Ich gratuliere de Lüüt vo Crash Kid ganz herzlich, dass es endlich mal klappt hed, en 100% fetti Party zschmeisse, wo eifach alles gstumme hed. D'Lüüt ade Kasse, ade Bar und überall sind eifach super korrekt gsi, was schomal en gueti Grundlag für en Party bütet. Zudem esch s'Lineup ja wohl au eifach nur hammer gsi. Obwohl ich sit einiger ziit vo dere Isra Happy Shiene wegcho bin, hett mich de Sound voll ide Ziit zruggversetzt. Phanatic esch recht cool gsi, Cämix hett super mixes anegleit und Bubble esch ja wohl eifach nur ultrageil gsi. Ich han wiedermal chöne tanze wie im 05 ade Partys und mich eifach go loh. Danke vielmals!
Und ah alli wo s'gfühl hend, s'UG seig usglutscht: Stellet eifach so en verdammt fetti Alag wie CKC ieh, und s'UG wird zum Tollhaus. Ich glaub i dene 20-30 mal wo ich jetzt scho im UG gsi bin, hett de Sound na nie, würkli na nie, so dermasse druckt und esch so suuber gsi. So machts eifach Spass!
Alles in allem hend ihr euch eifach selber übetroffe und ich han selte in letschter ziit so viel fröhlichi Gsichter gseh anere Party. Die Party hett viel meh Spirit gha als meng anderi, billig anegrüerti Outdoor vo irgendwelche pseudophilosophische Hippies!
Wiiter so und das esch ja schomal en anderst geile Vorgschmack für d'Magic Cave 2 im Dezmeber gsi - Wohoooooooooooooooooooooooo!!!