06.09.08, Stondedance II

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
orixa

Re: 06.09.08, Stondedance II

Beitrag von orixa »

es war eine sehr schöne party troz schlam u regen danke allen /happy /happy
Thomy

Beitrag von Thomy »

Räge,Räge Tröpfli es rägnet uf mis jänu sölls O:)
Jetz mueni also scho min Sänf auno däzue geh.Wie scho alli andere gseit händ isches au für eus en unvergässlichi Party gsi.Am Sa extra no es paar Gumppistifel kauft was sich ja sowas vo bewährt händ.Bin die ganz Wuche optimistisch gsi was Wätter agot.En Stone Dance mit durräge chas doch eifach ned geh.
Falsch #-o #-o #-o #-o
Egal mer sind öppen um die halb sibni ufem Partyareal agsuget mit de erste bekanntschaft vo dem Obe(tja Schrotti du Preussischer-Zwieback han di irgend einisch us dä Auge verlohre und wäg bisch gsi mer gseht sich ja eh wieder einisch)
Wo dänn die erschte Partybsuecher uftaucht sind unds immer no pisast hät wasabemag hani dän min optimismus abgleit.
Also denn los gats Geile Afang gsi vodä Jacky undem Mirco und de Kaidun het mit sim Live-Act au grat wiiterhin prächtig agaset jo dänn isches los mitmer eifach nume no abgange vom fiinschte.Hans mega gnosse alli die Lüüt zgseh ,en gmüetleche schwatz zhalte oder eifach chli s`chalb mache.so und jetzt

@Purzel und dä ganzi räscht vom ok-Team Isch en unvergässliche Obe/Morge gsi mit höhene wie au tüüfene aber es hät eus spass gmacht en chline biitrag zleischt wo zum glinge biitreit hät,immer wider gern.

@Psychobella Mer sind wimer sind lieber einisch meh grinse als en suure ssstei zie ,oder? nei het mi also au gfreut sich mal echli länger zunterhalte

@Jacky and Mirco jo mer chline Grinsgsichter händs eifach scho immer süperbö zäme,Merci

@Macru hesch no chli Trübeli gfunde, nei erlich häti ned dänkt dassder no chömed ihr händ doch ächt eis am Sänder /happy /happy /happy /happy

@alli womer jetzt vergässe händ isch es glungmigs Fäscht gsi.ned vil Müll umegläge ,kübel sind rege brucht worde wiiter eso es würdi jo würklich go.

Greezulinis Thomy&Meli
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

Ja das isch Hammeraffeobergeil gsie! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Super Sound, endlich wieder mol fast ohne bretterilag.
Alles isch mit viel Liebe und Können gemacht gsie.

Big thanks /grim /happy
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Saphira hat geschrieben: Bi zwar denn scho dehei am schlafe gsi, aber: "Dideldüdeldideldü" Ahhh, dämfau Ticon - 1987. ;) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=d9u11Jsd49k

/happy /happy /happy
Eh klar, dä isch's gsi! Meno, hätti eigtl. säuber müesse drufcho, het doch vor churzem scho mau öper gsuecht (denn ungerem Name "Glitzer Song" oder so). Meeeerci Saphira n-smile_0436.gif
gumpi

Beitrag von gumpi »

ahoi

sodela jezt gibi min sänf aumol derzue.. also i hans suupi gfunde obwohls echli tröpflet het..
es riise gaudi!! jawol!
und josh a dich es prooscht zrugg :)
aber jetzt nu zume sehr ernschte Thema: ich huen han mis allerliebschte lieblings bruune kapuzemänteli ar party vergässe /aaahh
falls das öpper gfunde het und jetzt weiss wus isch wäri uu mega froh wenn die person sich wür bi mier mälde.. biiiitteee!!
butterbluemli@hotmail.com

so das wars auch schon adelöh
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

