Progiparty in Horgä. 13.06.09

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Amanita
Platin Member
Platin Member

Progiparty in Horgä. 13.06.09

Beitrag von Amanita »

Es schiint mer so, als gäbs dodrüber no kein Thread..
Das chan i natürlich nöd duldä, drum fang i jetzt mol ah.

Viel Wort z verlürä lohnt sich eigentlich nöd, "es isch genial gsii" wür langä.
I han sit Ewigkeitä kei meh so schöni Party dörfä fiirä und das obwohl i eigentlich extrem müäd gsii bin und gar nöd wäg han wellä. Am Sunntig Obig sind mer immer no dötä gsi. Wot heissä: Es het üs gfallä.

D Umzügnig bzw. s Deko isch mer am Afang scho chli schräg inä cho, aber isch mol öppis anders gsii und wo sie dann am Morge entfernt wordä isch und mer s Deko vom Horgäberg gseh hät, do isch es wunderschön gsii.

I danke allnä wo sich so is Züg gleit hend. Gratis Frücht, Füürwärk, Füürshow, en Grill bzw. es wärmends Füür, Baumschtämm zum druf höcklä und zum z'Morgä au no gratis Gipfeli. Was wot mer meh? Und das für 13 Fr.

Und zum Sound.. MauA isch wie erwartet Hammer gsii und au susch hets mer sehr gfallä, au äs grossä Kompliment an Heinz (glaub i), wo ewig ufgleit het und an Fink für dä Abschluss. D Mittagspause han i au ä sehr gueti Idee gfundä.

Und au ganz positiv sind mer d Lüüt ufgfallä.. Muen glaub meh a Progipartys goh.
Bis s nöchscht Mol, wenns heisst... (äh sorry, wie heisst eui Org nomol).

Dä krönendi Abschluss is d Horgener Musig gsii, wo am Bahnhof umä marschiert isch *lol*. Die akündigti After Hour uf em Schiff z Wädi het zwar irgendwie nöd statt gfundä, aber wenns nöd so viel Lüt het, isch das dä perfekti Platz. -> Atlantis liiht im Zürisee ;-).
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Mirowsky

Re: Progiparty in Horgä. 13.06.09

Beitrag von Mirowsky »

genau /bigs
wollte eigendlich mit cybird hin und dann am morgen wieder nach hause,
weil ich besuch erwartete....nunja der besuch holte mich dann am mittag in horgen ab /bigs

stimmung und leute waren sehr angenehm!
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

so schreib ich doch auch was hin wenns denn schon en thread git:

wir waren so gegen 1 uhr dort.... und fühlen uns in dalte zeiten zurückversetzt. die musik, die aufmachung, und die 13fr eintrittspreis machten es zu einem speziellen erlebnis. wir hatten wie gelacht, nur zum tanzen kamen wir nicht so in stimmung. danke an die organisation für das schöne fest.

achja der "inder" an der bar der meinte es sehr gut mit den drinks *LOL*

bis zum nächstenmal ?
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Das war wirklich schön. Da wir von allen vermutlich einen der längsten Reiseweg hatten :P kamen wir mit dem letzten Bus an und waren dann uu froh, dass noch weitere Leute irgendwo auf dem Hügel ausstiegen und uns auf die Kerze aufmerksam machten.

Am Partyplatz angekommen verblüffte uns der Eintrittspreis und auch die Idee des Bargeldlosen Zahlens. Denn was ist Geld schon anderes als ein Zettel mit einer Zahl drauf? Coole Idee.

Der Sound zu Beginn war ganz nett, und als ich von Handtuch zur Begrüssung schier umgeworfen wurde, gings dann richtig los. MauA's Set war so unglaublich schön! Solche Musik, das ist Balsam für die Ohren, und reizt die Seele zum Tanz und zur Freude. :-({|=

In letzter Zeit verspürte ich ein etwas "dunkle" Stimmung. Diese wurde im Laufe der Nacht zusehends abgebaut, ich fühlte mich "zu Hause" und war glücklich. Das ist auch den anderen DJ's und den lieben Gästen zu verdanken. O:)

Kurz vor Sonnenaufgang dann eine Stunde extrem-schlafen - eine bewährte Methode um in kurzer Zeit den gesamten Schlaf einer Woche nachzuholen, und dann die Sonne anblinzeln. Wir hatten Met dabei, aber irgendwie wurde die Flasche nicht leer. Auch mal was neues. ;)

Dann kam ein Gratisgipfeli, bzw. es kam ein ganzer Haufen! A lot of Gipfeli kann ich dazu nur sagen. Und das alles für so wenig Geld.. - Anlage war auch top, also wirklich: Hut ab @ Orgs. 8)

Hat mich jedenfalls sehr gefreut euch alle mal wieder zu Gesicht zu bekommen und mit euch zu Palavern. Danke für diese oldschool Party mit progressivem Sound. O:)
Zuletzt geändert von Fallen Angel 3 am Fr 19. Jun 2009, 16:38, insgesamt 1-mal geändert.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

au vo minere site es dicks kompliment an Dani und co. es het mega spass gmacht de wald zrockä....

