18.9.09 - 2. Old School Horgen Progi Party

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

18.9.09 - 2. Old School Horgen Progi Party

Beitrag von *glühwurm* »

WOW & JEPAAAAA
den feeenstaub von letztes mal, mit all den ursprungs seelentausch erinnerungen... (bacio büre-elfi!)
dieser place berührte mich vom ersten augenblick wieder O:)
zurzeit bin ich wirklich echt "baff"
meine worte würden sich von, a - z über stock und stein, durch einen riesen euphorischen salat taumeln...

mögen alle guten & neu ins herz geschlossenen fraggles ein glühender schimmer von mir mitragen /happy

n-smile_bow.gif herzlichen dank an alle mitwirkenden & welche die diese party ermöglicht haben! n-smile_bow.gif
*folge dem klang deines herzen und komme so ans ziel deiner träume*
... ein klangverteilender Glühwurm
Gurgel
Gold Member
Gold Member

Re: 18.9.09 - 2. Old School Horgen Progi Party

Beitrag von Gurgel »

Ja, isch megaschöni Party gsi! Wasmer doch nöd alles so mit de guete alte Eichlochhütte mache chan :)

Isch eifach chli schad vode Schmier si dases so lang hend müesse umestah und diskutiere/föttele und denn auna e Buess am Veranstalter inedrucke :(
Bild

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
MauA
Silver Member
Silver Member

Beitrag von MauA »

......supii luschtig isch gsii =) schad händ mi so vill lüüt verpasst......die ganz nacht vorwürf müesse alose ;) tja ja =)

......freu mii schu ufs 3 =)

...........wo sind fotis????? sind es paar mit de kammera umehuscht =)
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

WOW

Ich bin erscht am Morge cho und mues also sägä.... WOOOW!!!!
Was füren wunderschönä Abschluss vo dä Outdoor Saison...!!! Sogar d Sunä hät sich ab und zuä mal blicke lah...!!! Sehr luschtig isch es gsi und vom Sound her natürlich de Oberhammer!!!

DAnke ad Orgs und Dj's!!!

Danke au minä liäbä Fründä wo mich immer wieder begleität und s immer wieder uf s neue sooo super luschtig und schön isch...!!!!

Schön.... es git viel Chraft chönä a sonen Tag zrugg z dänkä....!!!!

/happy /happy /happy
essiggurke
Silver Member
Silver Member

Beitrag von essiggurke »

huu, mues au gschwind einzwei sätzli inepriisele..

nämmli hani's vergnüege vo dere party nur für circa 6h gha, da i am am tagesbruch denn wieder richtig bahnhof ha müese watschle. (und mich TÖDLICHST über jedi einzeln vo de 20minute ufgregt ha, woni z'früeh dune gsi bin..)

aber stimmigsmässig hani dlüüt super gfunde, het mi so richtig vollgas vo afang a i partyluune versetzt gha! (wa bi mr leider vorher e chli mangelhaft gsi isch..)
au ischs schön gsi, einzwei bekannti gsichter gseh, imene susch eher ungwohnte kontext. hoffe doch allzusehr, dass es es drü wird geh und wird döt denn au min freidrink guetschii ilöse, insofern de denn na existiert!

schöni idee, schöni umsetzig, supersach, dankeschöön!
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Steffly

Beitrag von Steffly »

HOCHACHTUNGSVOLL!!!!

...das war seit langen mal wieder ne richtig tanz-,und feierreiche Nacht, wo kein Ende abzusehen war.
Gratulation an die Verantstalter (die ich u mein Freund auch kennenlernte) und an die Dj`s, Ihr spieltet genau das richtige zur richtigen zeit!!

Es war einfach traumhaft und freue mich auf das baldige 3. WIR SIND WIEDER DABEI!!!

Bis bald eure Steffi aus Germany
RumpelTroll

Beitrag von RumpelTroll »

WUUTZDÄÄTZ AARUMBUMMBUMM

AUCH MEINERSEITS EIN RIESEN KOMPLIMENT AN DANI UND SEIN TEAM - IHR SEID SUPER !!!
:01s :01s :01s

eine spürbar mit liebe gestaltete Location mit vielen super gelaunten Menschen! Unsere kleine Goa-Family hat es vollkommen genossen! Schaade nur dass die Bolizei :n2 da doch noch die Busse aussprach. Die Verlängerung bis in die folgende Nacht war jedoch um so erfreulicher! /pille /bigs

Schön waren auch die vielen neuen Bekanntschaften, sorry falls ich euch dann beim nächsten mal nicht mehr gleich erkennen sollte! /doof

ein riesen DANKESCHÖN wir kommen sehr gerne und ganz bestimmt wieder!

Der Troll war super gut drauf! :De2 - schade nur das ich Vanessa nicht kennengelernt habe :ove: :De2 :ove: höhöhö

piiis :peace:

PS Taschenlampe und Hut sind vergessen/verloren gegangen, falls sie jemand gefunden hat bitte melden. Danke!
Bis eis brüellet !!!
Progonzo

Beitrag von Progonzo »

Smile grins isch en sehr schöni und gmüetlichi Party gsi... has richtig chöne gnüsse :-D
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Merci au no für die Party. Progi-Partys sind doch immer mol wieder guet und in Horgä häts immer so durchwägs positivi Lüüt..
Bi nonig oft zwei Mol am gliichä Ort an ärä Party gsii, irgendwie speziell.

I wür au es dritts Mol cho, aber i han ghörä Munklä, s'nöchst Mol sig am See..

Hoffä ihr hend gnuäg Spände becho für d Buess, das hetti würkli nöd müässä sii.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Antworten