auch mir hat diese party trotz dem wetter recht gut gefallen, musik immer top (die eine stunde dark war zu ertragen), mit viel liebe gestalteteter platz, dank dem wetter ein bischen zu gross geraten aber noch erträglich, war schon schade dass der dancefloor nicht gedeckt war, aber man hat gesehn dass es auch so ein tolles festchen werden kann (hatte bis jetzt noch keine lust die schuhe zu putzen O:) ... und die hosen müssen wohl vor der maschine auch zuerst vorgereinigt werden!)
man hat gemerkt dass ihr alle extrem viel in die party gesteckt habt, fands riesig schade dass petrus das ganze ein wenig getrübt hat, und hoffe dass es finanziell nicht allzuschlecht ausging, da ja doche erstaunlich viele leute den weg gefunden haben! hoffe auch das ihr den mut nicht verliert die stonedance zu organisieren wenn man so einen "dämpfer" verpasst kriegt!
einzige 2 minus punkte an der party waren (wie schon erwähnt) dass man keine feldschlösschen reinnehmen konnte! ich nehm immer ein par dosen von zuhause mit und war schon entäuscht dass man das nicht vorher kommuniziert hatte... :-(
zweiter punkt ist mein persönlicher zustand, das viele bier, der schlamm, der regen und sonst irgendwas unerklärliches haben mich dazu bewegt bereits gegen halb8 die party zu verlassen! hab mich so riesig auf dieses fest gefreut und war dann am morgen sowas von kaputt und hatte noch komische kopfschmerzen (kann nicht nur vom bier kommen [-X ) dass ich froh war für die mitfahrgelegenheit und hab dies ausgenützt! als ich dann im bett lag hab ichs schon ziemlich bereut, war aber irgendwie auch froh im warmen und trocknen zu liegen!

alles in allem eine gelungene party trotz wetterpech! ein RIESEN DANKESCHÖN an alle orgas und helpers, die alels für uns gegeben haben, es war wunderschön bei euch quatschen tanzen und feiern zu können!!!

hoff ihr seit alle noch gut nachhause gekommen! bis bald!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

boa, emmerno voll in gedanke...

vo afang bes schloss es intensiv erläbnis gsi.
scho am bhf brugg hani so vell tolli lüt troffe, dases null , nix :-D klick gmacht het und mer das gewisse etwas gseit het:
lüchti dings, höt geits be der rond n-smile_excited.gif
ufem platz acho, hani grat gwösst, dases es witersmou relativ matschig werd.
aber metlerwile hetme sech ou a das gwöhnt, gäu dragonfly :wink:
jedefaus het de scho bald BAR-schecht ere louf gno und hami dört voller elan i quartiert.
rächt vöu nöi gsechter & vo aune wersch metemene riese strahle empfange. da cha jo nor guet cho.
schlossäntlech hani me de glich ergendwenn mou chli vor BAR trennt und hami of partytour begäh.
trotz räge, s'volk durch und durch am abgo & döre gheie \:D/
do chame sech doch nor a schliese und sechs lo guet go. hüpf hüpf, stampf stampf, spritz spritz & aui am lache.
so vergeit de ou stond om stond besme mou chli ufem stroh i nickt... :oops:

