Lang Tannen 19.04.2008

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
spirou

Lang Tannen 19.04.2008

Beitrag von spirou »

Die Party wird mir na länger im Gedächtniss(Chnochä) blibä:)
Äs gaht jetzt dank eu en grossä Batzä uf Madagaskar. (Isch ä Soliparty für äs Hilfsprojekt vo dä Organisatorinn gsi).
Mir händ zwar für 150 lüt planet und sind dänn grad chli überrollt wordä:) isch aber alles na guet cho.
Dä einzig Grund warum ich so lang han mögä isch dä überirdisch geili Sound gsi. Riesigs merci alli Djs =D> =D> =D>
Äs riesigs dankä ad Helfer ir sind eifach die Beschtä. Au ad lüt vom Rümli merci für din/euä Isatz (vor allem bim boxäwächsel) und die wo ich vergässä han. Das ganze hät au dank dä grossä Akzeptanz vom Dorf klappet, äs wird aber länger gah bis det wider ä party git.

Äs isch na en hufä liggä blibä (Schlüssel Pulli etc..) chan in Eidberg abgholt werdä.
Mir häts gfallä eu hoffentli au.
atombrot
Silver Member
Silver Member

Re: Lang Tannen 19.04.2008

Beitrag von atombrot »

has au e super party gfunde. sound het voll grockt.

meci a all dj's (und liveact) wo ghulfe hend d party zrocke. has durchwegs fett gfunde. en grosse dank an kai, dave, ella, samy, garfield, sokrates, pinky & brain (und ich glaub zwüsched garfield&sokrates und pinky&brain hetts nomal en dj ge).

au meci, das mer denn di ander alag hend chöne anehänke, wo eusi langsam am abrauche gsi isch.

aber s gröschte meci gilt wohl am spirou, wo de ganz schmu zämeghalte het und s gschafft het nöd durezkeie bis am schluss.

het au mega spass gmacht, widr mal d lüt mit mim eigne sound z qüäle ;)

ich kuck mal, villicht hani no verwertbars foti und film material, woni mal chönt uelade

edit: und btw. hett öppert eigentlich euses wc gse? das hani jez also wüki de ultra hammer gfunde ;) finds chli schräg, dass genau überall nebeddra toilettiert worde isch, nur nöd druf ;)
Zuletzt geändert von atombrot am Di 22. Apr 2008, 07:45, insgesamt 1-mal geändert.
T-NEK

Beitrag von T-NEK »

Merci für alli wo die party organisiert hei....
esch e superparty gse........
alles het passt. ja fasch alles...me het fasch ke platz gha zum höckle ....... aber mit soviel lüt hei ja nidemol d Organisatore grächnet : )

s wätter het au mitgspielt und dr sound esch sahne gse....
usser es chlises gerangel zwüsche 2ne partybsuecher si d lüt eigentlich no voll zwäg gse : )

hei jungs und mädels freue mi scho ufne fortsetzig vo dere Party!!!
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Ouw jaa... /happy /grim
Ich gspüräh das feschtli au immer no ih de chochä...
bin zwar nume vom 9ii am morgä bis am 5ii am abä am ab stämpfele gsie.... abr das het meh als nume glangät.. :-D
dankä ah alli wonni ha dörfä kenne lernä und mitnäh dumm tuäh...
uf äs next's mal... /pfeil /color
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

hmm.... lecker schmecker fein ishs gsi... yummi! supi line up; dj ella gehört min ganz spezielle dank - din sound het mi i anderi höchene ue katapultiert =P~, genauso wie atombrot, kai, dave, giftzwärg, simi & claudio, ajanix u sin gehilf, pinky u brain... dlocation isch ja de hammer gsi, ganz zschweige vo dere schöne stimmig, wo die meischte lüüt mit sich bracht hend. möcht erwähne, dassi scho lang nüm e party erlebt han, wo so vieles so schön gsi isch. danke a alli, wod party versüesst hend... /color
auch ein dankeschön an sarah, simi s., schneidi... schneidi, ich han bi jedem biss vo eurem risotto en pilz dine gha - jeder happen ein leckerbissen. und all anderi wo ghulfe hend, ich aber de name nüm weiss - danke viel viel mal!

dancing in the moon... we like da mooooon /happy

danke, danke, danke.... =D> [-o<

offtopic @ dalamascus: möcht mi bi dir na entschuldige, bin am morge sowas vo kaputt gsi, ha all mini letschte energiereservene dete verstampft und verrennt und verspielt - bi so drüffnig gsi vo dere party, dassi mi gar nöd uf es richtigs kenne lerne ha könne konzentriere. aber i hoff, dir hets gfalle :oops:
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
0x1d
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 0x1d »

echt hammer geil gsi die party!! =D

so vill liebi lüt uf eim fläck, nonstop geile sound und supper stimmig...
bi zimli sprachlos... s hät mer rundum gfalle!

ich froi mi scho uf s nöchste mal! =)
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

bestia_climae hat geschrieben: offtopic @ dalamascus: möcht mi bi dir na entschuldige, bin am morge sowas vo kaputt gsi, ha all mini letschte energiereservene dete verstampft und verrennt und verspielt - bi so drüffnig gsi vo dere party, dassi mi gar nöd uf es richtigs kenne lerne ha könne konzentriere. aber i hoff, dir hets gfalle :oops:
ouw jaaa... mir hets anderscht gfallä... /pfeil /happy
kei problem... es git sicher wieder es nöchst mal... :-D
evtl. gahts mir dene nüme so guet... abr das gsehmer dene ja.. :-s ich han uf all fäll mis fäscht gha...

