Juhuuuu!
Au für mi isches en Hammer Party gsi! De Platz isch mega schön gsi, ds Hüüsli wod Bar und ds Klo und Co. dinne gsi isch isch mega herzig und heimelig gsi und ich bin total begeischtered gsi vo dere wundervolle Stimmig wo all die Lüüt döt usgstrahled hend, han ke einzige suure Stei gseh, vo Afang bis Schluss ned!
Was mir au sehr gfalle hed für mich ganz alei isch, dass ich diesmal nur es paareli kennt han, mini Thuner Peoplez, de Aldo und de Papa Oblivion, ah ja stimmt, und de Elch, hihi, aber das sind scho alli gsi und das hed dezuegfüehrt dasi mit vile neue liebe und coole Lüüt ines Gspröch oder susch en witzigi Aktion cho bin *freud*
D'Musig isch herrlich gsi! Wunderbare Progi die ganz Nacht, es git's sälte dass mer dMusig die ganzi Ziit woni anre Party bin gfallt aber hie isches so gsi! eifach nume WOW!
Jo und susch au eifach schöni Ziit erläbt (chönnt no en ganze Roman schribe!)(oder au en Lukas, oder en Jörg *lol*), womer anegfahre sind isches halt dunkel gsi, aber woni mitem "Shuttel-Dad" han dörfe zrugg an Bhf fahre am Sunntig bini nurno ade Schiibe (Autoschiibe

) kläbt, wäg dere atemberaubende Ussicht!
Also hoffe fescht dass es wieder mal sones wunderbars Feschtle vo/mit Euch wird gä, wirde sicher döt sii!