aber so s'einte oder andere grüessli/dankeschön muess ou eg jetz mou imene thread loswärde:
jacky & mirco: was woti be üch zwöi turteltäupchen nome säge? eifach es riese MERCI!!!
fish: merci förd partygländ metfahrglägeheit, trotz "wahrschindlech" onbekanntem gsecht.
bahia: du met dine 20 gsechter :wink: met dim collegas fish es super set döre zoge & dezue hani emmer weder ab der müese schmonzle... bes am SA.
jackomo / jackatek: dis set het me wäg beamt /color wow, wow, wow. scho zemli früeh de track "injection met sound blaster" eschs pöntkli ufem i gsi "thomy u mely" chönd das goub bezüge :oops: " ab däm momänt hets i mer norno kribeled & metem fröide schrei hani mini euphorie öber aui fraggles gworfe... "de eint oder ander het secher chöne met surfe"
thomy & mely: wie ou de mirco & jacky es super päärli! mega schön gsi üch a z'träffe. ha zwar 3-4 sek. brucht beses gschaute het, ha aber üchi näme de grat gwösst O:) hoffe üch zwöi gsehtme no s'eint oder ander mou.
sven & saphira: witerei turteltäupchen :-D wo eim scho früeh as härz gwachse si. de sven hani zwar net hüüfig gseh aber der möchti ganz secher no förd BAR vermettlig danke " wie gseit, han es mega gaudi gah, gerne wieder" & saphira... hmmm du besch wiede besch, jooo klar... dänk supaa trupaa & s'nöchschtmou wersch ou du en lächelndi brotschibe, von glühwurms lache verstrahlt bestriche und mampfe :wink:
chantal & slem: no einisch es riese dankeschön förd die tolli BAR-arbeit. het megaaa spass gmacht! (d'chantal hets gloub gmerkt + evtl. no paar party fraggles n-smile_9.gif )
christa: die treue BAR partnerin... emmer im gliche egge aktiv gsi, zäme eine abglachet, hüfig i nand ine trudlet, no chorz es foto gschosse "MERCI mike, emmer schön de z'gseh" und doch esch dis plötzleche tschüssli cho :-D 8-[ :-(
dragonfly, utopias, marcel "melonen bruder", bloodhound, küde, usw. "de räscht söumi doch mou anere party a kicke [-o< " merci för au die gspröch & lachende momänt... emmer weder trefftme nand ah, yeah.
schrotti mein "hut bruder": letztes weekend das erste mal gesehen, dann folgte die stone dance und jetzt kann ich nur aaaariiibaaaa sagen. du bist sowas von genial O:) hoffe schon jetzt, dass du sobald als möglich wieder an einer CH-party rum hüpfst! ansonsten tragen wir unsere infos per strahlen aus...
psychobella mis goa-mami: ganz eifach, du besch nöm wäg z'dänke... weis net wie mängs dankeschön eg der chönt usspräche... daher hanis met 4 mou tschüss säge versuecht :lol: emmer es offnigs ohr & startklar wenn mi huet uf toure geit. daher fröi me scho riesig ufs kaffiichränzli am SA :-D
unbekannts mädel: tolli & doch schregi bekanntschaft gsi. ha de jeglechs züg gfrogt aber net s'wechtigschte 8-[ naja mache me gloubs mou in zurzach ufd suechi... plättli zahnspange um die 20i, s'erschtemou pois ir hand gah & du chasches jo "ohni wederred". leider hesch am SO müese schaffe "wenns mer rächt esch au pair" und daher esch nach miner chorze huet-suechaktion plötzlech e person suech-aktion worde "gäu psychobella"... huet gfonde, person weg :-( hoffe jetzt eifach ganz fescht [-o< dass du de wäg at *** birthday party im gliche kanton fendsch :wink: hoffe du hesch de flyer no!
usw. und sofort met dene grüess & dankeschön: oli, josh und aui wo met mer glachet hei, ob ar BAR oder dancefloor, ehr send jaba daba düdeli duuu :jump: chlopfed doch wedermou ufd scholtere :-D

ROTM & Samarasa, super mega fäschtle gsi... sogar die 3 eltere dame am morge hend es super smile im gsecht gah, düdelidü.
no einisch merci, dass eg be üch ha dörfe met häufe! ächt top!

so und die wo min huet ufem chopf gah hend, send säuber schoud wender ir nacht plötzlech fröhlech am strahle sit...
der strahlende virus lebt in diesem absinth-hütlein! daher big thanks a petit papillon, leider net ar party gsi, aber din wuschel het för me grösschti priorität & hoffe din edelstei het sini wörkig scho erreicht!?