mir si die schwarze plastik ums gländ ume am afang au chli iengend inecho. aber durch chli uv isch alles numm halb so schlimm gsi. wos am morge de abegnoh worde sind isch es de ja keis thema me gsi.

soundmässig hets mir guet gfalle....erstunt het mit MauA, girl mit gerät....und hoppla =D>
das mir 8 std sounde hend dörfe erläbe mir au nid jedes weekend /color isch aber geil gsi, e reis vo 138 zu 128 und immer schön groovig....es isch herrlich gsi all di lachende gsichter zgseh....

liebe gruess

Bi-Molecular (Macru und Heinz)

bis bald uf em schiff /happy
the middel of a paradox is my favorite place
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

was du bisch das gsi? :D gediege! hey jo dis laaaaangi set isch au hammer gsi, fast en ganze tag lang! cool, bis nöxt mal denn O:)
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

hehe...isch etz zum xte mal das i lese, dass du am gliche fest bisch wiä i.....wenn gits endli es bier zäme???

gruess und so
the middel of a paradox is my favorite place
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

na wir schaffen es schon noch :D immerhin standen wir bereits nebeneinander an der bar ;) und ich hab zu deinem sound getanzt, dass sind doch schonmal gute voraussetzungen.

einfach nochmal danke an Dani und Crew, chai stand, MauA und Fink - und alle anderen: ihr habt echt gerockt. :jump:
Macru
dj
dj

Beitrag von Macru »

Hoi zämä

Cha mich em Heinz nur aschlüsse...isch ganz e schöni Party gsie, mit wunderbare Erinnerige a mini Afansziete /color
Mercy a därä Stell a d'Org, wo mit ihrer Liebi und Fründlichkeit das möglich gmacht hend...

...wieter so, im Zeiche vom GOA-SPIRIT =D>

Hey und Heinz...das isch eini vo mine schönste musikalische Reis gsie mit Dir zäme, wo mi emotional unbeschrieblich dur Dimensione flüsse loh het...MERCY !!!
Ha di mega fest gern als Fründ und ich ha no niemerd kenneglernt, wo sich mit mir musikalisch so synchroniere cha...eifach bimolecular :-"

...ICH bin DU und DU bist ICH...........und WIR SIND /color

Ha mi denn nach dä Mittagspause mit schönste Gfühl dörfe im Büsli zur Ruhe leggä...

Eifach es riese MERCY a die wunderbare Lüüt üf dä Tanzflächi, wo dur ihres Lache di schönsti Belohnig geh hend, wo eim hinter em Mischpult jeh chan geh werde !!!

Liebi Grüessli und bis zum Nächste /happy

Losi
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

genau ihr 2 seit wircklich ein gut eingespieltes team,macht spass euch zuzuhören.
deshalb freue ich mich schon,euch am 19.dez. in der kulti zu haben.....!!

*räusper* bisschen schleichwerbung schadet nichts :-"
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

Ich wett au no öpis sägääää!!!

Macru und Heinz.... wi gseit... es isch sooo schön eu zuezluege!!!! Ihr ergänzäd eu sooo schöön und es isch ei Harmonie hinder dem Mischpult!!!

Tänzlä isch immer e wahri Freud wän ihr Musig mached!!!

Han diä Party soooo schööön gfundä... bin au froh gsi hani min CARKEY debi gha.... (insider) /doof

hahahaha!!!!

D Sunä hät gschunä, d Mänschä händ gstrahlet, d Musig hät träit und dä Wald eus umarmt!!!!!

Wunder wunder schöön gsi isch es!!!! Danke ad Orgs und a diä liäbä Lüüt wo das chlinä Fläckli Erdä strahlä la händ!!!!

So öpis söts ächt meh geh!!!!!!!!!!

gump gump gump..... euä gümper!!!!! /happy /happy /happy
healer78

Beitrag von healer78 »

kennt öpper d iris us affoltere am albis?(e grossi mit kaputzepulli) sie isch vo sunneufgang bis am mittag mit ihrne kollege am tanze gsii... han si leider us de auge verlore...

p.s. de sound dur de tag isch ja /happy gsi....
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

war top die party /happy /happy
Thomy

Beitrag von Thomy »

So jetzt langets aber /frage /frage /frage

Für alli wos wider einisch meh verpasst händ #-o ](*,) so wie mini wenigkeit /grim ich hoffe schweren Herzes dases no vili settigi absolute Hammerpartys git =D> =D> =D> =D>
Es tuet einem fasch chli weh wemmer do die heftige Emotionsusschüttige dörf miterläbe =P~
Und nume zuguet weiss, was einem de Losi und de Heinz amene musikalische Gourmetschmaus uftischet /bigs /happy /happy /happy /happy
Super Bi-molekular . so fertig gepriesen i hoffe am 11.Juli hämmer gnue ziit zumene schwatz und e Bierli oder so.

Es grüessli usem Rüeblitown Thomy,Meli,Lara
Endless_Soul_Travels

Beitrag von Endless_Soul_Travels »

huhu, sueche öper wo det gsi isch, hanen denn us de auge verlore...
martin us richterswil, het sich glaub na schnü gschlisse a däm tag weni das richtig mitkriegt han...
wär schön wennen öper wür kenne
Wende dein gesicht der Sonne zu, dann fallen die Schatten hinter dich
Antworten