bi vil z`drufe u drum unsicher, ob mis gägenüber würklich mi frou fürs läbe isch, oder doch nur ä wunschvorstellig wo dür mini "synapse" fliesst...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

@psymi (ihihihihi, psymi)

ja vo einige, wie z.b. die vo mir obe zitierti, ussage, chönntme scho uf das vo dir beschriibene szenario schlüsse.

wenn ich en vergliich zu andere szene ziehne gsehts aber so us, dass ich no nirgendwo so viel lüüt kenneglernt, aso demna au viel fraue, wie a goa-partys. bevor ich so viel a goas gsi bin, bini mega viel a drumnbass partys und allgemein im züriuusgang gsi. ich bi det zwar no chli jünger und einiges verchlemmter gsi, aber det gahts mine beobachtige zufolge scho bizli anders zue und här. aso ich han no nirgendwo anders esone offeheit erlebt wie a goas. us miinere sicht herrscht ade goas ebe scho sone kollegiali stimmig, im sinn vo, dass jede chli din kolleg isch und wenn eifach mit igendwem "völlig fremds" afangsch quatsche, de dich nöd grad voll schräg aluegt oder sich gar agfiggt fühlt. a vielne ort im züriusgang isch das ebe scho voll anders. klar gids das da au, aber imene andere usmass; zumindest isch das mini erfahrig.

uf jede fall han ich 2 vo mine 3 fründine woni bis jetz gha han/han a goas kenneglernt. und das nöd nachdem mir 1 jahr gflirtet händ und dann mal igendwenn is gespräch cho sind, sondern ratschbummbäng, serschtmal gseh, serschtmal gred, 1 oder 2 wuche nachher scho zämegsii. und aso die "offeheit", das schnelle zämecho-kei-hemmige-sexual-healing-undso-ding, gsehnich i vielne lüüt ade goas (was nöd heisst dasses das anderswo nöd au gid.) ich will demit säge, ich gspür i vielne lüüt ebe halt die früeligsgfühl unds bedürfnis dena die usszlebe, was au oft gmacht wird, und ich find, zumindescht allgemein gseh, trifft die vo eu beschriibeni "verchlemmtheit" nöd zue.... okeee, bizli meh waggelndi ärschli und chli meh offeheit im tanz (vo beidne gschlecht) döftis ämmel scho haa :-D
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

u mir fählt tatsächlich mängisch dr muet, öpper adspräche - oder i bi vil z`drufe u drum unsicher, ob mis gägenüber würklich mi frou fürs läbe isch, oder doch nur ä wunschvorstellig wo dür mini "synapse" fliesst...
ich chan nu säge: Nöd gross denke!

und

scheissdruf, eifach mal waage

edit: aso frau fürs lebe? was heisst das scho? und isch doch gliich....wunschvorstellig? probiers..... dur nahdenke findsch das unmöglich use...
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

Kollegoli hat geschrieben:okeee, bizli meh waggelndi ärschli und chli meh offeheit im tanz (vo beidne gschlecht) döftis ämmel scho haa :-D
das gaht ebe nid zu 145-150 bpm's ... das isch kei musig für d'hüfte sondern halt eher e stampferei. wenn music für d'hüfte wilsch würdis mol mit house probiere. *megagrins*
strigor

Beitrag von strigor »

yeah, mir stampfe üs die 140 bpm ab...füdliwagle u mit äm prada-handdäschli shake passt meh zu groovigem house oder minimal;-)
Zuletzt geändert von strigor am Do 16. Nov 2006, 15:24, insgesamt 1-mal geändert.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

strigor hat geschrieben:yeah, mir stampfe üs die 140 bpm ab...füdliwagle u mit äm prada-handdäschli shake passt do nid würkli ;-)
Das ist alles eine Frage der Musikinterpretation. Für mich heisst das nicht immer nur stampf, stampf, hüpf, hüpf, um auch immer dem Goatanzschema zu entsprechen. Da kann sich auch schon mal der Groove auf den Körper übertragen und auch ohne Housemusik das Ärschle in Schwingung versetzen. Oder dürfen sich nur Beine und Arme bewegen beim Tanzen?
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

aso ich chan gar nöd ohni min arsch tanze, au nöd zu goa. da müssti ja mis füdli immer verchrampfe und mini arschabagge zämezieh....
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben:aso ich chan gar nöd ohni min arsch tanze, au nöd zu goa. da müssti ja mis füdli immer verchrampfe und mini arschabagge zämezieh....

Hehe, und das ganze noch auf einem Bein; das wäre sicher ein lustiges Spektakel.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Titali

Beitrag von Titali »

strigor hat geschrieben: oder i bi vil z`drufe u drum unsicher, ob mis gägenüber würklich mi frou fürs läbe isch, oder doch nur ä wunschvorstellig wo dür mini "synapse" fliesst...
isch doch glich, wenns nid usprobiersch, wirsches nie wüsse :wink: frou fürs läbe oder wunschvorstellig??? isch das nid zgliche??? *grübel*

und dir manne, wärdet mau chli ifallrichs... froue heis gärn gheimnisvoll, mystisch und spannend :lol:

für das längt mängisch nur ei blick i douge im richtige momänt und dr zouber het agfange!
Titali

Beitrag von Titali »

Psymäleon hat geschrieben:
Kollegoli hat geschrieben:aso ich chan gar nöd ohni min arsch tanze, au nöd zu goa. da müssti ja mis füdli immer verchrampfe und mini arschabagge zämezieh....

Hehe, und das ganze noch auf einem Bein; das wäre sicher ein lustiges Spektakel.
*gröööööl* :lol: :twisted: :lol:

gseht sicher very hot us !!!

und übrigends, ich find dä sound mängisch sogar richtig romantisch... chunt halt immer druf a, mit wäm meh dr dancefloor teilt :lol:
Antworten