offtopic@FALLEN ANGEL 2:
Dankä für dä sunttigs hosäbissler...
take care..!!! /grim
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

joah, noch was zum klo. wolltes eigentlich zum urinieren aufsuchen, aber zu diesem zeitpunkt ist mir die info zu ohren gekommen, dass es eben gar nicht mehr so schön sei... hab dann doch lieber in den wald uriniert (tschuldigung) und unser wc doch nie zu gesicht bekommen, lediglich die klobrille, wie sie am nachmittag aufm dancefloor lag :lol:
aber finds supi, dasses eigentlich funzt het mit unsrem wc!

Keks? ^^ ...amphiphil!

Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Muesi mi doch au no zu wort mälde.

Nachdem das alles mit de andere Party zimli id hose gheit isch und riese umegestresse gsi isch, hemers uf die 12i doch no uf winti gschafft und ich bin de organisatore meh als nur dankbar, dass ihr eus "verlorene" uf euem heilige bode ufgno hend.

Für mich isches e unvergässlichi Nacht gsi. Verglichbar mit spiritueller Heilig. min grosse Dank gilt vorallem am Dave und de Selina (richtig oder?) wo mich mitgno hend uf e Reis zu mir selber. Danke, ich han mich die ganz Nacht pudelwohl gfühlt bi eu, i eusem chline Tämpel vom Friede (wo halt amigs echli gstört worde isch, aber nüt het chöne trüebe :) *gg*)

Ich bedanke (und entschuldige) mich au ganz fescht defür, das de galakticvibes und ich no e stund hend dörfe sounde, obwohls gar ned planet gsi isch. Somit hend mir am Höschi no sin Geburiwunsch chöne erfülle und für ihn (und natürli für eu alli au) chli zrumple. Ich hoffe es het der gfalle Höschi :)

Numal en ganz herzliche Dank a alli wo det gsi sind, und das fäschtli zumene unvergässliche erläbnis gmacht het.

Sit all dene Jahre wo ich jetzt debi bin, hends nur ganz wenige Partys würkli gschafft, en ewige Platz i mim Herze zfinde. Die Party isch eini devo.

Immer nochli vertroimti grüess

Raphi
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

@ spirou: hast du ne ahnung, ob ein silbriger ring gefunden wurde? glaube zwar nicht dran, da er an einem gerölligen waldhang verloren gegangen ist, aber wer weiss /frage

Keks? ^^ ...amphiphil!

hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hoeschi35 »

so has endlich au hei gschafft.
und gange au grad wider go geburi fiere
zu dr party i glaube dr ajanix het die richtige wort fuer alli gseid.
es meeeeeeeega maessigs danke schoen an saemi and eidberg crew
es isch nid selbscht verstaendlich das meh so herzlich ufgno wird wenn die eigeni party in d hose gange isch.
darum au no es mega danke schoen vo dr vibrative sounds and materix crew das mir hend das doerfe mit eu erlebe
und den au no merci a mini 2 hoschis(pinki and brain)das ihr doch noch zu minem geburi faescht wo i ha choenne in eidberg fiere go sounde cho sind.
und me gsehts jo a de reports obe das vieli shaker und zabler au fun dra ka hend.
und i ha scho lang nueme so vieli gseh zu electro shake.
de sound isch nid fuer jede numme diesmohl sinds goaner gsi wome susch nie gseht zu dem sound shake.
allso am simi sinere fruendinn wuensch i vo herze alles gueti und viel erfolg in madagascar bim brunnr bau.
me soehti so projekt e meh unter stueze hoffe das mehr denn es foeteli bechoemed vom brunne
bis zur noechschte party womer eus wider gsehn make peace and shakes euer hoeschi
parabellum
Silver Member
Silver Member

Beitrag von parabellum »

pics sind online uf dideldum!
corrupting a life's just trouble and strife.
atombrot
Silver Member
Silver Member

Beitrag von atombrot »

he, meci vill mal für die pics... macht richtig freud chli luege, wer so alles a de party gsi isch...

btw: was isch denn das? gset voll luschtig us ;)
Bild
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

ich findä das wo uf sim t-shirt staht fascht luschtiger....
Oliphil.... *kicher*
giftzwärgli

Beitrag von giftzwärgli »

wooow!!! dai sch ja wieder mol äs fäschtli gsi shät irgendwie eifach passt obwol mer total überennt wordä sind riese dank a alli zämä wo da gsi sind und ghulfä händ. Super grosses merci a Vibrativ sound wo ihri allag gspendet händ nach dems am claudio sini chli gröstät hät.
Han übrigens scho lang nüm so viel spass bim uflegä gha so viel smiligi lüt am tanzä shät voll gfägät au fetts merci an alli dj.s wo gpielt händ und dä platz zum rockä pracht händ /yo au ich werd die party nid so schnäll vergässe! /happy tickä knudel an alli Giftzwärgli !!!!!!!!
Antworten