/happy love & light marco /happy
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

Saphira hat geschrieben:Bi zwar denn scho dehei am schlafe gsi, aber: "Dideldüdeldideldü" Ahhh, dämfau Ticon - 1987. ;) ;)

http://www.youtube.com/watch?v=d9u11Jsd49k

/happy /happy /happy
For sure this is the right one! :-D Thanks a lot! Hätt ned erwarted, dass das vo Ticon isch... au wenn die s eine oder andere trancige Lied im Repertoire händ, wieni vor churzer Ziit han müesse feststelle... ;-)

Weiss öper, was es mit em "1987" uf sich het? Isch de Jahrgang vo minere beste Kollegin, drum sowieso super, aber das wird wohl chum e Lobeshymne a sie si? =D>
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

namaste zusammen,
auch ich bedanke mich bei RTOM und Samsara für die wundeschön hergerichtete party. war echt überrascht als ich bei tagesanbruch hinein in die Party gekommen bin. Super gemacht habt ihr das! Ich hoffe ihr konntet dieses fest auch geniessen und es gibt eine stone dance III /happy

nach meinem ankommen, hab ich meine zeit erstmal im trockenen verbracht und viele liebe leute angetroffen. die zeit bis ich auf die bühne durfte und meinen sound zu spielen verging wie im flug. als ich dann meinen ersten track abgelassen habe, schien bereits ein wenig die sonne (danke petrus!) es hat verdammt viel spass gemacht und es war eine freude den tanzfreudigen dreckgoanern beim tanzen zuzusehen. das highlight war dann aber doch meine zugabe. es war 1987 von Ticon. Die freude, die da entstanden ist, werde ich nicht so schnell vergessen. DANKE an alle, für euer lachen, eure freude, eure komplimente, eure arbeit, eure kraft, eure energie, eure liebe!

Liebe Grüsse und bis bald mal wieder

Heinz
the middel of a paradox is my favorite place
Saina

Beitrag von Saina »

Hello Heinz!

Alles Claro bi Dier??

....1987 muess mer eifach am Tag spile...Ha dä Träcker am Somuna so gäge Schluss vo mim Set...gspilt Dä esch ja scho fasch pflicht! :-D

Greats and cu!

Samuelito
...Sometimes my head feel`s like a frisbee...
Sven

Beitrag von Sven »

Au wenns als Metarbeitende velecht chli Komisch esch möchti gliich au no min Sänf dezue gä.

För mich esch d Stone Dance II eifach rondom es Rieseerläbnis gsi. För mich esch es wechtig ond iidröcklech gsi, das ich en Party au mol vo de andere Siite han chönne erfahre. Das ich i sovell Sache han chönne inegse ond si am eigete Liib han chönne meterläbe esch eifach genial gsi. Ond das woni vo de Party metbecho han hed mer obedrii no mega gfalle.

All di positive Kommentär z läse god eim denn natürlech abe wie Wasser oder Olivenöl.

@ROTM: Ich ben jo eigentlech en heikle Kerl. Omso me freuts mi en Verein gfonde z ha woni chan dehenter sto. Wenn emmer ich chan werd ich met euch metzie. Er send eifach cooli ond netti Lüt ond ich ben fascht chli stolz au dezue z ghöre.

@Marco: Du besch en mega Kerl. Es ged nor ganz wenigi Type woni das vone chan säge. Du besch för mich en rechtige Leadertyp, eine wo mer em chan nogo ond metzie. Du dörfsch gern weder uf mini Onterstötzig zelle. Ich hetti gern no me gmacht wenns Ziitlech möglech gsi wär.

Danke au allne wo cho send. Er send de Hammer gsi!

Love & Light
Sven
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Erstmal ein riesen dankeschön, an alle die uns trotz diesem miesen wetter mit ihrem besuch und der guten stimmung auf dem platz erfreut haben. Ihr seid super!

