1 Woche vor prakt. Abschlussprüffungen aufhören zu kiffn ?
- GlücklichAmTanzen
silverhaze
- Gold Member

also ich han vor de LAP au gmöttet wie dschwii... und nid mol was glernt... han d'lap denn mit 5.1 bestande...
han eifach immer ufpasst ir schuel und mitgmacht(obwohl i bekifft gsi bin)... aber das söll etzt nid heisse dass das jede chan... und empfehlenswert isch es sicher au nid
gar nid kiffe wür i nid.. villicht eifach chli weniger... weil en kolleg vo mir hett an der lap nid kifft, und isch denn duregfloge weil er voll sblackout gha hett (sust hett er immer kifft)
gruess
silverhaze
han eifach immer ufpasst ir schuel und mitgmacht(obwohl i bekifft gsi bin)... aber das söll etzt nid heisse dass das jede chan... und empfehlenswert isch es sicher au nid
gar nid kiffe wür i nid.. villicht eifach chli weniger... weil en kolleg vo mir hett an der lap nid kifft, und isch denn duregfloge weil er voll sblackout gha hett (sust hett er immer kifft)
gruess
silverhaze
Also es ged do so en Theorie i de Psychologie: Mer rüft Sache us em Hirni besser/eifacher ab wenn de Zuestand wo muesch Hirninhalte abrüefe möglichst ähnlich isch wie wenn de Inhalt gspeicheret hesch. Eifach gseit bedütet das, de Zuestand wo bim lerne hesch settsch au möglichst während de Prüefige ha.
Drom wörd echs der ned empfähle, so churz vor de Prüefige ufzhöre, macht di wahrschindli nur unruhig und nervös, reduziere esch aber secher kei schöächti Idee.
S wechtigste esch, dass konsequent ned kiffsch wenn am lehre besch ond denn natürli au während de Prüfige clean besch.
Bi mer hed das bes jetzt rächt guet klappet, han erscht grad weder Prüfige ade Uni gha vorletscht Wuche ond hed sehr guet klappet!
Also, vell Glöck!
Also die paar eifache
Drom wörd echs der ned empfähle, so churz vor de Prüefige ufzhöre, macht di wahrschindli nur unruhig und nervös, reduziere esch aber secher kei schöächti Idee.
S wechtigste esch, dass konsequent ned kiffsch wenn am lehre besch ond denn natürli au während de Prüfige clean besch.
Bi mer hed das bes jetzt rächt guet klappet, han erscht grad weder Prüfige ade Uni gha vorletscht Wuche ond hed sehr guet klappet!
Also, vell Glöck!
Also die paar eifache
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
- bienchen...
Kukkedikukk
also ich empfiehle wärmschtens s'Guetnachtjointli biizbhalte - wär ja doof wänn vor dä Prüefige nöd chönntisch ischlafe;))
Ich han gad vor emene Monet en 3-tägige-Prüefigsmarathon in Basel absolviert und bin heilfroh xi, wäni am Abig han chöne is Hotelzimmer chille, eis qualme und abschalte *bom*
anyway: viel Glück!
also ich empfiehle wärmschtens s'Guetnachtjointli biizbhalte - wär ja doof wänn vor dä Prüefige nöd chönntisch ischlafe;))
Ich han gad vor emene Monet en 3-tägige-Prüefigsmarathon in Basel absolviert und bin heilfroh xi, wäni am Abig han chöne is Hotelzimmer chille, eis qualme und abschalte *bom*
anyway: viel Glück!
- GlücklichAmTanzen
bloodflower_of_psy
- Gold Member

chrtz min senf ich bezwifle schtarch das mer bie sawas irgentwie up oder etc müstisch mache aber wen kei cance skiffe bliebt am lengschte im blut und gat ewigkeite biss das duse isch werend bie speed lsd etc meischt nach 2-5täg dusse isch
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu