Goa-Flirt
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

- Käpten Hirni
- Platin Member

he bloood....du chunsch ja vo jona..bisch nie im baere am läärä?..het zwar kei fraue oder nid vil aber richtigi manne...chchchhchc
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

-
Fallen Angel 2
- Zauberhäxli
- Platin Member

- Melliandra
- Platin Member

Fallen Angel 2
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

- Zauberhäxli
- Platin Member

Also FA, ich bin scho z`alt als das mer mich no chönnt zum rauche verfühere, blib ä standhafti und ekligi Nichtraucherin (wo alli Raucher nervt), hehe! Aber chasch ja mal probiere Kids wo am Bahnhof umehänged vum rauche überzüge, die sind no beeiflussbarer, vil Glück!! 
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
- Zauberhäxli
- Platin Member

-
Fallen Angel 2
- Zauberhäxli
- Platin Member

..und dini Lunge so voller Teer isch, dass chöntsch ä Strass demit teere, hihi...
Muesch eifach eis wüsse FA lahsch dich uf ä gfährlichs Spieli i, gegä ä sone militanti und zu Gwalt neigender Nichtraucherin wie ich eine bin, wirds für dich gfährlich
Muesch eifach eis wüsse FA lahsch dich uf ä gfährlichs Spieli i, gegä ä sone militanti und zu Gwalt neigender Nichtraucherin wie ich eine bin, wirds für dich gfährlich
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können