Tausend dank auch allen helfern und helferinnen, die sich niemals zu schade waren, die ganze woche im dreck zu wühlen, durchnässt im regen zu stehen und in der sonne zu schwitzen! Natürlich auch ein riesen dankeschön allen helfern und musikern am samstag/sonntag/Montag während und nach der party - ohne euch wäre es nie das geworden was es nun wurde - eine wunderbare schlammparty..:) Alle hier namentlich aufzuführen würde den rahmen bei weitem sprengen und ich möchte auch niemanden vergessen drum ein kollektives dankeschön! Speziellen Dank natürlich an die Gemeinde Villnachern!

Es war ebenfalls ein wunderbares erlebnis, für euch mit franco zu sounden - danke, für's tanzen und die vielen netten und guten feedbacks. Man hatte auf der bühne ja fast ein schlechtes gewissen dort im trockenen zu stehen und ihr musstet unten im schlamm wühlen... DANKE!!

Soundmässig habe ich nicht alles mitbekommen, dennoch glaube ich, dass es durchwegs immer leute hatte die abgegangen sind und es für jeden was dabei hatte - danke allen dj's und liveacts die gespielt haben - hed gfäged!!

Noch ein paar einzelne punkte:

Camping:

Eigentlich war kein camping geplant, wir haben dan doch eine kleine campingzone eingerichtet. Es wäre schlicht weg nicht möglich gewesen hundert leute dort oben zelten zu lassen.

Bier:

Nun gut, feldschlösschen und red bull durfte nicht mitgenommen werden, da wir das depot auf diesen getränken hatten. Ich denke, es kann aber jeder verkraften, wenn er sein bier vor der kasse austrinkt oder aber sein depot halt ausserhalb des areals hat.

Stonedance:

Es hat auf dem platz 3 grosse findlinge, die aber mitlerweile so überwuchert sind, dass man sie nich mehr sieht. Wir wollten Sie noch etwas frei schneiden und besser zu geltung bringen. Doch aufgrund des regens, war dies dann nichtmehr oberste priorität..;)

Gelände:

War auf schönes Wetter ausgerichtet, wir hatten zuerst auch noch boxen im Zelt beim Turm auf dem Floor, aufgrund technischer Probleme musste wir diese aber wieder abbauen.

Aufjedenfall war es für mich ein grossartiges erlebnis mit allen höhen und tiefen von Mai - heute ! /happy
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

emmmm Frage nebenbei ...........hat irgendjemand Bilder ??? Ich habe meine Cam leider zuhause verhängt....
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Bahia hat geschrieben:emmmm Frage nebenbei ...........hat irgendjemand Bilder ??? Ich habe meine Cam leider zuhause verhängt....
*aufSvenzeig*

Warte auch gespannt auf die Föteli....
Macru
dj
dj

Beitrag von Macru »

Thomy hat geschrieben:@Macru hesch no chli Trübeli gfunde, nei erlich häti ned dänkt dassder no chömed ihr händ doch ächt eis am Sänder /happy /happy /happy /happy
...hehe, ja die Trüübli /bigs
Da han i wieder mal öpis entdeckt...die cha mä ja au roh essä und nöd nur in flüssigem Zuestand in Form vo Wein trinke!!! Das i denn bi däre Mengi nöd dä Schiesser übercho ha grenzt an äs Wunder [-o<

Hät mi au gfeut eu z'gseh Tomy & Meli und JA....Mir hend ein am Sender /doof

Hey Heinz, ganz fein häsch ufgleit zum Schluss und mit dä Sunne häsch nöd z'viel versproche!!! Und das was denn aschlüssend cho isch...OHNE WORTE /color
Intropia schön das dini Söckli troche bliebe sind...häsch ja au alles geh i dä 1. Reihe /pfeil SCHMATZ!!!

Isch ä ganz luschtigi Schlammsession gsie und äs Lob a d'Organisation...Ihr händ da öpis phantastisches häregstellt und ganz gueti Arbeit gleistet...MERCY !!!

Wünsch eu allne e gueti Wuche und bis glie wieder...

...Macru :-"
Antworten